Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nenávidím tě! - Miluju tě 12

karikatúra Edíka


Tato kapitola je kraťoučká, ale musela jsem ji napsat, protože v dalších kapitolách se setkáte s tím, jak Edward a Jasmína si prokazují lásku. Přeji pěkné čtení. =)))

Miluju tě

S Edwardem jsem se už pak naštěstí nebavil a ani jsem to nechtěl. Jediné, co teď chci je jít a zachránit maminku.

Všichni se šli připravit, jen Jasmína semnou zůstala. Seděli jsme v obývacím pokoji a mě na jazyku pálila jediná otázka, která v této situaci nebyla na místě, ale já chtěl znát odpověď.

„Jakou s námi vidíš budoucnost?“ zeptal jsem se a podíval se jí hluboko do očí, aby pochopila, jak vážně to myslím.

„Na budoucnost by ses měl ptát Alice a ne mě.“ Bylo vidět, jak se snaží situaci odlehčit, ale já to potřebuji vědět. Podíval jsem se na ni ještě jednou, aby to už neprodlužovala. „Nedívej se tak na mě, Edwarde.“

„A jak se nemám dívat?“ zeptal jsem se na oko nevině, ale věděl jsem, že ji neošálím.

„Ty víš, jak! Tak toho nech.“ Jo, ale já toho nenechám, dokud nebudu znát odpověď! „Edwarde,“ zasténala a já ji pořád propaloval tím pohledem. „Nech toho, já nevím, dobře? Nevím! Tak už se na mě tak nekoukej!“ Jo, neví? A kdo to má asi vědět?!

„Jak to, že to nevíš?“ zeptal jsem se na oko nechápavým hlasem.

„Ty to snad víš?“ odpověděla na otázku otázkou. To vážně nesnáším!

„Neodpověděla si mi,“ začal jsem si stěžovat.

„Ty mě taky ne!“ A teď si bude ještě stěžovat ona? Sakra, kde to žijeme?!

„To není fér!“ rozčiloval jsem se.

„To tedy není!“ Opice jedna!

„To se po mě budeš opičit, s čímkoliv přijdu?!“ A teď jsem dostal nápad! Tedy jestli bude souhlasit s otázkou.

„Jo třeba, když se konečně přestaneš…“ Už to nestihla doříct. Než stihla jakkoliv zareagovat, spojil jsem naše rty v hrubém, ale taky velice naléhavém polibku. Nejdřív nechápala co to, ale pak se nakonec poddala mým polibkům a začala mi je také oplácet.

Opička moje, usmál jsem se v myšlenkách. I kdybych tě měl unést, nebo zůstat s tvou rodinou napořád, chci tě mít u sebe! Navždy!

A věřím, že by to mamce nevadilo, kdybychom tu nakonec zůstali. Jak už začínám předpokládat, mamka tu bude chtít zůstat, takže já samozřejmě taky. Což znamená, že už se od Jasmíny nehnu ani na krok.

Teď to vím na jisto, jsem zamilovaný!

A chci jenom ji. Měl jsem pravdu, už žádnou nechci. Žádnou, jen Jasmínu. Bude to znít šíleně, protože je to jen pár hodin co jsme se poznali, ale já ji miluju! Miluju ji, jako nikoho jiného. Miluju ji a už ji napořád budu milovat.

V tuto chvíli mě začal spalovat oheň, oheň vášně, kterou jsem cítil. Jasmína to asi vycítila, ale já věděl, že je na tom stejně.

„Miluju tě,“ zašeptal jsem ji mezi polibky, Jasmína mírně ztuhla a asi čekala, že řeknu: ‚To je vtip!‘ Ale pro mě to není žádný vtip! Myslím to vážně. Nikdy jsem si nebyl ničím tak jistým, jako tím to a nehodlám to odvolávat!

Jasmína se nakonec uvolnila, ale přesto se o kousek odtáhla a podívala se mi zpříma do očí.

„Ta budoucnost, je asi taková, jako tvoje slova,“ šeptala, ale já ji slyšel. Slyšel, a když to dořekla, nevím, kde se to ve mně vzalo, ale vrhl jsem se na ni a začal ji zase zuřivě líbat.

Jasmína se mezi polibky smála, ale vracela mi je.

Po několika minutách, které jsem ani nevnímal, si někdo odkašlal a já ztuhl uprostřed polibku. Když jsem otevřel oči, viděl jsem jen Jasmínu a ta se mračila tak, že jsem se musel zasmát. Vypadala tak roztomile, opička moje.

„Tak jo, už jste vy dva skončili. Jestli nevíte, hrajeme tu o čas, který může někomu zachránit život, tak jestli byste se, už skončili, můžeme už vyrazit?“ Edward se na nás koukal, jako na malé děti, které nejsou schopny se soustředit. Jo, tak takhle má vypadat otec? Zničit každou zábavu?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nenávidím tě! - Miluju tě 12:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!