Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Minulost a budoucnost se jednou potkají...a budu tě za to nenávidět


Tak sem se dneska překonala a dávám vám sem další dílek. a prosím komentáře, jestli mám ještě pokračovat...

6. Minulost a budoucnost se jednou potkají...a budu tě za to nenávidět

 

písnička

 

Edwardův pohled:

Až teď jsem se podíval, jak to vypadá v mém pokoji. Předtím na to jaksi nebyl čas, nejdřív ta přeměna a pak ten lov.... Ničeho jsem si pořádně nevšiml.


Naproti dveřím bylo veliké okno, ze kterého jsem viděl na řeku za domem a les. Vlastně všude kolem nás byl les. V pokoji nebylo moc věcí, jen ty nejdůležitější. Prostorná sedačka v levém rohu se táhla až do prostřed stěny. Malý stolek s židlí vedle ní. Na pravo byl stolek s hi-fi věží a šatní skříň. Vypadalo to útulně, připadal jsem si jako doma.

Sedl jsem si na sedačku, opřel se, zavřel jsem oči a poslouchal rozhovory v domě.

V nějakém pokoji se bavila Iss s Jasperem. Nechtěl jsem je tak moc špehovat, ale přesto se s upířím sluchem nedalo přeslechnout, o čem se baví.

,,Tak o čem se mnou potřebuješ mluvit?" ptala se ho Iss.

,,Víš, že Edward si nic o tom, že jsi ho kousla, nepamatuje?" zeptal se ji nejistě. Cože???? Tak to ona mi tohle všechno způsobila?? To kvůli ní je ze mě teď netvor, který zabíjí nevinné?

Víc z jejich rozhovoru jsem už neslyšel, protože jsem byl na cestě k ní do pokoje. Ani jsem neklepal a rovnou tam vtrhl.

,,Takže kvůli tobě je ze mně teď zabiják?!" křičel jsem na celý pokoj. Během chviličky se za námi doběhl zbytek rodiny. Seděla na posteli a dívala se na mě s bolestí v očích.

,,To ty můžeš za to, že si to ani nepamatuju, že? Ta tvoje schopnost se ti hodila, abych nevěděl, že jsi mě zabila?" křičel jsem dál.

,,Edwarde,´´ začal Jasper, ale já ho přerušil. ,,Žádný Edwarde! Všichni jste to věděli a nic mi neřekli! Dělali jste jako by nic. Udělali ze sebe rodinu, která přijme chudáčka novorozenýho a ze mě blbce!" Nadechl jsem se, abych se trochu uklidnil. Iss seděla zaraženě na posteli a nic neříkala.

,,Ani bych se nedivil, kdyby ta láska, kterou k vám cítím, byla taky vaše práce," řekl jsem tentokrát potichu a podíval se za sebe, kde jsem cítil Esme. Nic, žádná odezva.

,,Nenávidím tě za to!" řekl jsem Isabelle a přitom se ji nenávistně podíval do očí. Otočil jsem se a utekl z domu. Nevšímal jsem si jich, když se mě snažili zadržet. Ani jsem nevěděl, kam jdu, prostě jsem musel utéct z tohohle domu, od téhle rodiny.



Pohled Isabelly:

On od nás odešel! Utekl, protože si myslel, že jsem mu to udělala schválně. Stačilo říct ty dvě slova ,,Nenávidím tě."  Bylo na něm vidět, že to myslí smrtelně vážně. Tak moc to bolelo.

Zvedla jsem se a všichni se na mě podívali.

,,Co chceš dělat?" zeptala se mě Alice zkoumavým pohledem.

,,Najít ho a přivést zpátky. Nesmí nikomu ublížit," řekla jsem a vydala se ke dveřím. Ale zachytila mě ruka a zabránila v dalším pohybu.

,,A jak to jako chceš udělat sama?" zeptal se mě Emmett.

,,Netuším, ale musím mu to všechno vysvětlit, prostě musím!"

Emmett přikývl. ,,Dobře, jdeme s tebou," řekl mi a všichni ostatní přikývli.

,,Ne."

,,Sama ho nezvládneš," řekla mi Esme tichým hlasem.

,,Dobře, tak pojďte." Na nic víc jsem se nečekala. Rozběhla jsem se po jeho stopě.  



Utíkala jsem lesem a doufala, že je alespoň trochu v pořádku. Pak mi něco docvaklo. Zastavila jsem se.

,,Alice, vidíš ho?" otočila jsem se na moji malou sestřičku.

,,Ne Iss, vůbec nevidím jeho budoucnost. Je to jako by neexistoval," odpověděla mi.

,,To je poprvé, ne?" zeptal se ji Carlisle.

,,Ano, ještě se mi to nestalo." A už jsem je nevnímala a dala se znovu do běhu.

Běžela jsem nejrychleji, jak jen to šlo. To, že ho Alice nevidí, není dobré. Co když se rozhodl zabít a proto ho nevidí. Nebo ho našel nějaký jiný upír, který ho dokáže zneviditelnit? Panebože, ať je v pořádku!


Po asi padesáti kilometrech jsme ho přece jen našli. Znamená to že žije. Ale proč šel do města? Měl snad hlad? Doufám, že nejdeme pozdě...

 

Shrnutí povídek

 

Předchozí

Následující



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Minulost a budoucnost se jednou potkají...a budu tě za to nenávidět:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!