Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Let číslo dvanásť - 28. kapitola: Kolobeh

vicdi


Let číslo dvanásť - 28. kapitola: KolobehEdward prudko zareaguje na Bellu...

28. kapitola: Kolobeh

Všimla som si, že z okna vidieť na menšiu drevenú palubu. Preliezla som cez okienko, snažila som sa pri tom nezvaliť kvety v kvetináčoch, a opatrne si sadla na parapetu zvonku. Nohami som skúsila, či je podlaha pevná a postavila sa na ňu. Loď sa rovnomerne húpala a keď som sa nahla ponad palubu, mohla som vidieť modrý oceán, ktorý prudko narážal a pár kvapôčok mi vrazilo do tváre.

Pomyselne som sa usmiala a pozorovala nebo bez mráčika a priezračnú vodu, ktorá vyzerala, akoby žila. Mala som taký pocit, že tento oceán vie naozaj o všetkom. Chcela som sa trocha viac nahnúť, aby som sa mohla dotknúť slanej vody, no studená a dravá ruka ma chytila za tú moju. Hneď som vedela, kto to je a už sa mi ježili vlasy...

„Čo tu nacvičuješ? Titanic?“ uškrnul sa a oprel o zábradlie. Ležérne, ruky mu len tak viseli a vyzeral, ako by to bol ten najsebaistejší chlap na celom svete. A toto ma vedelo dostať do varu. Ako menil nálady, ako som nemohla ani len vytušiť, čo sa práve bude diať. Nič, moje intuície... Môj život... Nič mi nepovedal! Spomínala som sa Felixove slová, že sa má Edward starať, aby som sa cítila dobre...

„Možno,“ zašepkala som a povzdychla si. Sledovala som diaľku mora a kútikom oka sa zapozerala na jeho ležérne opretú pózu. Dúfala som, že nie je opretý naozaj, lebo sa zlomí zábradlie a obaja poletíme na dno... Predstavila som si to a musela sa vo vzduchu pousmiať. Existuje človek, teda poloupír, ktorý by utopil ozajstného upíra? Skvelý nápad, avšak Edward sa putami udusiť asi nedá, no nie? Všimla som si spletené želiezka, ktoré vyzerali naozaj pevne, na opačnej strane lode. Asi to malo za úlohu držať kotvy, alebo také niečo...

„Na čo zas myslíš? Nepáči sa mi tvoj výraz!“ vyštekol. Vtedy som si všimla, že ľavú stranu vlasov, kde stál Edward, mám za uchom, a tak som to v momente napravila a prehodila si vlasy tak, aby mi nevidel do tváre.

„Odpovieš mi na nejakú otázku normálne? S tebou sa predsa vôbec nedá rozprávať!“

„Choď za recepčnou a porozprávaj sa s ňou pri pohári vína,“ zašepkala som a pevne sa chytila železa.

„Tak o to tu ide,“ zamrmlal, „moja zverenkyňa žiarli.“ Čakala by som, že použije skôr slovo poddaná.

Znova som si vzdychla, aby to počul. „Odíď, chcem mať trocha pokoj. Mám sa snáď cítiť príjemne, nie?“

„O čom všetkom si sa rozprávala s Felixom?“

„To nie je tvoja vec.“

„Fakt. Bella, ja musím vedieť o každom tvojom kroku.“

„Kde si nechal Izzie?“ sykla som na oko nahnevane, ale ignoroval moju poznámku. Prečo by ju aj bral do úvahy, keď viem celú pravdu?

„Nesnaž sa nič podnikať bez môjho vedomia, lebo...“ Stále tá stará rozprávka. Už ma to nebavilo.

„Lebo čo? Zabiješ ma? Znásilníš? Prosím, môžeš ma radšej hneď zabiť, je mi to úplne jedno,“ vrieskala som, napriahla ruku a strelila mu facku.

Zatváril sa naozaj nahnevane, pretože som trocha pohodila silou a jeho tvár sa dokonca otočila v smere facky. Zabolela ma ruka, ale pravdupovediac, bola to príjemná bolesť. Psychicky mi to veľmi pomohlo.

„Čo si to dovoľuješ? Nikdy, vravím, nikdy v živote na mňa nezdvíhaj ruku. Nemáš na to žiadne právo, rozumieš?“ kričal a chytil ma za plecia. S jeho pomocou som odletela na opačnú stranu paluby a narazila do zábradlia.

„No fajn,“ sykla som, keď sa mi na ruke objavila krv...

„Čo to tu, dopekla, robíte?“ vložil sa do situácie Felix. Pribehol ľavej strany paluby a ani jeden sme si ho nestihli všimnúť.

Snažila som sa postaviť, ale veľmi mi to nešlo, a tak mi zo zeme pomohol Felix.

„Pán Edward sa nahneval, že nemá na vrch,“ odpovedala som.

„Dofrasa, viem, že ste boli spolu zavretí dlhý čas na jednom priestranstve, ale mohli by ste, prosím, prestať vyvádzať a správať sa ako členovia istej komunity?“ vyštekol na nás. Nemo som naňho zazrela a hneď sa začala venovať svojej ruke. Mala som na nej peknú ranu, z ktorej sa valila krv. Ešteže som už jedla...

„Bolí to,“ zafňukala som.

„Poď, ošetrím ti to,“ prevrátil očami Felix.

„Nie, ja ju tam vezmem,“ vtrhol medzi nás Edward. Poplašene som zakrútila hlavou.

„Neboj sa, vyčistí ti to a obviaže. Budete tam päť minút.“

„On mi to spôsobil, bojím sa ho,“ zamrmlala som a uhla sa Edwardovej ruke, ktorá sa ma chcela dotknúť.

„Vidíš, čo robíš?“ hrešil ho Felix. Z Edwarda mi bolo naozaj na nič.

Edward si len povzdychol a pokrútil hlavou.

„Ona sa začala,“ obvinil ma.

„Áno, strelila som mu facku.“ Felix spustil taký smiech, že čajky sa zľakli a nepriblížili sa k našej lodi, ale radšej odleteli niekam ďaleko.

„To poloupírča ti dalo facku?“ vysmieval sa mu. Ignorovala som jeho oslovenie, došlo mi, že nemôžem brať všetko vážne. A už vôbec nie s týmito zvláštnymi upírmi.

Edward zavrčal, a tak Felix prestal. „Bella za to ešte dostane svoju šálku kávy.“

„Ty aj vieš, čo je to káva?“ neodpustila som si poznámku.

„A vieš ty, že Lily ťa hľadá?“ oplatil mi to...


Trocha kratšia, ale aj také musia byť. :D V ďalšej už dáme trochu akcie. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Let číslo dvanásť - 28. kapitola: Kolobeh:

 1
08.09.2012 [23:10]

DarkFirefliesOpět překrásná kapitola. Emoticon
A ano, máš pravdu, byla krapet - nebo možná trochu víc - krátká, ale když tu bude rychle další, tak ti to možná i odpustím. Emoticon A i když jsme se tady nedočkali nějaké akce, tak se mi i přesto nehorázně líbila, ale tak to bylo snad zatím u každé kapitoly téhle povídky. Ale za to já nemůžu, za to můžeš ty. kdyby jsi nepsala tak dobře, nemusela bych se opakovat a dočkala by ses pod kapitolou možná i nějakého originálnějšího vyjádření, ale takhle... Máš smůlu! Emoticon Emoticon

No nic, v jedenáct večer už ze mě žádný smysluplný komentář nedostaneš, budeš si muset vystačit s tímhle, ehm... Bohužel to ani nedokážu pojmenovat. Emoticon No nic, ty máš výdrž, ty to zvládneš. Emoticon

Dobře, vracím se zpět ke smyslu věci. Emoticon Ze začátku jsem přemýšlela, co by se asi stalo, kdyby Bella přes to zábradlí přepadla, při její šikovnosti by to ani nebylo nic divného, no ne? Emoticon Emoticon Pak, když se objevil Edward, tak mě taky na jednu, nemálo šílenou sekundu, napadlo, že by ji mohl shodit on, ale to už by pak neměl koho štvát a Arovi by se to asi taky příliš nelíbilo, že? :D

Touhle povídkou jsi mě dostala do nějakého mlhavého oparu (ač to asi nebylo v plánu, ale prostě mi top z neznámých důvodů nehorázně zvedlo náladu Emoticon ) a tak když pronesl tu svou hlášku s Titanicem, tak jsem málem spadla ze židle. Emoticon Co říct, po jedenácté hodině já už prostě nejsem schopna fungovat. Emoticon

A ta Bellina facka... Ten prevít si ji prostě a jednoduše zasloužil. Třeba mu konečně dojde, že už jí stejně nemůže udělat snad vůbec nic, co by její situaci snad ještě zhoršilo. Emoticon Ale stále mají v ruce triumf, který na ni zabere - její rodinu..

Každopádně, ta jeho reakce už byla horší. To, že je Edward výbušný už víme z minulých kapitol, ale tohle opět trošku přepískl.
Felix se mi zase na druhou stranu líbí čím dál tím víc. Třeba má na té lodi přece jenom někdo rozum - Edward ho totiž moc nepobral a Bella si u mě svojí žárlivostí také udělala vroubek, i když samozřejmě - srdci neporučíš. Emoticon Bojím se už ale někomu v téhle povídce začít věřit, protože ty seš z něj schopná v další vteřině udělat největšího podrazáka. No jo, máme to s tebou těžký. Emoticon

No, kapitolka byla vážně moc pěkná, a to samozřejmě neplatí pouze o téhle, ale o všech, které jsem dnes večer přelouskala. Bylo příjemné se k této povídce po takové době vrátit, a už teď se nemůžu dočkat další kapitoly, protože jsem vážně zvědavá, co si na nás opět vymyslíš. Jsem si jistá, že nudit se nebudeme. Emoticon

Na konec se ještě jednou omlouvám za to, že jsem své resty dohnala až teď, po takové době. Teď už se ze mě snad opět stane, alespoň v rámci možností, dochvilní čtenář. Emoticon No, alespoň se o to pokusím.

Dokonalé! Emoticon

28.08.2012 [18:45]

kikuskaVážne veľmi, veľmi, veľmi krátke. Emoticon A stále som rovnako zmätená. No uvidíme, čo z toho nakoniec vznikne. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

24.08.2012 [20:23]

N1I1K1O1LHeh, tak to byla dobrá bitka. Emoticon Ale Bella mu tou fackou dobře ukázala, že se ho nebojí... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No, kapitola byla opravdu krátká, ale nevadí. Hlavní je, že vůbec byla. Emoticon Emoticon Emoticon

3. martty555
24.08.2012 [17:44]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. 1ajjka1
24.08.2012 [10:10]

super kapitola Emoticon Emoticon teším sa na ďalšiu a hlavne na akciu Emoticon Emoticon Emoticon

23.08.2012 [22:48]

LuLuu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon kapitolka...huraa Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon to je taka skoda,ze je kapitola taka kratka Emoticon aj tak bola zazivna Emoticon take to je zabavne citat Emoticon Emoticon len take divne mi to je este stale ze sa hadaju.. oproti tomu co bolo na ostrove Emoticon ja to chapem len to je tedaa Edward dobry herec Emoticon neviem sa uz dockat dalsej kapitoly.. Emoticon dufam, ze bude coskoro.. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!