Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost a budoucnost se jednou potkají...problémy světa

New moon - Alice


Další dílek s názvem Problémy světa. Myslí se tím přípravy na svatbu...je to další oddychový dílek a jelikož se blížíme ke konci budou všechny dílky oddychové... moc děkuji za komentáře k předchozím kapitolám :-)

Pohled Edwarda:

Vždy když nás Alice chtěla zaměstnat v přípravách na svatbu, podařilo se nám s Iss nenápadně uniknout. Ovšem po nějaké době to Alici začalo štvát a tak Iss poprosila, aby pomohla Rose s organizací. A jelikož se Iss snažila odčinit svoje předešlé chování, souhlasila.

Zbývali dva dny do svatby a bylo potřeba, aby se vyzdobil dům, ve kterém se Alice s Jasperem měli vzít. Kostel byl daleko a tak se vše konalo u nás. Pozvali i nějaké známé z Denali. Nevěděl jsem, kdo to je a tak jsem se na to Iss jednou večer zeptal. Byl to jeden z večerů, které jsme mohli strávit společně.

,,Kdo jsou ti vaši známí z Denali?´´ zeptal jsem se své lásky, která ležela v mém objetí u mě v pokoji na posteli.

,,Jsou to naši staří známí. Carlisle se s nimi zná už dost dlouho a tak je s Esme pozvali. Sice mezi námi byly posledních pár let nějaké rozbroje, ale přišlo jim slušné je pozvat a oni souhlasili.´´ odpověděla mi nevzrušeně. A začala si hrát s našima propletenýma rukama.

,,Aha a kolik jich je?´´ ,,Carmen a Eleazar, pak Kate, Tanya a Irina. Takže dohromady pět.´´ ,,Jsou taky vegetariáni?´´ zeptal jsem se. Tahle otázka mě vážně zajímala. ,,Nijak zvlášť. Občas si dají nějakého člověka, nedrží se jednoho jídelníčku.´´ odpověděla mi a podívala se mi do očí. Čekala na moji reakci.

Přikývl jsem, jako že chápu a dál to neřešil. Iss se ke mě natáhla a políbila mě. Přitáhl jsem si ji k sobě, abych prohloubil polibek. Naléhavě se ke mě tiskla a já doufal, že ji nebudu muset pustit.

Strávili jsme takhle celou noc. Ráno nás vyrušila Alice, která dole v obýváku hystericky křičela, že nic není hotové a nic se nestihne. Teď by se nám hodilo ji nějak nadopovat prášky a tím ji uklidnit.

Iss musela vylézt z postele a mé náruče a jít ji dolů uklidnit. Nakonec jsem se sebral a šel za nimi.

Jasper stál u sedačky a snažil se chytit Alici do náruče. Ta přecházela po pokoji, zhluboka dýchala a přitom ještě stihla vyvádět. Rose, Iss a Esme stály každá v jednom rohu a snažili se ji nějak uklidnit. Emmet s Carlislem tu nebyli, nejspíš měli dost rozumu na to, aby se schovali.

Po chvilce se Jasperovi povedlo Alici chytit, pevně ji stiskl v náruči a utěšoval. Kupodivu se nebránila. Po pár minutách to zabralo a ona se uklidnila.

,,Edwarde? Ty, Jasper a Emmett pojedete do Echo Bay pro Denalijské na letiště, aby sem vůbec trefili. Iss a já budeme s Alicí.´´ rozdala nám úkoly Rosalie a nám nezbylo nic jiného než poslechnout. Navíc bylo fajn z tohohle blázince vypadnout.

,,Dobře lásko. Budeme spěchat.´´ křikl na svoji ženu probíhající Emmett. Měl by svoje nadšení alespoň trochu skrývat, jinak ho Alice zkrotí. Na druhou stranu se, ale není čemu divit.

Než jsem se stihl rozejít za Emmettem, přiskočila ke mě Iss a rozloučila se se mnou polibkem. Usmál jsem se na ni a šel k autu. Emmett byl nervozní, protože musel čekat na mě a Jaspera, který ještě něco šeptal Alici.


,,Ještě že jsme vypadli. Měl jsem strach, že mi z toho hrábne.´´ řekl vesele Emmett, když jsme byli daleko od domu, aby nás nikdo neslyšel.

,,Nechte ji být, je nervozní. Myslím, že proti Rose je v pohodě.´´ bránil svoji manželku Jasper. ,,Co bylo s Rose?´´ zeptal jsem se se zájmem. Přišlo mi děsivé a neuvěřitelné, že by mohlo být něco horšího.

,,Přesto že Alice šla Rose za družičku a pořád ji ubezpečovala, že bude všechno v pořádku, měla Rose co dělat, aby nezkolabovala. Málem tenkrát zbořila barák. A to se vdávala jen jednou.´´ řekl Jasper a přitom se smál.

,,Přeháníš!´´ řekl zamračeně Emmett a už to vypadalo, že se začnou hádat. Chtěl jsem tomu předejít a tak jsem zavedl řeč jinam.

,,A co svatební cesta? Bude nějaká?´´ ,,Ne svatební cestu jsme si vybrali předtím, než jsme jeli k vám - ta naše dovolená. Teď už je v plánu jen společný rodinný výlet někam k moři. Na opuštěný ostrov.´´ odpověděl mi Jasper.

A tak proběhla celá cesta až na letiště, kde jsme měli vyzvednout návštěvu. Těšil jsem se kdo to bude...

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost a budoucnost se jednou potkají...problémy světa:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!