Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost a budoucnost se jednou potkají...a přišla pohroma

walbyjasmina


další díleček :-)

Pohled Edwarda:

Po dlouhé době z nás byla zase rodina. Sice ne úplně kompletní, ale i tak jsme byli šťastní. ,,Hele Iss, tady mají nádherný šaty. Měly by sme si vyjet na nákupy. Tady je stejně nuda.´´ řakla Rose, když si prohlížela nějaký časopis.

,,Zapomeň! Počkej až se ti vrátí Alice a pak si jezďte, kam vás vítr zavane.´´ odpověděla ji Iss a tvářila se při tom vážně. Nakupování s holkama asi není její oblíbená činnost.

,,Co se týče té nudy, co kdybychom šli něco podniknout? Třeba závody v běhu nebo tak něco.´´ navrhl Emmett. ,,Závody? A v čem?´´ zajímal jsem se. Docela by nám něco podlo.

,,Co takhle si jít zaskákat z útesu?´´ navrhla Iss, zřejmě se ji nelíbila představa závodů. ,,Hmm...´´ začala Rose. ,,Myslím, že jsem pro skákání, takže do plavek!´´ vykřikla a všichni jsme se rozběhli do pokojů. Když jsme se dostali ke schodišti, ozval se za námi tichý hlas.

,,Mohla bych jít s vámi?´´ zeptala se Daria. Podíval jsem se po ostatních a ujal jsem se odpovědi. ,,Ehm...no...já nevím. Patříš do rodiny, takže asi jo.´´ Usmála se a šla směrem k nám. Zase nastala tlačenice, jak jsme se snažili jeden přes druhého dostat do pokoje.

Doběhl jsem k sobě a otevřel velkou šatní skříň. Tak a teď najít nějaké kraťasy, ve kterých se dá plavat.

Jakmile jsem se oblékl, šel jsem čekat na ostatní do obývacího pokoje. Zatím tam byl jen Emmett a tvářil se uraženě. Když jsem ho viděl začal jsem se mu smát. ,,Co se ti stalo?´´ ptal jsem se ho mezi návali smíchu. ,,Rose mě vyhodila z pokoje. Prej, abych ji neviděl nahou.´´ Najednou se jeho tvář rozjasnila a on se podíval ke schodišti. Napodobil jsem ho a údivem mi spadla brada.

Stála tam Iss, Rose a Daria. Všechny vypadali v plavkách nádherně, ovšem na Iss neměli. Ta na sobě měla dvoudílné plavky tmavě modré barvy a přes ně uvázaný šátek. Rose měla zlaté a Daria zelené plavky. Iss vypadala trochu nervozně a tak jsem se na ni usmál, abych ji povzbudil. Usměv mi vrátila a vyběhla z domu. Všichni jsme ji napodobili.

Doběhli jsme k vysokému srázu a tam se zastavili. ,,Tak kdo půjde první?´´ zeptala se Daria. Pokrčil jsem rameny. ,,Jdu já.´´ řekla Iss a tvářila se nadšeně. Nejspíš věděla co ji čeká. Podívala se po nás a když viděla, že to nikomu nevadí, rozběhla se a skočila dolů.

,,Můžete!´´ ozvalo se z vody a tak se připravil Emmett s Rose, kteří skákali společně. Pokynul jsem Darii rukou na znamení, že může jít ona. Když tam tak stála a čakala,  pozorně jsem si ji prohlídl. Nevypadala tak strašně. Jako partnerka na věčnost by vyhovovala, navíc Iss mě nechce. To mi dala najevo už několikrát. Možná bych ji mohl zkusit oslovit.

Z přemýšlení mě vytrhl až její skok do vody. Počkal jsem chvilku a skočil taky. Byl slyšet jen vzduch svištící kolem mě. Rozrazil jsem vodní hladinu a pomalu klesal na dno. Když jsem se vynořil, všichni po sobě stříkali vodou a smáli se.

,,Vodní bitva!´´ zakřičela Rose a začala upíří rychlostí stříkat vodou ještě víc po nás všech. Celý zbytek dne jsme si skvěle užili. Potřebovali jsme se odreagovat a tohle byl vynikající způsob, jak toho docílit. Domů jsme se vraceli pomalým krokem a vyprávěli si různé vtipy nebo historky, které jsme prožili. Moc jsem se do toho nezapojoval. Spíš jsem jen poslouchal, při čemž jsem si všiml, že Iss vůbec nemluvila o době, kdy byla ještě člověk. Ta její minulost mě zajímala čím dál víc.

Emmett s Rose šli jako první a tak když se zastavili před domem a jejich hovor utichl, přišlo mi to zvláštní. Najednou se otevřeli vstupní dveře a z nich vyběhla Alice. Skočila a spadla na nás všechny, takže jsme se váleli všichni na jedné hromadě v blátě. Samozřejmě nám to nevadilo.

,,Ahooooj! Já vás všechny tak stráááááášně ráda vidím!´´ křičela a smála se. Po chvilí se mi podařilo vyprostit a tak jsem se rychlím krokem vydal k domu, aby mě náhodou nezatáhli zpátky. Jasper stál kousek od dveří a nevěřícně koukal na svoji ženu. V jeho očích bylo tolik lásky, když ji pozoroval, že jsem si říkal, jestli je možné někoho takhle milovat. ,,A to je už stará na tyhle blbosti.´´ řekl si spíš pro sebe a pak se otočil na mě.

,,Ahoj Edwarde, tak jak se daří?´´ zeptal se mě. ,,Skvěle. Tak jak jste se měli vy?´´ usmál se a odpověděl mi. ,,Myslím, že to řekneme všem dohromady.´´ Jen jsem přikývl a podíval se na ostatní. Všichni už stáli vedle sebe a smáli se.

,,Pojďme domů, musíme si všechno říct.´´ řekla Alice a dala ruku Iss kolem ramen. Všichni jsme si posedali na sedačku. Esme a Carlisle už tam dávno byli. Slova se ujala Alice.

 

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost a budoucnost se jednou potkají...a přišla pohroma:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!