Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Môj verný vlk - 3. kapitola


Môj verný vlk - 3. kapitolaJa, veľmi sa ospravedlňujem, že to pridávam až teraz, je to moja chyba, nie Mimi79... No a o čom je ďalšia kapitola... nuž, Nessie sa skutočne zbaví Jacka a ako?:) To uvidíte!:) Takže prajeme obidve príjemné čítanie a veľmi, veľmi ďakujeme za krásne komentáre, tie nás vždy potešia:) Takže vaša Mimi79 a Rosie:)!

3. kapitola - Zbavila som sa ho!

Pink - So What

Máš sa na čo tešiť, Jacob Black....

Na druhý deň ráno, keď som vstala, zase spal Jacob pri nohách mojej postele. Ani som sa na neho už nepozrela a v pochodovala do kúpeľne. Dnes som zo seba mienila urobiť ešte väčšiu hrôzu, ako to bolo predvčerom. Takže to dopadlo nasledovne. Vlasy som si natočila, ale úplne inak, ako sa točia moje... boli omnoho viac natočené a dala som si ich do úhľadného účesu. Na seba zase Alicine šaty, ktoré boli teda fakt trieda...

Nevyzerala som hrozne... len som proste nevyzerala ako Nessie Cullenová... Skôr ako Alice, ale po podrobnej plastickej operácii. Zišla som dole a Emm iba obdivne zavýskal, za čo dostal pohlavok od Rose 9 hlasné zavrčanie a vankúš na tvári od Jacoba.

„Bože... len som chcel povedať, že ti to moc sekne Ness...“

Zamrmlal chudák zdrtený Emm.

„Ďakujem Emmettku!“

Pohladila som ho po vlasoch a všetci na mňa vyľakane hľadeli, len Alice sa usmievala a po chvíli aj otec.

„Dobre cukrúšikovia, idem do školy dnes svojím autom, tak sa tam vidíme, zatiaľ papuš!“

Zavýskala som, podskočila a popri tom zatlieskala ručičkami a už aj som si to poskakovala ku autu. S úsmevom som do neho nasadla. Naštartovala som a hrnula sa do školy. Bola som tam skutočne rýchlo. Takže moje role sa museli rapídne zmeniť... z ľadovej kráľovnej, ktorá bohužiaľ nezabrala, na rozmaznané dievčatko svojich rodičov, ktoré miluje ružovú... to ma snáď zabije...

Keď som vystupovala z auta, najprv som dala von ľavú nohu, chvíľu som počkala a potom išla už aj druhá. Nasadila som si veľké okrúhle, podotýkam ružové, okuliare, oslnivo som sa usmiala na celý svet a pochodovala si to chôdzou alá jedna polka zadku sem a druhá tam, do školy. Všetci na mňa priam čumeli a chlapci nemohli zo mňa pustiť zrak. Posielala som vzdušné pusinky, občas si zhrýzla spodnú peru a spod okuliarov sa pozrela na nejakého chlapca a podobné veci. No a oni? Boli zo mňa na mäkko... takže toto sa skutočne páči chlapom? Nuž, budiž...

Môj zadok sa pohyboval z jednej strany chodby na druhú a stále som na niekoho žmurkala. Až nakoniec... som prišla ku Nikki.

„Ahoj zlatíčko, pus pus, pa pa na ritku!Sssss...“

Vypískla som a pri tom jej dávala jednu a druhú pusu na líce, dva krát jej zakývala, oblízla si prst a akože som ho na zadku zahasila. Nikki na mňa čudesne čumela a potom chytila záchvat smiechu.

„Nuž... mám pocit... že toto Jake... nerozdýcha!“

Prehovorila ku mne so záchvatom smiechu.

„Ja aj v to dúfam, zlato!“

Poskočila som si a potom sme sa vydali na našu prvú hodinu. Škola prešla pomerne rýchlo... A vlastne nič sa nezmenilo. Chtivé pohľady, jemné nadvihovanie sa poklopcov mužského osadenstva a podobné veci, boli v tento deň, úplne normálne. Vyšli sme zo školy a tam už čakal Jacob... ide sa urobiť hanba.

„Jackinko!!!“

Zpišťala som na celé parkovisko a rýchlo sa ku nemu rozbehla. Priam som spadla na jeho telo a tak sme skutočne spadli... na zem.

„Ňufinko môj krášňučký, ako rada ťa ja vidím!“

Šušlala som na  neho a Jacob sa zatiaľ staval na nohy.

„Ehm, aj ja ťa rád vidím Ness...“

Predniesol a pomohol mi postaviť sa. Po chvíli ku nám prišla aj Nikki.

„Ahoj.“

Šepla ku Jackovi a ten sa na ňu krásne usmial. Klapne to!

„Hííí... sakrišáčky! Ja som si tam nechala lesk na pery, som to ja ale hlúpučká... kľudne choďte zlatíčka, ja som tu dnes mojím miláškom!“

Ukázala som na moje auto a Nikki sa zase začala potichu pohihňávať. Rýchlo som odbehla preč, ale keď som bola ešte pri dverách, otočila som sa... Nepochopila som tomu pocitu, ale musela som sa chytiť steny. Jacob opatrne spojil pery s Nikkinými a potom sa krásne na ňu usmial. Vzal si okolo ramien, privinul ku sebe a pomaly odchádzali. Prečo mi to zrazu nie je jedno? Veď som sa ho predsa chcela zbaviť... Ale... je mi to jedno!

Chrbtom ruky som si zotrela jednu malú slzu a vydala sa ku autu. Proste musím pokračovať ďalej. Ja budem šťastná s niekým, koho ešte nepoznám, Nikki bude s Jackom a všetci budeme šťastní, musíme byť. Naštartovala som a so zakvílením kolies som vyšla smerom ku môjmu domu. Teším sa už na to obdobie, kedy budú spolu... Už konečne nebudem musieť nosiť ružovú, tieto šatičky, už nebudem musieť budiť Jacoba v noci, aby prestal chrápať... nebudem tak často vidieť jeho úsmev, ktorým sa usmieval len na mňa... už tu nebude pre mňa Jacob Black...

Shrnutie Rose Dublest



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj verný vlk - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!