Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost a budoucnost se jednou potkají...Konec? Ne začátek...


Poslední díl. Je o svatbě Jaspera a Alice. Nezlobte se na mě, že jsem svatbu moc nerozvedla, ale není to moje silná parketa :-)

Pohled Isabelly:

Vše už bylo připravené a konečně se mohlo začít. Alice v krásných bílích šatech stála v pokoji před zrcadlem a šťastně se usmívala. Vypadala božsky, ostatně jako všichni.

Popřála jsem ji hodně štěstí a šla si sednout za piano, na které jsem měla hrát. Eleazar zastával funkci oddávajícího. Stál za oltářem a usmíval se. Dnes by jste asi těžko hledali někoho, kdo se tady neusmíval.

Jasper stál v bílém smokingu a čekal na Alici. Edward byl kousek od něj a díval se na mě. I já jsem se na něj dívala. Měl na sobě smoking jako Jazz, ale Edward v něm vypadal mnohem lépe.

Písnička

Ostatní stáli různě rozmístění po pokoji. Začala jsem hrát písničku, kterou mi dal Jasper. Alice šla pomalu ze schodů a na všechny se usmívala. Pod schody se chytila Carlisleho a pomalu s ním šla k oltáři. Rose, jako její družička, ji byla v patách.

Přestala jsem hrát a Eleazar začal pronášet slavnostní řeč. Vše proběhlo podle tradicí. Řekli si své ano a vyměnili si prstýnky. Zahrála jsem ještě jednu písničku, mezitím jim šli všichni poblahopřát.

Když se na mě Edward podíval, vypadal nějak vylekaně. Nevěděla jsem proč a chtěla se ho jít zeptat, ale nebyla na to vhodná příležitost. Už takhle jsem dost nervozní, kvůli mému plánu a Edward mi rozhodně svým pohledem neulehčuje. Můj plán je snad správná věc a nic tím nepokazím.







Pohled Edwarda:

Iss vypadala nádherně v těch šatech. Celý obřad seděla za piánem a usmívala se. Vypadala poněkud nervozně, tak jako když narychlo utíkala. Počkat, co když chce udělat to samé? Slíbila mi, že už to nikdy neudělá, ale co pro ni může znamenat jeden obyčejný slib? Pro někoho jako jsme my, jsou takové sliby na denním pořádku. Proč taky ne, když před sebou máte celou věčnost?

Byl jsem nesmírně rád, když byl obřad u konce. Objal jsem Alici a Jaspera, popřál jim hodně štěstí a hned jsem chytil Iss kolem pasu, abych ji zabránil v případném útěku. Dnes večer ji budu hlídat jako slepice hlídá své kuře. Zvláštní přirovnání k upírům, že?

Mezitím Jasperovi a Alici popřáli všichni ostatní. Tentokrát za piano usedla Rose a začala hrát další pomalou písničku. ,,Váš první společný tanec!´´ vykřikla Esme a Kate. Esme to dnes prožívala, jako by to bylo poprvé. Všichni byli šťastní, tedy s vyjímkou Emmetta, který se jako vždy tvářil znuděně.

Alice s Jasperem vešli do prostředka místnosti a začali pomalu tančit.

Iss se ke mě spokojeně přitiskla a opřela hlavu o moje rameno. Políbil jsem ji do vlasů. Tak takhle bych se chtěl cítit pořád, po zbytek věčnosti.

Po chvíli jsme se k ,novomanželům´ připojili i my ostatní. Tancovali jsme dlouho do noci při světle měsíce a bylo to neuvěřitelně romantické. Asi jsem teď torchu sentimentální, ale nevadí mi to.

Stáli jsme s Emmettem a Alicí a povídali si. Tedy spíše oni si povídali, já jen poslouchal a sledoval přitom Iss.

,,Co kdybychom se taky vzali?´´ zeptal jsem se z legrace Iss.,,Proč ne?´´odpověděla mi vážně. Klekla si přede mně.

,,Edwarde Masene Cullene, vezmeš si mě?´´ nejkrásnější otázka, jakou mi mohla položit. Chvíli jsem na ni zaraženě koukal. ,,Ano!´´ vykřikl jsem nadšeně, vytáhl ji na nohy, chytil kolem pasu a zatočil se s ní dokolečka. Postavil jsem ji na nohy a vášnivě políbil.

Hned na to nás začali objímat členové rodiny a říkat věci jako: ,No konečně.´ ,Bude další svatba.´ a podobně. ,,No jo, vy aby jste se neopičili.´´ řekl Emmett když Iss objímal. Moc jsme je nevnímal. Nedokázal jsme spustit oči z anděla přede mnou, který může za to, jak jsem teď šťastný.


Stál jsem na terase, zády opřený o zábradlí a díval se na Iss, jak tančí s Carlislem. Nedokázal jsem uvěřit, co všechno se za poslední dobu stalo.

,,Víš docela se divím, že tě Iss požádala o ruku.´´ řekl mi potichu Jasper, když se objevil vedle mě. ,,Proč?´´ zamračil jsem se na něj. Vadí mu to snad?

,,Isabella neuznává manželství. Vždy říkala, že nepotřebuje nějaký kus papíru, aby byla věrná po zbytek věčnosti.´´ Někdo za námi si odkašlal. Jazz se na Iss omluvně usmál a odešel, aby nám nechal trochu soukromí.

,,Měl pravdu. Neuznávám manželství. Ale ty mi nevěříš. Myslíš si, že tě zase opustím. Vidím ti to na očích. Chci ti tímhle dokázat, že náš vztah beru vážně. Chci, aby jsi mi věřil a pokud to znamená ztrátu svobody, souhlasím.´´ řekla mi vážně a dívala se mi do očí. Zamračil jsem se na ni.

,,Nechci, aby jsi to dělala proto, že musíš. Mělo by to být tvoje rozhodnutí, nebudu tě do toho tlačit.´´ ,,Hlupáčku. Dělám to proto, že tě miluji.´´ chtěla si mě udobřit a věděla, jak na mě. ,,Taky tě miluji.´´ řekl jsem a políbil ji.

,,Něco jsem ti nestihla dát.´´ zamumlala, když se odemně odtáhla. Z prstu na ruce si stáhla nějaký kroužek a navlíkla mi ho na levý prsteníček. Vypadalo to, jako kroužek na holuby. Chce si mě snad okroužkovat? Hm ta představa je fajn.

,,Všimla sis, že jsme netradiční?´´ zašeptal jsem ji do ucha. ,,Měl bych to být já, kdo tě požádá o ruku a koupí prsten.´´ ,,Nevadí, stejně to chtělo změnu.´´ odpověděla mi s úsměvem a přitiskla se ke mě.

 

****************

 

Člověk by nevěřil, jak mu může chybět jedna obyčejná povídka. Začínala jsem s tím, že jeden díl a dost a nakonec místo plánovaných 30. dílů jich je 31. Vážně jsem si s nimi užila spoutu legrace i bolesti. Ve spoustě dílů se odrážela moje nálada.
Chtěla bych Vám všem, kteří jste povídku četli, moc poděkovat. Díky za podporu, bez které bych to asi nenapsala.

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost a budoucnost se jednou potkají...Konec? Ne začátek...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!