Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska je sviňa - 5. kapitola

Kellkous


Láska je sviňa - 5. kapitolaEsme s Carlisleom sa pokúšajú o bábätko. Podarí sa im to? :)

„A meno si už vybrala?“

Ten ponáhľa...

„Ani nevieš, či som tehotná a už chceš meno?“ neveriacky som sa na neho pozerala.

„No, asi áno, chcem vedieť, aké mená sa ti páčia.“ Jemne ma hladil po ruke a počúval.

„No, keď chlapec, tak Edward, Emmett. A keď dievčatko, tak Siss alebo Isabella. Pri najmenšom Alice,“ povedala som mu svoje naj mená a mohol začať vyberať.

„Podľa mňa sú skvelé všetky, takže sa mi ťažko vyberá, ale páčia sa mi vážne všetky. Uvidíme, ale týchto päť je istých.“ Pobozkal ma a ja som sa k nemu viac pritúlila.

„A ako zistíme, či som tehotná? Ja si test spraviť nemôžem, lebo nemôžem na WC, som upír.“ Mávla som mu rukou pred tvárou.

„Ja viem ako, to nechaj na mňa, ale budeme musieť k nám, nevadí?“

Zakrútila som hlavou. „Bude to bolieť?“ Hodila som na neho psie oči.

„Nie, neboj sa, láska, nikdy by som ťa nedal tam, kde to bolí.“

Našpúlila som pery smerom k nemu a on mi dal pusu.

„Ideme spraviť raňajky?“ navrhol a posadil sa na posteľ. „Ideš dnes do práce?“ zamyslel sa.

„Áno, na nočnú. Prečo?“

Mykla som plecami. „Len tak, či budem s deťmi celý deň sama, alebo až večer ma opustíš.“ Obliekla som si biele šaty a k tomu čierne topánky na podpätku.

„Vyzeráš skvelo, ale mám problém, roztrhla si mi košeľu, v čom teraz budem?“

Ja som úplne zabudla, že on tu nemá veci.

„Prepáč, miláčik, ja som zabudla, pozriem, či tu nemám niečo z Willsových vecí.“

Pobozkala som ho a odišla do šatníka. „Zlatko, mám tu bielu košeľu, čierne tričko a ružové pyžamko. Ktoré z tých vecí by si si rád obliekol?“ zasmiala som sa, keď som v ruke držala ružové pyžamo, ktoré som kúpila Nat, ale bolo jej veľké, tak som si ho nechala ja.  

„Ako by som vyzeral, keby som išiel po meste v ružovom pyžamku s macíkom v ruke?“

Hodila som mu bielu košeľu a zavrela dvere od šatníka.

„Vyzeral by si sexy a zlato!“ Prišla som k nemu a objala jeho dokonalú hruď.

„Milujem ťa, ty môj macík,“ brnkla som mu po nose a usmiala sa na neho.

„Aj ja teba, miláčik.“

Pobozkal ma a išla som do kuchyne robiť raňajky deťom.

Vytiahla som chlieb, maslo, salámu, papriku, rajčinu, uhorku, olivy. Spravila som im chlieb s maslom a salámou a k tomu obložený tanier zeleniny. Ako mi tak napadlo, mala som ešte v chladničke dve veci. Džús, ktorý som naliala do dvoch pohárov a položila  k tanierom. A druhá vec bola ešte krv, ktorú som nevypila. Zobrala som dva poháre na víno a naliala som tam krv z bunky. Bola to zvieracia krv. Z pumy. Ľudskej krvi som sa zriekla pred päťdesiatimi rokmi.

Vošla som do detskej izby a dievčatá ešte spali.

„Natalie, vstávaj, už je ráno.“ Zamrnčala a otočila sa na druhý bok. Tak som to skúsila inde. „Kate, vstávať, už je ráno.“ Tá zopakovala to isté - pretočila sa na druhú stranu.

„Deti, vstávať. Natalie, do školy!“ povedala som stále pokojne, ale hlasitejšie.

„Mami, ešte nie,“ zamrnčala Kate. Ona mi povedala mami? To som vcelku prekvapená, ale musia vstať.

„Keď nebudete do desiatich minút v kuchyni, neželajte si ma. Tak do školy treba chodiť. Kate, ty ostaneš so mnou doma, ale pre teba to platí tiež.“

Otvorila som dvere do spálne, kde bol Carlisle a čítal si SMS z nemocnice.

„Dnes nemusím vraj chodiť do práce. Budú ma potrebovať zajtra.“

Usmiala som sa, keď som počula tú skvelú novinku.

„Super, takže čo budeme robiť celý deň?“ Hodila som sa na posteľ vedľa neho.

„Neviem, čo navrhuješ?“

Rozmýšľala som. „Čo začať raňajkami?“ Pobozkala som ho a ťahala do kuchyne. Dievčatá tam už sedeli a čakali na nás.

„Ďakujeme za raňajky, mami,“ poďakovala sa Kate s plnou pusou.

„Nemáte začo, a dávajte pozor, nech nenatrúsite.“ Podala som Carlisleovi pohár s obsahom, o ktorom nemal ani tušenie. „Na zdravie!“ Štrngla som mu do poháru.

„Zlatko, vieš, že nie je zdravé piť víno hneď ráno?“ Privinul si ma k sebe a odpil si z pohára. Zasmiala som sa.

„Ty potvorka, kde si zohnala krv?“

Nahodila som šibalský úsmev. „To by si chcel vedieť, čo?“ rypla som do neho a odpila som si z pohára.

„Rád by som to vedel, ale keď to chceš mať ako tajomstvo proti mne, tak to áno...“

Položila som pohár a išla som naliať dievčatám ešte džús. „Budete ešte jesť?“ spýtala som sa, keď som nalievala džús do druhého pohára. Obidve pokrútili hlavou.

„Nie, díki, mami, za skvelé raňajky.“ Natalie odložila tanier a dala mi pusu na líčko.

„Nemáš začo,“ oplatila som jej pusu na líčko a odišla do izby.

Kate odložila tak isto do drezu tanier a podišla ku mne

„Ďakujem za raňajky, mami.“ Dala mi pusu na líčko ako Nat a ja som jej ju oplatila. Odišla do izby za Natalie.

„Esme? Odkedy ti Kate hovorí mama?“ opýtal sa zmätený Carlisle.

„Asi od dnešného rána. Prečo? Prekáža ti to?“ spýtala som sa. Nevedela som, na čo tým naráža.

„Nie, samozrejme, že nie. Len si prvá moja priateľka, ktorej hovorí mama.“

Usmiala som sa a hodila som sa mu okolo krku. „Som dobrá, že? Toto dokážem iba ja.“ Objala som ho a znova si odpila z pohára.

„Si predsa dokonalá, nie? Si môj miláčik,“ zasmial sa a privinul si ma bližšie k sebe.

„Neviem, či som dokonalá, ale viem, že ty si môj macík, že?“ Našpúlila som pery a ruky prekrížila na prsiach. Tvárila som sa urazene.

„Áno, áno, som. Tak poď, láska, pôjdeme na tie nákupy. Doma nie je z čoho variť,“ zasmial sa a ťahal ma do spálne sa prezliecť a namaľovať.

 

Prišla som aj s Carlisleom z nákupov a išla pre Kate do škôlky.

„Dobrý deň, prišla som pre Kate Cullenovú.“ Zaklopala som na triedu a prihovorila som sa vysokej blondíne – triednej učiteľke.

„A keď sa môžem spýtať, kto ste?“ Ako som očakávala, nechcela mi Kate dať.

„Som Esme Evensonová, priateľka otca Kate, mohla by ste mi ju zavolať, ponáhľame sa.“ Ponáhľali sme sa k nim domov. Carlisle mi chcel spraviť ten sonograf.

„Prepáčte, ale nikto na rodičovských schôdzkach nepodpísal vyzdvihnutie dieťaťa okrem pána Carlislea Cullena, takže, bohužiaľ, vám Kate odovzdať nesmiem.“

Prečo musia byť učiteľky tak strašne tvrdohlavé. „Pani, naozaj sa ponáhľame, tak čo keby ste si ju zavolali a spýtali sa jej, či ma pozná. Potrebovali by sme už odísť.“

Vzdychla si a zavolala moju malú princeznú.

„Mamííí...“ rozbehla sa ku mne Kate.

„Ahoj, princezná, no čo, pôjdeme domov?“ Pozrela som sa na učiteľku a dúfala som, že bude stačiť.

„Tak pekný deň prajem a keď budete chodievať po Kate častejšie, tak mi to sem podpíšte, prosím.“ Podala mi dokument a ja som ho podpísala.

„Ďakujem a dovidenia.“ Zavrela dvere. Prezula som Kate a odišli sme domov.

„Ahoj, ocko.“ Prešla okolo neho a išla k Natalie do izby.

„Ahoj...“ pozrel nechápavo na Kate a potom na mňa. „Stalo sa niečo?“

Nadýchla som sa a začala: „No, trošku menšie problémy, učiteľka mi nechcela dať Kate.“ Vyvalil oči.

„A čo si, preboha, urobila?“ bol celkom vystrašený.

„Nič, podpísala som papiere a odišli sme domov. Nechcel si ísť inak dnes k tebe?“ spýtala som sa, keď som si vyzúvala topánky.

„Kate, za chvíľu by mala prísť Nat, zvládneš to tu zatiaľ sama?“ spýtal sa jej Carlisle. Nat mala prísť o polhodinku.

„Áno, kedy prídete?“

Mykla som plecami. „Ale keď chceš, niečo ti po ceste kúpim, áno?“

Prikývla a objala ma „Tak my sa budeme ponáhľať.“ Dala som jej pusinku na líčko a zavrela za sebou dvere od auta. „Kate, nikam nechoď!“ Prikývla a odišla do domu.
Prišli sme pred cullenovskú vilu a vybrali sa ruka v ruke do domu.

„Máte to tu prekrásne.“ Rozhliadla som sa po byte a niečo mi to pripomínalo.

„Kto vám navrhoval byt?“ Carlisle sa zasmial.

„Ty! Telefonoval som do vašej firmy práve vtedy, keď si mala službu.“

Usmiala som sa. „Aspoň viem, že kde čo je.“ Išli sme do Carlisleovej domácej ordinácie. „Máš to tu veľké.“ Trochu som sa bála, keď mal Carlisle položené na tácke operačné nástroje aj s injekciami a ihlami.

„Sem si hačni a rozopni si košeľu.“

Sadla som si na ležadlo ako mi Carlisle prikázal, brucho mi natrel s nejakým olejom a položil mi naň chladný prístroj. Dlho pozeral na obrazovku a potom sa otočil ku mne.

„No?“ nadvihla som obočie a pozrela som sa na neho lepšie.

„Budeme mať ďalšiu princeznú,“ usmial sa a objal ma.

„To je tá najúžasnejšia správa na svete.“ Stisla som viečka k sebe a nežne pobozkala Carlislea.

„Takže malá Siss je na ceste,“ usmial sa a ja som vedela, že si konečne vybral meno.

„Ja s tým súhlasím.“

Obliekla som sa a išla som sa trochu porozhliadnuť po dome. Bolo to tu tak priestorné a krásne. Žiadne klišé po dome. Presne môj dom snov, už si spomínam. Vtedy na Valentína som pracovala a prišla mi objednávka na vilu. Mala som ju zariadiť sama, vraj to majiteľovi domu vadiť nebude. Má rád priestor a obyčajné veci zo života. Celý Carlisle, pomyslela som si a usmiala sa na jeden obrázok, ktorý bol zavesený na stene pri schodisku. Bola na ňom Kate s Carlisleom.


Ďakujem za všetky komenty. :)
Veľké poďakovanie Jessy, bez ktorej by táto poviedka asi nebola... :*


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska je sviňa - 5. kapitola:

 1
4.
Smazat | Upravit | 18.08.2014 [15:16]

Kdy pak bude další kapitolka? Napsala bych ti do shrnutí,ale žádné zatím nemáš. Emoticon Emoticon
PS.: Omlouvám se, že jsem nekomentovala povídku, ale je úžasná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2014 [20:25]

esmenelldievcence moje zlate ako som rada za komentiky.. Emoticon Emoticon
Kate dikii iiii nufka.. som rada ze sa ti kapitolka pacila... Emoticon Emoticon
Jess no uvidime.. no napadla ma jedna vecicka s Carlisleom.. Od toho aj.ten nazov pribehu... Emoticon Emoticon
a ano je za co dakovat... Emoticon

PS: mam vas vsetky rada Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

14.06.2014 [18:07]

JessyMne sa tiež páči, že si Kate tak rýchlo na Esme zvykla. Je strašne zlatučká. Emoticon
Stále sa však neviem zbaviť dojmu, že na to Esmino tehotenstvo prišli tak nejako skoro. :D Z malej Siss sa ale, samozrejme, teším. Emoticon Len teraz, keď im to všetko vychádza takmer podľa plánu, čakám, že príde nejaká podpásovka. Emoticon Alebo žeby nie? Emoticon No nechám sa prekvapiť. Emoticon A mimochodom, nemusíš mi vôbec za nič ďakovať. Emoticon Emoticon

13.06.2014 [14:40]

Kate3Jé! Emoticon Tak Kate říká Esme: mami. Emoticon To je hezký! Emoticon A Esme čeká Siss?! Emoticon
Carlisle s Esme jsou sladcí! Emoticon
Pěkná kapitolka! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!