Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nechcem byť upír! - 12. kapitola

Twilight ústav pro choromyslné


Nechcem byť upír! - 12. kapitolaTretia možnosť je dosť zaujímavá... Ale bude zaujímať aj Bellu? Pekné čítanie, AlenaCullen.

12

„Aká tretia?“ opýtala som sa. Nič mi neprichádzalo na um.

„Edward ti navrhol miesto v garde alebo služobníctvo. No rozhodol sa, že ti dá aj tretiu možnosť, ktorú nevyslovil,“ vysvetľovala mi Alice a ja som netrpezlivo čakala na tú možnosť.

„A aká by to mala byť možnosť?“ opýtala som sa zvedavo, keď dlhšie mlčala.

Manželka,“ šepla takmer nečujne, no moje upírie uši to počuli veľmi zreteľne.

„Čo prosím?“ opýtala som sa zarazene.

„Edward nad tým premýšľal a rozhodol sa, že sa ťa to opýta na oslave, takže sa budeš tváriť prekvapene, jasné!?“ rozkázala mi a všetky tri sme sa na tom začali smiať.

„Dobre, nech sa opýta, ale nech nečaká, že mu odpoviem áno.“ Čo si o sebe myslí? Tak ja tu mám skákať ako on píska? Nechcem ísť ani do gardy, ani do služobníctva a už vôbec sa nechcem stať jeho ženou a byť stále zatvorená tu vo veži.  

Teraz je správna chvíľa opýtať sa na Thomasa.

„Áno,“ povedala z ničoho nič Alice, keď som ja otvorila ústa. „Každé slovo, čo ti povedal Edward, je pravda,“ dopovedala so sklopený zrakom. Bože, ako som mohla byť len taká hlúpa? Pýtala som sa sama seba. Hral to na mňa, len pre to, že ma chcel dostať do postele. Vidím, že naivita mi ostala z ľudského života.

„Ideme sa prejsť do záhrady?“ opýtala sa Rose po chvíli ticha.

„Poďme,“ povedala Alice a ja som sa tiež zdvihla. Vyšli sme z dverí, no predo mnou sa zrazu objavila ruka.

„Ľutujem, ale príkaz, ktorý som dostal, nedovoľuje, aby ste opustili komnatu,“ prehovoril sluha. Alice aj Rose sa obrátili ku nemu.

„Ale no tak, veď chceme ísť len do záhrady,“ povedala Alice a nádherne sa usmiala.

„Je mi ľúto, ale kým nedostanem príkaz od niektorého z vládcov, nemôžem pustiť túto slečnu von.“ Hovoril ako keby sme tu ani neboli, len rapkal naučený text.

„To je v pohode, len bežte, ja budem tu a budem si čítať,“ povedala som im, nech ich nezdržiavam. Ospravedlňujúco sa na mňa obe usmiali a zišli dole schodmi. Vrátila som sa do komnaty a ľahla si na posteľ.

Ozvalo sa zaťukanie na dvere, ale ja som to ignorovala. Nech to za mňa vybaví moja pestúnka. Otvorili sa a v nich stál Edward s jednou rukou za chrbtom.

„Smiem?“ opýtal sa, ale nečakal na odpoveď a vstúpil.

„Nie,“ odpovedala som milo, no on to akoby nepočul.

„Počul som, že si chcela ísť do záhrady a keďže sme to zakázali, rozhodol som sa doniesť ti kúsok záhrady sem,“ povedal jemne a spoza chrbta vytiahol prekrásne rozkvitnutú červenú ružu. Nič som nepovedala, len som stále ležala. Sadol si ku mne a ružu mi položil vedľa nohy.

„Chcem zomrieť,“ šepla som a on zvraštil čelo.

„Tak musíš ísť pohľadať niekoho iného, lebo tu ti to nesplníme,“ povedal a pohladil ma po boku. Automaticky som mu do ruky vrazila, aby ju dal preč.

„Tak ma pustite a ja pôjdem,“ pokračovala som. Tým čo robili úplne prevracali to, čo rozprávali.

„Ľutujem, ale to nepôjde,“ šepol. „Prišla si sem a preto tu ostaneš až kým nerozhodneme o tom, že si sa zmierila so svojím nesmrteľným životom a už nás nebudeš chcieť prezradiť.“

„Ale ja sa s ním nikdy nezmierim,“ zasyčala som na neho. Znova sa ma pokúsil dotknúť, ale ja som zavrčala. „Nedotýkaj sa ma. Kto si, že si dovoľuješ len tak na mňa siahať?“ Bola to skôr rečnícka otázka, no on mi pohotovo odpovedal.

„Som vládca. Môžem si robiť, čo len chcem,“ vyvršoval sa.

„Tss.“ Postavila som sa a podišla znova ku knižnici s knihami.

„Je také ľahké sa rozhodnúť, Bella,“ povedal a ja som pochopila, že naráža na moju budúcnosť vo Volterre.

„Ja som sa rozhodla, chcem zomrieť, nechcem byť na tomto svete.“

„Nemáme dôvod ťa zabiť,“ povedal a ja som sa na neho otočila.

„Veď tvoj brat ich mal veľa,“ pripomenula som mu.

„Mal, ale žiaden z nich nebol opodstatnený.“ Ten chlap mal proste na všetko argumenty.

„A čo by bol pre teba opodstatnený dôvod?“ opýtala som sa a začala sa k nemu veľmi pomaly približovať.

„To ti neprezradím.“ Postavil sa a kráčal mi naproti. „Povedz mi prečo tak strašne túžiš zomrieť?“ opýta sa ma a tými svojimi očami ma opantával.

„Ty si ten posledný, ktorému by som to hovorila,“ povedala som a on sa zarazil. Všimla som si, že už sme úplne tesne pri sebe. Ustúpila som o krok, no on tú vzdialenosť rýchlo zrušil. „Daj mi pokoj, Edward,“ vyhŕkla som.

„Garda alebo slúžka, môžeš si vybrať. Ak si nevyberieš ty, tak za teba rozhodneme my,“ povedal ľadovo a obrátil sa k dverám.

„Nie je tretia možnosť?“ opýtala som celkom vyvedená z miery. Chvíľu premýšľal.

„Nie,“ zamietol a trhol dverami. Skoro vyleteli z pántov.

„Mal by si sa dať liečiť,“ zakričala som dosť hlasno, aby to počul. Znova som podišla ku knižnici a vytiahla som odtiaľ gramatiku talianskeho jazyka a anglicko – taliansky slovník. Keď už nič, tak sa naučím po taliansky. 


Tak, čo poviete na Belline možnosti?


 

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechcem byť upír! - 12. kapitola:

 1
11.05.2014 [15:41]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. BabčaS.
10.05.2014 [14:15]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Clothylda
10.05.2014 [10:13]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. zuzika
10.05.2014 [10:06]

rychlo dalsiu kapitolku Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!