Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat - 3. kapitola

nešťastný_konec.jpg


Návrat - 3. kapitolaV tejto kapitole sa Edward vracia z Denali. Prajem príjemné čítanie.

                                                            3. kapitola

                                           Návrat

Bella

Už je to týždeň, čo Edward odišiel. Moja rodina sa so mnou nebaví. Nakupovanie s Alice musím odložiť na inokedy, ale Emmett určite pôjde s nami. Na takéto niečo nezabúdam. Do školy by sa mal vrátiť zajtra. Už sa neviem dočkať, ale nad jednou vecou rozmýšľam. Mám sa postaviť na parkovisko, keď sa na mňa bude rútiť auto, alebo nemám. Edward ma zachráni a ja budem v jeho náruči. Tak a je rozhodnuté. Budem na parkovisku čakať na Edwarda, kým ma nezachráni.

„Slečna, Swan, vnímate ma?" opýtala sa ma profesorka matematiky.

„Áno vnímam," automaticky som povedala.

„Keď ste dávali pozor, tak čo som povedala?" opýtala sa.

No, super. A teraz čo?

„Nabudúce dávajte pozor!" povedala prísne.

„Áno budem," odpovedala som.

Počula som, ako zazvonilo. Vybehla som s triedy a smerovala na ďalšiu hodinu. Uvidela som Jessicu. Od toho incidentu sa mi radšej vyhýba.

Na druhý deň

Čo najrýchlejšie som sa osprchovala, urobila rannú hygienu a obliekla. Pozrela som sa do zrkadla. Ušlo to. Lepšie to teraz ani nebude. Oči som mala trošku napuchnuté, čo som nevedela zaspať. Rozbehla som sa do kuchyne, zobrala si jablko a rýchlo bežala k autu. Nasadla som doňho a slimačím tempom sa blížila k škole.

Parkovala som už pred ňou, keď som sa poobzerala dookola. Nikto tu nebol. Pozrela som sa na hodinky. No, super, zvoní až o hodinu. Ja som taký debil, že som sa nepozrela, že koľko je hodín. Teraz tu môžem trčať a nudiť sa. Radšej som si vybrala učebnice a učila som sa to, čo už viem. No, vlastne zo začiatku, potom som svoje myšlienky presunula k Edwardovi a myslela na naše spoločné chvíle.

Pozrela som sa na parkovisko a videla, že už niektorí prichádzajú. V aute som zostala a na oko sa učila pokiaľ neprišli Cullenovci. Vystupovali s áut a ja som si priala, aby som tam mohla byť s nimi a aby nič s tohto sa nestalo.

Z auta som vystúpila aj ja, pozrela sa na nich a veselo sa usmiala. Som taká šťastná, že vidím moju lásku. Vybrala som sa na hodiny a čakala, kedy príde hodina biológie.

Pripadalo mi, že sa hodiny naschvál vlečú. Počítala som každú sekundu. To je snáď naschvál. Čo som komu urobila?

Prešlo už niekoľko vyučovacích hodín a ja som si konečne vydýchla. Konečne ho uvidím. Rozbehla som sa na hodinu biológie, ale to som asi ani nemala robiť. Už som len cítila, ako som zakopla o vlastné nohy a padala k zemi. Už som čakala, že budem na zemi rozčapená ako žaba, ale stalo sa to, čo som neočakávala. Zachytila ma studené ruky. Spoznala by som ich, kedykoľvek. Postavil ma na nohy a pozeral sa na mňa svojimi tmavými očami. Chcela som sa k nemu priblížiť bližšie, ale vedela som, že to nie je dobrý nápad. Teraz by som nechcela skončiť ako jeho obed.

„Prepáč," povedala som roztraseným hlasom.

Edward iba kývol hlavou. Určite nemá dosť vzduchu. Pozrela som sa na spolužiakov. Dievčatá ma vraždili pohľadom a chlapci sa tak pozerali na Edwarda. Vkročila som do triedy a čakala na rozhovor s ním.       



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!