Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Love in Volterra Prolog + 1. kapitola

jacob


A je to tu! Moje první povídka. V této povídce je hlavní postavou dívka, která to v životě neměla úplně jednoduché, ale naštěstí si ji našel vládce upírů.

Prolog:

Jmenuji se Cristina Frederica, když mi bylo osmnáct a odmaturovala jsem, jeli jsme to s rodiči a mojí o dva roky starší sestrou trochu oslavit, ale… tátu oslnilo protijedoucí auto, zpanikařil a sjel ze silnice. Já byla jediná, kdo to z naší rodiny přežil. Rodiče měli dluhy, tak hned potom, co se banka dozvěděla, že jsou mrtví a já nemůžu splácet, protože nemám stabilní příjem, zabavili mi dům po rodičích. Můj tehdejší přítel Paolo mi nabídl, jestli s ním nechci bydlet, pochopitelně jsem byla strašně ráda, že nemusím na ulici, tak jsem okamžitě přijala. Tím jsem se na něm stala naprosto finančně závislá. Po čase se ale začal chovat agresivně, v práci se mu nedařilo, hodně pil a svou zlost si vybíjel na mně. Jedinou oporou pro mě byla, a je, má nejlepší kamarádka Grace.

 

1. kapitola  

Cristina:

Uslyšela jsem bouchnutí dveří. Proboha, to už je tolik! Já chtěla jít spát dřív, abych se s ním nemusela vidět, sakra, teď už to nestihnu.

„Ahoj, jak ses měl?" pokusila jsem se znít mile.

„Nestarej se laskavě!" křikl po mně. 

„Něco v práci?" pokusila jsem se znovu o normální rozhovor, který jsme spolu vedli naposled před rokem.

„Říkal jsem, nestarej se!"

„Dobře, promiň," hned jsem se omlouvala, nestála jsem o další bitku. 

 

...

 

Dnes bude skvělý den, prostě to cítím! Paolo je na služební cestě, tím pádem dnes nebude doma! Pozvala jsem Grace, aby u mě dnes přespala. Už ani nevím, kdy u mě naposled spala, nebo já u ní, přitom jsme to jako malé tak milovaly.

Zazvonil mi mobil, to musí být Grace, zvedla jsem to.

„Ahoj, Cris," ozvalo se z mobilu.

„Ahoj, Gracey," odpověděla jsem.

„Tak co? Platí to dneska?" zeptala se mě.

„No, to je přece jasný, ne?"

„Bezva! Jsem u tebe za půl hodinky," zajásala.

„Jojo, tak za chvíli, ahoj."

Čau, čau." 

 

O hodinu později:

„No, konečně, kde jsi tak dlouho?" zeptala jsem se celkem podrážděně.

„Promiň, nemohla jsem najít pyžamo."

„No, nevadí, dáš si víno?"

„Jako by ses musela ptát." Na to jsem se jen usmála a nalila jí. 

Celý zbytek večera jsme si jen tak povídaly, popíjely a dívaly se na televizi.

Ozvalo se hlasité zabouchání na dveře a já sebou vyděšeně trhla, i Grace se zarazila.

„Cristino! Otevři!" křičel Paolo zpoza dveří. Grace se na mě podívala.

„Říkala jsi, že se má vrátit až pozítří!" Tato slova z jejích úst zněla vyděšeně, ale ani zdaleka ne tak jako má odpověď:

„Taky měl." Hlas se mi třásl.

„Cristino! Sakra, neštvi mě!" ozvalo se znovu.

„Běž nahoru!" Postrkovala jsem Grace směrem ke schodišti.

„Ale Cris! Nenechám tě tu!" protestovala. Bože, ona je snad cvok.

„Běž!" Skoro jsem ji nahoru dokopala a pak konečně odemkla dveře. Paolo si mě hrubě odstrčil z cesty a bez toho, že by se obtěžoval zout si boty, vešel do obýváku a podíval se na dvě skleničky vína na stole.

„Někdo tu je?" zeptal se podrážděně.

„Ne, proč?"

„Nejsem idiot, Cristino!" zařval a ukázal na sklenky. „Neříkej mi, že jsi začala pít! Tak se tě znovu ptám, je tu někdo?!"

„Ano, je tu Grace," odpověděla jsem roztřeseným hlasem.

„Děláš si ze mě srandu?!" Zavrtěla jsem hlavou a v příští chvíli mi přiletěla facka, až jsem se skácela k zemi. Do očí mi vhrkly slzy a s bolestí pokřivenou tváří jsem si rukou třela zasažené místo na obličeji. Poté mě nakopl do břicha a bolest v obličeji jsem najednou nevnímala, spíš mě zajímalo mé břicho. 

„Nech ji na pokoji!" slyšela jsem za ním Grace ječet, ale ne, nemohla tam zůstat? Teď ublíží i jí! On se na ni otočil, chytl ji za vlasy, jen sykla bolestí, on ji shodil na zem a taky ji nakopl do břicha. Grace začala brečet, pak se otočil zpět ke mně, za vlasy mě vytáhl do stoje.

„Být tebou vyhodím ji odsud!" Poslechla jsem ho, pomohla jsem Grace vstát a i přes její protesty jsem ji dostrkala za dveře. Otočila jsem se na Paola a viditelně jsem si oddechla, když jsem zjistila, že Paolo během té chvilky usnul na gauči. 

Vykašlala jsem se na sprchu a čistění zubů a šla si lehnout, za ten jeden večer jsem toho měla dost.

 

 


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Love in Volterra Prolog + 1. kapitola:

 1
27.05.2015 [16:05]

slecnaVolturiovadíky :)

3. majka587
27.05.2015 [15:52]

Zatiaľ sa nedá povedať, či má táto poviedka potenciál. Ale ako začiatočná kapitola je to fajn! :) Emoticon

2. BellaNess admin
26.05.2015 [20:24]

BellaNessAhoj, chyby jsem Ti opravila. Příště si dávej pozor na:
- čárky;
- překlepy;
- přímou řeč;

Prosím, příště do článku, který jsi poslala k publikaci, nechoď, nemůže ho potom nikdo opravovat.
Děkuji. BellaNess

1. BellaNess admin
25.05.2015 [19:47]

BellaNessAhoj, článek Ti bohužel musím vrátit. Máš v něm spoustu chyb:
- jestliže je to Prolog, mělo by to být uvedeno v titulku článku;
- uvozovky – najdeš pod znakem Omegy v liště pro úpravu textu;
- čárky;
- překlepy;
Pokud si s některými věcmi nevíš rady, mrkni se na Pravidla zde na stránkách. Až si vše opravíš, prosím znovu zaškrtni „Článek je hotov“.
Děkuji. BellaNess

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!