Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love me death - 6. kapitola

Bella and Jacob


Love me death - 6. kapitolaPrečo vlastne Anna Jane tak neznáša?

„Aro hovoril, že musíme na misiu. Alec tam bude chodiť na kontroly, málokedy sa vráti sem do hradu. Felix..." odmlčal sa. „Nejde."

Nie!

Prosím, prečo práve ja? To nemôže byť pravda. Mám najhorší život vo Volterre. Keď tu prežijem, budem rada. On ma neznáša.

„Anna ti pomôže," povedal po chvíľke. Ona? Odfrkla som si. Ešte by Felixovi pomohla.

„Ver mi. Ona mi to povedala a varovala ma. Hneď si všimla, čo má Felix v úmysle. Len..." nadýchol sa, „mi ver. Ona nie je taká."

Je.

„Ahoj."

Dobre, mám dar, viem sa brániť a je tu... Annabella. Tá mi nepomôže, ale mám dar, mám dar, mám dar... Do pekla! Mňa tu už nemá nikto rád. Mohol by tu ostať aspoň Alec. Prečo nemohol ísť aj Felix? Neznášam ho... Utiecť z hradu? Asi nie... Kedy som bola takto hysterická naposledy? No... Asi nikdy.

Vykročila som pomaly na chodbu a porozhliadla sa. Nikde nikto... Zavrela som za sebou dvere a išla do... niekam. Asi v polovici cesty ma niečo strašne rýchlo vtiahlo do izby a než som stihla niečo zaznamenať, skončila som pritisknutá na stene. A na ďalšej... Na ďalšej... Do riti, mám dar, kde je ten idiot...

Raz je tam a raz tam! Kde je? No tak... Takto to pokračovalo ešte párkrát, než prišla temnota.

Začínam sa zobúdzať. „Zbláznil si sa?! Demetri ťa zabije! Nehovoriac o Alecovi a ostatných..."

Ozvalo sa hrdelné zavrčanie. „Nebudeš mi rozkazovať."

„Budem. Vypadni. Teraz."

Ozvalo sa nejaké prasknutie. „Za toto zaplatíš."

Niekto so mnou zatriasol

„Jane."

Pomaly som otvárala oči. „Jane, vstávaj! Nemám na teba celú existenciu!"

Prvé žmurknutie... Je to Annabella, sme v nejakej zdemolovanej izbe a... K čertu s ňou.

„Nedotýkaj sa ma!" zavrčala som na ňu slabo, odtiahla sa a následne zakňučala bolesťou.

Povzdychla si.

„Popravde, ani som nečakala, že sa mi poďakuješ," pokračovala otráveným tónom.

„Prečo mi pomáhaš?" prerušila som ju. Nezáleží jej na mne, neznáša ma.

„Pretože Demetri je môj brat. Ignorujeme sa, ale už viac nenávidieť ma nemusí. A k tomu, dokonca sa doplazil až ku mne do izby a povedal mi, že som mala pravdu o Felixovi. Dokonca ma aj poprosil, nech ťa chránim. Nie ste vy úžasný párik?" sladko, v preklade falošne sa usmiala.

„Prečo tu na všetkých musíš byť taká?" vyhŕkla som skôr, než som sa nad tou otázkou stihla zamyslieť a jej z tváre zmizol úsmev.

„Vieš, Demetriho by si mala brať vážnejšie a aj mňa. Vieš, vtedy keď som zistila vašu skvelú novinku, sme sa viac menej pobili a pohádali," začala.

Pohádali?

„A ja som mu dala na výber. Buď ja alebo ty. A bez rozmýšlania povedal, že ty. Tak sa nad tým zamyslíme..." pokračovala.

Čože? Ako povedal... To nemôže byť...

„Nie, že by som ťa nemala rada, Jane," pokračovala a ja som mala chuť sa zasmiať, „ja ti závidím."

Šokovane som sa na ňu pozrela. Ona mi závidí? Ale nemá čo, veď...

„Viem, znie to smiešne, ale je to tak," smutne sa usmiala.

„A-ale... Veď nemáš čo," dostala som zo seba po pár sekundách.

„Mám."

Teraz znela už nahnevane. Pomaly, nahnevane sa nadýchla a otočila ku mne.

„Skoro dvadsať rokov sme spolu vyrastali, ako sestra a brat. Teraz sme sa päťstvo rokov nevideli, mohli sme byť spolu. Ale nie. Vy ste sa tu skoro vôbec nemali radi a zrazu sa niečo stane a vyberie si teba. Vybral si teba. Nikdy to nepochopíš? Som jeho sestra, celých päťsto rokov, vy ste sa vtedy nemali radi ani dva dni a vybral si teba!"

Teraz na mňa doslova vrieskala. Chytila nabližšiu vázu a hodila ju do steny oproti. Môže ona nad sebou takto stratiť kontrolu?

No popravde... Ani ja by som nebola na jej mieste najradšej. Teraz sa zas nadýchla, rukou si prehrabla vlasy a oprela sa o stenu.

„Choď," povedala nakoniec, čím mi dávala jasne najavo, že táto konverzácia sa skončila. „Skôr, než ťa zabijem."

Zmätene som vyšla z dverí a ona po mne.

„Ďakujem," šepla som ešte, než sa rozbehla boh vie kam.

***

„Si ty normálny?" ozval sa znova šokovaný Bellin hlas, keď som prechádzala okolo Felixovej izby.

„Sklapni!" zvreskol na ňu niekto... Felix. Panebože...

„Mal si ich nechať živých! Boli pripravení na premenu a ty to dobre vieš!" kričala naňho ďalej.

„To mi nikto nepovedal," opáčil sa proti nej. Ups...

„Povedal, bol si pri tom, povedali to aj tebe osobne a ty si ich mal aj na starosť!" zvreskla po ňom znovu.

Neudržala som sa vletela do izby.

„Čo sa deje?" šokovane som pozrela na Annu a Felixa, ako stoja oproti sebe a nenávistne sa merajú pohľadmi navzájom.

„Spýtaj sa tuto pána dokonalého," zasyčala Bella a kývla hlavou na Felixa.

„Ticho!" prikázal jej vytočený.

„Zabil dvoch ľudí, ktorí mali byť premenení. A urobil to, aj keď vedel, že sú pripravení na premenu," ignorovala ho, ale zas sa otočila k nemu.

Tak toto dopadne...

„Drž hubu!" prikázal jej už maximálne vytočený.

„Až po tebe, ty nechutný, hnusný idiot, ktorého nikto nemá rada!" zvreskla po ňom

Anna, Anna, Anna...

„Nebudeš so mnou takto hovoriť! Som tu už..." začal, ale vzápätí sa ozvala plesknutie, ako mu Anna dala facku a jeho až vytočulo na ľavú stranu. On ju zabije!

„A teraz som ti dala facku. A ruka mi drží. Tak?" zamával mu pred nosom na pozdrav so sarkazmom v hlase.

Ak sa Felix predtým tváril naštvane, tak teraz... Bože, to sa ani nedá opísať. Ale na Anninej tvári sa vôbec, ani trochu neobjavil strach.

„Tak do toho," skonšantovala pobavene, „zabi ma. Urob to."

To si robíš srandu. On kmitol pohľadom ku mne. Asi sa mu to, že som tu práve bola, nepáčilo. Ups...

„Jane, poďme," nebola to otázka, ale prikázala mi to. Radšej som kývla a nasledovala ju cestou von.

„On ťa zabije," šepla som cestou do mojej izby.

„Nezabije," odvetila proste. „Môže hocičo spraviť, pokojne urobiť mi to, čo tebe, ale nezabije ma."

„Ako to vieš?" hlesla som k nej potichu.

„Proste... to viem," zakrútila hlavou a rozbehla sa po chodbe.

Toto určite nedopadne dobre. Nie pre ňu. Demetri ho ale zabije... A aj Alec. No, asi si budeme musieť vytvoriť nejaký kladný vzťah, pretože teraz tu nie je ani Demetri, ani Alec. Mohla by ma ona mať rada? A ja ju?


Rosabella: Annabell nie je vlastnícka, ako bolo v tejto kapitole vysvetlené. Len je naštvaná. Skús sa vžiť do jej situácie. Nemá rada Jane a Demetri ju (ne)opustil, teda zdá sa to tak. A veľa si toho vážne prežila. Ona jednoducho nie je ten typ, čo bude bratovi tolerovať, že je s niekým, koho oná nemá rada. Aspoň zatiaľ... A k tomu, ešte vtedy nepoznala tú večnú lásku až skoro doteraz... Preto začala chovať aspon malý vzťah k Jane. Vie, čo je to milovať.

Len kto to chce čítať, mám novú poviedku. Viac info na zhrnutí...


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love me death - 6. kapitola:

 1
08.04.2014 [7:04]

VictoriaJamesLaurentChyba mi tu dalsia cast, nonono!

15.02.2014 [21:21]

RosabellaLarrinCullenÚžasný, jako vždy! Emoticon Je samozřejmé, že Anna neměla, nemá moc ráda Jane, když si Demetri vybral ji. Ale zase na druhou staru, když je její bratr šťastný s tím s kým je, je třeba se s tím vyrovnat. A ten Felix je teda pěkně zlí, ale celý on. Už se nemůžu dočkat, co se teda z něj nakonec stane. Emoticon

16.11.2013 [22:19]

marketasaky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!