Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenávist vs. Láska 2: Nezkrotná Selena 19. kapitola


Nenávist vs. Láska 2: Nezkrotná Selena 19. kapitolaRachel odhalí svou tvář. Prosím zanechte mi komentář, ať vím, jestli Vás ta povídka ještě baví. Děkuji. A omlouvám se, že to přidávání kapitol tak trvá. Vaše Jeanine ♥

19. Setkání s Fénixem

 

Selena:

Když mi Seth volal, nevěřila jsem vlastním uším. Takže Rachel mě chce zase vidět? Seth z toho byl rozčarovaný, nejspíš o ní nic neví. Ona je Fénix a chce vidět zrovna mě! Poloupíří měničku s čarodějnou knihou a schopnostmi. Co ode mě může chtít???

Čekala jsem na ně před domem a nabídla jim procházku. Souhlasili. Seth mi připadal smutnej, měl ruce v kapsách a neustále po Rachel pokukoval. Ona se tvářila chladně a celou dobu mlčela. Proč už něco neřekne?! Došli jsme ke starýmu kmenu na pobřeží.

„Neposadíme se?“ navrhla Rachel. Konečně.

„Jasně,“ přikývla jsem. Mám na ni uhodit, nebo začne sama?

„Ty to víš, že?“ podívala se na mě a já měla chuť jí říct, že ano. Ale chtěla jsem ji potrápit, zato, jak ubližuje Sethovi.

„Nevím, co přesně myslíš?“

„Myslela jsem, že…“ nedořekla to, protože jí Seth skočil do řeči.

„A co to vidění?“ rozhodil ruce.

„Proč mu to raději neřekneš sama, Rachel?! Má na to právo a bojovat proti otisku nemá smysl, sama jsem to zkoušela,“ vynadala jsem jí.

„Já vím, nebojuju s ním. Nejsem zvyklá na nějaké emoce a teď jsem jich plná a ty mi můžeš pomoct!“ Láskyplně se podívala Sethovi do očí a pak se podívala na mě.

„Co jsi zač?“ zasyčel Seth.

„Fénix.“

„Cože?“ Postavil se Seth a přecházel sem a tam před kmenem.

„To je druh měniče, Sethe,“ odpověděla jsem mu. „Jen se mění v ohnivého ptáka, tak jako ty ve vlka,“ dodala jsem.

„Stačí, abych měla upíra nablízku, a sežehne ho můj žár i teplota mého lidského těla je jim na obtíž. Věřím, že se toho břímě dá zbavit a doslechla jsem se o tobě. O nové čarodějce. Jsi přece potomkem Celeste.“ Rachel toho věděla nějak moc.

„Využila jsi mě, jen aby ses dostala k ní a já myslel, že se otiskl. Oblbla jsi mě!“ vztekal se Seth. Ona ho ale vzala za ruku a přitáhla si ho k sobě. Pak ho políbila.

„Ehmm…“ uteklo mi po chvilce, připadala jsem si tam trapně.

„Páni,“ řekl Seth, když se odtáhl.

„Vážně to byl otisk!“ políbila Setha ještě jednou, ale krátce.

„A co vlastně chceš ode mě a odkud víš o Celeste?“ vyzvídala jsem.

„Od mé matky, byla to její přítelkyně, než odešla do Itálie. Máma se nikdy nemohla smířit s tím, co je. I ona byla měnič. Mě porodila, jen díky Celeste. Ona byla rovnováha, čarodějka, která ovládá živly a ty jsi její nástupkyně. Musíš být!“

„Fajn, řekněme, že jsem, ale jak ti mám pomoct?“ nevěděla jsem.

„Vlastně jsem doufala, že budeš vědět. Já nechci být měničem, nechci už nikdy vstávat z popela. Nedokážeš si tu bolest ani představit. Nenávidím ten oheň, který mi koluje v žilách!“ vysvětlila nám. Seth ji vzal za ruku a posadil si ji na klín.

„Ale já nevím, jak ti pomoct? Teprve své schopnosti poznávám. Měniče v sobě přece nepotlačíš?“

„Ten lektvar, který máma užívala, to potlačil, neproměňovala se. Ale pak se to vrátilo. Myslela jsem, že kdyby se nějak vylepšil, tak by to mohlo fungovat,“ řekla.

„A když ne? Nemám žádné zkušenosti. Tu knihu mám pár dní a už mám zástup pacientů! Sotva jsem se s tím, co jsem, smířila. Můj kluk je na jiném kontinentu a neskutečně mi chybí a já se snažím tvářit, že je všechno v pořádku! Nemůžu ti pomoct!! Né teď.“ Upustila jsem uzdu svým emocím.

„Promiň, já na to samozřejmě nespěchám, dám ti čas, kolik budeš chtít, ale přesto tě prosím. Až se rozhodneš, budu ti k dispozici,“ neztrácela naději.

„Asi si mě nepochopila, já…“ všimla jsem si Ness, jak k nám běží.

„Seleno!!! Volal Nahuel!!!“ volala na mě z dálky.

„No a?“ nedošlo mi to hned.

„Alec dorazil a moc tě pozdravuje. Zařídí mu nové doklady a pak by mohli přijet,“ dopověděla.

„Konečně nějaká dobrá zpráva!“ Okamžitě mi to zvedlo náladu.

„Ahoj,“ zasekla se Ness a prohlížela si Rachel.

„Jo promiň, tohle je Renesmee a tohle je Rachel, Fénix a taky Sethovo holka,“ usmála jsem se na ní škodolibě.

„Fénix?“ nechápala.

„Pak ti to vysvětlím, teď mi řekni, co povídal Alec,“ tak moc mi chyběl.

„Seleno, vlastně jsem doufala, že nebudeš mé tajemství vyprávět všem na potkání,“ osočila se Rachel.

„To je v pohodě, Rachel. Ness patří do party, stejně by si to řekly. Říkají si všechno,“ bránil mě Seth.

„Promiň Rachel, netušila jsem, že ti to bude vadit. Protože ať už ti budu pomáhat, nebo ne, tak Ness bude u toho. Proto žádné tajnosti. Mimo jiné mě napadlo, že bych s tebou mohla začít zároveň se Sethovou sestrou. Ona po mě chce téměř to samé,“ napadlo mě. Bude to jednodušší.

„Jsem na své soukromí hajsavá, tak se nezlob. Stačí říct a budu ti k dispozici,“ natáhla ke mně ruku, jakože jsme domluveny.

„Domluveno, kdyby něco, tak tě najdu u Setha?“ Mrkla jsem na něj.

„Já, ehm… No vlastně, nemám kam jít,“ přiznala.

„Najdeš ji u mě, Charliemu a mámě to určitě nebude vadit,“ přitáhl si ji Seth k sobě a něžně ji políbil. Záviděla jsem mu. Má svou lásku tady, zatímco Alec je teď někde v Brazílii.

„Mizíme, Ness,“ bafla jsem ji za ruku a táhla jsem ji do lesa.

 

Ness:

„Takže, kdy přijedou?“ začala se vyptávat Selena.

„Zatím mi žádné datum neřekli, Alec potřebuje nové doklady, a ty mu během dne nikdo neudělá. Myslím, že byl ve Volteře zavřený dost dlouho. Musí se aklimatizovat. Vždyť ani nezná mobil, nebo internet. Volturiovi ho drželi dost zkrátka,“ vysvětlovala jsem jí.

„Aro a jeho tradice, Celeste ho měla zabít, za to co Alecovi udělal!“ rozhořčilo jí to. „Říkal něco o mě?“ vyptávala se dál.

„Ale já nemluvila s Alecem, Nahu mi to jen tlumočil. Ale prý mu moc chybíš a přijede co nejdřív, ať si prý tvoje máma říká, co chce,“ smála jsem se její nedočkavosti. I když to bylo nefér. Já jsem sílu otisku nepoznala. Nahuel mi chybí strašně moc, ale není tam to silné pouto, co k sobě váže Sel a Aleca. Nebo Setha s Rachel.

„A teď mi řekni o tom Fénixovi!“ poprosila jsem jí. Chtěla jsem být v obraze.

 

Selena mi všechno vylíčila, byla jsem překvapená, že vůbec někdo takový existuje a hlavně mi bylo divný, že Aro o Fénixech nic neví a že je nemá ve své gardě.

 

Zbytek dne jsme strávily plánováním, co bude, až tu budou kluci.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávist vs. Láska 2: Nezkrotná Selena 19. kapitola:

 1
3. Alicemucq
24.05.2012 [9:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

03.05.2012 [23:23]

JeanineCatherineCullen: děkuju ♥

02.05.2012 [14:27]

CatherineCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!