Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Nechcem byť upír! - 11. kapitola

UH sraz 2010


Nechcem byť upír! - 11. kapitolaPo veľmi dlhom čase som sa vrátila aj k tejto poviedke.
V tejto kapitole sa Bella pokúsi utiecť. Ako to dopadne?
Pekné čítanie, ALenaCullen.

Edward:

„Tá vízia bola o tebe a o... mne,“ povedala so sklopeným pohľadom. To ma vážne neprekvapuje. Myslel som si to, lebo mi to Alice nechcela ukázať. Aj teraz mala zastretú myseľ, ale ja som sa jej do nej nechcem pozerať. Predsa len je tam s Jasperom.

„Povedz mi o čom bola!“ Znelo to skoro ako príkaz, ale bola to skôr prosba.

„Prečo by som ti to mala hovoriť?“ opýtala sa, stále hľadiac do zeme.

„Lebo to chcem vedieť,“ vrčal som. Začal som byť naozaj naštvaný.

„Nič ti nepoviem,“ povedala a rýchlo začala bežať preč. Hneď som sa rozbehol za ňou, ale bola rýchlejšia.

„Bella! Stoj!“ prikazoval som do vzduchu. „Emmett, Jasper,“ skríkol som. Obaja skočili z vysokého okna a pridali sa ku mne. „Bella uteká. Musíme ju zastaviť.“ Rýchlo som im vysvetľoval, nech sú v obraze. Cítil som ju jasne, preto nebol problém zo stopovaním. Viac a viac som zrýchľoval, aby som ju dobehol.

Skvelé, braček. Pozri sa, čo si urobil. Utiekla. Teraz si zodpovedný za všetko, čo urobí, vyčítal mi v myšlienkach Jasper. Zavrčal som . Bella nebola ďaleko, keďže som hneď za ňou vyštartoval. Videl som ju, bola len niekoľko kilometrov predo mnou. Zrýchlil som na maximum a dobehol ju. Prirazil som ju k stromu a priklincoval vlastným telom.

„Ty idiot! Si sa zbláznil?“ nadávala mi a ja som ostal v nemom úžase.

„Ako sa opovažuješ? Vieš s kým sa rozprávaš?“ rozhorčoval sa Jasper.

„Ja sa môžem rozprávať s kým chcem a ako chcem,“ kričala ešte viac. Páni, ona si nejako veľa dovoľuje na vládcov. 

„Edward, rob s tým niečo!“ rozkrikoval sa už aj Emmett. Vstal som a Bellu pevne držal vo svojom zovretí.

„Teraz nespravím nič. Ideme do hradu a slečna Swanová ostane vo svojej izbe, ktorú dôkladne zabezpečíme,“ hovoril som hlavne jej. Chytil som ju do náručia a pevne ju držal, nech zase neubzikne. Behom pár minút som ju už skladal v jej izbe.

„Edward, tu ostať nemôže. Utečie z okna aj keby ho zaleješ betónom,“ protirečil Emmett, myslel to ako humor, ale Jasper to zobral vážne.

„Tak kam?“ opýtal som sa na návrhy. Hoci som vedel, čo mi povedia.

„Do žalára,“ navrhol s kamennou tvárou Jasper.

„Nie, veď ju šupnime k Alice a Rose. Aspoň sa nebudú nudiť,“ navrhol Emmett a ja som prikývol. To bol skvelý nápad. Možno s nej Alice niečo dostane. Jasper ju schmatol za lakeť a viedol hore do veže.

„Bella! Aké milé prekvapenie,“ zvolala Alice a hneď ku mne priskočila.

„Bude tu s vami, aby sa už nepokúsila utiecť. Dáte na ňu pozor!“ Jasper ju sotil do miestnosti a odišiel.

„Alice, môžeš na chvíľu?“ opýtal som sa jej a ona samozrejme prikývla. Vedela, čo mám za lubom.

„Čo potrebuješ?“ opýtala sa ma šeptom, keď sme vchádzali do západnej časti zámku, v ktorej väčšinou nik nebol.

„Alice, prosím, čo si videla?“ pozeral som na ňu s výrazom psích očí, no na ňu to nikdy nepôsobilo.

„Edward, ja nemôžem, ukážem ti to, keď na to príde čas,“ hovorila mi potichu a ani na mňa nepozrela. V mysli vyberala oblečenie sebe aj Belle na oslavu.

„Vieš, že nie je veľmi dobré, keď mi vzdoruješ!“ zasyčal som na ňu.

„Edward, pokoj, nemôžeš mi nič urobiť. Príde ten čas a uvidíš tú víziu. Trpezlivosť ruže prináša,“ dospievala a rýchlo odkráčala späť k veži. Ničomu som nerozumel. Čo so mnou to dievča porobilo?


Bella:

Sedela som na posteli a mlčala. Rose sa snažila nadviazať nejaký rozhovor a pýtala sa ma na rôzne otázky o mojom ľudskom živote. Ako je vlastne možné, že existujú upíri? Nikdy som na nich neverila a teraz som jednou z nich.

Už nikdy neuvidím otca a matku. Mojich kamarátov a nikdy nebudem mať manžela, dieťa a potom vnúčatá...

Bella, spamätaj sa na čo to myslíš!? Nikdy som nemyslela na deti, no teraz ich už asi mať nebudem.  

Ani som si nevšímala, čo robí Alice a Rose. Občas na mňa prehovorili, no ja som im neodpovedala.

„Prepáčte, že vyrušujem, ale dorazil Eleazar s rodinou a vládcovia si želajú, aby ste prišli,“ prehovoril sluha, ktorý vošiel do veže a obe upírie nevesty sa automaticky postavili. Ja som však ostala sedieť a ani som sa nepohla. Alice ku mne podišla.

„Bella, prosím, poď s nami,“ poprosila ma a ja som sa zdvihla. Aspoň sa znova uvidím s Kate a Tanyou. Za chvíľu sa dozviem, čo so mnou bude. Vyšli sme z dverí a na mňa už čakal Alec a Demetri.

„Ani som ťa nespoznala, keď nie si nalepený na stene,“ podpichla som Demetriho a on zavrčal. Obaja ma chytili. Každý za jeden lakeť. Alice a Rose išli pred nami. Dvaja sluhovia otvorili dvere do sály. Vládcovia sedeli na trónoch, no ihneď ako sme vstúpili vstali. Eleazar a jeho rodina boli stále bokom od trónov. Tí dvaja ma doslova hodili k Edwardovým nohám. Chcela som vstať, ale chytili ma za plecia a tlačili k zemi. Kľačala som pred nimi, no zrak som mierila nadol.

„Eleazar,“ vyzval ho Edward.

„Môj pane, to dievča má neskutočne silný dar. Ona má psychický štít. Predpokladám, že myšlienky jej čítať nedokážete,“ hovoril Eleazar. Nevidela som ako reagoval Edward. „Bolo by rozhodne prospešné, keby sa pridá ku garde, no neručím za jej vernosť,“ pokračoval a ja som nerozumela, o čom to hovorí.

„Ako to myslíš?“ prehovoril Jasper a Eleazar pokračoval.

„Ak by Bella trénovala, je pravdepodobné, že by tento štít vedela rozšíriť aj mimo seba a tým by mohla ochrániť celú gardu v nejakom boji, v ktorých by boli proti vám použité schopnosti napríklad Amazoniek. Vedia zahaliť myseľ, no keby Bella použije svoj dar, nič by nezmohli. A na druhej strane, ak by sa chcela vzbúriť, nič by ju nezastavilo. Nereaguje na Janin ani Alecov dar. Vy, pane, neviete jej čítať myšlienky. Jediné, čo by ju mohlo odhaliť, sú jej rozhodnutia, ktoré by videla Alice, no ak by sa rozhodla až tesne pred tým, tiež by nič nepomohlo,“ dokončil svoj monológ Eleazar a Edward sa začal prechádzať popred tróny.

„Jane,“ povedal Edward a hneď sa pred neho prirútila mladá blondínka. Bola strašne mladá, mohla mať tak pätnásť rokov.

„Áno, pane?“ opýtala sa a naznačila úklon.

„Vyšla táto upírka na slnko?“ opýtal sa jej.

„Nie, pane, zastavili sme ju ešte skôr ako to stihla,“ poslušne odpovedala.

„Jedno rozhodnutie máme, nezabijeme ju,“ vyhlásil Edward a Jasper začal vrčať.

„Ale chcela nás prezradiť a všetko naznačuje tomu, že sa o to pokúsi znova,“ syčal Jasper.

„Ak ti smiem pripomenúť... Aj Rose chcela prezradiť upírov a ju dokonca aj videlo jedno dievča, a teraz je mojou manželkou,“ povedal Emmett a pobozkal Rosalie na ruku. Jasper stíchol a sadol si na trón. Alice sa ku nemu sklonila a nežne ho pobozkala na čelo, on sa hneď usmial a bol pokojný.

„Už len rozhodnúť, či ju vezmeme do gardy.“ Znelo to, akoby Edward hovoril sám so sebou.

„Ja nikdy nebudem v žiadnej garde,“ začala som kričať a všetky oči v miestnosti sa na mňa pozerali.

„Vyhovovalo by vám služobníctvo, slečna?“ opýtal sa ma Edward s veľkou dávkou irónie.

„Zabudnite, že vám budem utierať rite,“ kričala som ďalej, ale to som asi hovoriť nemala. Presne v tú sekundu ako som to vyslovila ma schytila pod krk veľká ruka a pritlačila ku kamennej dlážke.

„Ako sa opovažuješ? Ty malá nevďačná...“ Jasper nedokončil vetu, lebo ho už odo mňa všetci trhali. Alice ho vzala za ruku a ťahala preč z miestnosti.

„Zopár mesiacov ostane hore vo veži, kým nekrotne a potom sa opäť porozprávame,“ oznámil všetkým Edward a tiež vybehol z miestnosti.

„Bella, prečo si to urobila?“ Pribehla ku mne Tanya a objala ma, keď ma tie dve gorily zase chytali, že ma odvlečú.

„Ja nechcem byť upír!“ kričala som na celú sieň. Hodili ma do veže a bola som tam prvá. Postavila som sa ku oknu a dívala sa na námestie.

„Čo by som dala za to, aby som bola tam dole a nič netušila o nejakých prekliatych upíroch,“ povzdychla som si. Prešla som ku veľkej knižnici, ktorú tu mali. Poobzerala som sa a vytiahla veľmi starú knihu. Bola viazaná v červenej koži zo zlatým nápisom Dejiny upírov. Zarazilo ma, že bola tá kniha písaná ručne. Zobrala som ju a usadila si na posteľ, ktorú sem už stihli doniesť. Vedľa úhľadného písma vynikali kreslené ornamenty.

Dvere sa otvorili a vstúpili naraz obe moje spolubývajúce. Zaregistrovali ma a sadli si ku mne.

„Čo čítaš?“ opýtala sa ma Alice, aj keď to dobre vedela.

„Dejiny upírov,“ zdvorilo som odpovedala a obe sa usmiali.

„To nemusíš čítať, lepšie bude, keď ti to porozprávame,“ zapojila sa do rozhovoru Rose. Pokrútila som hlavou sprava doľava.

„Prečo ma tak strašne Jasper nenávidí?“ opýtala som sa Alice.

„Ako by som ti to vysvetlila?“ opýtala sa sama seba.

„Nie, že ťa nenávidí, ale nechce, aby nejaké dievča pobláznilo Edwardovi hlavu. On vie, čo ku tebe cíti a obáva sa, že si ho namotáš a budeš ovplyvňovať jeho rozhodnutia,“ odpovedala mi namiesto Alice Rose.

„Edward ti ponúkol dve možnosti, ale je aj tretia,“ povedala mi Alice s úsmevom.


Už som zase začala písať aj túto poviedku. :) Dúfam, že sa vám páčila kapitola, ak áno prosím zanechajte mi koment alebo smajlika. Veľmi ma to poteší. :)



« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nechcem byť upír! - 11. kapitola:

 1
3. sima1143
01.05.2014 [0:13]

Skvelá kapitola ale ta tretia moznost co edward ponukol belle ma zaujima. Ja si myslim ze sa bella moze za edwarda vydat. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. evelsten
30.04.2014 [21:27]

Som veľmi rada, že si sa vrátila k tejto poviedke, veľmi sa mi páči téma a celkovo aj postavy, ktorým si rozdelila, skvelé roly...Teším sa na ďalšiu Emoticon

1. zuzika
30.04.2014 [15:44]

Super poviedka už sa neviem dočkať ďalšej kapitoli Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!