Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost a budoucnost se jednou potkají...jako blesk z čistého nebe

vysvědčení


Jako náhradu, za to že jste museli tak dlouho čekat je tu další díl :-) Iss chce odejít a Edward ji v tom musí zabránit...

Pohled Edwarda:

Seděl jsem v kuchyni na židli a tupě zíral na kuchyňskou linku. Nevěděl jsem ani jak jsem se sem dostal, ale pohled na bojující Iss mě úplně odrovnal. Tak moc jsem ji chtěl bránit, aby ji nikdo neublížil a když to přišlo dokázal jsem se jen dívat.

Do kuchyně vtrhla Alice s Jasperem v zádech. Natočila si vedlejší židli vedle mě a posadila se na ni. Dýchala velmi rychle, přestože to nepotřebovala. Jasper si stoupl za ni.

,,Edwarde jestli něco neuděláš, stane se něco strašného. Slíbila jsem ji sice, že se do toho nebudu míchat, ale teď mi přijde správné ti to říct.´´ mluvila rychle, nejspíš aby to měla rychle za sebou. Nechápavě jsem se zamračil. Proč s tím šla za mnou a ne za někým jiným?

,,Iss odchází.´´ Vráska mezi mým obočím se prohloubila. Co je na tom tak důležitého? ,,Napořád.´´ pronesla jako vysvětlení. Vyskočil jsem a převrhl židli.

Cože? Ona odchází? To přece nemůže! Co bez ní budu dělat?

,,Musíš ji zastavit. Jen ty jediný můžeš. Prosím, nedovol, abychom ztratili sestřičku.´´ řekla prosebným tonem a smutnýma očima. Ale jak ji mám zastavit?

,,Má tě ráda, tak jako máš rád ty ji. Má tě ráda už od vašeho prvního setkání.´´ pořád mluvila. Nejspíš si myslela, že to neudělám. Najednou se zasekla v půlce pohybu a její oči nabrali sklený nádech. Měla vizi o mém rozhodnutí.

Nechal jsem je tam stát, rozrazil dveře od kuchyně a běžěl do podkroví zabránit Iss v odchodu. Jen doufám, že mě po tom co se chystám udělat neodmítne. Prudce jsem otevřel dveře od jejího pokoje a vpadl dovnitř jako velká voda. Byla sehnutá pro svůj batoh, už měla sbaleno, takže teď a nebo nikdy. Vykročil jsem k ní.




Pohled Issabelly:

Doběhla jsem k sobě do pokoje a ze skříně vytáhla velký batoh. Nemůžu tady už dál zůstat. Musím odtud co nejdřív odejít. Otevřela jsem šatní skříň dokořán. Vytáhla jsem plátěné kalhoty, triko s dlouhým rukávem a svetr. Svlékla jsem se z potrhaného oblečení a natáhla na sebe vybrané oblečení.

Pak jsem do batohu dala nějaké náhradní oblečení. Pas a všechny ostatní doklady, které bych mohla potřebovat jsem dala úplně nahoru a zavřela batoh. Páleli mě oči, jak jsem se snažila uronit alespoň jednu slzu. Nic. Zhluboka jsem se nadechla, abych se trochu uklidnila. Teď přijde na řadu loučení. Tomu jsem se chtěla za každou cenu vyhnout, ale díky Alici už o mém ,,útěku´´ určitě všichni vědí.

Sehla jsem se pro tašku a vzala ji do ruky. Když jsem se zvedla, leknutím jsem nadskočila. Edward stál ve dveřích, tvářil se naštvaně a přitom odhodlaně. Zabouchl za sebou dveře a rychlím krokem přešel ke mě.

Vzal moji hlavu do dlaní a políbil mě. Naprosto nečekaně. Byl to polibek plný zoufalství. zezačátku jsem se zdráhala, ale po chvíli mu ho začala plně oplácet. Skvělý způsob jak říct sbohem.

Najednou se odtáhl a podíval se mi do očí. ,,Nechci aby jsi odešla. Nepustím tě. Víš, že jsem silnější než ty.´´ usmál se na mě vítězoslavně. Já na něj dokázala jen zaraženě koukat. Cože se to vlastně teď děje?

Nejspíš pochopil, že se nehodlám nějak bránit a tak pustil můj obličej a obmotal mi paže kolem pasu. Teď zrovna jsem si nepřála nic jiného, než aby mě takhle držel napořád. Zavřela jsem oči a opřela hlavu o jeho hruď. Tak krásně voněl. Potichu jsem vzlykla štěstím.

,,ŠŠŠ. To bude dobré. Všechno bude dobré uvidíš.´´ šeptal a přitom jsme se kolébali ze strany na stranu. Doufám, že má pravdu.

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost a budoucnost se jednou potkají...jako blesk z čistého nebe:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!