Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Návrat - 10. kapitola

natáčení


Návrat - 10. kapitolaV tejto kapitole sa dozviete, ako bude Bella reagovať na Edwrada, keď sa prebudí. Dúfam, že sa Vám to bude páčiť. A rada si prečítam, čo si myslíte o kapitole a bola by som Vám vďačná, ak by ste mi napísali, ako si myslíte, že by som mala pokračovať v poviedke. Za komentáre ďakujem.

Návrat - 10. kapitola

Bella

Ležala som na niečom mäkkom. Chcela som sa pozrieť, kde to som, ale to som nemala robiť. Celým telom mi prebehla bolesť. Neodvážila som sa ani otvoriť oči. Skúšala som to, ale oslepilo ma svetlo. Počula som, ako sa mi prihovára anjelský hlas, ale nevnímala som, čo hovorí. Necítila som nič okrem bolesti, ktorá sa začala stupňovať. Chcela som skúsiť ešte otvoriť oči, ale nepodarilo sa mi to. Začala som upadať do temnoty.

Edward

Stál som pri Belle a čakal som, kedy sa preberie. Počítal som každučký tep jej srdca. Znelo to ako hudba pre moje uši. Priblížil som sa k nej, ale v hrdle ma začalo páliť. Vedel som, že jej neublížim. Nemohol by som to dopustiť. Už nikomu nedovolím, aby jej zlomil čo i len vlások na hlave. Skúsil som sa k nej priblížiť tak, aby som sa jej mohol dotknúť.

Zdvihol som ruku a položil som ju na jej líce. Jej pokožka bola vždy bledá, ale teraz je taká bez života a hlavne mi chýba jej červenanie. Počul som, ako sa jej odrazu zvýšil tep a dych. Preberá sa. Carlisle sa už približoval. O minútu je tu. Nemôže použiť svoju prirodzenú rýchlosť. Nemôžeme dovoliť, aby nás niekto odhalil. Skúsil som sa k nej prihovoriť, ale nereagovala. Pokúšala sa niekoľkokrát otvoriť oči, ale nedarilo sa jej to. Stále dookola som opakoval jej meno, ale nič. Na tvári som jej videl, že trpí.

Za všetko môžem ja. Prečo som len taký somár a neochránil ju. Našťastie nám prišla na pomoc moja rodina, lebo inak by sme to neprežili. Stále sa mi v hlave musí opakovať scéna, ako Bella trpí. Pozeral som sa na ňu a stále opakoval jej meno, ale nevnímala. Konečne prišiel Carlisle a okamžite sa nad ňu naklonil. Akurát ju chcel nadvihnúť, keď znovu odpadla. Bodlo ma pri srdci. Neprebudila sa. Carlisle sa na mňa pozrel. V myšlienkach mi poslal nech sa neobviňujem, že to nie je moja vina, ale najdôležitejšie je, že už vieme, že sa Bella prebudí. Hrozné je na tom, že nevieme, kedy a s akými následkami. Predsa je to len človek. Za každých okolností sa o ňu postarám. Spomenul som si na Charlieho, že mu mám volať za každých okolností, keď sa jej nejako pohorší alebo prilepší. Musel ísť domov sa osprchovať, trochu sa vyspať a prezliecť sa. Na prvý pohľad vyzeral byť vyčerpaný. Odišiel len pred dvoma hodinami, tak ho radšej nechám sa aspoň trochu vyspať. Zobral som do rúk mobil a radšej zavolal Bellinej mame. Určite je na letisku s Philom, ktorý má tiež prísť.

Renée sa o nehode svojej dcéry dozvedela len včera. Nezdvíhala telefón. Už je to týždeň a dnes sa prebrala po prvýkrát. Vytáčal som jej číslo, ktoré mi dal Charlie. Mobil začal zvoniť. Nikto nezdvíhal, ale po piatom zvonení sa ozval ustarostený a chrapľavý hlas.

„Dobrý deň. Na telefóne je Edward, kamarát vašej dcéry. Dúfam, že nevyrušujem, ale Bella sa na chvíľu prebrala a nechcel som tým vyrušovať Charlieho, lebo len pred dvoma hodinami odišiel domov a nechcel som ho tak skoro budiť. Dúfam, že vám to neprekáža," skončil som svoj monológ.

„Nie, samozrejme, že mi to nevadí. Som len rada, že si mi zavolal. Charlie musí byť určite zničený. Urobil si veľmi dobre. Keď ti to nebude vadiť, tak mu zavolám o pár hodín ja, aby sa na teba nerozčuľoval, prečo si mu to nedal vedieť. A ďakujem, že si pri nej celú dobu aj za to, že si mi zavolal. Už musím ísť, lebo nastupujem do lietadla. Ešte raz ti ďakujem. Ahoj," vďačne, ale aj unavene povedala.

„Nemáte za čo ďakovať. Dovidenia," povedal som pravdivo.

Už prešiel ďalší týždeň. Od okamihu, keď sa prvýkrát zobudila sa nič nezmenilo. To čakanie ma ubíjalo. Vedľa mňa stála Renée a už len nemo sledovala Bellu. Zase ju musím opustiť na pár hodín. Ako som to len neznášal, ale musel som. Pre ľudí som len obyčajný človek, ktorý potrebuje uskutočniť ľudské potreby, medzi ktoré patrí aj spánok. Chcel som sa už otočiť a pozdraviť, že už idem domov, ale stalo sa niečo, čo som si prial už dva týždne. Srdce jej začalo splašene byť a dych sa je zrýchlil. Ako minule sa pokúšala otvoriť oči, ale tentoraz sa jej to podarilo. Postavil som sa okamžite nad ňu. Pozrela sa na mňa, ale to som nečakal, že sa môže niečo také stať. Po agónií šťastia ma čakal prudký pád do reality.

„Kto si?" opýtala sa ma.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat - 10. kapitola:

 1 2   Další »
28.05.2013 [16:32]

NatalieVolturiOch moj bože .... genialita .... bude niekedy pokračovanie ??? Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. lai
29.08.2011 [12:12]

ou tqk to sem fakt nečekala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13.07.2011 [19:14]

SummerLiliĎakujem Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a dúfam, že nevadí.
Inak, som zvedavá čo spravíš s informáciou, že Edward už vie, že Bella o nich vie a teraz si nič nepamätá - dobre si to zaplietla Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Jane
13.07.2011 [17:27]

Ahoj,
určitě pokračuj! Je to velmi zajímavé a děj se krásně rozvíjí... to mám ráda! Píšeš velmi dobře, tak jen tak dál ;-)

8. Bára
13.07.2011 [10:47]

no nevím,ale snad to nebude na dlouho a začne si vzpomínat už taky proto, že Aro si může vzpomenout. Emoticon Emoticon Emoticon

7. Summerlili
13.07.2011 [9:09]

Tapta,

čo nám to robíš ??? Najprv dlhá prestávka Emoticon Emoticon Emoticon a potom sa po prebudení nebude na nič pamätať Emoticon Emoticon Emoticon - to sňáď nie Emoticon Emoticon Emoticon .
Dúfam, že sa aspoň za chvíľu začnú lepšie časy pre nich. Možno by mohla Alice niečo zistiť so svojii víziami alebo ... .
Inak, super, teším sa z Tvojho návratu a čakám na ďalšie dieliky. Emoticon Emoticon Emoticon , hádam trošičku dlhšie.
PROSÍM, v štvrtom odseku z hora v šiestom riadku si oprav tú príšernú hrúbku - "my poslal" na "mi poslal". Emoticon Emoticon

6. marcela
13.07.2011 [8:35]

Dobrý. Emoticon Emoticon Emoticon

5. nikca289
13.07.2011 [1:31]

tak do srandujes dufam ze ma iba docasnu stratu pamete lebo ak nie tak sa zblaznim tak dufam ze to tak napises a daj rychle pokracko prosim a podla mna by si mala dat uz aj z pohladu Ara Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. nikca289
13.07.2011 [1:31]

tak do srandujes dufam ze ma iba docasnu stratu pamete lebo ak nie tak sa zblaznim tak dufam ze to tak napises a daj rychle pokracko prosim a podla mna by si mala dat uz aj z pohladu Ara Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. nikca289
13.07.2011 [1:31]

tak do srandujes dufam ze ma iba docasnu stratu pamete lebo ak nie tak sa zblaznim tak dufam ze to tak napises a daj rychle pokracko prosim a podla mna by si mala dat uz aj z pohladu Ara Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!