Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nikdy neumiera - 25. kapitola


Láska nikdy neumiera - 25. kapitolaBelle sa opäť snívalo s Edwardom. Príjemné čítanie. Alexa

Potom ma Nessie viedla do svojej krásnej izbičky. Hneď na to tam Alice a Rosalie doniesli plno tašiek. Nessie ich vysypala. Bože! Bola tam fúra oblečenia a nejakých hračiek. Poodkladali sme s Nessie tie veci, potom sme sa trocha rozprávali, neskôr sme sa hrali, atď.

Tak rýchlo to zbehlo, že bol už večer.

„Nie si hladná?“ opýtala som sa Nessie.

„Áno,“ odpovedala. Zobrala som ju za rúčku a spolu sme išli do kuchyne. V obývačke bol pri televízii na gauči rozvalený Emmett a sledoval futbal. Otvorila som chladničku. Teraz bola preplnená. Pravdepodobne niekto nakúpil jedlo.

„Na čo máš chuť?“ spýtala som sa po chvíli.

„Výživu,“ povedala nadšene. Dobre. Takže tu nebude. Z chladničky som vybrala len maslo. Potom som sa začala prehrabovať v skrinkách a hľadala výživu. Nessie vedela, kde je, tak mi poradila.

Dala som jej výživu a lyžičku. Poďakovala a odcupkala k stolu. Ja si dám hrianky s maslom a so soľou. Zobrala som dva plátky chleba. Položila som ich na panvicu a panvicu na sporák. Trocha som ich opiekla. Dala som ich na tanier, jemne natrela maslom a posolila. Zobrala som si tanier ku stolu a sadla si.

Nessie ešte nezačala jesť. Asi čakala na mňa. Hneď ako som sa ja pustila do svojich hrianok, sa ona pustila do výživy.

„Čo to máš?“ opýtala sa zaujato. Výživa bola už zjedená. Tá je ale rýchla.

„Hrianky. Chceš ochutnať?“ Prikývla. Prišla ku mne. Dala som jej celý plátok. Odhryzla a zatvárila sa znechutene. „Nechutí?“ opýtala som sa. Nessie iba pokrčila ramenami. Odhryzla si znova a už sa tak netvárila. Nakoniec mi zjedla celý plátok.

„Výborné,“ šepla. Dojedla som svoj plátok. Zobrala som tanier a výživu a umyla to. Potom sme s Nessie išli späť do jej izby. Bola ospalá. Osprchovala som ju. Nessie sa obliekla do pyžama so žirafou. Roztomilé. Ľahla si do svojej postieľky. Čupla som si k nej.

„Dobrú noc, anjelik,“ šepla som a pobozkala ju na čelo. Zrazu vošiel do izby Edward. Tiež si čupol. Poprial jej dobrú noc. Tiež nám popriala dobrú noc. S Edwardom sme odišli do našej izby. Zobrala som si to pyžamo čo som mala cez deň do kúpeľne. Osprchovala som sa, obliekla si pyžamo a umyla zuby. Tiež som bola nejaká zaspatá, a to som spala aj cez deň.

Vyšla som z kúpeľne a ľahla si do postele. Edward tam už ležal. Vôbec mi tam neprekážal. Najradšej by som ležala v jeho objatí...

„Dobrú noc,“ šepol. Oči sa mi už zatvárali.

„Dobrú...“ šepla som a tretí krát za deň sa ponorila do ríše snov.

 

Bola som v lese. Bol deň. Na oblohe boli čierne mračná, cez ktoré sa nedokázali predrať slnečné lúče a vyzeralo, že každú chvíľu začne pršať. Neďaleko som uvidela postavu, ako kľačí na zemi. Síce bola chrbtom ku mne, vedela som kto to je. Edward. Vďaka jeho vlasom. Vybrala som sa za ním. Zrazu som zastala. V rukách držal...mŕtvu pumu. Na krku mala dve malé bodné rany.

„Edward. Čo to má znamenať?“ spýtala som sa ho. Otočil sa ku mne. Po brade mu stekali kvapky krvi.

„Veď vieš, kto sme. Chcela si byť jedným z nás,“ šepol. Absolútne som nechápala. Vyzeral celkom... strašidelne. Sálal z neho strach. O krok som cúvla.

„Jedným z vás? Kto ste?“ opýtala som sa chrapľavo, lebo mi vyschlo v hrdle.

„Áno. Sme...“


Vypískla som a prudko si sadla. Cítila som, ako mi srdce udiera o hrudník.

„Bella?“ šepol Edward. Neodpovedala som. Po chvíli sa spýtal: „Čo sa stalo?“

„Zlý sen,“ šepla som a hodila sa do vankúšov. Čo mal ten sen znamenať? To už je druhý zvláštny sen. Trocha som sa aj bála, znova sa ponoriť do ríše snov. No podľahla som spánku.

Zobudila som sa až ráno. Rozospato som otvorila oči a trocha sa ponaťahovala.

„Dobré ráno,“ ozval sa zamatový hlas pri mne. Pozrela som sa na Edwarda. Ruky mal založené za hlavou a milo sa usmial.

„Dobré ráno,“ povedala som a tiež sa usmiala. „Koľko je hodín?“ spýtala som sa.

„Deväť,“ odpovedal. Čože? Deväť? Prečo ma nezobudil? To som asi jediná, kto tak dlho spal.

„Prečo si ma nezobudil?“

„Chcel som, aby si sa vyspala. V noci si sa zobudila a povedala si, že si mala zlý sen.“ Nemusí mi to pripomínať. Pomaly som vstala a obliekla som si tmavozelený sveter, čo som mala včera. Vybrala som sa do kuchyne. Nikoho som cestou nestretla. Až v kuchyni. Bola tam Esme a Nessie. Nessie sedela pri stole a Esme niečo varila. Asi obed. Nie je to priskoro?

„Dobré ráno,“ špela som.

„Dobré ránko,“ zaštebotala Nessie. Tiež mala pyžamo, ako ja.

„Dobré ráno. Ako si sa vyspala?“ opýtala sa Esme a milo sa usmiala. Vyzerala ako starostlivá matka.

„Dobre,“ odpovedala som. Celkom dobre. Až na ten sen. Stále som tomu nechápala. Kto sú? A koho tým sme myslel? A čo mala znamenať tá puma? Bola to iba sprostá nočná mora.

„A vy?“ opýtala som sa.

„Dobre,“ povedala a zasmiala sa. Čo som také vtipné povedala. Podišla som ku chladničke a vybrala som mlieko. Potom som začala prehľadávať skrinky.

„Čo hľadáš?“ ozvala sa Esme.

„Cereálie,“ povedala som. Otvorila nejakú skrinku a vybrala cereálie. „Ďakujem,“ poďakovala som sa. Vybrala som misku. Naliala som do nej mlieko a nasypala ta cereálie. Položila som to na stôl. „Už si raňajkovala?“ spýtala som sa Nessie. Pokrútila hlavou.

„A čo by si chcela?“

„To čo ty,“ šepla.

„Cereálie s mliekom?“ Prikývla. Vybrala som ďalšiu misku. Naliala som tam mlieko a nasypala cereálie. Vybrala som dve lyžice. Jednu pre mňa a jednu pre ňu. Dala som misku s lyžicou pred ňu na stôl. Sadla som si za stôl.

„Dobrú chuť,“ popriala nám Esme.

„Ďakujeme,“ povedali sme zaraz s Nessie.

„A vy ste už jedli?“ spýtala som sa Esme.

„Áno. A prosím, tykaj mi,“ šepla a usmiala sa. Prikývla som. S Nessie sme sa pustili do jedla. Pri prvej lyžičke sa zatvárila znechutene, ako včera. No po druhej to už jedla s chuťou. Kým ja som zjedla iba polovičku, ona už mala prázdnu misku. Tá bola asi hladná ako vlk. Počkala kým som dojedla. Poďakovala sa za raňajky. Chcela som umyť riad, no zastavila ma Esme.

„Ja to umyjem,“ povedala. Chcela som namietať, no zobrala ten riad a začala ho umývať. Zobrala som Nessie za ruku.

„Čo by si chcela robiť?“ opýtala som sa Nessie.

„Poďme von!“ vypískla nadšene.

„Dobre. Oblečieme sa a pôjdeme vonku. Súhlasíš?“

„Áno!“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nikdy neumiera - 25. kapitola:

 1
05.01.2013 [13:22]

Alexa215hela1007: Prezradím ti, že Edward a Bella budú spolu. Nad druhým dieťaťom som tiež uvažovala, ale nie som ešte rozhodnutá, či ho budú mať. Emoticon

05.01.2013 [12:37]

Asi by to už měla Bella pochopit Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon jsem zvědavá jestli bude chtít být upírem a taky mě napadlo jestli a hlavně kdy se opět sblíží s Edwardem a taky by mohli mít druhé mimčo Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!