Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » My life for her - 2. část

Edward a Bella


My life for her - 2. částAhojky, je tu pokračování této povídky. První díl byl napsán v přítomném čase, ale usoudila jsem, že je mnohem pohodlnější to psát v minulém, takže doufám nebude vadit, když jsem druhý díl napsala tak, jako kdyby ho Edward vyprávěl... Prosím o komentáře. Doufám, že se bude líbit.

Chvíli jsem ještě koukal na ten výjev. Renesmé už se začínala vrtět, tak jsem se otočil a postavil ji na zem. Snažila se podívat, co to za těmi keři je, ale já jí stál v cestě.
"Teď mě poslouchej, Nessie." řekl jsem vážně. "Rychle běž domů a řekni dědečkovi, aby připravil jednu volnou místnost. Přinesu zraněného člověka." Renesmé přikývla a rychle utíkala směrem k naší vile. Já jsem se znovu otočil na tu ženu. Byla mi nějak povědomá, ale nemohl jsem si vybavit, odkud ji znám. Obličej měla zakrytý dlouhými černými vlasy. Klekl jsem si na kolena a pohladil ji. Trošku zasyčela a ještě víc se schoulila do klubíčka.
"To nic, já ti neublížím." zašeptal jsem a všiml jsem si, že se trochu uvolnila.
"Teď se nelekej, vezmu tě a odnesu do našeho domu. Budeš v pořádku." Jediné, co udělala, bylo tiché přitakání. Myslím, že se mě pořád bála, ale už jí bylo všechno jedno. Byla si jistá, že umře. Nevím proč, ale šíleně mě to k ní táhlo. Zdálo se mi, jako kdyby byla nějak propojená s Bellou, ikdyž nic společného spolu neměli, ani nevypadali stejně. Tahle žena měla havraní vlasy a modré oči. Obličej měla namalovaný tmavě šedými stíny a řasenkou, která se rozpila po obličeji spolu se slzami.

Běžel jsem s ní, co mi síly stačily. Chtěl jsem ji zachránit. Nechtěl jsem, aby její život skončil.

"Carlisle?" zakřičel jsem ve dveřích. Košili jsem měl celou od krve, a tak jsem doufal, že Nessie odvedli do jejího pokoje, aby mě neviděla. Carlisle přiběhl a zděšeně se na mě podíval. Já jen kývl a odnášel jsem jí do odpočinkové místnosti, ze které teď byla udělána nemocnice. Opatrně jsem ji položil na stůl, který tam připravili a pevně ji držel za ruku.
"Edwarde?" Podíval jsem se na Carlisla  a pak na ni.
"Dokážeš ji  zachránit?" otázal jsem se.
"Sám už znáš odpověď. Víš, že jí nezbývá moc času. Zemře." Podíval jsem se na ni, chvíli jsem přemýšlel, a pak jsem znovu pohlédl na Carlisla. Pochopil, co chci, aby udělal. Zavrtěl hlavou.
"Carlisle, proměň ji!"
"Proč bych to dělal? Edwarde, opravdu mě mrzí, že umírá, ale nemusí se živit zvířecí krví a protože bude novorozená, těžko ji uhlídáme. Nechci, aby někdo ve Forks zemřel."
"Poslouchej, tahle zranění, si neudělala sama a vím, že to nebyl ani nějaký medvěd. Tam venku musí něco být a já to chci zjistit. Jediný, kdo to zatím viděl, je ona!" Carlisle se na mě smutně podíval a pak hlavou pokynul ke dveřím. Kývl jsem na odpověď a zavřel za nimi dveře. Za chvíli se ozval příšerný křik...

Uplynuly dva dny a žena se pořád svíjela s křikem v bolestích. Pořád jsem si musel klást otázku, proč jsem chtěl, aby ji Carlisle proměnil? Bylo to jen kvůli tomu, že jsem chtěl odhalit, kdo ji to utrpení způsobil a nebo jsem nemohl překousnout zkutečnost, že tak nádherný člověk, jako ona, zemře?
"Tatííí?!" vytrhnula mě ze zamyšlení Nessie. 
"Copak je?"
"Kdo je ta paní?" zeptala se ustaraně.
"To ještě nevíme. Ale až bude schopná mluvit, poví nám to."
"Ona bude taky upír?" Přikývl jsem.
"Co se jí stalo?" ptala se zvědavě dál.
"Nemám tušení. Nemám žádné tušení o tom, co nebo kdo jí to udělal." Renesmé jenom chápavě přikývla.
"Nessie, teď beze mne nebudeš chodit nikam do lesa, je ti to jasné?"
"Ale tatínku, já jsem přece silná. Mě nic udělat nemůžou, jsem přece upír!"
"Nezapomínej na to, že jsi také napůl člověk." Renesmé posmutněla.
"Tati?" Zkoumavě jsem se na ni podíval a poznal jsem, že má něco na srdci. "Já nechci být napůl člověk." Vzdychl jsem si a dal jí polibek na tvář.
"Tím jsi ale výjimečná." řekl jsem. Nechápavě se na mě podívala a pak mě objala.

 

Třetí den ráno se pořád ještě naše neznámá přeměňovala. Musel jsem jít do práce, ale celou dobu strávenou ve škole, jsem musel myslet na ni. Když jsem se vrátil, celá rodina seděla v obývacím pokoji.
"Už to bude." řekl Jasper a já přikývl.
"Měl bys tam jít. Nejlepší bude, když uvidí nejdříve tebe. My budeme stát za dveřmi, kdyby na tebe zaútočila. Přišli bychom ti na pomoc." řekl Carlisle a položil mi ruku na rameno. "Běž."
Vyšel jsem po schodech nahoru a pomalu otevřel dveře. Slyšel jsem, jak jí zrychluje srdce. Cítil jsem, jak se jí jed rozlil po celém těle. Vzpomněl jsem si na to, jaké to bylo, když proměňovali mne. Horká stravující bolest. Přál jsem si, aby mě zabili. Bylo to nesnesitelné. Přesně jsem se dokázal vcítit do role té ženy. Bylo mi jí líto. Pozoroval jsem, jak se začíná třást a věděl jsem, že za chvilku bude po všem. Poslední výkřiky ustaly a ona se prohnula v páteři. Praštila sebou a nehybně ležela. Přesunul jsem se k ní. Pomalu otevřela oči...

 

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek My life for her - 2. část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!