Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láskou teprve vše začíná - 17. kapitola


Láskou teprve vše začíná - 17. kapitolaDalší dílek, jak jsem slíbila. Moc vám děkuji za komentáře, doopravdy jste mě jejich počtem ohromili. Ale děkování mám napsané níže, takže k dnešnímu dílku. Konečně se dozvíte, zda je Bell doopravdy těhotná, nebo ne. Přeji příjemné počteníčko, vaše simi1918.

17. kapitola

Edward:

„Všechny ukazují jednu čárku, což znamená…“ začal jsem a automaticky se mi začal roztahovat úsměv.

„Negativní,“ vypískla šťastně Bella. „Nejsem těhotná, Edwarde,“ zasmála se šťastně a vrhla se na mě. Vášnivě jsme se líbali a do toho se smáli. Už jsem to nevydržel a za zadeček si ji vyhoupl na boky. Naše rty se do sebe vpíjely a já neodolal a přejel jí jazykem jak po horním, tak spodním rtu.

„Edwarde,“ zavzdychala mi do úst a já se rozešel ke dveřím. Otevřel jsem je a s Bell došel až do postele, na kterou jsem nás shodil. Nalehl jsem na ni a přitom se jednou rukou podpíral a druhou hladil její stehno.

„Mám doma rodiče,“ zamumlala mi do úst.

„To vadí?“ zeptal jsem se jí a rty přejel na její krk. Zlíbal jsem jí místečko, kde jí silně tepala tepna a odezvou mi bylo sladké zavzdychání.

„Ne,“ vypadlo z ní a já se na jejím krku usmál. Pomaloučku jsem se zase po čelisti vracel k jejím rtům, na které jsem se poté přisál. Dlaní, kterou jsem ji hladil po stehně, jsem pomaloučku sjížděl k jejímu podbřišku a vklouznul pod její tričko.

„Ach,“ zavzdychala mi do úst, když ucítila moji ruku na její holé kůži. Vyhrnul jsem jí tričko, ale nesundal a laskal prsty její ploché bříško. Při tom jsem se začal jazykem dobývat do jejích úst, která mě okamžitě vpustila dovnitř. Naše jazyky se střetly a proplétaly se mezi sebou.

„Víš, že sis ani ne před minutou dělala těhotenský test?“ zasmál jsem se znova v polibku.

„No a? Musíme to nějak oslavit,“ odpověděla mi a do polibků se ještě více vžila.

„Tím pádem budeš muset ještě chvilku počkat, lásko,“ odtrhl jsem se od ní a zvedl se z postele.

„Kam jdeš?“ ptala se mě smutně až skoro plačtivě. Sehnul jsem se k ní na postel a dal jí mlaskavý polibek na rty.

„Potřebuju pro něco skočit. Tak tu na mě chviličku počkej, do minutky jsem zpátky,“ zašeptal jsem a upíří rychlostí se vytratil. Vyskočil jsem zase z balkónu ven a doběhl k automatu s kondomy, který se nacházel u vchodu do baru Belliných rodičů. Ještě štěstí, že mám v kapse nějaký drobný, protože peněženku tu sebou nemám. Mince jsem vhodil do automatu a zmáčknul tlačítko s kondomem s jahodovou příchutí, ani nevím proč. Také byl nejdražší a doufám, že i nejkvalitnější. Bože, připadal jsem si blbě. Kondom mi vypadl a já si ho vzal a rychle mazal zpátky za svojí Bellou, která ještě pořád seděla na posteli. Došel jsem k ní, převalil ji pod sebe na postel a nedočkavě se vrhl na její rty.

„Kde jsi byl?“ zeptala se mě, ale moc jí rozumět nebylo, jelikož naše polibky byly velmi náruživé.

„Pro tohle,“ zamumlal jsem a z kapsy od kalhot vyndal kondom a zamával s ním Bells před očima. Ta rázem zrudla a já se zasmál. Viděl jsem, jak jí dochází dech a tak jsem se odtrhl a opřel si své čelo o její.

„Ani ne před pár minutami sis dělala těhotenský test a já bych nerad, aby se to opakovalo, tedy ne nechtěně, jako teď,“ vysvětloval jsem jí a ona se na mě něžně usmála a jednou rukou hladila po zátylku.

„Ty bys jednou se mnou chtěl mít miminko?“ zeptala se mě naprosto dojatě.

„Chtěl,“ přiznal jsem se. V tomhle jsem si prostě nemohl lhát. Moc bych si jednou, až bude Bells starší a my spolu budeme déle, přál naše miminko. Sice nevím, jak to vyřešíme, když já nestárnu a ona ano, ale to není podstatné. Ona je žena mého života, už nikdy nebudu chtít jinou, to vím naprosto jistě, protože mě zasáhla upíří láska, a ta je věčná, a proto bych s ní jednou moc rád měl rodinu. Krásnou malou holčičku, která bude mít mé oči a vypadat jako Bella. Prostě to nejkrásnější miminko na světě.

„Tak v tom případě bychom měli trénovat,“ zasmála se Bell a mrkla na mě. Já se jen šibalsky usmál a zase se vrhl na její rty. Konečně jsem jí také sundal to otravné tričko, které mi zakrývalo pohled na ty dva poklady, protože neměla podprsenku. Hned jsem jeden kopeček schoval do své dlaně a na druhý se přisál.

„Edwarde,“ zasténala a prohla se v zádech. Usmál jsem se a přesunul se na druhý zázrak od Boha. Bellina ruka se mi mezi tím uhnízdila ve vlasech a výskala je, když přitom druhou měla položenou vedle své hlavy. Pomalu jako šnek jsem se loudal po jejím dekoltu dolů k bříšku. Za sebou jsem zanechával vlhkou cestičku od svého jazyka a Bells se přitom pode mnou krásně vzpínala a vzdychala. Své dlaně jsem přesunul na její boky a sundal jí její tepláky. Už přede mnou ležela pouze v bílých kraťáskových kalhotkách s jahůdkami a červenou krajkou, z kterých jsem šílel. Bells se ale zřejmě nelíbilo, že ona už je skoro nahá a já pořád oblečený a tak mě převalila pod sebe a sedla si na mé břicho. S lišáckým úsměvem se nade mě sklonila a políbila na čelo. Poté mě líbla na nos, lehce se rty otřela o mé a pokračovala po čelisti ke krku. Stejně jako já jí, mi zlíbala místečko, kde mi pulzovala tepna, jen s tím rozdílem, že mě nepatrně kousla. Bože, ani nevěděla, co ve mně vyvolala. Mé ruce, které ji hladily po bocích, teď sjely na její zadeček a jemně ho stiskly.

„Ach,“ vzdychla mi Bells do hrudi. Už mi stihla rozepnout tři knoflíčky a zbývaly jí dva. Zlíbala mi snad každičký sval na břiše, a když mi košili rozepla, stáhla mi ji z ramen a odhodila. Její ruce mi bloudily po hrudi a její rty se při tom přesunuly na mé. Chvíli jsme se líbali, ale pak jí zase ruce zabloudili k zapínání mých kalhot a při tom neodolala a dotkla se mého již viditelného mužství.

„Bells,“ zavzdychal jsem jí do úst a ona se v polibku usmála. Po rozepnutí knoflíku a poklopce mi konečně kalhoty sundala a my byli vyrovnáni. Zase jsem se překulil nad ni, přisál se na ty sladké rtíky a dlaněmi objal ty krásné kopečky.

„Edwarde,“ zasténala, když jsem je stiskl. Gesto jsem zopakoval a dostalo se mi stejné odezvy. Takhle jsme se ještě chvíli mazlili, než se náš chtíč zvýšil do maxima.

„Edwarde, já už to nevydržím, chci tě teď hned,“ zasténala mi Bells do úst a já nás okamžitě zbavil zbytku prádla. Zase jsem nás přetočil, Bells si posadil obkročmo na svá stehna, aby měla přístup k mému vztyčenému kamarádovi, z nočního stolku sebral kondom, který jsem tam položil, a podal jí ho.

„Prosím, ať máš tu čest jako první,“ mrkl jsem na ni. Bella zrudla do nejvíce rudého odstínu a rozklepanou rukou si ho ode mě vzala. Chvíli ho pozorovala, ale pak trhla obalem a vyndala ho. Byl celý červený a okamžitě jsem cítil tu jahodovou vůni.

„Fuj, je to slizký,“ podotkla a já se rozesmál. Hodila po mně naštvaný pohled, ale pak se na mě nevinně usmála, kdež to v očích jí zaplápolal skrytý ďáblík. Sklonila se nad můj penis, kondom vzala do obou ukazováčků a přiložila ke špičce naběhlého žaludu. Poté mi se svými prsty sjela po celé délce údu i s kondomem a nasadila mi ho tak. Šílel jsem z jejího dotyku. Musel jsem zaklonit hlavu, přivřít slastně oči a zavzdychat, protože jinak nevím. Okamžitě jsem se ale zpamatoval a zase svůj pohled zvedl k Belle, která mě pobaveně sledovala. Hodil jsem po ní šibalský úsměv a upíří rychlostí ji strhl pod sebe. Bells vypískla a rozesmála se. Já jí ale okamžitě přikryl dlaní pusu a naznačil, ať je zticha.

Pozorně jsem poslouchal, co se odehrává v ložnici jejích rodičů. Měl jsem totiž strach, že je vzbudila. Naštěstí ale jen oba něco zamumlali a zase se ponořili do hlubokého spánku beze snů.

„V poho?“ zamumlala mi do dlaně. Jen jsem kývl, nasadil zpátky šibalský úsměv a sundal jí dlaň z úst. Poté jsem se líně začal přibližovat k jejím rtům a asi milimetr od nich se zastavil. Její dech mě krásně ovíval, a když jsem viděl, že už to nevydrží a sama mě políbí, nečekaně jsem se přisál na ty kýžené rty a při tom do ní vnikl. Její hlasité zasténání z dvojité slasti jsem ztišil v polibku a začal se v ní pomalu pohybovat. Musím tedy uznat, že to jezdilo jako po másle. Krásně jsem vždy vnikl až na samé dno jejího nitra a zvyšoval tak slast nás obou. A proto jsme se oba po docela krátké chvilce dostali do úžasného vyvrcholení a zažili náš druhý orgasmus.

Vyčerpaně jsem se na ni zhroutil, ale dával pozor, abych ji nezalehl. Po nabrání normální rychlosti dýchání jsem se převalil vedle na postel a sedl si. Ze svého kamaráda jsem si sundal ochranu a překvapeně se na ni díval. Bylo to docela nechutné, ale stejně by mě nenapadlo, kolik toho ze mě může vyjít. Při našem milování jsem ani nevěděl, že ze mě něco vyšlo, cítil jsem pouze ten krásný pocit dovršení orgasmu. Otočil jsem se na Bells a uchechtl se, jak znechuceným pohledem pozoruje použitý kondom.

„Kam to mám dát?“ zeptal jsem se jí. Svůj pohled sjela na mě a začervenala se.

„No…ehm… do mýho koše asi ne, tam by to mohli rodiče najít,“ u toho se ještě více začervenala, „já fakt nevím, nejlepší by asi bylo to vyhodit venku,“ řekla. Pokýval jsem hlavou, zvedl se a došel na balkón, kde jsem ho položil na dlaždičky na zem. Hned jsem se ale zase vrátil za Bells do postele a přitáhl si ji do náruče. Pohodlně se mi uvelebila u boku a položila si hlavu na mou hruď. Ještě jsem nás přikryl a zavřel oči stejně, jako Bells.

„Víš, že zítra jdeme do školy?“ došlo mi.

„Hmm,“ zamumlala už v polospánku. Zasmál jsem se, líbl ji do vlasů a také se nechal unášet do klidného a příjemného spánku.

Když jsem se probudil, bylo pět ráno. Opatrně, abych Bellu nevzbudil, jsem ji ze sebe sundal a přikryl. Oblékl jsem si své svršky, sedl si k Bellinu psacímu stolu a naspal jí vzkaz.

Lásko, musel jsem brzo ráno odejít, aby mě tu tví rodiče nenašli. Čekej mě jako vždy o půl deváté před vaším domem.

Miluji tě, tvůj E.

List jsem přeložil a položil na druhou půlku postele. Poté jsem došel na balkón, sebral náš kondom a nezpozorovatelně skočil dolů. U prvního koše jsem ho vyhodil, a když jsem se lidským během dostal na konec pobřeží, rozběhl jsem se svojí rychlostí do lesa k sobě domů.

Tam jsem si hned dopřál uvolňující sprchu a rovnou se oblékl do školy. Oblečený ve stejné kostičkované košili akorát v modré barvě, tmavých džínách a stejných keckách, jsem si došel do kuchyně udělat snídani.

Po její přípravě a dojezení jsem špinavé nádobí dal do už plného dřezu a šel si pustit televizi. Ve čtvrt na devět jsem se vrátil do své ložnice, vzal si věci do školy a vydal pro svojí Bells. Autem jsem tam byl pár minut před půl devátou a tak jsem vypnul motor a vystoupil z auta. Došel jsem ke dveřím a zazvonil. Otevřít mi naštěstí přišla Renée, Charlie už byl v práci.

„Edwarde?“

„Dobrý den, Renée, přijel jsem pro Bells, pojedeme spolu zase do školy,“ vysvětlil jsem jí.

„Myslela jsem, že jste se rozešli?“

„No… měli jsme takové menší nedorozumění, ale už je to v pořádku.“

„Aha, no, Bella ještě není hotová a tak na ni můžeš počkat uvnitř,“ pozvala mě dál. Kývl jsem a následoval ji do obýváku. Sedl jsem si na sedačku vedle ní a oba mlčeli.

„Dobře, Edwarde, můžeš mi alespoň ty říct, proč předevčírem Bella nepřišla domů? Ona nám včera nechtěla nic říct “ zeptala se mě narovinu.

„No, víš…“ přemýšlel jsem, co jí říct, ale proč jí nakonec neříct pravdu.

„Prostě jsme se pohádali a pár dní spolu nemluvili. Ale předevčírem jsme se zase usmířili a jelikož jsme chtěli být nikým nerušeni, odjeli jsme do sousedního města a intimně se usmiřovali,“ odpověděl jsem. Renée na mě vykulila oči, ale pak se usmála, uf.

„Vy jste tedy čísla,“ zasmála se a rozcuchala mi vlasy. Zasmál jsem se s ní a potom mi slíbila, že se to pokusí vysvětlit Charliemu. Renée jsem měl doopravdy rád. Dokázala se vžít do naší situace a chápala nás. Sama si vzpomínala na časy, kdy randila s Charliem, tyto myšlenky jsem radši nevnímal a snažil se zaposlouchat do Bellina pokoje. Bella tam ale už nebyla, protože scházela ze schodů. Poté se ukázala v obýváku a zářila jako sluníčko. Na sobě měla bílou košili, přes ni tygří zub, vyšísované kalhoty s velkým černým páskem a modrou kabelku ladící k botám. Své dlouhé krásné blonďaté vlasy měla dnes vyžehlené a rozpuštěné. Vypadala jako bohyně svádění, žádná nevinná holčička, byla to hříšná dívka, ďáblík.

„Ahoj, lásko,“ usmála se na mě zářivě a já si okamžitě stoupl. Došla až ke mně a pověsila se mi na krk. Svoji mámu dokonale ignorovala a před ní mě lačně políbila. V tu chvíli jsem zapomenul na všechno a na všechny a soustředil se pouze na ty pro mě životadárné rty. Vášnivě jsme se tam líbali a mé ruce automaticky sklouzli na její zadeček v těsných kalhotách. Bells mi slastně vzdychla do úst, když v tom se za námi ozvalo zakašlání. Bells ode mě okamžitě odskočila a zčervenala jak rak.

„No, tak já vás nebudu rušit, děti. Přeju příjemný den ve škole,“ zasmála se Renée a odešla.

„Ahoj,“ pozdravil jsem ji konečně i já.

„Co se mámě stalo? Včera byla hysterická a teď?“ podivila se.

„To víš, stačí jeden můj neodolatelný úsměv…“ plížil jsem se pomalu k Belle a nakonec jí obmotal ruce kolem pasu.

„Ty jsi prostě dokonalý ve všem,“ špitla mi asi milimetr od rtů. Já se jen usmál a líně znova spojil naše rty. Dali jsme si čtyři mlaskavé polibky a poté jsem ji chytnul za ruku a odtáhl ven k Porscheti. Otevřel jsem jí dveře od spolujezdce a ona nasedla. Pak jsem rychle obešel auto, nasedl, nastartoval a vyjel směr škola.

„Co jsi vůbec řekla ve škole?“ zeptal jsem se jí během jízdy.

„Že jsme se rozešli,“ pokrčila rameny a zčervenala.

„Tím pádem jim budeme muset dokázat pravý opak,“ mrkl jsem na ni a ona se zasmála.


Ach, jste miláčcí, tolik komentíků jsem doopravdy nečekala. Moc, moc, moc vám za ně děkuji, ani nevíte, jakou mi udělaly radost. Proto ji vám udělám teď já. :) Další dílek už mám také napsaný, takže je zase jen na vás, kdy ho přidám. Má stanoviska znáte, vaše simi1918. :D



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láskou teprve vše začíná - 17. kapitola:

 1
01.11.2011 [16:35]

Zelvifor haniz: když se ti to nelíbí, tak to nečti Emoticon

16.10.2011 [18:05]

RoxySalvatorechtěla bych mít v tomhle ohledu stejnou mámu jak Bells

1. haniz
10.06.2011 [12:12]

ty krávo jedna nadržená!!!! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!