Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Môj verný vlk - 11. kapitola

Bella


Môj verný vlk - 11. kapitolaPardon, prepáčte, že mi to tak trvalo, ale blížia sa aj matury a všetko dokopy, ale nechcem sa vyhovárať... Takže, aby ste vedeli, je to len a len moja vina. Na Mimi nebuďte zlí:) Takže, ďakujeme za krásne komentáre a užite si kapitolu, aj viem, že nie je extra dlhá, ale písala som aj iné kapitoly, takže nabudúce, vám napíšem extra dlhú, jo?:) Takže, veľmi vám ďakujeme a príjemné, ničím nerušené čítanie vám prajú Rosie a Mimi79:)

11. kapitola - Prečo nič neurobíš?!

Lady Gaga - Speechles

Bolo to na houby. Proste neexistoval nik iný. Ani žiadny Matt, ani Embry, a to som si myslela, že ho milujem... Proste len ďalšia fraška. Dni sa míňali a moja nálada naberala bod mrazu. S nikým som sa nebavila. Ani s Nikki, ani s Embrym, Mattom, s rodičmi. Nemalo to cenu. Prestala som chodiť do školy, aj napriek protestom mojich rodičov. Lenže ocko má mamku a mamka ocka. A ja som sama, zronená  a on už vážne nepríde.

Znovu som sedela na mojich útesoch. Byť tak vlnou v mori. Naberať a uberať na veľkosti, intenzite môjho života. Lenže ja som teraz stále taká malá, nečinná vlnka, ktorá sa stále rozbíja o útesy a nedokáže ujsť preč. Som nič, absolútne nič. Minulý týždeň som sa dozvedela, že Embry sa otiskol, do našej Nikki. Tak, aspoň že im šťastie praje. Ale, ja nechcem byť zlá... Ale, proste žiarlim a ubíja ma to vidieť ich, ako sa spolu mazlia a majú radi. Ako si vyjadrujú svoju lásku. Lásku, ktorú ja už nikdy nezažijem.

Zrazu sa pri mne niečo mihlo. Ani som nestačila zaregistrovať a už pri mne sedel môj najmilší ujo. Chcela som sa o neho oprieť, lenže ako som sa pozrela na jeho tvár... Nemožné. To nemôže byť on! Môj krásny usmievavý Emm, sa tento raz ľútostivo mračil a ani sa na mňa nepozrel.

„Ty to nechápeš, však?“

Opýtal sa ma a ja som vážne nechápala. Čo mám chápať?

„Ness, dokedy tu chceš sedieť, dokedy chceš čakať?“

„Čože?!“

Vyhŕkla som, až som nadskočila, ako to myslel? Že by tu bol niekde Jack?

„Miluješ ho Ness?“

Spýtal sa ďalej, no ja som si to musela premyslieť. Milujem ho?

„Ja... milujem, ale uvedomujem si to asi až práve teraz. Vážne ho milujem.“

Prehovárala som s nádychom konečného pochopenie. Milujem ho, z celého srdca a naozaj.

„Tak čo tu ešte robíš Ness?! Nenapadlo ťa, že Sam, ako ich Alfa, určite vie kde je. Prečo ty nejdeš za ním? Ness... nemám toho psa moc v láske, ale on tu na teba čakal tak dlho. Vždy tu bol pre teba. Ness, on sa za teba bil! On ťa chcel už od prvého okamihu a ty teraz nechceš bojovať o jeho lásku, o neho? Nestojí ti za to?!“

Pravda. On mi konečne ukázal pravdu. A ja som bola tak neskutočne slepá... Okamžite som vyskočila na nohy. No následne sa rýchlo zohla a dala mu jemnú pusu na líce.

„Ďakujem Emm, ľúbim ťa!“

Vypískla som šťastne a odhodlane sa vybrala, rýchlym behom za Samom. Pred La Push som spomalila, aby mali vlci možnosť si ma poobzerať. Nechcela som, aby ma nejaký omylom zabil, keďže som už konečne zistila, ako nájsť svoju lásku. Vlci ma ihneď spoznali, veselo zaštekali a ja som sa ponáhľala za Samom. Nebol dva krát nadšený, ale keď som mu vysvetlila, o čo ide, tak sa jeho tvár rozjasnila. Takže som ho asi vážne potešila.

Sam mi povedal, že Jacob išiel smerom na Vancouver. Takže mám pred sebou ešte poriadne dlhú cestu. Rodičom som len rýchlo zavolala a hnala sa za mojím cieľom. Za mužom, mojich snov.

Po pár hodinách som míňala Vancouver, lenže Jacka som nenašla. Začala som strácať nádej. Čo ak sem vôbec nešiel. Čo ak je úplne inde. Sam mi tvrdil, že sa mu ešte dnes neozval. Rodičia mi už pár krát volali, ale nezdvíhala som to, len by ma to zdržovalo. Teraz som už mala len jediný cieľ. Nájsť Jacka a spraviť to, čo som už mala dávno...

 

Shrnutie:

Mimi79

RoseDublest



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj verný vlk - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!