Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nekropolis - 13. kapitola


Nekropolis - 13. kapitolaTak a konečne je to tu... ujasnenie, kto vlastne Bella je. ďakujem za komentáre.

Pohľad Edward:

„Aha nič... a čo také nič ti prekáža?“ spýtala sa ma Bella s neskrývaným záujmom. Čo sa jej stalo? Týždne sa mi vyhýba a zrazu sa o mňa zaujíma?
„Bella ja ti nerozumiem,“ povedal som jej to na rovinu.  Viem, že sa cíti zle, ale nemôže sa ku mne správať, ako aprílové počasie. Raz je ku mne milá, inokedy sa na mňa ani nepozrie. Potom je na mňa naštvaná a pobozká ma! To mi nedáva žiadny zmysel!
„Čomu nerozumieš?“ spýtala sa ma zaskočene.
„Tomu, ako sa ku mne správaš. Neverím, že tak správaš ku každému. Najprv si ku mne odporná, hneď deň na to chceš byť kamarátka. Potom sa pobozkáme a ty sa správaš tak, akoby som ani  neexistoval.“ Dávalo by to zmysel, keby som nebol upírom. Potom by som už naozaj neexistoval.
„Prepáč Edward, ale dnes sa naozaj necítim na taký rozhovor,“ povedala a pozerala na zem. Ani ja som nemal náladu. Nie však na ten rozhovor, ale na Bellinu náladu. Naštvane som sa otočil a zobral si zo zeme tašku. Nemienil som ostať tam s Bellou. Nechápal som ju, nechápem a zjavne ani nepochopím. Bude mi to veľmi ľúto, ale nemôžem. To je už aj nad upírove sily.
„Nie. Edward! Počkaj!“ vykríkla Bella a ja som sa zarazene otočil. Bella vstala a s plačom sa rozbehla do mojej náruče. Prestal som vnímať hnev. Vnímal som len Bellu. Každú jej slzu, každý jej nádych, každý úder jej srdca.

Objal som ju a Bella sa ešte viac pritiahla ku mne, ešte pevnejšie ma stisla. Nechápal som to, ale nezaujímalo ma to. Nezaujímalo ma nič. Prestal som všetko vnímať.

Sedeli sme na tej zemi. Bella mi ležala v náručí a potláčala posledné vzlyky. Rukou som ju jemne hladil po ramene. Nevedel som, ako dlho tu už takto sedíme a bolo mi to jedno.

Nechcel som kaziť túto chvíľu. Aj keď som mal toľko otázok. Nechcel som. Nechcel som, aby mi Bella odišla z náruče. Nechcel som, aby znova plakala.

„Budeš ma nenávidieť,“ prehovorila napokon Bella. Nechápal som ju ešte viac. Ale nič som nehovoril.
„Nechcem, aby si ma nenávidel.“
„Nemôžem ťa nenávidieť.“ Bella pokrútila hlavou.
„Budeš.“ Pozrel som sa jej do očí.  „Po tom, čo ti poviem... budeš ma chcieť zabiť.“ Už len za tú myšlienku, zabiť ju, by som sa sám zabil.
„To nemôžeš tvrdiť.“
„Musím ti to povedať, pretože ja... ja ťa Edward... ja ťa... och bože...“ nevedela sa vykoktať. „Vieš, keď som sem prišla vedela som, že niekoho možno stretnem. Ale nevedela som, že to bude upír . Preto...“
„Čože?“ spýtal som sa jej zmätene. Ona vie, že som upír? Kedy? Kde? Ako? Prečo? Kto?
„Viem to... a nemala by som byť s tebou, ale ja za to nemôžem. Ani vo sne by ma nenapadlo, že sa zamilujem do upíra.“ Začervenala sa a sklonila hlavu dolu. Usmial som sa a prstom jej za bradu zdvihol hlavu.
„Ty ma miluješ?“ spýtal som sa jej a ona sa ešte viac začervenala.
„Áno... a viem, že ty mňa nie...“
„šššš...“ zakryl som jej pery mojim prstom, „aj ja ťa milujem.“ Bella sa zoširoka usmiala. Musel som sa aj ja. Môj prst som zložil dole z jej pier, aby som ju mohol pobozkať.

„Nemala by som ťa milovať. Ani ty mňa.“ Povedala mi Bella pri jej aute. „Všetko ti poviem, ale nie tu.“
„Prídem po teba. Pôjdeme ku mne. Nikto nebude doma.“ Bella prikývla, vtisla mi malý bozk a nastúpila do auta. Vlastne ešte nikto okrem Alice nevie, že ma ísť preč. Ale tá im to vysvetlí.

 

„Tak...“ začal som. Bella sa obzerala po izbe.
„Tak...“ zopakovala. „Asi by som mala začať.“ Nadýchla sa a posadila sa. „AAUuuuu!“ vykríkla.
„Je ti niečo?“ spýtal som sa jej vyľakane.  Pribehol som k nej.
„Nič mi nie je... len som si na niečo sadla...“ povedala a vytiahla denník.
„To je denník. Prepáč... zabudol som, že som ho tam pol...“
„Nie... nie Edward. Kde si ho našiel?“ spýtala sa ma.
„V lese...“ povedal som neisto.
„V lese? Čítal si ho?“  
„No áno...“ priznal som sa. Bella sa zatvárila naštvane.
„To je jedno... aj ja by som čítala denník, keby som ho našla,“ povedala napokon.
„Prečo?“ spýtal som sa jej.
„Čo prečo?“ zopakovala nechápavo.
„Prečo sa na to všetko pýtaš?“
„Vieš Edward ten denník... ten denník patrí mne.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nekropolis - 13. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!