Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenávidím tě! - prolog

wtf6


Tak jo, tohle je moje první povídka na pokračování. V mé povídce se jedná o Bellino dítě, které nezná moc pravdy o svém otci. Jediné co ví je, že matce hodně ublížil. Podle názvu si asi odvodíte co cítí ke svému neznámému otci. Víc vám neprozradím, kdokoli bude chtít přečtěte si a sami posuďte. Budu ráda za každý komentář. Díky, AnnieJaneV

Nenávidím tě! - Prolog

Tento příběh začíná, když se šestnáctiletý chlapec podíval do knížky minulosti. Tou knížkou byl úplně první deník jeho matky, Isabelly Swanové. Jeho věčně krásná, věčně mladá a nezranitelná máma, kterou nadevše miloval. Dokázal to jen tím, když jí jako batole zachránil při porodu. Jelikož nebyl obyčejné dítě, mohl svou matku zachránit před smrtí jen tím, že jí kousl, a tak odstartoval třídenní proměnu, která z ní udělala, ještě krásnější a ještě úžasnější osobnost.

Stala se upírem, jelikož i jeho otec byl upírem, malý chlapec po něm zdědil upíří rychlost, bystrý zrak, sluch, výborný čich a dokonce i získal talent. Pouhým dotykem dokázal ukázat myšlenky a obrazy, které viděl ve své mysli. Jeho matka ho pojmenovala Edward, hned potom co otevřela svoje zvláštně zabarvené oči, ty byly jakoby oranžové, a prohlédla si ho. Hned její první pohled byl plný lásky, porozumění, a když ho poprvé pohladila po jeho bronzových vlasech, byly v něm ty samé city, dokonce i v její objetí, do kterého se dostal v mžiku.

Věděl, že ji miloval hned od prvního okamžiku, kdy si uvědomil, že dokáže přemýšlet. Věděl také, že jeho maminka ho také velmi moc miluje, věděl, že udělal dobře, když ji kousl, věděl, že ji tím zachránil. Už tehdy to věděl. Věděl to pokaždé, když mu jeho maminka oznámila, že se opět stěhují, aby je ochránila před prozrazením, věděl to pokaždé, když ho něžně pohladila po vlasech a na tváři se jí vykouzlil ten nezářivější usměv, věděl to pokaždé, když mu řekla, „tebe bych nikdy za nic nevyměnila!“ Věděl to.

Ale nikdy předtím nevěděl, proč se jeho maminka nikdy nezdála úplně šťastná, jako by jí někdo chyběl, malý Edward si s tím často lámal hlavu, kdo to může být, ale jednou přistihl svojí matku ve svém pokoji, jak leží na zemi a tiše vzlyká, ze vzlyků rozpoznal slova, která matka říkala. „Edwarde, proč? Kam? Edwarde, vrať se!“

Malý Edward chtěl za ní přiletět rychlostí světla a říct, že nikam neodešel, že s ní bude navždy, ale pochopil, že jeho matka nemyslí jeho, to jak totiž vyslovovala jeho jméno, byl úplně jiný způsob, než jakým říkala to jeho, byla v tom úplně jiný druh lásky, v té chvíli to Edward pochopil. Jeho maminka ho pojmenovala po někom koho velmi, ale neskutečně moc milovala.

Edward, tak se jmenoval jeho otec, z těch slov malý Edward také pochopil, co se stalo, proč jeho milovaná maminka leží na podlaze a vzlyká bez slz, proč není úplně šťastná. V jediné milisekundě vše pochopil a v té další nenáviděl toho, který může za to, že jeho maminka je teď tak nešťastná. Ale to už je dávno, toto zjištění uskutečnil, když mu bylo pět let, ale v té době vypadal na třináctiletého. Jeho věk se zaseknul, když mu v lidském světě mělo být tak šestnáct nebo sedmnáct, ale jeho upíří byl teprve sedm.

Když už bylo deset let po jeho porodu, jeho maminka si prý konečně oddychla, už se v té době dávno zasekl v těle šestnáctiletého puberťáka, ale jeho psychické schopnosti převyšovaly vše, co prý jeho maminka viděla. Žili spolu jako nejlepší přátelé a milující rodina, už po tři desetiletí, zapomněla jsem dodat, velmi spokojená rodina, malý Edward totiž tušil, že i kdyby se chtěl dozvědět něco o svém otci tak by mu to jeho maminka neřekla, protože už to, když se jen zmínil o nějakém profesorovi či učiteli, který mu je sympatický a z legrace řekl, že by si z něj udělal tatínka, jeho maminka velmi zesmutněla a on pochopil, že řeč na tohle je uzamčena ještě dříve, než začala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávidím tě! - prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!