Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Malý chlapček - 10. kapitola

Edwarde běž! :DD


Malý chlapček - 10. kapitolaAké sú Belline pocity k Stevenovi? A čo Edward? Ako reaguje na Stevena? To sa dozviete v tejto kapitole. :)

10. kapitola

 

„Si si istá, že si v poriadku?“ pýtal sa ma Edward už asi dvadsiatykrát cez hodinu. Rozzúrene som sa naňho pozrela.

„Áno, som, ešte niečo?“ odvrkla som mu.

„Páči sa ti, však?“ spýtal sa ma zrazu.

Veľmi dobrá otázka, ale odpoveď na ňu bola veľmi jednoduchá. „Je... je veľmi príťažlivý,“ šepla som a predstavila som si ho. Bol ako Boh, neskutočný. A ja som sa pred ním totálne strápnila, to sa môže stať len mne.

Edward na mňa pozeral nejako zvláštne, neviem, či to bol smutný pohľad, ale ani šťastný.

„Si v poriadku?“ spýtala som sa ho, keď sa tváril tak zachmúrene.

„Hm.“ Úžasná odpoveď.

„Slečna Cullenová, pán Cullen! Ak máte záujem o rečnícky krúžok, bude dnes o tretej!“ skríkol na nás profesor, čím zobudil takmer celú triedu, ktorá pri jeho vysvetlovaní zaspávala.

„Prepáčte, pán profesor,“ vychŕlili sme rýchlo s Edwardom a hneď sklopili hlavy, lebo sme sa museli smiať. Zakrývala som si ústa a pobavene sledovala Edwarda. Síce na nás všetci pozerali, ale bolo mi to jedno.

Hneď, ako zazvonilo, sme vybehli z triedy, aby si nás náhodou učiteľ nezastavil. Išli sme hneď do jedálne a celú dobu sme sa rehotali.

„Tak čo, pôjdeme dnes na ten rečnícky krúžok?“ spýtal sa ma pobavene. Len som pokrútila hlavou a rozhliadla sa, kde sú naši súrodenci. Sedeli v samom rohu jedálne, kde na nich nikto nevidel, ale bol tu menší problém. Sedel tam s nimi aj Steven.

Vtom na nás Emmett pískol cez celú jedáleň a pokynul rukou, aby sme išli za nimi, jedlo nám už očividne zobrali. So sklopenými hlavami sme prechádzali okolo zvedavcov a rýchlo si sadli.

„Ešte viac na nás nechceš upozorniť?“ spýtala som sa ho ironicky. Emmett sa na mňa len veselo zazubil. Alice mi posunula tanier s jedlom, tak som sa rýchlo naň vrhla. Sklopila som oči, lebo Stevenov pohľad ma znervózňoval, zdalo sa mi to až príliš intímne. Červenala som sa ako repa a ruky sa mi trochu triasli.

„Bella, si v poriadku? Srdce sa ti trepoce ako kolibrík,“ spýtala sa ma Rose, v tejto chvíli som mala chuť jej vytrhať všetky vlasy. Rozzúrene som zdvihla hlavu, no znova mi padol pohľad na Stevena, ktorý si ma prezeral. Jemne sa na mňa usmial a mne poskočilo srdce. Bože, to je trapas.

„Jasné, som v pohode,“ odpovedala som jej odmerane, a vtedy som si všimla, ako Edward zamračene sleduje Stevena. Asi sa mu nezapáčil alebo čo...

„Nevyzeráš tak, mala by si ísť dnes s nami na lov,“ navrhol mi Emmett.

„Vďaka, ale ešte to nepotrebujem, dnes ostávam celý deň doma,“ oznámila som mu a znova sklopila hlavu do taniera.

„Mohol by som ísť s vami, tiež potrebujem ísť na lov,“ ozval sa Steven. Hlava mi vyletela hore, mrkol na mňa a pozrel sa na Emmetta.

„Samozrejme, príď k nám, predstavíme ťa Esme a Carlisleovi.“ Ešte viac som vypleštila oči na Emmetta. Čo sa zbláznil? Steven k nám príde? Preboha!

„Bude mi potešením.“ Hm, že by bol taký gentlman? Vyzerá tak. Bože, veď toto je jasný príklad dokonalého muža.

 

„Bella, skočíme ešte do mesta, dobre? Esme chce priviezť nejaký stôl a nejaký nábytok!“ zakričal na mňa Emmett, keď sme prišli zo školy a ja som hneď vliezla do svojej izby.

„Jasné!“ skríkla som mu naspäť. Dúfam, že si pohnú, lebo o chvíľu má prísť Steven. Edward bol vo vedľajšej izbe a učil sa. Zdal sa mi nejaký zvláštny, a hlavne v prítomnosti Stevena. Po obede sme sa s ním stretli ešte párkrát, ja som, samozrejme, hneď sklopila oči, ale v Edwardovej tvári som si všimla akúsi znechutenosť alebo niečo podobné...

Prezliekla som sa do veľkého trička, ktoré som mala takmer na kolená a išla si do kuchyne pre nejaké jedlo. Zobrala som si len jablko a posadila sa na linku. Vždy, keď som sa niekam zapozerala, uvidela som ho. Mám taký zvláštny pocit, že som sa zaľúbila, až príliš som sa zaľúbila. Nebolo to len tým, že ma neuveriteľne priťahoval, bolo to niečim iným. Ale že by som sa doňho zaľúbila za jeden deň? Trochu divné, ale pravdivé.

Vtom ma z premýšľania vytrhlo klopanie na dvere. Vyskočila som z linky ako som sa zľakla. Musela som zasmiať nad svojou reakciou a pomaly som kráčala k dverám. Otvorila som ich so širokým úsmevom, lebo som myslela, že tam je Emmett, no bol tam Steven. Do riti, ja som na to úplne zabudla! Rýchlo som sklopila oči, a vtedy som si všimla, že mám na sebe len to tričko.

„Ahoj,“ ozval sa ten jeho krásny hlas.

S červenými lícami som zdvihla hlavu a pozrela sa naňho. „Ahoj,“ pozdravila som ho a zízala naňho ako na zjavenie.

„Môžem ísť ďalej?“ spýtal sa ma po chvíli trápneho ticha.

Bože, ja som nemožná. „Samozrejme,“ vychrlila som rýchlo a uhla mu, aby mohol vojsť. Keď okolo mňa prešiel, do nosa mi vrazila jeho nádherná vôňa. Ach, to je krása.

„Všetci išli ešte do mesta, tak budeš musieť chvíľku počkať,“ oznámila som mu a rukou som mu pokynula, nech sa posadí v obývačke na sedačku. Ja som sa zvalila do môjho obľúbeného kresla a rýchlo si stiahla tričko dole.

„Máte krásny dom,“ skonštatoval po chvíli, ale aj tak sledoval stále mňa. Panebože, nech už prídu, lebo sa zbláznim.

„Vďaka, to je všetko práca Esme – našej mamky.“ Milo som sa usmiala, no keď mi to oplatil tým svojím úsmevom, zadrhol sa mi dych a srdce mi hlasno poskočilo.

„Si v poriadku?“ spýtal sa ma zrazu.

„Áno.“ Len mám blízko infarktu alebo srdcovej zástavy, pomyslela som si.

„Si si ístá? Lebo ti srdce bije ako kolibrík.“ Mrkol na mňa a srdce sa mi ešte viac rozutekalo. Jemne sa zasmial, ale hodila som naňho sarkastický pohľad, tak prestal, ale stále sa mu hýbali kútiky úst.

„Edward je doma, však?“ spýtal sa po chvíli.

„Áno.“

Ach, čo mám povedať? Musím vymyslieť nejakú tému, ale akú? Hm... Si strašne krásny a asi som sa do teba zaľúbila. To asi nebude najlepší nápad.

„Nádherne sa červenáš,“ poznamenal Steven a nežne sa na mňa usmial. V tej chvíli sa mi zatočila hlava a líca som mala určite celé červené.

„Vďaka,“ šepla som a sklopila pohľad od jeho tvár, lebo budem mať naozaj kolaps.

„Nemusíš ďakovať, je to pravda. Možno to je odo mňa príliš veľká trúfalosť a ešte je priskoro, ale nemohol by som ťa pozvať von?“ spýtal sa zrazu a mne sa zatočila hlava. A znova.

„Prosím?“ spýtala som sa ho totálnu blbosť, ale nebola som si istá, či dobre počujem.

„Nešla by si so mnou von?“ opýtal sa znova so širokým úsmevom.

„To... to má byť ako rande?“ Ďalšia pekne blbá otázka.

„Áno, rande.“

Och, čo mám povedať? Bože, nad čím premýšľal, ty krava, veď s ním chceš ísť.

„Veľmi rada,“ vychŕlila som, keď čakal na moju odpoveď. No vtom sa otvorili dvere, prišli z nákupov. Nemohli prísť neskôr? Aspoň o takých päť minút.

„Čau, Steven, prepáč, že meškáme, ale boli sme ešte na nákupoch.“ Emmett ho priateľsky udrel do ramena a zvalil sa vedľa neho na sedačku. Prezrel si ma od hora dole a šibalsky sa usmial.

„Bella, nezabudla si si dať ešte nejaký spodok?“ spýtal sa ma a rozrehotal sa. Debil. Našťastie to zachránila Esme s Carlisleom. Zoznámili sa so Stevenom a bolo vidieť, že na nich urobil dojem. Ale kto by neurobil? On je hotový gentleman, veľmi galantný a príťažlivý upír.

„Idem hore, užite si lov,“ oznámila som im po chvíli.

„Bella, potom sa ešte dohodneme,“ povedal mi Steven a šibalsky na mňa mrkol. Len som sa usmiala a rýchlo vybehla hore schodmi. Musela som sa držať, aby som nespadla. Za sebou som ešte začula Emmettov a Jasperov pobavený smiech, ale už som to ignorovala.

Keď som otvárala dvere od svojej izby, Edward práve otváral tie svoje. Keď ma uvidel, zamrzol a hypnoticky kĺzal očami po mojom tričku až po odhalené nohy. Tam sa zastavil a ja som začula, ako sa mu rozbehlo srdce. Potom rýchlo odvrátil svoj pohľad a utekal po schodoch dole.

A to bolo čo?

 

9. kapitola - 11. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Malý chlapček - 10. kapitola:

 1 2 3 4   Další »
06.05.2012 [17:37]

monokl009krásná povídka.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

06.05.2012 [17:37]

monokl009krásná povídka.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

30. Cora
30.07.2011 [21:43]

Cora Emoticon Emoticon

26.07.2011 [20:43]

EvicQaCullen Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

28. daslli141
26.07.2011 [19:35]

Tu by sa vážne hodil Edwardov pohľad... je super, že už si začína uvedomovaˇř, že Bella pre neho nie je len sestra. Teším sa na ďalšiu kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.07.2011 [18:47]

mima19974Edík si uvedomil,že ľúbi Bells? Konečne...a Kedy si to konečne uvedomí aj ona? A tie Belline výroky boli fakt super!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.07.2011 [18:31]

LadyLilianne Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

25. Domik
26.07.2011 [17:55]

Domiknechtěla bys napsat pohled Edwarda? těším se na další díl!

24. winna
26.07.2011 [17:29]

ha, Edovi se líbí Beeeells. Jupí, jsem zvědavá jak to bude dál, miluju tuhle povídku.

26.07.2011 [13:23]

MaribelKrásné Emoticon Emoticon Emoticon chudák Edí, doufám že Bellu brzo ta zamilovanost do Stevena přejde Emoticon Emoticon

 1 2 3 4   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!