Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mrcha - Prolog

Rosalie Hale by Shindeen


Mrcha - PrologUkopaly jste mě do napsání prologu Mrchy, takže tady je. Je to zatím pouze Prolog, takže nevím, co bych do perexu měla napsat... Tento Prolog je vlastně vyjmut ze středu této povídky. V této povídce píši o úplně jiné Belle. Ona je upírka, bývalá členka Arovy gardy, ošem protože od Ara odešla, má cejch, kterého se nemůže zbavit, je to značka lhářky, podvodnice a kuplířky -> zkrátka Mrchy, kterou Bella taky je. Co se však stane, když se Mrcha zamiluje, ale není na to připravena a tak udělá největší chybu svého života? Tak na to si musíte počkat...

 

Prolog

 

Proč jsem byl tak pitomý! Jak to, že jsem si toho nevšimnul! Ohrozil jsem celou naší rodinu a ne jen ji, ale i to, že by nás mohla prozradit! Jsem tak neopatrný, tak pitomý.

Nadával jsem si v duchu, tohleto přehnala, zajímalo by mě, jak to myslela. V duchu jsem si začal znovu přehrávat náš rozhovor.

 

Klekl jsem si před ni, jelikož je to již rok, co jsme spolu a já bych to chtěl mít oficiálně.

,,Natali Marry Clont (čti - Natali Mery Clat), vezmeš si mě za muže?" zeptal jsem se jí plný ideálu a těšení na naši nádhernou svatbu a poté společnou věčnost.

,,Edwarde, ty ses snad zbláznil, ne? Já a vzít si tě? To by byla ta největší chyba, kterou by jsme oba udělali, nemohu si tě vzít, jako ty si nemůžeš vzít mě," řekla mi a já jsem to nechápal.

,,Jak to myslíš, Natali?" zeptal jsem se znovu.

,,Prostě si tě nemohu a ani nechci vzít. Jsi pro mě důležitý v rodině, stejně jako Jasper nebo Emmett, ale já tě nemiluji tak, že bych si tě hned chtěla vzít. Je s tebou skvělý, ne prostě excelentní sex, líbáš jako bůh, ale to nevede k tomu, abych si tě vzala, Edwarde, a navíc nejsem ani připravená na nějaký vážný vztah," řekla mi to s takovým ledovým klidem v hlase, že to bylo až neuvěřitelné.

,,Ale, vždyť, vždyť to vypadalo, že mě miluješ, Natali, že beze mě nemůžeš být a řeklas mi to, řeklas mi, že mě miluješ, slyšíš, tohle se mi musí jenom zdát!" Byl jsem jako nějaká hysterická baba a to jsem upír.

,,Edwarde, ty jsi ale fakticky naivní! Milovat tě? Tebe? Si děláš srandu, ne? Vždyť s tebou je nuda, Edwarde! Jsi ten nejnudnější upír na světě! Smiř se s tím, že já nejsem taková ta hodná holka na dlouhý a vážný vztah! Jsem jako rozdivočelá lvice. Mám svůj terén a ráda se bavím. Nejsem vegetarián jako vy a nevadí mi váš způsob života a je mi jedno, že někoho zabíjím! Jsem taková. Jsem upír, Edwarde, upír a to nejde proti přírodě!"

,,Myslel jsem, že jsi vegetarián. Nejsi přeci nijak obdarovaná, Natali. Jak to děláš, že máš karamelové oči a urdžíš svou žízeň na uzdě?"

,,To ti může být stoprocentně jedno!" zařvala na mě.

,,Jedno? Jsi moje přítelkyně. Chodíme spolu, spíme spolu. To pro tebe nic neznamená?"

,,Jenže my spolu, brouku, nechodíme," řekla to ledově klidným hlasem. Šel jsem k ní a vzal jsem její nádherný obličej do dlaní.

,,Prosím tě, řekni mi, že to byl jenom vtip, že sis to pouze vymyslela, že si ze mě děláš jenom srandu, Natali, prosím,"

,,Ne, Edwarde, nemohu ti říct něco, co ti nechci říct, co k tobě necítím a nikdy jsem necítila."

,,Natali, Natali, prosím tě."

,,Nepros, to nepomůže," řekla mi to zase s tím jejím ledovým lidem v hlase a mně bylo do breku.

,,Prosím, jenom to ne! Nedělej tady srdceryvný scénky, které tě budou bolet, jako minule!" řekla to tak tvrdě a až teď mi to docvaklo, ona někoho má.

,,Ty někoho máš! Natalie! Je to pravda?" Byl jsem velice rozzuřený a naštvaný.

,,Mysli si, co chceš!" vykřikla najednou. Přišel jsem k ní a chytl jsem ji pod krkem a přimáčkl ji na zeď.

,,Teď pouze pravdu, Natali. Pravdu!" zařval jsem na ni.

,,Natali, Natali, vždyť ani nevíš, jak se jmenuji!" řekla přiškrceným hlasem a vytrhla se mi. Vyběhla upíří rychlostí ze dveří a práskla jimi tak, že se rozbilo sklo. Tím, co řekla, mě totálně dorazila...


 

Takže... Jste zmatení? Tak to má být!

Doufám, že zanecháte komentář.

Kim ".)

 


 

Shrnutí

 

další



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrcha - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!