Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Odplata - prolog

Stephenie Meyer apple


Odplata - prolog Byla jsem velice šťastná, že jsem našla svého milovaného muže. Víc k tomu neřeknu, vaše BlairCullen.

Probouzela jsem se do krásného svatebního rána. Konečně jsem si vybrala muže, který mě miluje více než cokoliv na světě. Jmenoval se Jacob Black. Byl z rezervace, měl krásné svaly a ta postava byla velice dokonalá. Krásnějšího muže jsem si nemohla dopřát. Byla jsem jako Malá mořská víla. Kvůli své lásce obětovala i svůj život. Bohužel, ale princ jí lásku neopětoval, a tak zemřela. Rozplynula se v moři a zbyla z ní jenom mořská pěna. Milovala jsem tuhle pohádku, protože skoro byla pravdivá.

Ale já nejsem mořská víla, abych musela umřít. Na smrt jsem až moc mladá.

Stoupla jsem si na zem a protáhla se. Když služky uslyšely moje zívnutí, přiřítily se jako rakety do mého pokoje a začaly se o mě pečlivě starat. Mandy přehodila moje šaty přes židli a boty s vlečkou položily vedle. Debbie pečlivě upravovala moje vlasy, Arne zase na mě plácala make-up, Neilin, moje nejlepší kamarádka, mi upravovala nehty na rukou a potom na nohou. Měla jsem veliký luxus, který jsem si mohla dopřát.

Moje rodina byla nejbohatší z celého města. Patřila jim banka, hotel, restaurace a kadeřnictví. A navíc, otec byl starostou města. Pomalu se začínám smiřovat s tím, že jsem prostě holka z luxusu.

Když jsem konečně byla skoro hotová, zaslyšela jsem zaklepání na dveře a Mandy šla otevřít.

Byli tam rodiče a v očích měli slzy. Musela jsem se usmát, aby se taky usmáli. Něco za něco.

Dlouho se na mě pyšně dívali a já se začervenala.

„Velice ti to sluší, zlatíčko,“ řekla mamka třepavým hlasem a já se zasmála.

„Dík, ale přeci kvůli tomu nemusíš brečet.“

Oba se zasmáli a já taky. Přišla jsem za nimi a trochu je objala, abych si nezničila make-up.

„Něco jsme ti přinesli,“ řekla mamka a za zády vytáhla malou krabičku. Podala mi ji, abych ji otevřela a já tak udělala. Krabička byla ze saténu a zdobila ji krvavě rudá mašle. Vždycky věděla, co mám ráda. Otevřela jsem ji a málem nenacházela slova.

Uvnitř krabičky byl malý náhrdelník a bylo na něm moje jméno - Bella. A aby to nebylo málo, tak k tomu dodali krásné náušnice a nakonec prsten. Byl tak krásný. Krásnější než všechny drahé věci, které mi kdy kdo dal.

„Páni, děkuji,“ řekla jsem překvapená a prsten si s náušnicemi nasadila. Podívala jsem se na sebe do malého zrcátka a usmála se.

„Velice ti to sluší,“ řekl hrdě taťka a já se začervenala. První poklona od muže.

„Mohl bys mi to, prosím, dát na krk?“ zeptala jsem se taťky a podala mu náhrdelník se jménem.

S radostí poslechl a zapnul mi můj drahocenný náhrdelník. „Dík.“

xxx

Máma nás opustila, aby si šla zasednout do první řady, aby na mě mohla lépe vidět, a zůstal tady jenom taťka. Byla jsem velice nervózní, ale to asi skoro každá nastávající nevěsta. Stále dokola jsem si opakovala jen jediné slovo, které bude rozhodující, „Ano.“

Ozvaly se první tóny krásné hudby a taťka mě chytil za ruku. Určitě musel cítit tu nervozitu, která ze mě sálala. Nasadila jsem do tváře ten nejšťastnější úsměv, který jsem uměla, a vydala se do uličky, která byla posetá krásnými okvětními plátky, velice dobře uhlazená, abych, díky bohu, nezakopla, a na konci uličky stál můj budoucí manžel.

Šla jsem až moc ladně, řekla bych. Krok po kroku a za chvilku mě taťka předá Jacobovi. A tak se i stalo. Ladně předal moji ruku Jacobovi a on ji s úsměvem jemně sevřel. Úsměv jsem mu oplatila a potom jsme se společně otočili k panu Weberovi, který nás oddával.

xxx

Stále si v hlavě pamatuji jeho slovo - ano, které nás spojovalo. Možná to bylo pro někoho obyčejné slovo, ale pro mě to bylo to nejlepší slovo, které jsem za svých osmnáct let slyšela. A když přišel polibek, neměla jsem slov. Byl tak sladký a něžný, že jsem se tam málem sesypala. Tento den byl podle mých představ. Jsem ráda, že jsem takového muže potkala, který byl podle mého gusta a ničím více nepřebýval.

Byla načase svatební noc a já se šla přichystat do koupelny. Rozčesala jsem si vlasy, osprchovala se a taky dala potom vlasy do copánků. A když jsem se otočila, stál za mnou Jacob. Lekla jsem se ho.

„Ach, Jacobe, vylekal jsi mě,“ řekla jsem zadýchaně a usmívala jsem se na něho. Stát před ním jenom ve spodním prádle, mi bylo nepříjemné. Ale když je to můj manžel, tak si budu muset zvyknout.

„Promiň, lásko, ale nemohl jsem se dočkat na tvé nádherné tělo,“ řekl tiše a začal mě líbat na krku. Opřela jsem se o umyvadlo a začala jsem si hrát s jeho vlasy. Uvědomila jsem si, že má stále na sobě rifle a tričko. Začala jsem mu pomalu vysvlékat tričko, ale jeho ruka mě zastavila. Zmateně jsem se na něho dívala, když ale on se na mě usmíval, jako by měl něco za lubem, a já nevěděla, co mi tají.

Přibližoval se svými rty k těm mým, když jsem si myslela, že se setkají, ale nesetkaly se.

Místo toho jsem ucítila příšernou bolest v břiše a potom, jak z mého břicha něco vyklouzává ven. Vystrašeně jsem se podívala, co se děje, když jsem konečně zjistila, že mě Jacob probodl. Začaly mi stékat slzy po tváři a já si hmatala břicho, když vtom mě znovu bodl do břicha a já se sesunula dolů.

„Jacobe, přestaň!“ křičela jsem na něho a nechápala, proč to dělá. Nic zlého jsem mu nedělala a ani neudělala. Strašně to bolelo, a ta krev kolem mě byla strašná. Jacob stále přidával a stále mě kuchal zaživa. Věděla jsem, co potom přijde. Rychlá smrt. Začala jsem brečet a pak jsem už nic necítila. Vlastně jsem cítila, jako bych usnula tak dokonale jako nikdy dřív.


>>> 1. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Odplata - prolog :

 1 2   Další »
18. AnysP
23.01.2012 [21:06]

AnysPpáni mě se to docela líbí...těšim se na dalšíí... Emoticon Emoticon

23.01.2012 [19:57]

wolfgirlJé, promiň, že to píšu sem ale jasně že ti tvoje články ráda opravím. Pošli.
Jinak hezká povídka.

23.01.2012 [7:28]

jesikata Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15. Jasmínka
22.01.2012 [22:14]

moc hezký...ale čekala jsem, že ten konec dopadne jinak...ale to nevadí, protože to takhle bude o mnoho zajímavější...moc se těšim na tvoji další kapitolku

14. Infi
22.01.2012 [21:47]

Teda parchant jeden...jsem zvědavá, jak se to dál vyvine... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

13. leluš
22.01.2012 [21:31]

tak za toto by som ho zabila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

22.01.2012 [20:49]

Stefi72nádhera, rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

11. Rena16
22.01.2012 [19:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon pls pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10. martty555
22.01.2012 [19:30]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. ClaireStew
22.01.2012 [17:47]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!