Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » (Ne)opätovaná láska - 17. kapitola


(Ne)opätovaná láska - 17. kapitolaBella má Edwarda, no čo Mishell a Luci? Usmeje sa aj na ne šťastie? Ako bude prebiehať párty? Čo ak nastanú menšie problémy? Príjemné čítanie. Alexa

Mishell otvorila dvere a ako prvá vyšla von Luci a potom Mishell. Bola som na rade ja. Vyšla som von a zabuchla za sebou dvere. Edward sa opieral o auto, no mňa vidieť nemohol, pretože tie dve stáli predo mnou tak, aby ma nevidel. Všetky sme naraz vykročili k autu. Keď sme k nemu došli, Edward sa odlepil od auta a ony si šli sadnúť na zadné sedadlá. Edward ma konečne zazrel a ja tiež jeho v plnej kráse. On si ma premeriaval pohľadom a ja jeho taktiež. Čierna košeľa a čierne rifle tvorili jeho odev. Vyzeral v tom nádherne a zároveň tajomne. A samozrejme sexi.

Vybral sa smerom ku mne. Čím bližšie bol pri mne, tým menšia bola moja nervozita. Došiel ku mne a jemne ma objal. Zacítila som jeho nádhernú voňavku. V ten moment ma nervozita opustila úplne.

„Si nádherná. Moja malá princezná sa zmenila na nočnú šelmu,“ zašepkal mi do vlasov a potichučky sa zasmial. Šelma? Ja nie som žiadna šelma! Aj keď mi to trocha polichotilo, bola som naštvaná.

Odtiahla som sa od neho a krivo som sa naňho pozrela. Prstami pravej ruky mi prešiel po lícnej kosti a ja som sa razom prestala hnevať. Aké je preňho jednoduché udobriť si ma. Jemne sa ku mne nahol a pobozkal ma na pery. Vďaka tým topánkam sa nemusel nakláňať ako inokedy.

Keď sa odtiahol, chytil ma za ruku a doviedol ma k autu. Otvoril mi dvere a ja som nastúpila. Obišiel auto, sadol si na miesto vodiča a autom sa vybral na tú party.

Auto zaparkoval pred budovou, na ktorej svietil neónový nápis Gold Club. Pred dverami postávali dvaja mladí chalani. Po chvíli som ich spoznala. Boli to Edwardovi kamaráti. A medzi nimi bol aj Simba – ten, ktorý sa páči Mishell. Edward vystúpil, obišiel auto a pomohol mi vystúpiť. Hneď vystúpili aj Mishell a Luci. Mishell si všimla Simbu. Zaznamenala som, ako sa naňho usmiala.

Všetci sme sa vybrali k nim. Edward sa s nimi pozdravil a potom sme sa aj s nimi vybrali do toho klubu.

Vošli sme cez dvere do malej tmavej chodbičky. Na jej konci boli dvere, cez ktoré sme prešli a dostali sme sa do obrovskej miestnosti – klubu. Popri stenách boli malé čierne stoly a tigrované kreslá. Cesta k baru popri stoloch nebola veľmi široká kvôli zábradliu. Zábradlie ohraničovalo obrovský štvorec ničoho. To zábradlie tam bolo asi preto, aby disko guľa žiarila aj na parket, na ktorý sa dalo dostať schodmi dole. Ako som sa tak obzerala, všimla som si, že je tu veľa ľudí.

Edward mi povedal, že si mám zatiaľ sadnúť, že sa o pár minút vráti. S Mishell a Luci sme si sadli k stolu v rohu. Stále som sa pozerala na schody vedúce na parket. Mala som nutkanie ísť dole a prezrieť si to.

„Choď sa tam pokojne pozrieť. My ťa tu zatiaľ počkáme,“ povedala Mishell. Luci na to iba prikývla. Tak som sa tam teda vybrala. Zišla som dole po sklenených schodoch do húfu ľudí. Objavila som tam ďalší menší bar. Všetko tu bolo zladené do fialova.

„Ale, ale. Čo tu ty robíš?“ ozval sa za mnou veľmi známy hlas. Hlas, ktorý som nenávidela. Otočila som sa k tej osobe. Jessica.

„A čo teba do toho?“ nebojácne som jej odpovedala otázkou.

„Že máš odvahu ukazovať sa na verejnosti,“ zasmiala sa povrchne.

„To ja sa čudujem tebe.“ Pristúpila ku mne bližšie.

„Myslíš si, že ma s tými úbohými upravenými fotkami potopíš? Ani náhodou. Skončíš. Ešte si to za to vypiješ,“ hrozila mi. „Len sa na seba pozri. Si obyčajná úbohá chudera, ktorá tu nepatrí. Hráš sa na niečo, čím nie si. Si len sivá myška.“ Na tvári sa jej usadil víťazný úsmev a ruky si založila na hrudi. Nepatrne som sa obzrela a všimla si, že niekoľko ľudí nás sleduje. „Hádam sa nám tu nerozplačeš. Sivá myška, sivá myška,...“ vysmievala sa mi. Myslela som si, že to ponižovanie už nevydržím a naozaj sa rozplačem. To mi dnes chýbalo. Jedna jediná osoba vám dokáže pokaziť náladu na celú noc, keď nie na ďalší deň, ba týždeň.

Náhle som pocítila, ako ma nejaká ruka majetnícky chytila za pás.

„Jessica, čo si to dovoľuješ?“ zasyčal na ňu Edward. Môj záchranca. Môj strážny anjel. Jessice zamrzol úsmev na perách. Pohľadom preskakovala zo mňa na Edwarda a späť. „Ešte raz! Ešte raz sa k nej priblížiš, tak si ma neželaj!“ To už nás sledovalo dosť ľudí. Väčšinu som spoznala zo školy. Jessica o krok ustúpila pred Edwardom. Všetci sa pozerali práve na ňu a niečo si šuškali. Bolo to ako pred rokom, ale naopak. Ona bola teraz tá ponížená, ona si to ešte vypije.

„Tutanchamón!“ zasmial sa niekto. Jessica sa rozbehla s plačom preč. Pri tom behu narazila do chlapíka s drinkami a všetky sa vyliali na jej krémové šaty. O chvíľu už jej tu nebolo.

Obrátila som sa k svojmu záchrancovi.

„Ďakujem,“ šepla som. Edward ma pohladil po tvári. Zrazu sa tu zjavila Mishell aj s Luci.

„Bella, si v poriadku?“ spýtala sa ma ustarostene Mishell. Prikývla som. „Ani nevieš, ako som sa zľakla, keď som začula jej hlas.“ Usmiala som sa na ňu.

„Nič mi nie je,“ ubezpečila som ju.

„Tak ja si teda idem dať nejaký drink,“ povedala a vybrala sa k baru. Luci ku mne podišla.

„Ja si pôjdem sadnúť hore a tiež si dám drink. Možno dnes niekoho zbalím,“ šepla mi do ucha. Obe sme sa zasmiali. Potom zmizla takisto, ako Mishell. Ostali sme iba ja a Edward. Pozerala som sa do jeho smaragdových prenikavých očí, ktoré prekypovali úprimnou láskou.

„Už som ti povedal, že si nádherná?“ spýtal sa ma a usmial sa.

„To mi hovoríš iba preto, že mám šaty len pod zadok?“ Prižmúrila som oči.

„No...“ zaváhal a potichu sa zasmial. Už som sa chcela od neho odtrhnúť, no chytil ma za ruku. „Bella. Moja sladká Bella. Nehovorím ti to preto, ale kvôli tomu, že je to pravda.“ Úprimnosť v jeho očiach bola pravá. „Počkaj ma tu. O pár minút sa vrátim,“ šepol, pustil ma a stratil sa medzi ostatnými. Stála som tam osamelá.

„Ahoj, Bella!“ ozval sa niekto spoza môjho chrbta. Otočila som sa. Mike Newton – celkom milý chlapec. Raz ma pozval na rande, ale odmietla som ho. Koho dnes ešte nestretnem?

„Ahoj!“ odzdravila som sa mu. Asi to pochopil tak, že s ním chcem pokračovať v konverzácii. Nevravím, že sa s ním zle rozpráva, ale... Nemala som naňho náladu. Práve začal hrať ďalšia skladba.

„Nejdeš si zatancovať?“ spýtal sa nesmelo. Ja predsa neviem tancovať.

„Prepáč, ale ja netancujem.“ Po mojej odpovedi sa sklamane usmial.

„Škoda.“ Odmlčal sa. „Ako sa inač máš?“

„Dobre a ty?“ Obyčajný dialóg, ktorý mi pripomínal chat z Facebooku.

„Skvele, veď sú prázdniny!“ Zasmial sa. Usmiala som sa. Mal pravdu.

Po dvoch minútach, ako sme sa zhovárali, som si všimla Edwarda. Doslova mňa a Mikea prepaľoval pohľadom. Naštvane sa vybral hore schodmi k východu. Ach, nie!

„Prepáč, ale musím ísť,“ povedala som Mikeovi a rozbehla som sa za Edwardom. Vyšla som vonku z podniku. Edward sa opieral o stenu dva metre odo mňa. Podšila som k nemu. Chcela som niečo povedať, ale predbehol ma.

„Takže Newton?“ opýtal sa naštvane.

„Edward, nie je to tak ako si myslíš,“ snažila som sa mu to vyhovoriť, no márne.

„Tak ako to je?! Videl som vás. Bola si s ním... šťastná.“ Odvrátil pohľad bokom.

„Ty snáď žiarliš?“ Pokrútila som nad ním hlavou. Ako môže na Mikea žiarliť? Veď Edward mi ukradol srdce. Ukradol mi lásku, ktorá navždy patrí len jemu.

„Ty si doňho zamilovaná! Vidno to na tebe, tak neklam.“

„Prečo ma neprávom obviňuješ?“ spýtala som sa ho urazene. Pozrel sa mi priamo do očí.

„Robíš mi to naschvál? Kvôli tebe trpím! Pri pohľade, ako sa obšmietaš okolo iných chlapov!“ Už pretiekol pohár trpezlivosti.

„Keby si mi povedal, že ma miluješ, nemusela by som trpieť rok šikanovaním!“ Edward sa šokovane na mňa pozrel. Panebože, ja som mu to povedala! Nie, nie, nie, nie! V jeho očiach som videla bolesť. Odlepil sa od steny a vybral sa odo mňa preč. „Edward!“ zakričala som naňho. Bože, Bella! Ty si taká sprostá! Rýchlo som ho dobehla, aj keď som mala vysoké topánky. Chytila som ho za ruky.

„Prepáč. Ja... Ja som to nechcela povedať.“ Myslela som si, že sa každú chvíľu rozplačem. Tešila som sa, že dnešná párty sa skončí šťastne. Teraz to zatiaľ vyzerá na rozchod. To nesmiem dopustiť. To by som neprežila.

Nevnímal ma, nepozeral sa na mňa. Absolútne ma ignoroval.

„Edward, tak som sa tešila, že dnešná párty sa skončí dobre.“ Po líci mi stiekla jedna slza. „Ani nevieš, ako veľmi ťa milujem. Milujem ťa viac, ako svoj život. Na Mikeovi mi nezáleží. Len som s ním dve minúty hovorila, pretože som tam nechcela len tak mĺkvo stáť. Nechcela som to povedať. Prepáč. Je mi to strašne ľúto. Pokazila som celý večer,“ šepla som, a to sa mi už z očí liali slzy.

„Bella,“ zašepkal a objal ma. „Prepáč, je to moja vina. Nič si nepokazila. Ja proste neznesiem pohľad na teba, keď si s niekým iným. Som obrovský žiarlivec.“ Tie slová iba utvrdili, že ma neskutočne miluje.

„Neznášam hádky,“ zasmiala som sa. Z očí mi už prestali tiecť slzy. Hádam už to máme za sebou.

„Ja tiež,“ šepol mi do vlasov a zasmial sa. Áno, už je to medzi nami v poriadku. Odtiahla som sa do neho a dlaňou som si utrela líca od sĺz.

„Určite mám rozmazané oči,“ poznamenala som, pretože sa na mňa dlho díval.

„Nie, práveže nie.“ Vyvalila som naňho oči.

„Nie?“ spýtala som sa. Pokrútil hlavou. „Možno mi Mishell dala vodeodolnú špirálu.“ Opäť som sa zasmiala. Aj on sa zasmial.

„Chceš sa tam opäť vrátiť alebo...“ nedokončil to, pretože som ho prerušila.

„Chcem!“ povedala som nadšene. S Edwardom som dnes ešte netancovala. Síce neviem bohvieako tancovať, ale to nemení nič na tom, že s ním chcem byť.

„Dobre,“ šepol, usmial sa na mňa a chytil ma za ruku. Spolu sme sa vrátili do klubu a došli sme na parket. Vtom som si všimla Mishell, ako tancuje so Simbom a ako jej pri tom žiarili oči od šťastia. Žeby aj jej láska je opätovaná? „Kam sa to pozeráš?“ zavrčal mi do ucha.

„Ty si fakt obrovský žiarlivec,“ povedala som mu, keď som pohľad odvrátila späť naňho.

„Vďaka tebe.“ Zasmiala som sa.

„Máš šťastie, že ma máš.“ Usmial sa a jemne ma pohladil po tvári. Pozrel sa ponad mňa a na niekoho mávol. Obzrela som sa tam – k DJ-skému pultu. Náhle prestala hrať hudba. Chlapík pri tom pulte si vzal do ruky mikrofón.

„Bella,“ ozval sa jeho hlas z reproduktorov, všetci zmĺkli, ja som zatajila dych a on pokračoval, „Edward ti odkazuje, že si láska jeho života, si osoba, ktorú nadovšetko miluje, teba potrebuje k životu, pretože bez teba by nedokázal žiť. Nikto nikdy nemiloval nikoho, ako on teba.“ Všetci stočili pohľad k nám a ja zas som sa pozrela na Edwarda. „Toto je pre vás!“ dodal a klubom sa rozoznela nádherná skladba vhodná pre zamilovaných ako sme my. Blik, cvak! Doplo mi to. Edward to musel zariadiť. To je také milé a romantické.


„Zatancuješ si so mnou?“ spýtal sa ma, zatiaľ čo ja som sa naňho stále šokovane dívala. Prebral ma zo zamyslenia.

„Ja... Neviem tancovať,“ dostala som zo seba.

„Ja ťa to naučím,“ povedal, chytil ma za boky a pritiahol si ma bližšie. Ja som si ruky obopla okolo jeho krku. Začali sme sa pohybovať zo strany na stranu. Ostatní sa tiež dali do tanca. Uprene som mu hľadela do očí ako aj on mne.

„Milujem ťa,“ šepla som.

„Milujem ťa naveky.“ Usmiala som sa. Naklonil sa ku mne a spojil naše pery. Práve som prežívala tie najkrajšie chvíle v živote.


Budem rada, ak opäť zanecháte komentár. :)

P.S. : Tu máte odkaz na Belline šaty. ;)
Trailer k tejto poviedke je hotový. Nájdete ho na tomto
odkaze


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek (Ne)opätovaná láska - 17. kapitola:

 1
08.07.2013 [22:18]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. martina946
27.06.2013 [16:42]

Ach tohle byla bomba Emoticon Emoticon Emoticon Tak nejdřív bych se měla omluvit, že píšu koment až teď ale dnes jsem se vratila ze školního výletu, kde jsem byla od pondělka, takže jsem neměla šanci na net Emoticon
Tahle kapitola prostě neměla chybu. Byla naprosto senzační Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Upřímně jsem věděla, že se tam objeví Jessica a bude chtít Bellu ponižit, ale stejně mě to naštvalo Emoticon Emoticon
Taky by jí už mohla dát pokoj Emoticon
No aspoň, že se tam objevil Edík a Bells zachránil. To prostě bylo tááák skvělí Emoticon Emoticon Emoticon
I když se mi zdá trochu žarlivý, vždyť Bella s tím Newtonem mluvila jen dvě minuty a musím říct, že rozhovor to byl vážně jako na urovni chatu na facebooku. Emoticon Emoticon
No a on se z toho muže zbláznit. Třeba jak jí obviňoval, to bylo uplně přes čáru. Emoticon Emoticon Emoticon
To co mu pověděla Bella myslím bylo správní, kdyby se jí aspoň tehdy zastal, tak by nemusela být šikanovaná celý rok Emoticon Emoticon Emoticon
Ale zase to usmiřování je nadherný a ten song s věnováním, to bylo táááááák romantický. Prostě nádhera a mocinky se těším na další díl Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Seb
25.06.2013 [19:09]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!