Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milostná ruleta - 5. kapitola


Milostná ruleta - 5. kapitolaV další kapitole MR se posuneme trošku v čase. Jak to vypadá se vztahem našich hrdinů? kajka007 a Sharken Vám přejí příjemné počtení! :)

Belliny ruce byly zamotané do Jasperových vlasů. Ovládala ji taková vášeň a touha, že na chvíli pocítila strach, aby mu je svým pevným stiskem všechny nevytrhala. Jasperovi toto ale nedělalo ani nejmenší starost, on se ze všech sil snažil ovládnout. Nechtěl jí ublížit, jedno jak.

„Tohle…“ začala šeptat Bella mezi polibky. Jasper se zasmál a pomalu se od ní odklonil, aby jí dal prostor. Zvedl ruku a jemně jí zastrčil neposedný pramen za ucho. Ani nevěděl, kde se to v něm bralo… S Alice většinou takové romantické věci opomíjel, dokonce začal mít pocit, že jejich vztah byl čistě fyzický. Na druhou stranu byl ale přesvědčený, že s Bellou je to úplně něco jiného, ona jej učarovala na první pohled.

„Copak?“ optal se jí, když pořád nic neříkala, jen zhluboka dýchala a zasněně se mu vpíjela do očí. Jasper se spokojeně usmál, rozhodně se mu líbilo, jak na ni jeho přítomnost funguje.

„Tohle bychom neměli,“ dostala ze sebe nakonec a skousla si ret. Jasperovi se sice v této chvíli zdála nanejvýš roztomilá, ale její slova se mu nelíbila. „Tedy ne před tolika lidmi,“ dodala rychle, když spatřila smutný obličej svého anděla.

Jasper se na ni chvíli nechápavě díval, až mu Bella konečně rukou naznačila, že na školní chodbě nejsou sami. Jazz si vjel rukou do vlasů a kousek od Belly poodstoupil. Až teď si všiml, že i přesto, že už dávno zvonilo, na chodbě rozhodně nebyli sami.

Bylo tam minimálně další třicet lidí, kteří na ně nevěřícně zírali. Přece jen… Jaspera každý vždy vídával s krásnou Alice, kterou podle nich musel nadevše milovat. A Bella tu byla první den. První den, a už rozdělila jeden z nejkrásnějších párů na škole? To přišlo nejednomu z jejich spolužáků divné.

Jazz se snažil nevnímat ty smíšené pocity a tiše vyslovené domněnky okolo sebe a chytil svou milovanou za ruku a táhl ji do třídy, kde měli spolu další hodinu – jak stihli zjistit ještě před incidentem.

Bella byla stále jako v sedmém nebi, a tak takřka nevnímala, co se okolo ní děje. Jen očima těkala mezi jejich spojenýma rukama a Jasperovými vlasy, které vlály pár centimetrů před jejím obličejem.

***

Bylo až neskutečné, jak si Bella s Jasperem ve všem rozuměli. Měli toho společného tolik a zároveň tak málo. Milovali se a to bylo jediné, co je zajímalo. Jiný názor na to ale bohužel měla jejich rodina. Edward svou sestru Alice miloval natolik, že svého bratra po tom všem naprosto zavrhl. Isabellu neřešil, věděl, že to nebyla její chyba, ale mluvit s ní nedokázal, zatím ne.

Esmé se téměř nedokázala smířit s odchodem své nevlastní milované dcery. Několik dní byla jako tělo bez duše, hlavně kvůli tomu, že jí Alice nic neřekla. Prostě přijela ze školy, sbalila si věci, políbila ji na tvář a se vzlyky jí řekla, že jí vše vysvětlí její sourozenci. A ostatní – ti se s tím snažili vyrovnat, ale nemohli se ubránit obrovské zlobě a nepřejícnosti, která je začala ovládat, jakmile tento šťastný pár spatřili.

Belle byla celá tahle situace nesmírně líto, ale Jasper ji neustále uklidňoval, že jde život jednoduše dál. To ale Bella nedokázala jen tak snést, bolelo ji to, když Jaspera donutila, aby jí vyprávěl o jejich společném životě. Ať se Jazz snažil sebevíc, jí přišel jeho dosavadní život perfektní a cítila vinu. Vinu za to, že zničila jeden mladý, krásný vztah.

„Lásko, kolikrát už jsme o tom mluvili?“ zeptal se Jasper s povzdychem a pohladil ji po ruce.

„No jo, já vím, ale když… Celá tvoje rodina mě kvůli tomu nenávidí,“ vrátila mu Bella, ale nakonec se smířlivě usmála. Věděla, že tento boj prohraje, že Jasper ji stejně přesvědčí o opaku.

„Ale tak to vůbec není…“ nechal větu viset ve vzduchu, jako kdyby chtěl ještě něco dodat, ale nakonec si to rozmyslel.

„Jistě,“ odfrkla si Bella a natáhla se k Jasperovi pro polibek.

On neváhal ani vteřinu a polibky jí začal s ještě větší vervou vracet. Byli zrovna v Jasperově pokoji, a protože věděl, že jsou v domě sami, nebál se Bellu lehce položit na postel a opatrně ji zalehnout svým tělem. Bella se pobaveně zasmála, přeci jen takto většinou končili jejich konflikty, nikdy se však nedostali dál než k polibkům a trochu odvážnějším dotykům.

Ne, že by je vždy něco vyrušilo… Právě naopak. Vždy to kupodivu přerušila Bella. Jasper si z jedné strany nadával, že by to neměl nechat zajít tak daleko, aby ho musela odmítnout, ale ze strany druhé byl potom vždy pokleslý, protože netušil, proč jej Bella takto striktně odmítá. Myslí si snad, že ji chce jen využít? Nebo naopak ona není ta, která jejich lásku neprožívá natolik, aby se mu odevzdala?!

A ani tentokrát tomu nebylo jinak. Jakmile Jazz zkusil své štěstí a ledovou rukou jí zajel pod tričko, Bella přerušila jejich polibky a rukce mu zapřela do ramen, aby jej mohla odtlačit.

„Jaspere, víš, že nemůžu,“ zamumlala a otřásla se.

Jasper zatnul zuby a ruku s těžkým srdcem vytáhl. Bellu milovat víc než svůj vlastní život a nedovolil by, aby je dokázalo něco takového rozdělit, ale i tak byl zklamaný. Doslova lačnil po jejím nádherném plném těle, chtěl se jí dotýkat všude, chtěl ji udělat nejšťastnější ženou…

„Dobře.“ Odtáhl se a sedl si na druhý kraj postele.

„Je mi to líto, ale prostě potřebuju čas. Miluju tě, ale chci si být naším vztahem ještě jistější, než jsem teď,“ pronesla Bella s nachovými tvářemi a nesmělým úsměvem.

„Chápu to, ale…“ zasmál se, aby situaci odlehčil.

„Odvezeš mě domů, prosím?“ zeptala se Bella po chvilce podivného ticha.

Jasper horlivě pokýval hlavou a rychlým pohybem si ji vzal do náruče. Dokonce se na chvíli lekl, jestli v Belle nevzbudil pochybnost, ale ta se naštěstí jen zasmála a ruce mu omotala kolem krku. Jazz ji políbil na malý roztomilý nos a rozešel se ke dveřím pokoje.

„Pusť mě, něco ti křupne v zádech!“ vyhrkla najednou vážně, když si vzpomněla na poslední vážení u obvodního lékaře.

„No to určitě, jsi lehká jako pírko.“ A naschvál ji ještě trochu vyhodil do vzduchu.

„Máš to asi nějaký pomotaný, lásko,“ zasmála se a políbila jej na tvář.


Děkujeme za krásné komentáře u minulé kapitoly, snad i zde necháte nějaké písmenko nebo smaila. :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milostná ruleta - 5. kapitola:

 1 2   Další »
12. PCullen
23.09.2012 [13:00]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30.04.2012 [21:19]

NatyCullenOpět suprová kapitola! Na mě je to možná moc rychlé, dala bych tomu volnější průběh, ale pokud to má být krátká povídečka, dobře... Jako pár se mi líbí, fandím jim, ale na druhou stranu chápu i rodinu... Neznámá dívka celou jejich rodinu rozbourala. Emoticon Jdu na další, abych věděla, jak to bude pokračovat! Emoticon Emoticon

10. Kačka
21.04.2012 [20:02]

Proč mám pocit, že se Jasper něčeho víc nedočká. Moc se těším na další kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. nikita
21.04.2012 [19:54]

PROSÍM PROSÍM PROSÍM DALŠÍ POKRAČOVÁNÍ A CO NEJRYCHLEJC!!!!!!!!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [19:36]

kikuska Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [19:21]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon miluju tuhle povídku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. D.C.T
21.04.2012 [18:55]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [18:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

21.04.2012 [15:26]

EleonorJé to je krásnoučké! Emoticon Emoticon

21.04.2012 [13:56]

SharkenJejky, vyšla nám kapitola! Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!