Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Lost heart - 13. kapitola

Renesmee a Jacob Blackovci


Lost heart - 13. kapitolaBella s Edwardem se odeberou do Edwardova pokoje. Bella bude mít strach, který bude mít právem. Použije Tanya svůj dar, nebo se slituje a nechá je žít? Můžu prozradit, že se holky trochu chytnou. A kvůli komu? Pěkné čtení, Kubicmar.

Lost heart 13. kapitola

Edward:

„Eleazare, Carmen, Kate, Irino a Tanyo, rád bych vám představil svou přítelkyni, Bellu,“ začal jsem. Tanya zavrčela a upřela na Bellu vražedný pohled. Bells se nepatrně otřásla a více se natiskla ke mně.

„To snad nemyslíš vážně!“ zakřičela na mě Tanya. „Proč ona?! Proč ne já?! Vždyť já jsem mnohem hezčí než ona. Ubohý člověk! Bojíš se na ni jenom šáhnout. U mě by sis takový pozor dávat nemusel, mě přece nemůžeš náhodou ublížit. Tak zranitelná…“

„Tanyo! To stačí. Přijeli jsme na návštěvu za starými známými. Ne aby sis tady vyřizovala svoje osobní účty. Takže buď okamžitě pojedeš zpátky na Aljašku, nebo se uklidníš a zůstaneš. Je to na tobě,“ řekl Eleazar a zavrčel. Bellino srdce divoce bilo do hrudníku a její dech zrychlil.

„Fajn, ale já se jen tak nevzdám. S tím počítej, maličká.“ S úšklebkem se posadila na pohovku za ní a pohled upírala na vyděšenou Bellu.

„My půjdeme s Bellou do mého pokoje,“ řekl jsem rychle a pomohl Belle do schodů.

Vešli jsme do mého pokoje na konci chodby. S Bellou jsem se posadil na mou pohovku, přitáhl jsem si ji do náruče. Koukala do prázdna s vytřeštěnýma očima. Zamával jsem jí před očima, ale nic to s ní neudělalo.

„Bello?“ Jemně jsem s ní zatřásl. Nic. „Bello!“ Znovu jsem s ní zatřásl, ale už silněji. Zamrkala očima a podívala se na mě. Oči se jí plnily slzami, které vzápětí přepadly přes okraj a valily se po jejích lících. Jemně jsem je setřel a objal ji. „Všechno už je v pořádku. Už jsi v bezpečí. Se mnou. Nic se nestalo,“ snažil jsem se ji utišit, zatímco jejím tělem otřásaly vzlyky. „Ššš.“ Bella se po chvilce uklidnila. Seděli jsme tiše v objetí. Dokonalá chvilka, na které bych nic nechtěl změnit.

Někdo zaklepal na dveře. Bella se ode mě odtrhla a sledovala otevírající se dveře, do kterých nakoukla Tanyina hlava. Bella sebou trhla.

„Ale no tak, přece se nebudeme bát staré dobré Tanyi,“ zašvitořila a vešla do pokoje. Svoje myšlenky se vůbec nějak nesnažila skrýt.

Já ti ukážu, Edwarde. Teď tady vládnu já a ty už navždy budeš jenom můj. Tak si říkám, že je výhoda udělat sem-tam nějakou službičku pro Ara.

Tanya se k nám více přiblížila, postavila se do středu volného místa a mírně rozkročila nohy od sebe. Ruce nechala volně podél těla a zavřela oči. Bella se vystrašeně podívala nejdřív na mě a potom znova na Tanyu. Pomalu jsem začínal cítit mírné chvění v hrudi, které zesilovalo. Došlo mi, že je to působení Tanyina daru.

„Edwarde? Cítíš to taky?“ zeptala se Bella a nesnažila se jakkoliv skrýt paniku v hlase.

„Když budeme dostatečně silní, nerozdělí nás,“ poznamenal jsem a zadíval se na zmatenou Bellu. Najednou se její tvář rozjasnila, jako kdyby jí došlo, co jsem tím myslel. Usmál jsem se.

„Takže mi chceš říct, že…“ Její slova jsem umlčel polibkem, který určitě potvrdil její nedokončenou větu. Bella se na mě doslova vrhla. Oba jsme zapomněli na hranice, na Tanyu stojící pár metrů od nás, na všechno. Byli jsme jen my dva. Něžně jsem položil její tělo na postel a lehnul si na ni. Když jí přestával stačit vzduch, přesunul jsem se rty na její krk a zasypával ho polibky. Z jejích plných rtů unikl sten, který mě rozhodně nezanechával chladným. Tělem mi projela vlna vzrušení. Cítil jsem, jak moje oči nabraly tmavší odstín. Ruce samy, aniž bych je nějak ovládal, putovaly po Belliném těle a něžně hladily každou část jejího úchvatného těla. Teď jsem po ní nezadržitelně toužil. Slyšel jsem její zrychlený dech, cítil její tělo naplněné touhou a vzrušením. Nic nám nechybělo a já hodlal pokročit dál. Zatímco jindy jsem byl rád za každý kousek oblečení, který nosila na sobě, teď mi ty hadry akorát vadily.

Z dálky jsem slyšel křik, ale nepatřil Belle, ta vrněla pode mnou jako kočka. Donutilo mě to se podívat po pokoji. V mém zorném poli se objevila Tanya naprosto nepříčetná vztekem. Aniž bych se stačil vzpamatovat z jejího vražedného pohledu, tvrdě mě přirazila ke zdi a začala mě líbat. Nebyly to ty sladké Belliny rty, které mě nenechávaly klidným. Byly to nelítostné Tanyiny rty, které mě akorát štvaly. Snažil jsem se to klíště ze sebe vykroutit, ale nedařilo se.

„Teď už si na ni nikdy nevzpomeneš! Žádná Isabella Swanová neexistuje, rozumíš mi?!“ zařvala na mě Tanya a opět zavřela oči. Cítil jsem chvění v hrudi v mnohem větší intenzitě. Byl to nátlak, kterému se nedalo bránit. Tak rychlý a nečekaný útok, proti kterému jsem nezmohl nic. Díval jsem se do jejích očí, a čím hlouběji jsem měl šanci se podívat, tím mi Bella byla cizejší. Před očima se mi zavřela černá clona a svoje tělo jsem pomalu přestával znát. Jediné, co jsem ještě stihl zaregistrovat, byl výkřik mého jména. S tím hlasem, který přicházel z velké dálky, jsem se loučil, protože jsem pochopil, že nikdy v životě už takový hlas neuslyším, a jestli ano, nebudu si pamatovat. Sbohem, má jediná Isabello.

Bella:

„Teď už si na ni nikdy nevzpomeneš! Žádná Isabella Swanová neexistuje, rozumíš mi?!“ slyšela jsem řvát Tanyu. Posadila jsem se a začala vnímat okolí. Edwardovy odzbrojující polibky jsem cítila všude na svém těle a bylo těžké se z nich vzpamatovat. Zaostřila jsem na dvě postavy u zdi. Edward byl opřený o zeď… Nevím, jestli se to dá brát jako opřený, protože ho Tanya držela pod krkem. Vyděšeně jsem pozorovala, jak zavřela oči. Nepříjemný pocit v hrudi, který jsem cítila před tím, než jsme se s Edwardem na sebe vrhli, se vrátil. Byl mnohem silnější a já jako obyčejný člověk jsem neměla ani sílu se pokusit to nějak ze sebe dostat pryč. Potřebuju k tomu Edwarda. Jedině s ním bychom mohli čelit tak silnému nátlaku. Sledovala jsem, jak se Edwardovi zavřela víčka, a jak se mu podlamují kolena.

„Edwarde!“ zařvala jsem a rozběhla se k němu. V půlce kroku moje nohy ochromila křeč. Nemohla jsem se pohnout tam ani zpátky. Musela jsem se dívat na bezvládné Edwardovo tělo. Po tvářích se mi kutálely horké slzy. Tanya odlepila pohled od těla na zemi a otočila se na mě.

„Vždycky dostanu to, co chci,“ prohlásila a udělala několik kroků ke mně. „Stačilo jen použít více síly. Prokázat více úsilí a… voa la - máme tady samotnou dívku, o kterou nikdo nestojí.“

„On o mě stál,“ odvětila jsem s jedovatým podtónem.

„Jenomže teď je zadaný. Už tě nechce.“ Křeč opustila moje ztuhlé nohy a já se konečně mohla pohnout. Narovnala jsem se. „Má mě. Kdo by chtěl takovou ubohou, naivní holku, jako jsi ty? Vsadím se, že nikdo. Jsi obyčejná, ubohá, špinavá holka, o kterou by nezakopl už ani Edward. Tak co tady ještě děláš? Zmiz!“

„Já se od něj nehnu. Ne… dokud si to nebude sám přát,“ stála jsem si bojovně za svým. Věděla jsem předem, že tuhle bitvu mám prohranou. Ale válka ještě neskončila. Určitě se najde pár dobrých upírů, kteří se postaví na mou stranu.

„Jenomže, jak vidíš, je Edward momentálně zaneprázdněn. Musí si to v klidu uspořádat. Přijít na to, že jediná vhodná žena, o kterou kdy stál, a o kterou se zajímal, jsem já.“

„On o tebe nikdy nestál a ty to víš!“

„Tak nějak mi to znesnadňuješ! Pořád se do všeho pleteš!“ Ohnala se rukou a vzápětí mi lícem projela prudká bolest. „Nechci používat násilí,“ řekla o něco klidnějším hlasem. „Ale ty mi nedáváš na výběr. Buď to půjde po dobrém, nebo po zlém. Využij mé nabídky. Není v mém zvyku dávat na výběr někomu, kdo se mi snažil házet klacky pod nohy.“

„Po zlém. Za Edwarda bych nasadila i svůj vlastní život.“

„Moc by mě zajímalo, kde se v tobě vzala ta odvaha. Ještě před chvilkou ses třepala strachem a spoléhala jsi na Edwarda. Jenomže Edward tady není. Jsem tady já. Tak mi řekni, proč se nebojíš smrti? Zemřeš tak jako tak! Ať už dřív nebo později! Tak na co ještě čekáš?! Zmiz!“ řvala po mně.

„Bez něj nikam nejdu!“ oplatila jsem jí. Na tvář mi přistála další facka a hned další z druhé strany, která byla o mnohem silnější než ty předtím. To už jsem neustála a padla na zem. Cítila jsem jednotlivé pramínky horké krve stékajících po tváři.

„Zdá se, že jsi prohrála. Už nikdy si na něho nevzpomeneš. Odejdi tam, kam patříš. Daleko odsud. Tam, kde tě ani on nebude moct potkat,“ šeptala mi kousek od tváře. Část z toho jsem sotva rozeznala. V hlavě mi hučelo, líce štípaly. Moje odvaha byla v háji. Jediná má nevýhoda byla, že jsem člověk. Zranitelná. Pro ni lehce dosažitelná. Hlavou mí lítaly obrázky našich společných chvílí s Edwardem. Polibek v lese. Škola… všechno. Jeho rodina. Skoro jsem si i říkala, proč mě Tanya nezabije? Proč mě nechává žít, když si to může podstatně ulehčit.

Zatímco jsem se nechávala unášet hluboko do svých myšlenek, zjišťovala jsem, že Tanya se mi jeví jako mýtická bytost, která přece nemůže existovat. Edward se zobrazoval jako stín. Alice se skrývala za stromy a vydávala zvuky houkající sovy. Připadalo mi, že nikdo z nich není skutečný. Že s každým přicházejícím nápadem, jak porazit Tanyu, se všechno rozmaže. Jako kdyby to byl jen závan mé bujné fantazie. Proč mi to všechno připadá jako sen? A když tak nad tím uvažuju, kdo je vlastně Edward Cullen?

Alice:

Bella s Edwardem odešli do pokoje. Bylo mi Belly líto, musela být vystrašená. Být to na mě, vyhodila bych Tanyu ze dveří, ale Eleazer jí dal na výběr. Sice nejsem Edward, abych věděla, co si Tanya myslí, ale úplně mi stačil jeden pohled do jejího obličeje, abych poznala, že má v plánu ne zrovna dobré věci.

Měli jsme v plánu jít společně na lov. Edwarda jsme ani neobtěžovali otázkou, jestli jde s námi. Bylo nad slunce jasné, že radši bude s Bellou. Všichni jsme se na neviditelný pokyn rozutíkali do lesa. Uprostřed menší mýtiny Carlisle zastavil. Všichni zastavili kousek za ním.

„Byl bych moc rád, kdybyste se vyhýbali městu. Věřím, že máte dobré ovládání, ale i tak to pro vás může být velké pokušení,“ řekl Carlisle směrem na rodinu z Aljašky. 

„Ovšem, Carlisle. Budeme se snažit nedělat problémy.“ Eleazer se usmál. Všichni se rozutíkali různě po lese.

Po lovu jsme se sešli na tom samém místě, kde jsme se rozcházeli. Všichni tady byli, až na Tanyu. Najednou přišla vize.

Bella ležela na zemi, vedle ní Edward a kolem nich kroužila Tanya.

Vůbec jsem tomu nerozuměla. Hned potom přišla další.

Nějaké tělo bez tváře leželo na posteli v dvoupatrovém domě. Kolem se procházela Tanya a vrčela. Edward chodil za Tanyou a líbal ji pokaždé, když se mu naskytla příležitost.

Tu druhou vizi jsem nechápala ještě víc, ale jedno mi tu nesedělo. V té první vizi jsem hned poznala, že ta dívka je Bella. Zdálo se mi, že postavou si byly obě dívky podobné, ne-li stejné. Tak proč nemůžu přijít na jméno dívce v druhé vizi? Proč je mi ten člověk tak cizí? Měla jsem mnoho otázek a málo odpovědí.

Rozhlédla jsem se kolem sebe. Všichni leželi na zemi a těžce oddechovali. Možná se i svíjeli v bolestech, nevím. Každopádně mě do hrudi udeřila tupá bolest, kterou jsem nikdy v životě nepoznala. Zavřela jsem oči a nebyla schopná vnímat nic jiného než svůj dech. V ten moment mi připadalo, že kyslík ke svému bytí potřebuju. Lapala jsem po dechu, snažila se ho chytnout. Jediné, co si pamatuju, bylo, že už jsem ty oči nemohla otevřít. Všude byla tma. 


Mimo jiné bych vám chtěla poděkovat za všechny komentáře, které jste k této povídce napsali. Kapitoly mě baví psát víc, když mám pro koho. :) 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lost heart - 13. kapitola:

 1
2. ediandbellacullens
01.08.2012 [0:06]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. BabčaS
31.07.2012 [10:07]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!