Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost a budoucnost se jednou potkají...svatba? Proč ne.

Bojíš se?


Další díl s žádostí o ruku. Doufám, že budete překvapeni, koho svatba se bude konat :-)

Pohled Edwarda:

Seděli jsme jako obvykle v obývacím pokoji na sedačce a dívali se na televizi. Zrovna dávali nějakou komedii. Od té doby co jsme si s Iss vše vysvětlili, uběhly dva měsíce a zatím se nestalo nic důležitého. Všichni se snažili dělat, jako že se útěk Iss a následně můj útěk nestal. Jediná Iss nic nepředstírala a pořád se snažila všem omlouvat a dokazovat, že se to nebude opakovat. Věřil jsem ji.

Jasper seděl na sedačce, z jedné strany měl Alici a z druhé Iss. Já jsem se zavrtal do křesla a ostatní tu nebyli.

,,Jazzi, co kdybychom se znovu vzali?´´ vyhrkla z ničeho nic Alice. Překvapeně jsem se na ně podíval. Alice se usmívala, Jasper si ji zamilovaně prohlížel, jediná Iss kroutila hlavou a ve tváři měla otrávený výraz. Kdysy mi říkala, že už se vzali vícekrát, ale tehdy se mi to zdálo tak neuvěřitelné, a proto jsem na to zapomněl.

,,Chceš svatbu? Máš ji mít.´´ řekl odevzdaně Jasper. Bylo vidět, že své ženě snese modré z nebe, pokud to bude chtít.

,,Bude svatba?´´ zeptala se nadšeně Rose, která právě scházela schody k nám. ,,Jo.´´ opověděla ji otráveně Iss a pak už nás ignorovala. Rose div nadšením neskákala. Nechápu, co je na tom tak skvělého.

Alice se zvedla a se slovy: ,,Je toho hodně, co zařizovat.´´ chytila Rose za ruku a táhla ji k sobě do pokoje. Jasper se pořád šťastně usmíval, vypadal jako by byl na drogách. Iss do něj šťouchla loktem. ,,Nechceš jít na lov?´´ zeptala se ho.

,,Jasně. Edwarde pojď taky, nebo tě zapojí do příprav.´´ už jen při té představě mi stoupaly vlasy hrůzou. Iss se zachychotala mému výrazu.

Po cestě se k nám ještě přidal Emmett a tak bylo o zábavu postaráno. Vykládal nám různé vtípky a příhody, které se mu staly, když byl ještě člověk. Pak se od nás s Iss odpojili a šli na medvědy. Já s Jasperem jsme šli na pumy.



,,Edwardem, potřeboval bych, aby jsi se mnou někam zajel.´´ řekl mi Jazz, když jsme se vraceli z lovu. Zastavil jsem se a čekal, jestli mi k tomu řekne něco víc. Chytil mě za paži a dovlekl domů.

,,Nachystej se, za chvíli vyrážíme.´´ oznámil mi a zmizel v domě. Zůstal jsem tam nechápavě stát. Bylo to na mě nějak moc rychlé.

,,To je tvoje práce, že nevím, co má můj manžel v plánu?´´ vybafla na mě naštvaně Alice. Není zřejmě zvyklá, když nic nevidí. Asi by si na to měla s mojí schopností zvyknout. ,,Možná.´´ odpověděl jsem ji potichu a nasadil výraz: ,Já nic, já muzikant.´ otočila se a naštvaně si něco mumlala pro sebe. Nerozumněl jsem tomu, ale naštěstí mě nechala na pokoji.

,,Seš připravený?´´ zeptala se mě Iss, která se objevila vedle mě. Kdybych byl člověk, prodělal bych už asi dva infarkty za sebou. Probral jsem se a utíkal se převléct k sobě do pokoje. Sice jsem s Iss trávil spoustu času, přesto jsme si každý nechali svůj vlastní pokoj.

Když jsem se vrátil dolů, stála tam Iss, nervozně klepala nohou o podlahu a pozorovala krajinu za oknem. ,,Ty jedeš taky?´´ zeptal jsem se překvapeně. ,,Jo, něco si potřebuji zařídit a nechci, aby to viděla Alice.´´ odpověděla mi nepřítomně.

,,Kde je Jazz?´´ zeptal jsem se po půl hodiny čekání. ,,Alice na něj zkouší různý věci, aby ji řekl, kam jede.´´ odpověděla mi a koutky rtů ji zacukaly.

Uvědomil jsem si, že už dlouho jsme nebyli spolu sami. A teď stála proti mně a nikdo kromě nás tu nebyl. Přišel jsem k ní, pevně ji objal kolem pasu a upřeně ji pozoroval. Pochopila, co mám v plánu a pousmála se.

Sklonil jsem se, abych ji políbil, když v tom kolem nás proběhl Jasper. ,,Rychle jedeme! Nebo mě Al umučí!´´ křikl na nás a už startoval auto. Povzdechl jsem si, neochotně pustil Iss a šel za ním do auta.

Iss za mnou potichu brblala: ,,Ten si umí najít chvilku.´´ Potěšilo mě to.

Cesta proběhla v klidu, a tak jsme po pár minutách parkovali v podzemních garážích obchodního centra. Vyjeli jsme schody do druhého patra a tam se rozdělili. ,,Užijte si to kluci.´´ mrkla na nás Iss a odešla někam pryč. My s Jasperem jsme se vydali rovně, kolem různých výloh do zadní části obchodu.

,,Potřebuju pomoc vybrat Alici zásnubní prsten a nechci, aby ho viděla předtím, než ji ho dám. Dřív to nebylo možné, ale teď když máme tebe, je.´´ vysvětlil mi Jasper moji přítomnost a poťouchle se usmíval.

Připadal jsem si tak využitý, Iss i Jazz si mě vypůjčí na nákupy, aby Alice neviděla, co nakupují. Jak zvrácené.

S Jasperem jsme koupili velký zlatý prsten s diamantem uprostřed. Podle mě to bylo moc okázalé a přehnané, ale Jasper mě ujistil, že Alici se to bude líbit a tak jsem to už nekomentoval.

Šli jsme k jezdícím schodům, kde na nás měla čekat Iss. Čekalo mě ale překvapení. Vedle Iss seděl na lavičce nějaký muž. Vypadal tak na pětadvacet. Měl jsem pocit, že ji chce svléct pohledem. Temně jsem zavrčel. Jasper vedle mě se uchechtl. Když si nás Iss všimla, radostí vypískla a hned mi skočila kolem krku.

Objal jsem ji jednou rukou kolem pasu a přitáhl si ji k sobě. Druhou jsem ji položil na tvář a políbil ji. Jakmile jsem se od ní odtáhl, málem jsem se začal neovladatelně smát. Muž se na nás zaraženě díval.

,,T...tě...těšilo mě.´´ vykoktal a spěšně odešel. Tentokrát jsem se neovládl a začal se smát. Iss i Jasper mě okamžitě napodobili. ,,Blázni.´´ zamumlal si Jasper a rukou nám pokynul k odjezdu.

,,Co jsi koupila?´´ stihl jsem se Iss zeptat, než jsme se dali do pohybu. Doufal jsem, že mi to řekne. Usmála se a svůdným hlasem mi zašeptala do ucha: ,,To je tajemství.´´

Pak nás už čekala jen nudná cesta domů.

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost a budoucnost se jednou potkají...svatba? Proč ne.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!