Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Môj verný vlk - 1. kapitola

príprava na svadbu


Môj verný vlk - 1. kapitolaĎalšia časť spoluautorskej poviedky spolu so skvelou Mimi79:) Ako to bude ďalej medzi Jakeom a Nessie? Čo si na neho Nessie vymyslí?:) Prajeme príjemné čítanie a ďakujeme veľmi Nikki, Dark Passion, TayLoORiSsOoCuTeE, Millie Cull, Makynka, Cladinečka a Jateer. Naozaj veľmi pekne ďakujeme! Vaša Mimi79 a Rosie!:)

1. kapitola - Zmena o 100%

Rihanna - Rude Boy

Hmm... Budem mu musieť tú jeho starostlivosť asi nejako osladiť, aby ho to prestalo baviť...

Ha – ha – há! Predniesla som si v duchu ako Gargamel zo šmolkov. Ja! Teba! Jacob Black! Dostanem na kolená! A budeš ešte prosiť, aby som sa od teba držala ďalej! Môj diabolský plán, práve dnes začínal. Rozhodla som sa dať Nicol a Jakea dokopy! A mne sa to aj podarí... Musím sa mu niečím zhnusiť... aby si am prestal všímať.

Ráno som vyskočila z postele. Jacob zase spal pri mojej posteli, ale keď som vstala z postele aj on sa zobudil. Milo ma pozdravil, ja som tiež milo odzdravila. Nahlas som zazívala, poškrabkala sa na zadku, natiahla si gumu na nohavičkách a išla ďalej. Bože... prečo nemám oči aj na riti! Vidieť ten Jakeov ksicht, asi by som padala smiechom. Vošla som do kúpeľne. Iba trochu som sa upravila, vlasy si natupírovala, trošku si nechala roztiecť špirálu a vyšla zase s kúpeľne.

Jack ešte stále ležal na zemi a nechápavo sa  na mňa díval. Pousmiala som sa a prešla ku skrini s oblečením. Vybrala som si strašne starú sukňu, za ktorú ma asi Alice zabije  a ku nej dlhé, nevkusné žlté tričko. Zišla som dole na raňajky, slušne pozdravila. Všetci na mňa vyvaľovali oči a ja som si spokojne sadla za stôl. Zrazu Emm vybuchol v hurónsky smiech a ja som sa musela väčšmi usmiať.

Tak to teda nie!“

Zavrčala Alice a už aj ma ťahala do svojej izby.

„Ti šibe?! Takto nikam nemôžeš ísť!“

„A prečo akože nie?“

Spytovala som sa nezaujato a Alice chvíľu rozmýšľala.

„Mám to Nessie, mám to! Nemusíš zo seba robiť humusáka, aby si sa Jakea zbavila. Spravím z teba úplnú ľadovú kráľovnú, vkusné šatičky, účesy, správanie, jednoducho všetko. Veď Jake je ešte väčší humusák ako si sa ty pokúšala, takže to by ho neodradilo. Jemu sa na teba páči tvoja spontánnosť a my ju zrušíme a nahradíme chladnosťou!“

Zatlieskala Alice malými ručičkami nad svojím diabolským plánom. Uhm... mám z nej celkom strach... Ale musím priznať, že je to prijateľnejšie ako to humusáctvo... A tak zo mňa rýchlo Alice všetko zmyla. Vlasy mi sčesala do mohutného drdolu, ktorý poriadne ulízala. Na tvár ružové tiene a čierne linky ku nim. Na líca trošku červene, lesk na pery. A tie šatôčky, to bol teda bonus!

 


No a to som ešte nevidela, čo mi Alice pripravila na behanie... ale tak prežijem... Preto aby som sa zbavila konečne toho zablešenca, urobím už asi čokoľvek. Mám Jakea rada, ale už to preháňa a mňa to štve! Veď mám 18násť a ešte som nemala ani poriadny vzťah... to je na nič... Zišla som dole do kuchyne a zase všetci na mňa prekvapene zízali. Jediná sa vschopila mama. Podišla ku mne, jemne ma pobozkala na čelo a šepla.

„Toto ti moc sedí Nessie.“

Usmiala som sa a ticho poďakovala. Rýchlo som sa najedla, keďže som ta trochu nestíhala. Všetci sme vyrazili ku škole. Keď ma uvidela Nicol, tak len obdivne zavýskala. Či už mužská, alebo ženská populácia stále na mňa čumela. Bolo mi to aj nepríjemné, ale ja to vydržím. Spoločne s Nicol sme sa vydali na hodinu. Mali sme výtvarku, takže som mohla s ňou v pohode prejsť môj zvrátený plán.

„Nicol, potrebujem, aby si zviedla Jakea.“

„Čože?“

Vykulila na mňa oči a ja som len vážne prikývla.

„Prosím Nick... prosím... ja ho už neviem vystáť, prosím pomôž mi, veď si mi vravela, že sa ti páči a ja mám pocit, že aj ty sa páčiš jemu!“

Musela som ju nejako presvedčiť. Nicol sa rozžiarili očká.

„Skutočne si myslíš, že sa mu páčim?“

„Ehm, Ehm.“

Prikyvovala som a stále videla v jej očiach väčšie a väčšie hviezdičky šťastia. Tak... a diabolský plán, sa môže začať...

Shrnutie Rose Dublest



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Môj verný vlk - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!