Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost a budoucnost se jednou potkají...nákupy a holky je špatná kombinace

Ash-předělávka-Akkisek


Další dílek. Je hodně oddechový. Myslím, že nadpis říká vše. :-)

Pohled Isabelly:

S Edwardem jsme leželi na posteli v jeho pokoji, hlavu jsem měla položenou na jeho hrudi a přitom poslouchala, jak klidně oddechuje. Kdybych sama nebyla upír, myslela bych si, že spí.

,,Na co myslíš?´´ zašeptala jsem do ticha pokoje. ,,Vzpomínám. Vzpomínám na naše první setkání a co všechno se od té doby přihodilo.´´ zašeptal nazpátek a políbil mě do vlasů. ,,Bylo toho hodně, že?´´ ,,Ano moc. Jsem rád, že se to všechno stalo. Kdo ví kde by jsme byli teď, kdybychom se tehdy na tom večírku nepotkali.´´

Zvedla jsem se na lokty a podívala se mu do očí. ,,Lituješ toho?´´ zeptala jsem se ho a přitom se zamračila. ,,Hlupáčku, nelituju ničeho, co se mi stalo. Potkal jsem tebe a s tím lásku na věčnost. Co víc si přát?´´ odpověděl mi a políbil na špičku nosu.

Zavrtěla jsem hlavou a přitáhla si jeho ústa k mým. Najednou se otevřely dveře a v nich stála Rose. Hned za ní Alice. ,,Bežte pryč!´´ zavrčela jsem na ně a dál se věnovala Edwardovům rtům, které se naléhavě tiskly k mým.

Neslyšela jsem, že by za sebou při odchodu zavřely dveře a tak jsem se podívala na místo, kde předtím stály. Pořád byly v pokoji a znuděně nás pozorovali.

,,Vždyť se oblizujete už dva dny v tahu. Iss pojeď s náma na nákupy.´´ řekla Rose a při poslední větě nadšeně povyskočila. ,,Jako by jste ty a Emmett nedělali to samé.´´ řekl ji podrážděně Edward. ,,Haha vtipný. Jdeme!´´ zavelela Alice a už mě táhla od Edwarda pryč. ,,Nééé pomoooooc! Edwarde zachraň mě, prosím!´´ křičela jsem na Edwarda, který se pomalu šoural za námi. Jen se omluvně usmál.

Když mě Rose vytlačila z domu, Alice se otočila na Edwarda a zvesela mu řekla: ,,Neboj do půlnoci ti ji vrátíme.´´ ,,Cože?´´ zeptal se nevěřícně. To mu ale už Alice přivřela dveře před nosem.

Jely jsme všechny, dokonce i Esme. Zastavily jsme před obchodním domem jako minule. Alice s Rose vyskočily z auta a s pro mě nepochopitelným nadšením se hrnuly ke vchodu. Já se pomalým krokem a zmučeným výrazem ve tváři vydala za nimi. Esme mi dala ruku kolem ramen a šla se mnou. ,,Neboj nebude to trvat dlouho. Za chvíli budete zase spolu.´´ řekla mi a já na to jen přikývla.

,,Víš ony jsou jen šťastné, že jsi se vrátila. Všem jsi nám chyběla a tak si to s tebou chtějí užít. Prosím, nekaž jim radost.´´ zase jsem jen přikývla a usmála se na ni. Úsměv mi oplatila a rukou postrčila dopředu. ,,Nákupní maraton začíná.´´ začala se smát a já se k ní přidala.

Proběhaly jsme snad všechny možné obchody. Nakoupily jsme si každá spousty oblečení a samozřejmě nezapomněli na naše miláčky. Naposledy jsme navštívily obchod se spodním prádlem.

,,A na co mi to asi tak bude?´´ ptala jsem se Alice hned potom, co mi do ruky strčila noční košilku, která toho rozhodně ukazovala víc, než bylo slušné. ,,To vážně nevíš, na co to je?´´ zeptala se uraženě a já jen protočila oči. ,,V tom budeš sexy Iss.´´ zachichotala se Esme, která se najednou objevila vedle mě. ,,Pro tebe máme taky něco.´´ řekla Rose a podala ji něco hodně podobného tomu mému, myslím, že košilka se tomu ani říkat nedalo.        

Škodolibě jsem se na mamku usmála a odešla si sednout před obchod. S Alicí a Rose se nemá cenu hádat, když jde o oblečení. Stejně mi koupí jen to, co se bude líbit jim.

Po půl hodině vylezly z obchodu s dalšími taškami a usmívali se přitom jak měsíček na hnoji. ,,Jedeme domů.´´ řekla jsem jim rozhodně, než stihly zajít do dalšího obchodu. Podívali se na mě ublíženě, jen Esme se tvářila nadšeně.

Daly jsme tašky do kufru auta a já Alici vzala klíčky. ,,Řídím.´´ sdělila jsem jim a sedla si za volant. Jen co nasedly, jsem se rozjela šílenou rychlostí k domu. Už jsem se nemohla dočkat, až budu u Edwarda v jeho náruči. Nechápu, jak jsem bez něj dokázala tak dlouho vydržet.

Jen co jsme přijeli k domu, otevřela jsem dveře a skočila Edwardovi do připravené náruče. Nenasytně jsem ho políbila a když jsem se od něj odtáhla, v jeho očích zapláli jiskřičky.

,,Kluci pomohli by ste nám s těmi taškami, prosím?´´ křikla Alice do domu. Hned na to z domu vyběhli tři upíři a pomohli svým polovičkám s věcmi. V autě zbyly už jen moje věci a tak, ač neochotně, jsem pustila Edwarda a šla pobrat tašky.

Edward mi je sebral a se slovy: ,,Co hezkého jsi si koupila?´´ a otevřel tašku, ve které bylo spodní prádlo. Ihned jsem mu tašku sebrala. ,,Kočka to není.´´ odpověděla jsem mu rozpačitě a šla do domu.

Odnesla jsem si věci do pokoje a uložila je do skříně. Rozhodla jsem se jít za ostatními do obývacího pokoje. Byli tady všichni, seděli na sedačce a povídali si. V pozadí hrála televize. Vypadalo to tady jako v normální rodině.

Sedla jsem si na opěradlo křesla, ve kterém seděl Edward. Leknutím jsem vyjekla, když si mě stáhl na klín. Jen se zachychotal a dal mi pusu na tvář. Pohodlně jsem se uvelebila v jeho náruči a užívala si rodinné pohody.

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost a budoucnost se jednou potkají...nákupy a holky je špatná kombinace:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!