Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nekropolis - 11. kapitola

alice and jasper 4-ever


Nekropolis - 11. kapitola Tentoraz taká krátka z denníka. Ale útek som chcela začať v novej kapitole, takže som tam asi použila najviac otázok, aké ma vôbec napadli. Dúfam, že sa vám táto poviedka páči a prosím o komentáre. Pravdaže ďakujem za tie, čo ste už napísali. =D

Denník:

„Anne. Anne, vstávaj,“ potriasla som Anne za rameno. Tá sa len nepríjemne ošila. Aj keď som ju nechcela budiť, dala som jej sľub a ja ho splním. Tak ako aj ten, že ich z tadiaľto dostanem a všetko toto bude len nepekná spomienka.
„Anne...“ vzdychla som si. Už som musela ísť. Otec a mama práve teraz tvrdo spia a určite aj ostatní občania tohto mesta. Ak sa to dá tak nazvať. Určite teraz ležia ožraní na svojich posteliach a zaspávajú s dobrým pocitom, že zmlátili svoju manželku a deti.

Už som tu viac nemohla ostať. Musela som opustiť moju rodinu, byť bez nich. Ale robím to iba pre nich. Aby sa im žilo lepšie a aby už viac nemuseli takto trpieť. Je to tu čím ďalej, tým neznesiteľnejšie.

Dúfam, že otec veľmi nezmláti mamu a ostatných za to, že som odišla. Ak áno, dúfam, že mi to raz odpustia. Bude stačiť v deň, kedy po nich prídem.

Ale aj tak, keď utečieme nebudeme to mať stopercentne vyhraté. Otec nás bude stále hľadať. My budeme musieť pred ním utekať. Ale ani neviem, či sa po nich vrátim. Čo keď sa mi niečo stane? Čo keď nezískam tú vec? Potom ich nebudem môcť oslobodiť a hromadný útek je sprostosť.

„Anne...“ ešte raz som to skúsila no bez úspechu. Nemôžem sa s ňou ani rozlúčiť. Niečo jej však nechať musím. Natiahla som sa ku krku a dala si dole moju retiazku. Potichu som jej ju položila na stolík.
„Budeš mi chýbať Anne... moje dievčatko...“ Nežne som ju pohladila po líci. Naklonila som sa nad ňu a vtisla krátky bozk na líce. „Moje malé slniečko. Už teraz mi chýbaš.“

Musela som už ísť. Aspoň ju vidím, ako krásne a spokojne spí. Všetko to robím pre ňu a mojich najdrahších. Ale čo keď sa mi to nepodarí? Čo keď sa po nich už nevrátim? Potom by si Anne vzala nejakého sprostého muža a žila by tak, ako matka. Otec by z Davida a Tomiho vychoval zvery, ktoré by sa správali presne tak, ako on. To nemôžem dopustiť. Aj keď smrť je na tomto mieste to najkrajšie, čo ťa môže stretnúť. Nemôžem byť sebecká a myslieť iba na seba. Musím myslieť na ostatných. Na to, aké by krásne bolo byť slobodný. Žiť tam niekde ďaleko od ostatných. Bez otca.

Anne by sa šťastne vydala za muža, ktorého by milovala a on ju. Žiadne bitka, žiadne hádka, žiadne znásilnenia. Nič. Len láska a šťastie. David by išiel do letectva tak, ako vždy túžil. Bol by z neho nejaký pilot v nejakej dôležitej vojne.
Tomi by zas šiel študovať. Bol by z neho lekár... nie právnik... nie prezident!

Musela som sa nad tým zasmiať. Nemôžem si robiť takéto ilúzie. Stále je tu možnosť, že sa to nepodarí. Možno sa mi podarí utiecť, ale čo keď sa mi nepodarí získať tú vec? A ako dlho bude trvať, kým ju získam? Mesiac? Rok?

A čo by bolo so mnou? Vydala by som sa? Dôverovala by som mužom? Nebála by som sa ich? Nepozerala by som na nich s odporom? Čo keď tam niekde je muž, ktorý čaká iba na mňa? Čo keď tam niekde je, ale mne sa ho nepodarí stretnúť?

A čo keď tam nie je? Čo keď sú tam takí, ako tu? Žiadna zmena. Matka hovorila, že aj takí tam sú. Ale nie je ich veľa. Ale čo keď tam stretnem takého? Čo keď mi bude ubližovať? Nie! Tu mi nikto neubližoval a tam to bude rovnaké! Nikto si na mňa nedovolí zdvihnúť ruku! Nikto!

Ale čo keď sa do takého zamilujem? A dá sa niekto taký vôbec milovať? Nie otázka znie... dokážem ja vôbec milovať nejakého muža? Milujem Anne, Tomiho, Davida... ale to je iné. Bude patriť moje srdce nejakému mužovi?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nekropolis - 11. kapitola :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!