Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Mrcha - 1. kapitola

AGDKNY


Mrcha - 1. kapitolaTakže, první kapitolka Mrchy je zde a v plné parádě.

 

Jak to všechno začalo...


(Poznámka autora - Toto je jakési uvedení do děje, aby jste věděli, proč je Bella taková a maková. Mimochodem, tady bude jiný i Edward, ne jenom Bella

PS: Od další kapitolky to bude již v našem čase, tak aby jste si nemysleli, že budu nějak moc skákat toto je jenom úvod a příběh se má odehrávat v jiné době)

 


Pohled Rumunského  krále upírů

Sídlo Rumunů Alechnoil - západní část Království Rumunského upířího krále - roku 1818... Srpen

 

,,Nech mě odejít, prosím tě! Nic jsem ti neudělala a nic také neudělám, jen mě nech jít. Prosím," prosila mě o milost o to abych jí pustil, ale stojí mi vůbec za to?

Proč jsem tak slabý? Proč ji nedokážu zabít, jako ty jiné? Proč ji nedokážu nechat na pospas jejímu osudu? Miluju ji, ale nemohu ji nechat odejít jen tak, bez nějakého trestu, ale možná právě to, že bych jí pustil, by pro ní byl ten největší trest. Ano, z její svobody se stane její osobní peklo. Sklonil jsem se k ní a políbil jsem jí.

Zdála se mi překvapená a celkem hodně zaskočená, ale nehodlal jsem to řešit. odlepil jsem své rty od těch jejích a vzal jsem do ruky cejchovadlo s růží a vtisknul jsem jí ho těsně pod temeno hlavy. Statečně držela a nepištěla jako ostatní, které se nám postavili. Tenhle ten připitomělý klub Královských vampírek z Arovy gardy mě pomalu začínal přivádět do varu, ale snažím se to udžet na uzdě. Většinou si s nimi jen užiju a pak je zabiju, ale tahle je jiná.

,,Víš, že tě nesmím nechat jít," řekla jsem jí.

,,Vím, ale mohl bys udělat vyjímku," je tak svůdná, když se mě stačí přesvědčit. Stejně jsem jí pustil. Je označena a bude označena navždy a nic a ani sám mocný Aro ji od tohoo nepomůže. Vyhodí ji ze své gardy, jelikož tenhle cejch, je cejchem označující zrádkyni, podvodnici a lhářku, zkrátka mrchu.

,,Běž a už se nevracej," řekla jsem jí a hodil jsem na ni hábyt.

,,Tohle ti nezapomenu Rumune a jednou tě stejně zničím. Jsem totiž královna Královských Wampírek a ještě k tomu dcera Marca," vyštěkla na mě a utekla.

 

 

Pohled nikoho

Nakladatelství Leumer, západní část jihovýchodní Polsko - rok 1818... Listopad

 

Viděl jsem děvu nadpřirozenné krásy a vellikého šarmu. Děvu neobyčejně krásnou. Velmi zajímavou a okouzlující. Viděl jsem ji sice pár minut, ale už na pohled je to velmi krásná a rázná žena. Její dlouhé onyxově černé vlasy splývající ji až do půli stehen, která byla zcela odhalena, stejně tak, jako zbytek jejího těla. Šla a na sobě neměla nic víc, než jen pouze malý kousek šály, ovázané kolem krku, ze které odkapávala voda. Její nadlidsky bílá pokožka třpytící se ve světle úplňku za půlnoci byla přenádherná.ětě. Její tělo, odhalené noci by učarovalo, tak jako i její nadpřirozená krása, kdejakému muži. Zahlédla můj pohled a stočila svůj zrak ke mě. Její oči černé jako noc sama, se vpíjeli do těch mých a poprvé za celý svůj život jsem pocítil strach, ona byla ten skrytý strach uvnitř mě, jelikož ona byla to, čeho se každý bál, ona byla smrt.

 

Itálie - Voltera - Královské město Volturiů - 1819...  Leden

 

,,Dlouho mne věznili pane, dlouhou dobu mě mučili, pane, přesto jsem se vrátila a unikla jsem pouze o vlásek jisté smrti a nic jsem neprozradila a udržela jsem vaše tajemství netknuté," snažila se tato krásná děva ospravedlnit před králem upírů.

,,Dítě mé, zůsalo i tvé tělo nedotčeno? Nezanechali ti Rumuné na tvém těle nějaký prapodivný symbol? Cejch? Nezneuctili tě?" vyptával se jí zvědavě její pán.

,,Zklamu Vás pane, cejch zůstal na mém těle, cejch označující zrádkyni a podvodnici, lhářku a velkou mrchu. Zneuctili tělo mé a vystavili ho posměchu," řekla mu dívka a sklopila hlavu k zemi.

,,Víš, že budeš muset odejít z Voltery, ikdyž jsi dcerou Marca, mého bratra, ikdyž jsi královnou Královských Wampírek," řekl jí muž posmutnělým hlasem.

,,Vím můj pane, vím." přikývla dívka a muž ji propustil. Dívka odešla do svých komnat. Zabalila si poteřbné věci, rozloučila se s otcem a odešla.

 

 

Pohled Edwarda

O sto let později, rok 1919 - Španělsko

 

,,Carlisle!" zavolala jsem do útrob tohoto starého domu a čekal jsem, kdy se Carlisle objeví. Je tomu již rok, co mě Carlisle přeměnil, je to již dlouho co jsem novorozený nebo spíše co jsem byl. Dnes se barva mých očí změnila na normální karamelovou barvu a nezůstalo v nich ani kousek červené barvy.

,,Co se děje Edwarde?" otázal se mě a tak jsem se na něj otočil.

,,Krásné! Jsem na tebe velice pyšný synku," nevím proč mi tak říkal, ale mě osobně to nevadilo. Hlavně, když je šťastný on. Žil zhruba celých 200 let sám a teď konečně má někoho na koho se může obrátit.


Rok 1939 - Anglie

 

Jen tak si jdu po ulici, jelikož mé sebeovládán se od základů změnilo a já jsem velmi silný a vydržím toho mnoho. Když v tom najednou vrazím do dívky, do neobvykle krásné a půvabné dívky. Byla to upírka, byla krásná a měla v sobě královský šarm. Musela býy jako živá urozená. Pomyslel jsem si, ale když jsem se jí podíval do očí, měla je černé jako noc a uprostřed měla malinkatou jakoby červenou kapku, hned na to zmizela...

 


 

Vím, asi trochu zatené, ale to se vyřeší, jen si ještě počkejte na další kapitolku.

Jen, líbilo se Vám to alespoň trošičku?

 


 

 

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Mrcha - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!