Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost a budoucnost se jednou potkají...nesnáším nátlakové metody


Takže tu máte další díl. Je z pohledu Iss, která bloudí Kanadou. Přitom potká staré známé.

Pohled Isabelly:

Pobíhala jsem po Kanadě a snažila se si nějak urovnat myšlenky. Záměrně jsem se vyhýbala městům, aby mě podle nich nenašla Alice.

Nepřála bych si být teď doma. Vážně mě strašně mrzí, že jsem všem tak ublížila svým útěkem. A čeho jsem tím dosáhla?

Utekla jsem od nich a přitom by bylo lepší si s Edwardem všechno vyříkat. Ano to by bylo stokrát lepší, než utéct.

Až pozdě jsem si všimla, že mě někdo pronásleduje. Zastavila jsem a pořádně se nadechla. Upíři. Ten pach mi byl nějaký povědomí. Otočila jsem se a uviděla je.

Doběhli mě a zastavili se předemnou. ,,Isabello, tak dlouho jsme se neviděli. Jak se daří?´´ zeptal se mě hlubokým hlasem stopař Volturiů.

Zamračila jsem se. Co po mě můžou chtít? ,,Demetri.´´ kývla jsem na pozdrav a hned se můj pohled stočil na jeho malý doprovod. ,,Jane.´´ pozdravila jsem i ji. ,,Co vás přivádí do téhle oblasti? Není to trochu daleko od vašeho pána?´´ zeptala jsem se.

Jane se na mě usmála a s opovržením v hlase mi odpověděla. ,,Myslím, že to není tvoje věc. Ale protože budeme potřebovat tvoji pomoc, asi ti to řekneme.´´ podívala se na Demetriho a ten přikývl.

,,Potřebujeme se dostat k tvé rodině a ty nás k ní dovedeš. Nic víc vědět nepotřebuješ.´´ řekla mi a její úsměv se rozšiřil, jako by ji právě řekli, že si z ní Aro udělá plyšového medvídka.

Za to já jsem se zamračila ještě víc. Takže oni po mě chtějí, abych je dovedla k rodině, aby jim mohli ublížit? Ani náhodou.

,,Ne.´´ odpověděla jsem ji pevným hlasem a nenávistně ji pozorovala. Úsměv z její tváře zmizel. ,,Asi jsem to neřekla dost jasně. Ty nás k nim prostě přivedeš.´´ S těmi slovy na se mi podlomili kolena a já padla tváří do jehličí. Zaplavila mě bolest, která se dala jen stěží vydržet.

,,Ne!´´ zasyčela jsem skrz pevně zaťaté zuby. Nechtěla jsem vykřiknout bolestí. Takovou radost ji neudělám. ,,Jak prosím? Asi jsem špatně slyšela.´´ zeptala se mě přeslazeným hláskem a znovu na mě vyslala vlnu bolesti.

Neodpověděla jsem ji, protože tentokrát bych výkřik už nezadržala. ,,Jane! To stačí. Aro nechce, aby jsi ji zabila.´´ řekl podrážděně Demetri a přišel ke mě. Jane si odfrkla, ale poslechla ho. Demetri mi ihned pomohl na nohy. ,,Omlouvám se, ale potřebujeme tvoji pomoc.´´

,,Vždyť jsi stopař ne? Tak si je najdi.´´ řakla jsem mu podrážděně. Chtěla jsem se jich co nejdříve zbavit.

,,Nejde to. Ta malá, co je s nimi, má schopnost zastřít pachy ostatních. Nedokážu je vystopovat.´´ odpověděl mi a v jeho hlase byl slyšet smutek. No jo, kdo by taky nebyl smutný z toho, když na někoho nemůže použít svoji schopnost, že?

,,Fajn, stejně bych se už vrátila.´´ povzdechla jsem si a vydala se na cestu domů.


Po třech dnech jsem zase uviděla svůj domov. Teď jsem vážně nedokázala pochopit, proč jsem utekla. Vše byl tak snadné, stačilo se tomu jen postavit. Říct mu co cítím.

Stáli tam všichni, jako vojáci vyrovnaní před dveřmi a napjatě nás sledovali. Když si všimli, že mezi Jane a Demetrim jsem já, zmateně se po sobě podívali. Edward se na mě díval s takovou něhou a láskou, že jsem tomu dokázala jen stěží uvěřit. Ale bylo tam i něco jiného, bolest. Bolest kterou jsem mu způsobila já.


Uprostřed jejich řady stál Carlisle s Esme, vedle nich byli Edward a Daria každý z jedné strany. V levo byla Alice s Jasperem a na na pravo Rose s Emmettem.

Pomalu jsme se blížili, já šla v čele. Jakmile jsme se k nim přiblížili na metr, stoupla jsem si vedle Jaspera. Usmál se na mě a dál věnoval pozornost dění před námi.

,,Dobrý den, Carlisle a ostatní Cullenovi.´´ řekl přívětivým hlasem Demetri.

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost a budoucnost se jednou potkají...nesnáším nátlakové metody:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!