Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nejlepší kamarádky - 1. kapitola

Eclipse- SF


Nejlepší kamarádky - 1. kapitolaTak a je tu 1. kapitola. Vlastně se tu toho moc neděje, je to je takové seznámení dvou naprosto neznámých žen...

1. kapitola - Společný pokoj


Esmé:

„A kdy mi přinesete mou holčičku?"

„Hned jak to bude možné."

„A kdy to bude možné?! A můžete mi alespoň říci, jestli budu mít společný pokoj, nebo tam budu sama? A budu mít televizi?"

„Ehm, no... Budete na pokoji s paní Renée Swanovou. A televize je na každém pokoji, madam."

„Aspoň něco." Nemohla jsem se Alice dočkat. A jsem velmi ráda, že nebudu na pokoji sama, to bych asi nevydržela. Bez Carlislea ne. Ale tady mi zase bude trapné, povídat si s Carlisleem o osobních věcech před tou paní, jak se to - René. Před René.

Když mě konečně dovezli na pokoj, čekala tam paní. Asi má spolubydlící, paní Swanová.

„Dobrý den, vy jste Esmé? Esmé Cullenová? Já jsem René. Swanová, René Swanová," usmála se na mě. Vida, asi toho o mě ví víc, než jsem čekala.

„Dobrý den. Ano, já, já jsem Esmé. Ráda vás poznávám, René."

„Holčička? Nebo chlapeček? A jak se jmenuje? Já mám dceru, Alice." Páni, ta je zvědavá...

„Dívka, jmenuje se Rosalie."

„To je krásné jméno!" A takhle jsme si povídali dál. Nakonec to bylo docela bezva... Carlisle za mnou chodil skoro každý den. Výborně si s Renée rozuměl, na můj vkus až moc dobře. Poznala jsem Charlieho, manžela Renée. A jejich dcerka byla vážně krásná. Malá elfí ouška a hnědé vlásky, nazelenalá očička a krásný úsměv. Ale na naši Rosalii neměla. Vlásky jí trochu zesvětlaly a očka se jí zabarvila do hněda. Byla štíhlá a přitom silná. Milovali jsme ji.

Renée:

„A kdy mi přinesete mou Alice?" zeptala jsem se doktora, zatímco mě vezl na pokoj.

„Hned jak to bude možné, paní…“ podíval se do papírů. „Paní Renée Swanová."

Protočila jsem panenky a sledovala číslo pokoje. Číslo 254. Druhé patro. Zpozorovala jsem, že na pokoji jsou dvě postele.

„Kdo je ta druhá maminka?"

„Paní Esmé Cullenová. Přijde asi za hodinku, možná za dvě." S tím doktor odešel. Chvíli jsem si četla a pak se otevřely dveře. Do nich vjel invalidní vozíček, na kterém seděla moje „spolubydlící“.
Usmála jsem se na ni a celá šťastná, že tu vážně nebudu sama, jsem slušně pozdravila.

„Dobrý den, vy jste Esmé? Esmé Cullenová? Já jsem Reneé. Swanová, Renée Swanová," usmála jsem se na ní. Ona mi úsměv neopětovala, ale odpověděla.

„Dobrý den. Ano, já, já jsem Esmé. Ráda vás poznávám, Renée." Jo, já ji taky. Ale místo toho, abych jí to řekla, jsem Esmé vpálila pitomou, osobní otázku.

„Holčička? Nebo chlapeček? A jak se jmenuje? Já mám dceru, Alice." A krásnou dceru Alice. Jenže to ona nevěděla, protože ji ještě neviděla. A té otázky jsem nakonec nelitovala.

„Dívka, jmenuje se Rosalie." Páni, to je krásné jméno.

„To je krásné jméno!" A takhle jsme si povídali dál. Nakonec to bylo docela bezva… Charlie za mnou chodil skoro každý den. Výborně si s Cullenovými rozuměl. Dokonce si pochoval i jejich dcerku, Rose, jak jí říkali. Vlásky jí zesvětlaly a očička měla jemně hnědá. Karamelová. Ale na naší Alice neměla. Malá elfí ouška krásně vynikala a hnědé vlásky splývaly podél obličeje. Očička měla nazelenalá. Moc jí to slušelo, milovali jsme ji.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nejlepší kamarádky - 1. kapitola:

 1
1. sara
30.05.2011 [15:19]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Dokonalý Emoticon moc se těším na další kapitolu PLS napiš jí brzo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!