Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Need for speed (1)

Catherine + Heath


Need for speed (1)V prologu jste se dozvěděli, že se Edward vrátil zpět do města, ze kterého byl kdysi vyhnán. V této kapitolce se potkáme s člověkem, který ho má provázet... Kromě základů, co se ještě dozví? Přeji příjemné čtení, vaše zuzinecckaa.

P.S.: Pokud v textu nenapíšu jinak, bude vždy pohled Edwarda.

1. kapitola - Základy

Jezdil jsem různě po městě a čekal. Nevěděl jsem, kdo se mi ozve či kdy, ale doufal jsem, že to bude brzy. Nějak se mi nelíbilo, že jsem vyhnanec ve městě, kterému jsem kdysi kraloval jako závodník. Nikdo nebyl lepší než já, ale teď už je zbytečné plakat nad rozlitým mlékem.

Po nějaké době mi konečně zazvonil telefon a já ho zvedl. Se zadanými instrukcemi jsem se vydal tam, kam mi ten hlas řekl, a já konečně měl svou garáž.

Dojel jsem na místo určení a vystoupil jsem. Rozhlížel jsem se kolem sebe, zda-li tam někoho zahlédnu, ale po chvilce teprve přijel.

„Ahoj, promiň, nečekal jsem, že tu budeš tak rychle. Jsem Seth, nevím, jestli si mě pamatuješ, ale já tebe dost jasně. Byls tu jeden z nejlepších závodníků," spustil ten kluk, jen co vylezl z auta.

Ani mě nenechal promluvit a zamířil k nízké budově s vraty a zamával na mě, ať jdu za ním. Otevřel a zevnitř se na nás vylil smrad zatuchliny.

„No, asi si tu musíš pořádně vyvětrat, tak to zatím necháme otevřený a pokecáme si. Jak ti asi řekla Isabella, tak ti mám vysvětlit základní věci. Mám tě provázet na začátcích a taky ti pomoct."

Vstoupili jsme dovnitř a on rozsvítil světlo. Místnost nebyla nijak extra velká, ale toho harampádí se tam válelo dost.

„Tu se dávaly náhradní díly, tedy prapůvodně, teď to spíš slouží k odložení všeho možného," vysvětlil mi, když viděl můj nechápavý pohled. Pokrčil jsem lhostejně rameny a zamířil ke dveřím, které byly přímo naproti vratům.

Musel jsem se dostat přes ty krámy, ale s mými instinkty to nebyl problém. Otevřel jsem je a nahlédl tam. Viděl jsem tam malý obýváček s kuchyňskou linkou.

„Každý, kdo jezdí, má u garáže rovnou byt," říkal Seth, když mě zase dostihl. Předešel mě a rozsvítil tam. Pak prošel všechny místnosti, aby otevřel okna, protože ten puch tu byl příšerný.

„No, dneska to tu musíš takhle vydržet, nedá se nic dělat. Zítra, pokud budeš chtít mou pomoc, se můžeme dát do vyklízení tvé garáže, ať si sem můžeš tu svou káru parknout. A pak ti vyčistíme tohle. Ani nevím, kdo tu naposled bydlel, ale evidentně to tu nezanechal v dobrém stavu, jak koukám..."

„Hele," přerušil jsem ho. „Vím, že mi máš pomoct, ale rád bych se dozvěděl, jak to tady funguje se závoděním. Rád bych nějak začal a to, že se tady musí uklidit, je moje věc."

„Jo, jasně, promiň. Takže... Jde o to, že každý či téměř každý večer se zde pořádají závody a ty se na ně musíš přihlásit. Pokud ho vyhraješ či tvůj parťák, dostaneš maličkou kartičku, která signalizuje, že tento závod máš za sebou. Závody nesmíš opakovat, když nejsi horší jak druhý. Další věc je ta, že smíš závodit jen na určitém území." Odněkud vytáhl mapu a pokračoval dál. „Tohle patří Samovi. Teď tu máš svou garáž, takže zatím do jiných částí nesmíš, minimálně ne na závody. Musíš nejdřív zajet všechny závody tady a pak vyzvat Sama, tedy pokud jsem pochopil, že se chceš opravdu vrátit.

Dál... Tohle patří Alici. Je sice milá a hodná, ale jako řidička je jedna z nejlepších a nejzáludnějších, tak bych si na ni dával pozor." Při tom jménu jsem jen nešťastně přivřel oči. Takže i Alice se spikla proti mně? Tohle tedy byla rána pod pás...

„Tak... Posloucháš? Tak tohle vlastní Mike. Sice nechápu, jak může bejt boss, ale neřešme to. Na Alicinu či Mikovu část smíš až tehdy, když porazíš Sama. Upřímně ti řeknu, ať se o to snaží, jak chce, zatím se ještě nikomu ani nepovedlo vyhrát všechny základní závody."

„Dobrý, pokračuj. Rád se dozvím, co ještě je za omezení a co vlastně smím a nesmím," povzdechl jsem si. Snažil jsem se v jeho hlavě vyčíst nějaké špatné úmysly, ale on vlastně víc říkal, než myslel, tak jsem se zase zaposlouchal do jeho monologu.

„Tohle poslední a největší patří Jacobovi. Ten je tu také jako ten nejvyšší boss a vše jde přes něj. Samozřejmě, člověk, který by přes něj šel, nemá šanci. Sam to zkoušel v pár závodech, ale ztroskotal... No dál. Musím ti ještě říci, nesmíš, ani náhodou nesmíš na území Jacoba dřív, než ti bude patřit zbytek. To je tu nejdůležitější pravidlo, kterým se řídíme i my ostatní. On má jen vybrané lidi, kteří tam jezdit mohou.

Tak a teď se dostávám k závodům samotným… Jak jsem říkal, závody jsou každý večer a jsou různého druhu. Nejčastější jsou okruhy a sprinty v ulicích města. Tam je povinnost mít nějakého parťáka s sebou, jezdí osm lidí po dvojicích a jeden druhému pomáhají. Poté jsou tu i sprinty v kaňonech, ale ty nejsou až tak obvyklé a člověk je musí jet sám. Pak je tu i pár driftů (smyky), některé na vystavěných okruzích či v kaňonu. Dalšími závody jsou kontrolní body, to jediný jedeš úplně sám a za určitý čas se musíš dostat z jednoho místa na druhé. To by snad mělo bejt všechno..."

Viděl jsem, jak usilovně přemýšlí, jestli mi řekl již všechno, ale já se chtěl dostat i k dalším informacím. I když Jacob neměl zlé úmysly, když jsme se potkali, stejně jsem mu neuvěřil. Asi neví, proč chci všechno toto podstoupit, ale potřebuju jen najít pravdu o tom, co se vlastně tenkrát stalo. Tak rychle jsem zmizel z města a neměl se šanci vrátit.

„Hele, můžu se na něco zeptat?" položil jsem otázku.

„No jasně, ptej se, na co chceš."

„Pamatuješ na tu noc, co jsem se ztratil odsud..."

„No jasně. Tehdy jsem stál kousek od toho, co ti policajti vytáhli zvláštní nástroje a zamrazili těmi elektrickými výboji motory ostatním závodníkům. Neměl jsem ani tucha, co se děje. Vím jen, že tys stihl projet. Pak jsem jen dostal pouta na ruce a už jsem seděl v jednom z těch aut. Spíš nechápu jednu věc... Proč nás hned pustili, jakmile jsi zmizel... Tohle mi nejvíc vrtá hlavou," odpovídal a já s ním v jeho hlavě viděl a cítil ten zmatek z té noci, co se vše tak zvláštně odehrálo. Věděl jsem, že mi říká pravdu, protože sám netušil, proč se vše seběhlo.

„Díky, Sethe. Zeptám se, zda-li jsi v nějaké partě?"

„Ne... Býval jsem boss teď Mikova území, ale když nade mnou vyhrál, tak jsem byl odsuzovaný a nikdo mě nechtěl."

„Fajn, tak to ti můžu s radostí oznámit, že bych byl rád, kdybys jezdil se mnou. Já tu teď nikoho nemám a nevím, jak bych vše zvládal sám," oznámil jsem mu. Seth se celý úplně rozzářil a jeho myšlenky se honily jen kolem toho, že by mohl závodit s legendou.

„To... Ty to myslíš vážně?" dostal po chvíli ze sebe. S úsměvem jsem přikývl a sledoval jeho radost jak v myšlenkách, tak na jeho tváři.

„Velice rád přijmu tvou nabídku. Trochu jsem v to doufal, ale nebyl jsem si jistý. Díky Edwarde." Vděčnost sálala z každého póru jeho těla.

„Fajn. Teď mě ještě zajímá jedna věc. Jak je to s odměnami a tuningem?"

„No... Za každý závod dostaneš určitý finanční obnos. Poté tu v části Sama najdeš obchod, ve kterém si koupíš věci, který budeš potřebovat a na který budeš mít. Až něco vyhraješ, tak ti to klidně ukážu. A nesmíš použít své finance. Jen to, co vyhraješ. No, myslím, že by to mělo bejt všechno. Pokud tě ještě něco bude zajímat, tak se zeptáš." Pomalu se zvedal a házel jeden zářivý úsměv za druhým.

„Hele, máš teď něco na práci?"

„Ne, proč?"

„No, jestli bys mi nepomohl s tou garáží. Je toho tam fakt dost a sám to asi nezvládnu," poznamenal jsem s úsměvem a Seth jen kývl.

Dali jsme se spolu do vyklízení těch krámů, co se tam válely, a já se toulal v myšlenkách. Přemýšlel jsem, jak se dozvím celou pravdu. Musel jsem přesvědčit okolí o tom, že já jsem ten nejlepší a hlavně, že jsem ve všem nevinně. Někdo to na mě nastražil, a teď si všichni myslí, že jsem sprostě utekl.

Prolog <-> 2. kapitola

 


 

Chci vám poděkovat za komentářky k minulé kapitolce: dcvstwilight, MaiQa, vilinka, Funny1, kajka007; dále nepřihlášeným: Hejly, lucka 2010, martty555 a crazygirl666 za vaše komentářky. Díky vám tato kapitolka vznikla.

I když možná jste to někteří nepochopili, během příběhu se vše vysvětlí. Kdybych vše napsala do prologu, zřejmě bych neměla už o čem psát. Jen pro info, vše jsem psala tak, jak by to asi cítil Edward a ten nic nevěděl, jen to, co viděl.

Takže už se těším na komentářky a doufám, že jich tu zase pár najdu. Vaše zuzu



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Need for speed (1):

 1 2   Další »
16. Jana S
01.01.2015 [16:50]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Patrik
24.01.2012 [15:08]

moje žuuuuužiiiiii Emoticon
moc krááááááááááááááááásny a jdu na pokrááááčko :D:D Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.01.2012 [14:42]

KalibanTaj jo, myslím, že jsem zvědavější jak Edward. Co se tam, sakra stalo? Moc pěkné Emoticon Emoticon

13. aghsf
25.11.2011 [21:08]

aghsf N1I1K1O1L- Já to taky vůbec nechápu. XD.
Ale určitě to časem pochopím. XD Emoticon

30.09.2011 [9:31]

N1I1K1O1LMně se to líbí, ikdyž to moc nechápu Emoticon Ale určitě se to postupem času nějak vyjasní a já chci být u toho Emoticon

11. ...
24.09.2011 [18:19]

need for speed carbon?? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.09.2011 [12:01]

selena257krasa Emoticon prosim napis rychlo pokracko a ja budem kazdu jednu kapitolku komentovat a citat Emoticon

9. crazygirl666
24.09.2011 [11:51]

yeah!!! Super.... teším sa na pokračko.... Konečne niečo ine a nie furt to otrepané.... No coment... ale proste super.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.09.2011 [11:27]

kajka007Jééé, Zuzi, to byla super kapitola. První bych ti ale chtěla poděkovat za věnování. Nevím, čím jsem si to zasloužila, ale moc děkuji. Emoticon
Jak už jsem říkala, že kapitolka byla skvělá. Konečně se věci začaly postupně vyjasňovat. Mimochodem ještě jsem se do toho víc zabrala a začínám být nedočkavá.
Hrozně mě dostal ten systém závodů. Fakt jsi to moc dobře vysvětlovala... To bych nezvládla. Je to zajímavé a jsem si jistá, že je tohle teprve jen lehký rozjezd.
Jinak Seth... Je skvělej... Taková hodná dušička, takže jsem moc ráda, že bude Edwardům parťák. Jak mu řekl, že by chtěl, aby byli spolu... Úplně mi to vykouzlilo na tváři úsměv.
Jsi moc šikovná a já se těším na další kapitolku, která doufám bude brzo, a o které mě budeš určitě informovat...?! Emoticon Emoticon Emoticon

24.09.2011 [10:58]

MaiQaUž mám zase sto chutí si pustit tu hru. Emoticon Už dlouho jsem ji nehrála. Prostě mě štve, že pořád nemůžu vyhrát to poslední území. A to mám dobrý auto, ale to sem nepatří. Emoticon
Jsem zvědavá jak to bude pkračovat. Hrozně se těším na další díl. Emoticon Emoticon
Jeižiši já si opravdu musím pustit tu hru. Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!