Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenechávaj ma tu samú, jednoducho nesmieš! - 11. kapitola - Valentínsky Bonus!

plakát 4


Nenechávaj ma tu samú, jednoducho nesmieš! - 11. kapitola - Valentínsky Bonus!No... takže konečne som dopísala ten Valentínsky Bonus:) Pravdaže je venovaný všetkým či už zaľúbeným - nezaľúbeným, šťastným - nešťastným Valentínskym srdciam... teda vašim srdciam. Keby môžem, tak každej vám by som dala chlapa, ktorého si zaslúžite, teda dokonalého:) Nebudem sa už viacej vykecávať:D Aj kto nečíta túto poviedku, tak si myslím, že sa mu bude celkom páčiť kapitola, lebo vlastne tam ide iba o lásku:) Takže príjemné čítanie vám ako vždy praje Rosie:)! Ďakujem za tie krásne komentáre!:)

Valentínsky Bonus:

hudba

Naspäť ku Lutzovým sme prišli až okolo siedmej. Bol to tak krásny deň. Susan nám zase urobila večeru. Lanie išiel ešte potom za bratmi, lebo som mu povedala, že idem s Crystal preberať ženské reči. Ale pravda bola úplne iná. Ženská porada sa uskutočnila, ale kde! V Lanieho izbe! A o čo išlo? Naše ženské zoskupenie. Teda ja, Crys a Susie... Išlo o to, že práve dnes večer som sa chcela Laniemu zavďačiť za všetko, čo kedy pre mňa urobil a taktiež ho potešiť...

Keď sme boli v zábavnom parku, na chvíľu sme sa s Crys a Susan vytratili a išli 5 minút od parku, kde už zase začínalo mesto. Vošli sme do prvého väčšieho obchodu. A moja trasa bola istá, spodné prádlo!


Tie veci boli na mňa mierne erotické ale vlastne krásne. Skutočne sa mi páčili a tak som si ich kúpila,  ako mi Susan a Crystal radili. Rýchlo sme sa vrátili do parku, ale chlapci nás ešte na šťastie nehľadali a tak sme šli ešte nakúpiť ďalšie veci, potrebné pre môj „diabolcký“ plán. Všetko, čo sme našli a čo by sa mi hodilo, sme okamžite brali. Susan sa nad naším vzťahom rozplývala a ja som sa celkom hanbila, že práve takúto záležitosť vybavujem s ňou. Ale oni... oni sa tak správali, ako by sme sa už poznali pár rokov, jednoducho boli úžasné!

A tak sme začali nakupovať. Našli sme ruže, tak sme ich pár nakúpili, sviečky, papierové lampášiky... Bolo toho veľa. Cestou domou sme sa ešte zastavili v potravinách. Chlapci si ani nevšimli, že kupovali med, šľahačku, čokoládu, jahody, broskyne, čerešne. No, to teda bude krásny večer.

No a teraz som sedela v izbe a ešte stále ju celú, spoločne s dievčatami pripravovala. Bolo zaujímavé, ako sa do toho hrnuli. Ešte teraz si pamätám, ako táto situácia nastala.

Ešte sme boli v zábavnom parku a ja som obzerala červené krásne sviečky.

„Chcete si urobiť s Kellanom romantický večer?“

Mrkla na mňa Susan. Ani neviem, kedy sem prišla...

„Ehm... no hej...“

Nikdy som nevedela klamať... sakra...

„Zlatíčko, sa nehanbi... Myslíš si, že keď som ešte bola s Kellanovím otcom, tak sme si také romantické večery nerobili? Každý si tým prešiel... Neboj sa, ak chceš, tak ti pomôžem...“

„Pomôžeme!“

„Crystal!“

Prekvapene sa na ňu pozrela Susan.

„No čo mami... sexuálnu výchovu sme už mali a ešte ku tomu, sú toho plné médiá... nezabránila by si tomu, aby som sa o tom dozvedela.“

Usmievala sa Crystal a ja som sa musela začať smiať. Nakoniec sa ku mne pridala Susan aj Crystal.

„Ak, vás to nebude otravovať, tak by som privítala pomoc.“

Hlesla som po chvíli. Susan ma pohladila po ramene.

„Jasné Meg, my radi, že?“

Rozstrapatila Crystal vlasy, tá sa na ňu usmiala a začal sa veľký nákup. Keď sme prišli domov, Susan poprosila chlapcov, aby nám pomohli zadržať Lanieho dole. Pravdaže sa to neobišlo bez blbých rečí ale Susan ich okamžite schladila.

„Ja viem deti, že na Lanieho žiarlite, ale ja som vám nevyberala priateľky, to vy!“

Chlapci nesúhlasne zamručali, ale ponúkli sa, že nám teda pomôžu.

S dievčatami sme robili posledné úpravy izby, vyzeralo to naozaj dobre. Po na stolíkoch, skriniach a vonku na balkóne boli sviečky. Na troch lampách viseli lampáše a jeden bol priamo nad posteľou. Ten som tam musela prilepiť páskou... Ďalej prišli na rad ruže. Z nich som otrhala lupene a porozhadzovala ich po posteli. Pri posteľ, na nočný stolík som položila med, šľahačku, jahody, broskyne a čerešne.

Bolo to jednoduché, ale keď som zhasla, vyzeralo to skutočne dobre. Pár sviečok a jeden veľký lampáš som dala aj do kúpeľne. Veď predsa tú čokoládu, šľahačku a med, budeme musieť nejako zmyť... V duchu som sa zachichotala. V živote, som takáto nebola, úplne som sa zmenila, on ma zmenil! Ale mne sa tá zmena nehorázne páči...

hudba


Z ruží som ešte urobila cestičku do kúpeľne, do sprchového kúta a aj tam som dala pár lístkov z ruže. Všetko bolo pripravené, teda okrem mňa. A s tým, mi zase pomáhali Susan a Crystal. Vlasy mi nechali rozpustené, ale natočili mi ich ešte viacej, ako som ich mala. Len riasenka na oči, pravdaže vodeodolná... To by bolo, aby sa mi to v sprche roztieklo po celej tvári... Lanie by bol určite nadšený a romantická chvíľka by bola fuč!

Jemne som si natrela líčka na červeno, ale pery som nenatierala, nechcela som, aby Lanie ochutnával môj rúž. Celé telo som si natrela tenkou vrstvou telového mlieka s kávovou – vanilkovou arómov, voňal naozaj krásne. Vlasy som si ešte jemne navoňala zase škoricovou arómou a už mi len ostávalo obliecť sa. Takže som vyhnala tie dve pracantky preč, nech idú chlapcom oznámiť, že o 15násť minút, už môžu Lanieho prepustiť. Natiahla som na seba to prádlo, naozaj bolo krásne a potom na neho, ešte šatičky.


Keď som sa pozrela do zrkadla... nespoznávala som sa... Bola som... tak nejako krásna, iná, skoro až príťažlivá. Nikdy som taká nebola,  ani tak nepôsobila a teraz zrazu... sa už konečne cítim ako žena a za to všetko vďačím len a len Laniemu... Poobzerala som všetko, či je na mieste a pripravené. Podišla som ešte ku prehrávaču a pustila jednu pieseň, ktorú som milovala.

V tom niekto zaklopal na dvere. Rýchlo som odišla ku balkónu, ktorý bol otvorený a pokúsila sa sexi šepnúť:

„Ďalej...“

„Ohm... prepáč Meg, len som ti prišiel oznámiť, že Kellan išiel ešte na WC...“

Vo dverách stál Curt a stále sa na mňa usmieval. Och joj, puberta...

„Ďakujem Curt, už ale môžeš ísť.“

„Ehm, ou... jasné, tak... tak ahoj... a inak, veľmi ti to pristane.“

Šepol ešte keď bol medzi dverami a potom rýchlo zdrhol... no jednoducho puberta. Vypla som CD a sedela na posteli. Počula som kroky na schodoch, tak som rýchlo zapla CD a zase hodila sexi pózu pri balkóne. Ale nikto neprišiel... sakra. Už naštvaná som prišla ku veži, vypla CD a išla si sadnúť smutne na posteľ. Sakra... nič mi nevychádza...

Zase som započula, že niekto ide po schodoch. Rýchlo som vyletela a išla zapnúť CD. Zapla som CD a zase letela ku balkónu, ale nejako som to nevychytala. Zakopla som o roh postele a s dunivým „bum!“ sa zvalila na zem.

„Auuu... Ježiši...“

Zaúpela som bolesťou, ale aj nad svojou mantavosťou.

„Meg... Megan! Si v poriadku?!“

Rýchlo ma zdvíhal zo zeme môj Anjel. No a je po prekvapení. Vzal ma zo zeme a otočil na seba. Prekvapene na mňa pozeral a potom si všimol aj celú izbu a výzdobu v nej.

„Meg? To... to je krása... vlastne, ty si krásna...“

Vydýchol Lanie a krásne sa na mňa usmial.

„To malo byť prekvapenie...“

Nevrlo som odpovedala a smutne som sa na Lanieho dívala.

„Ale mňa si zlatíčko prekvapila... to, to ešte nik pre mňa neurobil, vlastne prečo? Ja nič neoslavujem.“

„Ja... chcela som ti len poďakovať... za to, za to že si a čo pre mňa robíš, vďaka tebe som sa tak veľmi zmenila a tá zmena sa mi páči a som vďačná Bohu, alebo, vlastne tomu sprostému plotu, ktorý som vtedy mala v nohe, lebo inak by som ťa nespoznala.“

Priznala som sa mu a pousmiala sa.

„Ja ťa taaak strašne milujem.“

hudba


Šepol Lanie a jemne ma pobozkal. Vzal ma pevne do náruče a preniesol na posteľ. Skoro okamžite si dal dole košeľu a mne sa naskytol výhľad na ten skvost... na neho. On... Bože, ako môže byť niekto tak krásny? Jeho bďolíčky sa ako vždy na lícach zvýraznili. Svoje pery znovu spojil s mojimi a pomaly sa zatiaľ so mnou posadil. Cítila som, ako sa svojími teplými prstami dotýka zipsu na šatách a po chvíli, zo mňa skĺzli. Spoločne sme sa postavili a Lanie mi pomohol dať preč šaty a ja jemu zase tepláky.

Spoločne sme sa vrátili na posteľ. Lanie prerušil náš bozk. Svojimi perami zišiel nižšie a laskal moje rameno a dekolt. Jemne mi stiahol ramienka, aby celý dekolt bol odhalený. Vzal do rúk med a jemne mi ho začal potierať na dekolt, ja som sa na ňom len musela smiať. Ukazovák si namočil do medu a prstom mi prechádzal po perách, aby mi ich namazal medom. Hneď po tom na ne prisal svoje pery. Proste sladká pusinka. On je jednoducho úžasný.

Usmievala som sa pri jeho bozkoch. Vzal kúsok zaváranej broskyne a začal s ňou prechádzať po mojom, medom natretom dekolte. Medovú časť si dal do pusy a druhú časť ponúkol mne. Odhrýzla som broskyňu a okamžite ho pobozkala. Toto ešte len bude krásny večer... Pomyslela som si, keď som sa dívala, ako sa Lanie kŕmi ovocím a namáča ho do môjho dekoltu. Nakoniec všetko med zpusinkoval.

Pobozkal ma do jamky po krkom a stále pokračoval nižšie a pomaly mi sťahoval vrch košieľky. Už som mala na sebe len tie mini nohavičky. Vzal šľahačku a ňou si nakreslil na tvár úsmev. Bože... to je moje trdlo. Jemne som ju zbozkávala z jeho tváre a ešte pridala pár pusiniek, ktoré už neboli nutné. A potom, zase vzal do rúk šľahačku... on si jednoducho nedá povedať...

Šľahačku púšťal na moje brucho, až z toho vyšlo veľké šľahačkové srdce. Potom vzal zase čokoládu. Ňou napísal do srdiečka Meg a do pupka mi vložil jednu čerešňu. Bol taký podarený, ako malý chlapec, keď dostane skvelé auto a ja som bola teraz pre Lanieho to auto... a bola som na to pyšná! Dokázala som niečo, čo som chcela od začiatku a to, vidieť Lanieho šťastného a vedieť, že som aj preto niečo urobila a jemu sa to ľúbi!

Zachichotala som sa nahlas, keď jedol čerešňu z môjho pupku. Potom pomaly jedol šľahačku a sem tam pridal aj bozk na pusu grátis. Nakoniec bolo všetko pojedené, teda ešte okrem broskýň. No ale ja som bola dopatlaná celá a Lanie skoro vôbec. Vzala som šľahačku a začala ju rozotierať po jeho hrudi. Rýchlo som ho prekoprcla pod seba. Cítila som jeho vášeň, ktorá sa stále väčšmi zobúdzala. Jemne som sa stehnom obtrela o to pulzujúce miesto a Lanie len zavzdychal.

Ja som ho vzrušovala... krásne zistenie. Presne tak, ako on mne, som mu začala bozkávať a súčasne sať šľahačku z hrude. Sem tam som sa obtrela o jeho chválu a vždy na to Lanie slastne zavzdychal. Keď som to už urobila asi šiesty krát, nevydržal to a prisal sa vášnivo na moje pery.

„Nesmieš ma takto mučiť láska, ty moja potvorka.“

Zasmial sa a znovu ma pobozkal.

„Vieš o tom, že sme nehorázne špinavý a lepkavý, bolo by treba to zmyť.“

Šepol mi slastne do uška, len som ho pobozkala. Po ceste  do kúpeľne mi pomohol z nohavičiek a jemu z trenírok. Rýchlo sme zavreli za sebou dvere... bolo tam skoro úplné šero. Taktiež sme sa zavreli v sprche. Lanie sa na mňa lišiacky usmial a skoro okamžite ma chytil pod zadkom a vyhupol na svoje brucho. Obmotala som mu nohy okolo pásu a ruky, okolo ramien.

Krásne sa na mňa usmial a ja som vedela, čo sa bude diať. Jemne na nás pustil sprchu a veľmi, naozaj veľmi pomaly a opatrne do mňa vstúpil. On bol tak opatrný... tak skvelý. Tíško som zavzdychala a začala ho vášnivo bozkávať. Priam sme sa lepili po každej strane sprchového kútu, vymieňali sme si miesta. Bolo to... niečo dokonalé a tak veľmi prirodzené. Raz zrýchľoval a potom zase spomalil. Lanie bol jednoducho úžasný.

No a teraz ležím v posteli. S mužom môjho života. Objímam jeho krásne medvedie telo. Hladkám svaly na jeho hrudi. V podbrušku mi ešte stále lietajú motýliky a užívam si každej chvíle s ním. Zmenil mi život... A v tejto chvíli, môžem ďakovať trom ľuďom... Jeho matke a otcovi, ktorí splodili niečo tak dokonalé a jemu samému, že prežil nástrahy dnešného sveta. Ďakujem ti... môj milovaný Lanie...

 

Shrnutie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenechávaj ma tu samú, jednoducho nesmieš! - 11. kapitola - Valentínsky Bonus!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!