Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska či závislosť 9. kapitola

Jane odvádějící Ewarda, Bellu a Alice


Láska či závislosť 9. kapitolaNess sa nepodaril jej plán zatajiť situáciu pred rodinou, ktorí už istotne niečo šípia. K tomu sa Jacob objavil skôr, ako dúfala. Dokáže ho oklamať pre jeho vlastné dobro? Stihne Jacob povedať Ness, čo k nej cíti?

9. kapitola

Rozhliadol sa po izbe a pohľadom sa zastavil na mne. Nedokázala som mu pohľad opätovať.

Bože, prečo sa tu musel objaviť tak skoro? Čo by som dala za jeden večer... ale no tak! Chcem mu pomôcť, nie?

Poriadne som sa nadýchla, otvorila som ústa, že niečo poviem, ale nevydala som zo seba ani slabiku. Hlas sa mi zasekol niekde v hrdle a stŕpol mi jazyk. Zavrela som ústa a pokúsila som sa preglgnúť. Podarilo sa mi to, ale mala som pocit, že potrebujem horúci čaj.

„Jake, poď von,“ navrhla som mdlo a vybrala som sa k dverám.

Ak bol prekvapený, nedal to na sebe znať a nasledoval ma.

Nedovolila som si pozrieť sa na našich, ktorí si už určite zo všetkého vyvodzovali vlastné domnienky, čo sa to tu vlastne ide riešiť.

Prudko som otvorila dvere a priam som vybehla po schodoch, cez rieku, pomedzi stromy a uháňala som krížom cez les. Zastaviť som si dovolila až keď som si bola istá, že naši nebudú nič počuť - aj s malou rezervou.

Jacob dobehol pár sekúnd na to a nesnažil sa skryť nechápavý, dokonca ustarostený, výraz.

A tie jeho oči... Prudko som potriasla hlavou a zhlboka som sa nadýchla.

Raz sa to musí skončiť.

Otvorila som ústa, že niečo poviem, no znovu som nič nepovedala. Nevedela som ako začať.

„Ness, čo sa to tu deje? Ušlo mi niečo?“ spýtal sa Jake a tým moju dilemu vyriešil.

„Nie, vôbec nie, naši len trochu nechápali moje... ehm... rozhodnutie,“ odpovedala som.

„Aké rozhodnutie?“ Jacob bol stále netrpezlivejší. To pripútanie je ale hrozné. Toto poznanie mi dodalo silu. Nedovolím, aby mu to ďalej ubližovalo. Nie, ak tomu môžem zabrániť.

„Jake, ja... veľa som rozmýšľala...“

„Aj ja som veľa rozmýšľal,“ skočil mi do reči. „Mal som ti to s tým pripútaním povedať skôr. Nikdy by ťa to tak neprekvapilo a možno si to aj nesprávne pochopila...“

„Ja sa s tebou už nechcem stretávať,“ nenechala som ho dokončiť vetu, pre zmenu, ja. Keby som to nespravila, možno by povedal niečo, čím by ma presvedčil. Nemohla som mu to dovoliť. Ak som ho chcela oklamať, musela som postupovať rýchlo.

Vyvalil na mňa oči. Videla som na ňom toľko šoku, zmätku a predovšetkým neuveriteľnej bolesti, až sa mi srdce rozbúchalo viac akoby malo. Odolávala som silnému nutkania uistiť ho, že to tak nie je a pripomínala som si, že táto bolesť je vlastne buď predstieraná, alebo je to len zlomené pripútanie.

„Ale,... veď... to... toto... nie... veď... ja... som chcel...“

„Mne je jedno, čo si chcel. Dôležité je, čo chcem ja a ja nechcem byť s tebou. Tak to proste prijmi a nechaj ma na pokoji,“ odsekla som.

Dúfala som, že teraz mu to dojde, pripútanie sa navždy zlomí a on ma nechá. V skutočnosti mi tie slová trhali srdce, do očí sa mi tlačili slzy. Nebudem tu plakať ako malé decko. Teda aspoň nie teraz. Pred ním sa snáď dokážem ovládať, nie?

„Jake, nikdy som ti nechcela ublížiť, ale... ja som si jednoducho uvedomila, že nepatríš do môjho života.“ Preklad: Uvedomila som si že nepatrím do tvojho života. Tak to, prosím, vezmi a nenúť ma ubližovať ti.

„Nie, Ness. To nie je tak. Nechcem, nie... ja ťa nemôžem stratiť. Ty si ako slnko, ako všetko, to nesmieš...“ Jacob naprázdno prehltol a začal sa strašne triasť. Potom zaťal ruky do pästí a zhlboka sa nadýchol.

„Mýliš sa, Jacob,“ zašepkala som, otočila som sa na päte a nechala som ho tam stáť.

Len tá jediná veta bola pravdivá. Skoro mi vyznal lásku, čo nikdy neurobil. Vlastne je to dobre, inak by som možno naozaj podľahla. Uverila by som tej krásnej lži.

Ale teraz už Jacobovi to hlúpe pripútanie nikdy neublíži.

Je preč.

Dúfam.


Prosím vás, ak čítate túto poviedku, zanechajte aspoň smajlíka. Samozrejme komentáre by boli ešte lepšie, vždy ma poháňajú dopredu. Keď je veľa komentárov som zvedavá aký bude ohlas na ďalšiu kapitolu a pridám ju rýchlejšie.  


10. kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska či závislosť 9. kapitola:

 1
30.12.2012 [13:14]

dcvstwilightNána, nána, nána jedna hloupá! Tohle... to jsem nečekala! Emoticon

2. Ja uz fakt newem jaku prezivku si mam dat...
05.10.2011 [20:19]

Vynikajuce... nikdy som nic lepsie necitala...

25.09.2011 [1:04]

BubulienkaPáni! Tak toto bolo naozaj husté! Opísané to bolo mimoriadne a ešte lepšie spracované. Bolo mi ich oboch ľúto. Je to úplne perfektná poviedka a skvelý neotrepaný nápad. Som zvedavá, či si k sebe nájdu cestu. Píšeš úžasne!! Len tie krátke kapitoly ma mučia. Emoticon Poviedka je tak perfektná, že musí byť aj dlhšia. Už sa nemôžem dočkať ďalšej. Bol to naozaj zážitok. Perfektne sa do toho vžívaš a vidno, že premýšľaš nad tým, čo píšeš. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!