Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Miluji tě, Bello! - Prolog

5


Miluji tě, Bello! - PrologTak toto je 2. série povídky Nemiluji tě, Bello! O čem to vlastně je? Je to hlavně o vztahu mezi Jacobem a Bellou. V první sérii Bella přijela do Forks a zamilovala se do Jaka, ten jí však řekl, že ji nemiluje a... A tak to skončilo. Jak to bude pokračovat? A jak se s tím Bella smíří? To si můžete přečíst níže. Prosím o komentáře a přeji příjemné čtení. Kacennnka.

Prolog


„Bello, já neříkám, že se to nezmění, ale...“  obhajoval jsem svá slova. Dobře, možná že jsem to neměl říct tak přesně. ‚Nemiluji tě’ fakt nebyl nejlepší způsob, jak jí to říct. No prostě, jsem kretén! „Promiň,“ zašeptal jsem. Bella zavrtěla hlavou.

„Ne, to je dobrý… já… to je jedno.“

„Co ty?“ nenechal jsem ji z toho vykroutit.

„Neměla jsem ti to říkat. Popravdě si ještě úplně nejsem jistá svými city a… byla to blbost,“ vysvětlovala a já věděl, že lže. Jacobe! Ty kreténe! nadával jsem si. Nic jsem jí neříkal o tom, že vím, že lže. Nedokázal jsem jí to říct. Jen jsem ji objal. To přeci kamarádi dělají, ne? Bella se ke mně přitiskla a já cítil, jak se mi do trička vpíjí její slzy. Zajímavé, že? Nejdřív jí řeknu, že ji nemiluji a pak tohle? Kurva, Jacobe! Ty jsi fakt kretén! zase jsem si nadával.

„Promiň,“ omlouval jsem se jí zase.

„Neomlouvej se,“ šeptla. Lehce jsem ji políbil do vlasů a v tom si něco uvědomil. Já jsem ale fakt…

„Omlouvám se, ale… dobře, jsem kretén, ale… fakt se omlouvám, já…“ koktal jsem.

„Co?“ Vzhlédla.

„Fakt se omlouvám, ale prostě… asi jsi mě zaskočila, nebo já nevím, ale… teď jsem si to uvědomil! Miluji tě!

„Děláš si srandu, že jo?“ Neodpovídal jsem a políbil ji.


Řekni, že si děláš srandu! hučel mi v hlavě Quil.

Nedělám.

A co to tvoje Bella moje nikdy nebyla, není a n-e-b-u-d-e? A co to tvoje, že s ní nechceš mít nic společného? dál do mě rýpal Quil.

Hele, a ví Bella o otisku? Jakože když potkáš tu pravou, tak už pro tebe nebude důležitá? Že ji pošleš k vodě? ptal se Embry a já všechno odkýval.

Přestaňte tu kecat a hlídejte! rozkazoval Sam a my se rozeběhli po našem perimetru.

Mám stopu! hlásil Paul.

Kde?

Asi tři míle od First Beach, je to ten samý upír.

Okej. Quil, Embry a já běžíme tam. Jaku, jdi hlídat Bellu! rozkazoval Sam. Okamžitě jsem obrátil směr a běžel k Belle. Mám zazvonit? Nebo vlézt oknem? Kolik je vlastně hodin? Ptal jsem se sám sebe.

Nakonec jsem si řekl, že lepší bude okno. Charlie už určitě spí, akorát mě tam nesmí objevit. Pousmál jsem se nad tou vzpomínkou a teprve teď mi začalo docházet, že s Bellou vlastně chodím. Nějak jsem se zamyslel a… bum! Ležel jsem na zemi. V hlavě jsem cítil, jak se mi ostatní smějí. Fakt moc vtipný.

Nechte toho, máte alespoň něco nového? říkal jsem jim.

Nic novýho, ale sledujeme stopu, odpovídal Paul. Zaběhl jsem do křoví a přeměnil se. Vzal jsem do ruky pár kamínků a naházel je na Bellino okno. Po chvíli rozsvítila a šla k němu. Otevřela a mžourala do tmy.

„To jsem já!“ potichu jsem na ni křiknul. Ustoupila od okna a já tam vlezl. Jen co jsem se postavil na nohy, tak mi visela okolo krku.

„Co tu děláš?“ ptala se šeptem.

„Poslal mě sem Sam. Zachytili stopu upíra, tak tě mám hlídat,“ vysvětloval jsem stručně.

„Kde ji našli?“ ptala se Bella.

„Asi tři míle od First Beach.“


„Co to je?“ probudil jsem se vedle Belly.

„Co?“ ptala se.

„Upír!“ odvětil jsem rychle a běžel k oknu.

Předchozí< Shrnutí > Další

Kacennnka

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Miluji tě, Bello! - Prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!