Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nechci tě ztratit - Prolog

Good thing


Nechci tě ztratit - PrologJe tu má nová povídka: Nechci tě ztratit.
Esme Anne Platt Evensonová měla sestru, když byla přeměněna a stala se z ní paní Cullenová, tak se jí nedokázala vzdát. Byla to její malá sestřička, o kterou se musela postarat. Provázela jí životem dohodnutými návštěvami, kdy se její sestra dozvěděla o jejím malém tajemství. Její sestra časem zemřela, ale měla dceru, která věděla o jejich tajemství. Renné si vzala za manžela Charlieho Swana, kteří spolu měli dceru Isabellu. Jednoho večera po Esmeině návštěvě se šťastná rodinka s pětiletou Bellou vydá na večeři do města. Jenže to se jim však stane osudným, protože je potká nehoda. Co s tím Esme udělá? Vezme si do péče malou Isabellu, když stále touží po svém dítěti? A co rodina na to?
Je to zatím pouze jen prolog. Doufám, že se vám to bude líbit a přeji pěkné čtení.
Vaše Adis

„Měli bychom už jet, Esmé,“ vyzval svou ženu Carlisle Cullen. Psalo se 13. září 1996 a zvláštní manželský pár navštívil své vzdálené příbuzné. Jednoduchá, avšak nebezpečná zvláštnost tohoto manželského páru spočívala v tom, že jsou upíři. Jenže koho zrovna navštěvovali? Jak už bylo řečeno, jsou to vzdálení příbuzní, ale ne až tak vzdálení jak tvrdí.

Esmé Anne Cullenová byla babičkou Reneé Swanové. Ano, opravdu její babičkou, i když vypadala jako její starší sestra. Abyste poznali spojitost mezi těmito dvěma ženami, musíme se vrátit do minulosti.

Psal se rok 1930, když byla Esmé Anne Platt Evensonová přeměněna na upírku. Hned poté, co pochopila, že je z ní upírka, se zamilovala do svého stvořitele, Carlislea Cullena. Carlisle v té době žil se sedmnáctiletým mužem Edwardem Masenem Cullenem, kterému se bouřily hormony. Edward v té době nedokázal pochopit, proč mu Carlisle upírá to, co je pro něj tak přirozené. Proč by mu měla být odpírána lidská krev, když je pro jeho jazyk lahodnější a pro jeho tělo výživnější?

Vraťme se, od Edwarda k naší novorozené Esmé. Esmé, která si vždy zakládala na rodině, náhle přišla o možnost mít své vlastní dítě a to jediné, které měla, zemřelo. Jenže jak velká to je bolest pro onu ženu? Opravdu se musela Esmé vzdát všech možností, kterými mohla získat rodinu? Naštěstí chytrá a novorozená Esmé jeden způsob našla.

Jakmile Carlisle usoudil, že je Esmé schopná pohybovat se mezi lidmi, vyhledal její sestru a navštívil ji. Sarah Marie Plattová byla v té době již vdaná, dospělá žena, která měla dceru Reneé. Museli Sarah prozradit své tajemství a ona jim slíbila, že ho nikdy neprozradí. Když Reneé dospěla a Sarah zemřela, začala Esmé se svým manželem pro změnu navštěvovat Reneé, která se stala novou nositelkou jejich tajemství. Z Renneé Jirginsové se stala Reneé Swanová, která porodila svému muži, Charliemu, dceru Isabellu Marii.

A právě teď se znovu vracíme do doby 13. září roku 1996, kdy malá Isabellka oslavila své páté narozeniny, na které byli pozváni i Carlisle a Esmé Cullenovi, kteří byli adoptivními rodiči Edwarda, Alice, Jaspera, Rosalie a Emmetta Cullenových.

„Měli bychom už jet, Esmé,“ promluvil Carlisle znovu na svou ženu, která se zasněným výrazem pozorovala malou Isabellku, zarývající své drobné prstíky do šlehačkového dortu.

„Bello, co to zase děláš? A to jsi byla upravená, abychom mohli vyrazit do města,“ postěžovala si Reneé a hned začala Bellu tahat za ruku od stolu a podávala ji Charliemu, aby ji umyl a převlékl.

„Počkej, Charlie, já se s Bellou jen rozloučím a my už pojedeme,“ probrala se konečně Esmé ze svého zasnění a vzala si od Charlieho upatlanou Bellu, která si olizovala své prstíky.

„Tak my už se strejdou Carlislem pojedeme a za pár měsíců vás zase navštívíme. Všechno nejlepší, zlatíčko, a pořádně si užij dárky, Bello,“ popřála jí Esmé a políbila ji na čelo.

„Děkuju, teto Esmé, a příště přijeď i s dětmi. Tady jsou pořád samí dospělci,“ zašeptala jí Bella do ucha a Esmé se na ni usmála. Položila Isabellu na zem, rozloučili se i s Reneé a Charliem a pak vyrazili na cestu domů. Esmé se zasněně dívala z okna do bouřkového večera a Carlisle jen v tichosti řídil. Pokaždé, když odjížděli, byla Esmé smutná a nekomunikativní.

Jako každé Belliny narozeniny vyrazili Swanovi autem do restaurace v blízkém větším městě. Jenže dnes byla ta tradice jiná. Poprvé za celou dobu vyrazili v bouřkovém počasí. Všichni byli v rozjařené náladě a cestu příliš nevnímali, ale to byla chyba, která se jim stala osudnou.

Ve chvíli, kdy se Charlie otočil na svou dceru, dostalo se jejich auto do smyku, než stihl řidič protijedoucího auta zareagovat, už byli v sobě. Druhého dne se v místních novinách objevil vražedný titulek.

 

Shrnutí >> 1. kapitola

 

Zanechte prosím komentáře s vašimi názory, už se na ně těším.

Vaše Adis



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechci tě ztratit - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!