Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost a budoucnost se jednou potkají...návštěva? A sakra!

Renée


dozvíte se co je to za upíra, který je přišel navštívit....

Pohled Edwarda:

Postava se začala pomalu přibližovat. Já dokázal jen nenhutě stát a dívat se, jak jde ke mně. Zastavila se asi pět metrů předemnou. Ano byla to dívka. Neskutečně krásná upíří dívka.

Byla menší hubené postavy, vypadala na patnáct let. Černé vlasy měla spletené do copánků, které ji sahaly po ramena. Celkově vypadala tak bezbranně, jako dítě které musíte chránit.

Až teď jsem si uvědomil, že i přesto jak vypadá může být nebezpečná. Nahrbil jsem se do obranné pozice a varovně zavrčel. Ona se na mě jen usmála a zvedla ruce dlaněmi obrácenými na mě, jakoby se vzdávala.

,,Nechci ti ublížit.´´ řekla klidným hlasem. Zamračil jsem se na ni. Dělá si ze mě srandu nebo co?

,,A to ti jako mám uvěřit?´´ zeptal jsem se ji ironicky. Jen přikývla a ještě víc se usmála. Zakroutil jsem nad tím hlavou a přemýšlel co mám udělat. Do domu ji nepotáhnu.

Nakonec mě přeci jen něco napadlo a tak jsem po kapsál hledal telefon. Chtěl jsem vytočit první číslo v seznamu, ale to bych volal Alici a ta mi teď asi moc nepomůže. Hned po ní bylo číslo Emmetta.

Vytočil jsem ho a chvíli čekal. Přitom jsem nespustil oči z upíra přede mnou.

Její obličej byl kulatý, malá ústa i nos. Jen oči k tomu nějak nezapadaly. Měla je až nepřirozeně veliké a co na nich bylo asi nejhorší? Byly červené.

Emmett to po chvíli zvedl. ,,To je dost! Máme menší problém. Řekni ostatním a přijďte za mnou! Hned!´´ na slovo hned jsem kladl důraz. Položil jsem telefon. Dívka se smutně usmála. Nejspíš pochopila co jsem právě udělal. ,,Bezpečnostní opatření.´´ zamumlal jsem pro jistotu.

Během pár minut se za mnou objevila moje rodina. V čele šel samozřejmě Carlisle. Prošel kolem mě a stoupl si tak, aby chránil celou rodinu, včetně mě.

,,Dobrý večer. Jsem Carlisle Cullen a tohle je má rodina.´´ představil se a ukázal na nás. ,,Já jsem Daria Bennitová.´´ řekla nám a zase se usmála. Ta holka je divná, pomysel jsem si.

,,Hledáš někoho nebo jen tudy procházíš?´´ ptal se Carlisle dál. ,,Procházím. Nemám rodinu ani nikoho jiného a tak se jen tak toulám.´´

Carlisle se otočil na Esme a ta přikývla. Už spolu byli nejspíš tak dlouho, že věděli co si ten druhý myslí. Otočil se zpátky na Dariu a promluvil.

,,Pokud chceš můžeš s námi zůstat, jak dlouho si budeš přát.´´ všichni jsme se po něm překvapeně podívali, až na Issi. Ta se dívala na Dariu, v očích ji jasně plála nenávist.

,,Nemyslím si, že je to dobrý nápad tati.´´ ozvala se zezadu Rose. ,,Ale já ano. Takže pokud chce, může jít s námi.´´ Tím tuhle debatu ukončil. A to i přesto, že někteří s jeho rozhodnutím nesouhlasili. ,,Půjdu ráda, pokud to tedy nevadí.´´ řekla Daria nesměle. ,,Jistěže ne.´´ odpověděla ji mateřským hlasem Esme. Nejspíš se už nemohla dočkat dalšího potomka.

Myslím, že tohle nedopadne dobře.

Všichni jsme se rozběhli k nám domů. Isabella zpomalila tak, až nakonec šla lidským krokem s hlavou skloněnou. Byli jsme před domem, když jsem se otočil a chtěl jít za ní. Ale zase mi to překazili. ,,Pojď se mnou na lov!´´ křikl Emmett a praštil mě do ramene. Nezbývalo mi nic jiného než jít s ním. Iss bude muset počkat.



Pohled Isabelly:

Dělá si ze mě srandu? On chce vzít cizího upíra živícího se lidskou krví k nám domů? Co když je to někdo od Volturiů? Co když nás přišel zabít? Jsou s Esmé slepí. Jak jí můžou důvěřovat? A jak se na ni Edward díval, jako by viděl anděla. Proč se nemůže takhle dívat i na mě? Celou cestu domů jsem nad tím přemýšlela. Úplně jsem vypnula a přestala vnímat okolí.

,,Iss pojď dovnitř, prosím.´´ řekla Rose. Objevila se vedle mě tak tiše, že jsem si ji vůbec nevšimla. Pořád jsem stála před domem s hlavou svěšenou. ,,Já už nemůžu Rose...´´ zašeptala jsem zlomeným hlasem a začala tiše vzlykat. Rose mě objala a pomalu kolébala ze strany na stranu.

,,To bude dobré uvidíš. Všechno se spraví.´´ ,,Nespraví, zkazila jsem co se dalo! A teď navíc ta upírka...´´ mluvila jsem na ni dál a doufala, že mi to alespoň trochu pomůže se uklidnit. ,,Taky ji nemám ráda, ale Esme a Carlisle ji tu chtějí. Proti nim nic nezmůžeme.´´ řekla mi a v jejím hlase bylo slyšet rozhorčení ale i lítost. Chytila mě kolem ramen a vedla do domu. Ani jsem nepostřehla jak jsem se dostala do svého pokoje. Jen jsem ležela na posteli a dívala se na hvězdy. Tak tohle byl zatím nejhorší den tady...

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost a budoucnost se jednou potkají...návštěva? A sakra!:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!