Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Milostná ruleta - 4. kapitola

EdwardVolvo


Milostná ruleta - 4. kapitolaMenší rozhovor v jídelně a nevinný polibek... ;)

4. kapitola

Seděla v jídelně a před sebou měla netknutý oběd. Necítila se zrovna ve své kůži. Před sebou viděla totiž stále jeho. Cítila na sobě Jasperův zrak a nedokázala se ani nadechnout. Stačil jediný pohled na něj a ona zcela přišla o rozum. Vetřel se do všech jejích myšlenek a převzal kontrolu nad jejich chodem. Proto dokázala myslet jen na něj.

Stále při sobě cítila jeho vůni, před očima jí blikalo zlatavé světlo protkané černými záblesky. Jeho oči. Vše, na co se podívala, jí nějakým způsobem připomínalo Jaspera. Co se to s ní děje? ptala se neustále sama sebe. Ještě nikdy tak silnou náklonnost k nikomu necítila. Ani ke své jediné rybičce, kterou jako malá chovala. Sire Dracone, odpočívejte v pokoji.

Její srdce jí maximálně bušilo, možná byla kapku romantická, ale měla dojem, že tluče v rytmu jeho jména. Jas-per, Jas-per, Jas-per…

Zatřepala – znovu – hlavou. I kdyby si připustila, že ji nevídaně přitahuje, není možné, aby cítil byť jen zlomek toho, co cítí ona. Nanejvýš si z ní příští semestr bude dělat srandu… Proč se před ním musela tak moc ztrapnit?

Ale co ta drobná černovláska? Od poslední hodiny ji neviděla. Je dost možné, že ta kráska, která seděla při něm na hodině biologie, byla jeho přítelkyní. Ačkoli přemítala, že je mezi nimi jen příbuzenský vztah, tak moc v to nemohla doufat. Jasně, jejich oči vypadají jako siamská dvojčata, podobnost v jejich ostře řezaných rysech je docela i zavádějící a o stejném odstínu pokožky ani nemluvě, ale nedokázala říct, jestli jejich tamější pohledy byly tak nevinné, že by je mohla prohlásit za sourozence.

„Ahoj, je tu volno?“ zeptal se jí najednou nad hlavou sametový hlas. Bella ztuhla. Nevěděla, co dělat. Určitě se jí to zdá. Podívala se před sebe, ale doopravdy tam stál on. V své celé kráse…

Nedokázala na něj nijak reagovat. Jen na něj mlčky zírala a z úst jí málem tekly sliny. Vypadal tak božsky. Měl vysokou hubenou postavu, ale Bella viděla, jak se pod jeho černým svetrem napínají svaly. Klouzala očima po jeho prsou a chtěla zkusit jejich pevnost na dotyk… Slastně přivřela oči, když si byť jen představila, jak ji objímá, jak ji k sobě přitahuje a jak se jejich rty střetnou v tanci vášně starého jak lidstvo samo…

Jasper si nervózně prohrábl vlasy, cítil z ní touhu, která se mimovolně přenesla i na něj. Zdokonaloval své sebeovládání už tak dlouho, ale když je blízko tohoto anděla, tak si připadá jako novorozený.

Jak se jen tomuto nevinnému stvoření podařilo vyburcovat jeho chtíč na tak vysoký stupeň?

„Promiň, je mi to ale dost trapné. Všichni se dívají, jestli mě nechceš znemožnit před celou školu, tak alespoň kývni hlavou,“ zasmál se.

Bella se jako ve snu vzpamatovala a začala hlavou horlivě pohybovat z jihu na sever a zpátky.

„Takže… Jak se máš?“ zeptal se Jasper a hned nato si začal sám sobě nadávat… Jak se má? Fakt paráda…

„Ehm, jde to. Co děláš? Tedy… Chci říct, co budeš dělat? Vím, co teď děláš. Sedíš tu…“ koktala. „Ale asi už ne na dlouho, co?“ povzdychla si.

Jasper, který to vše se zájmem poslouchal, najednou vybuchl v záchvatu smíchu. Zíral na červenající se Bellu a přemítal, kdy ho Alice dokázala naposledy takhle rozesmát. Jestli někdy vůbec…

„To – je – dobrý,“ odděloval v odeznívajícím smíchu.

Dívali se navzájem sobě do očí, nepotřebovali slova, stačily jim pohledy, kterými se navzájem propalovali. Bylo to tak… kouzelné. A najednou jakoby mezi nimi odpadla pevná hradba, jako by tu trapnou část vztahu měli už úspěšně za sebou. Jako by za sebou smetli poslední drobky zdráhání. A oni se bez problému rozpovídali.

Mluvili o naprosto banálních věcech, ale i důležitých. Povídali si o oblíbených barvách, o dni, který pro ně hodně znamenal. O událostech z minulosti, o každém důležitém nádechu. Poslouchali se se zaujetím a soucítěním. Trvalo to jen patnáct minut, ale pro ně uplynul rok.

„Proto jsem se odstěhovala, chápeš?“ zeptala se Bella, když spolu procházeli prázdnou chodbou. Bylo zvláštní, že i když se znali jen krátce, už pro sebe znamenali tolik. Oba dva to cítili, ale nikdo si nebyl jistý city toho druhého…

A pak se to stalo.

Nevěděli jak či co k tomu dopomohlo, jestli si dali nějaký signál či jen jejich touha už přetekla z poháru, ale najednou stála Bella opřená o skřínku a Jasper se nad ní shýbal…

„Nikdy jsem nikoho nechápal líp,“ zamručel Jasper chvíli před tím, než se jeho rty dotkly jejích.

Jednalo se jen o letmý polibek, který dává tříletý chlapec své lásce na pískovišti, ale to, co pro onoho chlapce byl konec, byl pro ně teprve pouhý začátek.

Když Bella ucítila na rtech jeho sladkou chuť a jeho ruce, jak jemně tisknou její pas, nevydržela to. Sama převzala iniciativu a zapletla své ruce do jeho vlasů. Své rty vášnivěji přitiskla k sladkým ústům Jaspera a rozevřela rty.

Jazz omámeně pootevřel ty své a Bella mu do něj bez zaváhání vplula jazykem. Jako by ale následně dostala šok, tak jazyk ihned stáhla zpátky.

Ne, nešlo jí o to, že by snad v jeho puse cítila nebezpečí, které z jeho vnitra snad sálalo ještě víc než ze zevnějšku, ale prostě ji najednou ovládla tréma. Bála se, že to pokazí. On se musel už líbat s daleko zkušenějšími hráčkami, než je ona.

Jasper ale zápasil zcela s něčím jiným. Na jednu stranu ho sžírala krutá bolest v hrdle, pálily ho plameny, které mučivě svíraly jeho krk. Na druhou stranu ji ale chtěl sevřít v pase, přehnout a tady ihned se s ní pomilovat…

Cítil, že se její jazyk dal na ústup, navíc z ní sálalo ztrápení, a tak převzal otěže tentokrát on. Svým jazykem pomalu vjel do její hebkosti a přejel jím po každém jejím zubu. Svým jazykem laskal ten její a studoval ta nejsladší zákoutí. Rukama jí přejížděl po bocích, po bříšku, zajížděl jí do vlasů…

Oba cítili, jak z nich vyprchává ostýchavost. Jak zábrany spadají v nemilost a jejich kroky začínají být čím dál odvážnější…


Mockrát vám děkujeme za komentáře... Doufáme, že i dneska se vám kapitola líbila...


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Milostná ruleta - 4. kapitola:

 1 2 3   Další »
22. PCullen
23.09.2012 [12:48]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.04.2012 [20:07]

Emoticon

20. Sonii
19.04.2012 [12:24]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17.04.2012 [18:43]

DarkFirefliesPáni, ti to vzali hopem. Každopádně, v tomto příběhu se mi s každou kapitolou více a více zdá, že by z nich mohl být parádní pár. Je ale asi dost brzo nad tímhle přemýšlet, protože bůh ví, co jste si na nás v tomhle příběhu ještě všechno připravili. Emoticon

Krásná kapitolka, těším se na další! Emoticon Emoticon Emoticon

18. Kim
17.04.2012 [15:57]

KimNo já zírám... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Čekala jsem všechno možný, ale že se oba dostanou už takhle daleko, to teda ne. Ale je fakt, na co by čekali... Alice je pravděpodobně ze hry, tak proč si neužít. Emoticon
To jsme teda žádostivá, jak to bude vypadat mezi nima dál. Asi hádám dobře, když po tomhle nebudou dělat, že se nic nestalo. Že by další den měla škola o zábavu a o téma k hovoru postaráno? Taky mě zajímá, jak na to budou reagovat u Jaspera doma. Asi to nebude nijak podstatný, ale mě to fakt zajímá. Emoticon
Nikdy by mě nenapadlo, že si někdy přečtu povídku o J a B. Byla by chyba, nepřečíst si ji. Je to naprosto skvělý!
Vy dvě! jste naprosto skvělý tým, děvčátka. Emoticon
Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

17. Rena16
17.04.2012 [9:50]

Rena16 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

16. Miyu
17.04.2012 [9:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.
Smazat | Upravit | 17.04.2012 [7:27]

Dobrý! Emoticon

17.04.2012 [7:24]

LarissaMně se to strašně líbí! Mám ráda smíšené páry! Emoticon

13. Zuzíík
17.04.2012 [7:22]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!