Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska nenávist né jen zlomené srdce 2. kapitola

Alice + Jasper tapeta=) by Alice


Nějakým nedopatřením se tato kapitola smazala a proto jí vracím zpátky. Je to takový kratší náhled do budoucna, kdy se můžete těšit na pokračování.

2. kapitola

Bella

Neměla jsem žádné sny a ráno jsem se dokonce probudila o 20 minut dřív než bych vstávala a proto jsem se hned vybrala do koupelny udělala jsem si ranní hygienu a šla jsem se obléknout do školy. Potom jsem sešla dolů do kuchyně připravila jsem si čaj a něco ke snídani, vzala jsem si dnešní noviny které byly ještě před chvíli před dveřmi a začala jsem je číst.

Charlie  vstal za chvíli po mě a potom přišel dolů do kuchyně, kde jsem mu na stůl položila hrnek kávy. Charlie se na mě usmál a začal mluvit.

„Bell koupil jsem ti auto, abys nemusela do školy pěšky. Stojí venku, vím, že není nejnovější, ale jezdí dobře.“

„Díky Charlie.“ Řekla jsem jen a pomalu se šla obout a Charlie mi mezitím podával klíčky od staršího Sedanu, abych mohla jet do školy. Jen co jsem vyjela od domu zařadil se za mě černý mercedes a já už tušila, že to bude Jane. Při příjezdu ke škole se na nás otočili všichni co byli na parkovišti a taky jsem si všimla 5 upírů, kteří stáli u stříbrného Volva a černého Jeepu, hned jsem si uvědomila kdo to je, ale nijak jsem to neřešila a vylezla jsem z auta a šla směrem ke kanceláři, jen jsem si stačila všimnout jak se ti upíři nebezpečně dívají na Jane, ale to jsem neřešila, protože vím, že by se jí nic nemohlo stát. Kancelář jsem našla snadno a proto jsem si šla vyzvednout papíry, které budu potřebovat a také rozvrh hodin.

Při odchodu z kanceláře sem se střetla s těmi upíry a Jane, kterou doprovázeli do kanceláře. Nijak sem si je neprohlížela a šla jsem dál na první hodinu, kterou sem moc v lásce neměla, ale budiš, někde se přece musím ztrapnit. Moje první hodina byla tělocvik, hned jak jsem tam došla a představila se učiteli tak mi řekl, že pro dnešek ještě cvičit nebudu a mě spadl kámen se srdce, protože jsem se nechtěla hned první den v nově škole ztrapnit.

Tuto hodinu se mnou měla taky Jane a ještě ti dva co sní šli do kanceláře.

 

 

 

 

Edward

 

Ach jo další den v mé nudné věčnosti, dneska zase musíme do školy, kterou jsme už několikrát absolvovali. Jak mě to už nebaví ty myšlenky holek jak by nás nejraději dostali, vlastně ne nás, ale mě protože já jako jediný z rodiny byl sám. Bože jak já svým sourozencům závidím, že si našli lásku do konce věčnosti a já sem pořád tak sám.

Promiňte zapomněl jsem se představit  jmenuju se Edward Cullen a jsem upír tak jako celá moje rodina. Má matka Esmé je velmi hodná a její druh Carlaio, který je pro mě jako otec a který mě zachránil když jsem umíral je velmi starostlivý, oba dva si o mě dělají starosti kvůli tomu, že jsem stále sám. Potom jsou tady moji sourozenci Rosalie je velmi krásná, ale já ji mám rád pouze jako sestru, její manžel a můj bratr Emmett  je to nejsilnější člen rodiny a taky rodinný srandista, ale dost často se chová jako malé dítě. Potom je tady moje ztřeštěná  sestřička Alice, která vidí budoucnost a je šílený maniak do nákupů a jako poslední je tady její manžel Jasper cítí a ovlivňuje emoce.

 

Dnes má do školy dorazit nová holka takže se Emmett nemůže dočkat až to na mě bude zkoušet , moc dobře ví že mě to vytáčí.  Nikdy jsem nikoho nechtěl, i když vím, že mi někdo koho bych miloval chybí, ale mě se prostě ještě žádná nelíbila a nevím jestli se to někdy změní nebo ne ale to je vlastně jedno a nebo není, sám to nevím.

 

Sotva jsme dojeli ke škole tak se na nás jako obvykle všichni otočili, ale hned nato se podívali k vjezdu do školy, protože právě vjížděly dvě auta, která tady nikdo neznal. Z toho prvního vystoupila dívka s dlouhými hnědými vlasy a krásným kulatým obličejem. Nevím co se to semnou stalo, ale hned jsem se probral, protože jsem zaslechl zděšení v myslích mých sourozenců. Volturiovi, přesněji jedna z nejnebezpečnějších Volturiových, Jane a tady ve škole co tady může jenom chtít proboha. Na nic jsme nečekali a šli jsme ji přivítat, abychom s toho neměli potíže, slova jsme se ujal já.

 

„Vítej Jane co tě sem přivádí?“ zeptal jsem se jí slušně a ona si sundala sluneční brýle a já si myslel, že snad špatně vidím.

„Cullenovi nechci dělat potíže, ale Voltera mě trochu omrzela tak jsem se rozhodla žít chvíli mimo už z důvodu, že jsem vegetarián.“ Sotva to dořekla tak se nějak zvláštně usmála a já se otočil na své sourozence, ti hned v zápětí pochopili a Jasper spolu se mnou a Jane vyšel ke kanceláři, kde jsme potkali i tu dívku , jak jsem z mysli paní Coperové zjistil jmenuje se Isabella jak příhodné pro anděla, kterému jsem dál své srdce. Cože počkat já jí dal svoje srdce ne vždyť jsem jí sotva poznal. Jasper si všiml mých pocitů a hned se mě v mysli zeptal.

´Edwarde ty ses nám zamiloval?´ kývl jsem na souhlas a on se zeptal zase

´Do Jane?´ záporně jsem pokýval hlavou a díval se na dveře kde odešla Isabell, Jasper okamžitě pochopil a byl z ticha. Za chvíli jsme spolu s Jane vycházeli z kanceláře. A já doufám, že Isabell dnes ještě uvidím.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska nenávist né jen zlomené srdce 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!