Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Naveky a navždy - 21. kapitola: Menej šťastný koniec

premiera


Naveky a navždy - 21. kapitola: Menej šťastný koniecPokračovanie 20. kapitoly. Dúfam, že sa bude páčiť. Je to také trochu pochmúrnejšie pokračovanie. :)

Za chvíľku sme sa ocitli pred známym domom.

Zaklopala som a otvoril mi už takmer šedivý Carlisle.

„Bella. Ešteže si tu." A vtiahol mňa a všetkých dnu.

Zaviedol nás do Edwardovej izby. On tam sedel schúlený v tme a kolísal sa ako sfetovaný.

„Edward. Čo som ti vravel? Drogy nie!" Z ruky mu vytrhol striekačku.

„Nechaj mi to. Aspoň to jediné mi dáva ešte nádej. Z Belly je monštrum. Vraždí vo Forks. Ona je proste zlá," fňukal.

„Nie som. Bola som celý čas v horách." Pristúpila som k nemu, no on sa na mňa ani nepozrel.

„Edward. Vraví pravdu." Pristúpila k nemu Elena.

„Nechajte ma." Konečne sa na nás pozrel.

Vstal a tackavo ostal stáť.

Pristúpila som k nemu, že mu dám pusu.

„Som tu," povedala som a pomaly som pristupovala.

Zrazu sa však napriahol a dostala som takú facku, že mňa a aj Elenu to hodilo o kúsok múra.

„Edward," zhíkol Carlisle a okolo nás sa zbehli všetci priatelia.

„Si ok?" Damon nás postavil obe naraz.

„Ktorá?" opýtala sa Elena, zatiaľ čo sme sa obidve snažili upraviť po tej facke.

„Obidve," povedal rázne.

My sme sa na seba navzájom pozreli.

„Ok," povedali sme naraz a všetci sme sa zasmiali. Jediný, kto nie, boli Carlisle a Edward.

„Čo je?" Pozrela som na Edwardov prebododávajúci pohľad.

„Bella sa takto nespráva. Vždy, keď som ju videl, bola deprimovaná. Nevedela sa vyrovnať so smrťou. Ty nie si Bella!" skríkol a prerazil cez nás.

„Čože?" Dobehla som ho, otočila som si ho k sebe a z očí sa mi už liali slzy.

„Nie si Bella," povedal chladným hlasom.

„Ty nie si Edward. Ten Edward, ktorého milujem, nehúli. Ten Edward, ktorého milujem, nefacká dievčatá," povedala som a otočila som sa mu chrbtom.

„Ten Edward, ktorého miluješ, tu má priateľa," zasmial sa mužský hlas a Carlisleove vyplašené oči mi vraveli, nech sa radšej neotáčam.

Neverila som mu, a tak som sa otočila.

Stál tam muž - celý bledý. Mal blond vlasy zviazané do chvosta a mal červené oči.

„Nie," zvrieskla som a utekala som k oknu.

„Ale no tak." Chytil Edwardovi ruku a prerezal mu žilu.

Zrazu som stála ako prikovaná. Bolo vidieť, že aj on má dosť veľké problémy udržať sa, no on to zjavne ovládal viac a podľa farby očí usudzujem, že sa poriadne najedol.

„Sestrička. Napi sa." Podal mi Edwardovu ruku.

Ja som len pokrútila hlavou.

„Napi sa." Podal mi ju bližšie.

Znova som pokrútila hlavou.

To ho už poriadne naštartovalo a pritisol mi Edwardovu ruku k perám. Počula som, ako všetci za mnou zhíkli a ja som cítila tlak na krku a zrazu...

Tma.

 

Edward:

James jej zatočil krkom a ja som si otrel krv z ruky.

„Edward, ako si mohol?" Carlisle ku mne pribehol.

„Je zlá," povedal som.

„To tvoj priateľ," povedalo malé kučeravé dievčatko a zrazu tam namiesto nej stál vlk. Videl som vlkolakov z Forks, no ona im nesiahala ani po členky.

Rozbehla sa oproti Jamesovi, no on sa jej rozbehol naproti a zlomil jej väzy.

Kým sme sa stihli spamätať, všetci preľaknutí ťahali telá preč a odišli.

 

No jedno som si neuvedomil. Aj keď Bella umrela, útoky pokračovali. No až vtedy som si uvedomil, že ju milujem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Naveky a navždy - 21. kapitola: Menej šťastný koniec:

 1
28.01.2012 [14:48]

AlliceVolturiCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!