Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Láska či závislosť 16. kapitola

5774


Láska či závislosť 16. kapitolaV tejto kapitole to bude trochu napäté. Jacob obviňuje Nessie zo sebadeštruktívnych sklonov a ona pomaly prichádza na to, ako to celé vyriešiť. Je to predposledná kapitolka, tak nešetrite komentármi.

16. kapitola

 

Jacob sa začal prechádzať po izbe, vyzeral, že zvažuje, čo mi povie a potom na mňa z ničoho nič vyletel.

„Počúvaj, odkedy trpíš sebadeštruktívnymi sklonmi?“

„To je tá diagnóza?“ Nechápala som.

„Nie, to je to, čo je jasné. Do pekla, Ness, čo to má znamenať, že si už viac ako štyri týždne nebola na love?! Chceš sa zabiť alebo čo?! Nič neješ, nič nepiješ, hráš sa, že si úplne v pohode! Čo to tu skúšaš? Veď si...“ Slová z neho leteli tak rýchlo, až sa mu plietol jazyk. Bol vážne naštvaný.

Preglgla som. Aké bolo príjemné, preglgnúť a necítiť to otravné škrabanie v hrdle.

O chvíľu mi však jeho hlas začal znieť ako nejaké otravné zunenie a prestala som vnímať, čo hovorí. Namiesto toho sa mi začali vybavovať ďalšie detaily.

Celkom ma zaujalo, ako som sa odlúčila od svojho tela predtým, než som omdlela. Bola som len okoloidúci, z tohto hľadiska nabralo všetko úplne iný význam.

„Nessie, ty ma nepočúvaš!“ vykríkol. Už mi dosť liezol na nervy.

„Prečo by som ťa mala počúvať? Čo je to za tón? Ako keby si bol môj otec a ja nejaké malé neposlušné decko. Takže sa láskavo upokoj, toto naozaj nemienim počúvať. Ako keby ti niečo bolo do toho, čo robím, ako to robím a kedy. Radšej sklapni a poď so mnou,“ dokončila som.

Kolieska v mozgu sa mi po dlhom čase poriadne roztočili a ja som dostala nápad.

Vôbec som nečakala, že budú mať na neho moje slová taký veľký dopad. Nekričala som ako on, ale ani som nešepkala. Proste tichý, monotónny, zato rázny a pevný tón. Jacob na mňa však zostal zízať ako teľa na nové vráta.

Spustila som nohy z postele a prudko som sa postavila. Trocha sa mi zatočila hlava, ale Jacob bol rýchlejší a stihol ma podoprieť.

„Opatrne,“ povedal.

Dával si dobrý pozor, aby to nepovedal tým učiteľským hlasom. Neprehnala som to?

Nakoniec som už normálne urobila pár krokov k skrini, i keď Jake bol hneď za mnou, pripravený zasiahnuť, keby niečo.

Vybrala som si svoj dlhý, huňatý župan vanilkovej farby a zabalila som sa do neho. Opatrne som vykročila z izby, cez obývačku, až ku dverám. Hoc som vedela, že v dome nikto nie je, radšej išla celkom potichu.

Nehlučne som otvorila dvere a potešilo ma, že už mi to nerobí žiadny problém.

Ostrý studený vzduch mi udrel do tváre, naplnený vôňami lesa a čerstvosťou dažďa.

Milujem dážď. Posledné týždne vôbec nepršalo, akurát  sa veľa šedivých oblakov zbieralo na oblohe. Bolo to také napnuté a dusné – také ticho pred búrkou.

Posadila som sa naľavo odo dverí. Strecha verandy to miesto pekne zakrývala, takže tam bolo pekne sucho.

Pritiahla som si kolená k sebe a položila som si na ne bradu. Cítila som na sebe Jacobov pohľad, keď sa posadil vedľa mňa.

Ja som však nemala v pláne otočiť sa. Sledovala som len kvapky pred sebou.

„Takže?“ spýtal sa nakoniec tichým, napätým hlasom.

„Tak som rozmýšľala, že tu máme taký malý problém...“

„Malý problém?“ odfrkol, všetko ovládanie sa stratilo.

Prevrátila som oči.

„Fajn, tak veľké problémy. Proste, myslím že som prišla na to, ako to vyriešiť bez toho, aby sme sa zamotali viac, než sme.“

Kútikom oka som sa na neho pozrela. Vyzeral, že chce niečo povedať, nakoniec si vzdychol a prikývol.


17.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Láska či závislosť 16. kapitola:

 1
30.12.2012 [13:47]

dcvstwilightCo to zase vymýšlí? Bože, ta holka se snad nikdy neponaučí! Emoticon
Letím dál, tahle poídka mě úplně pohltila. Emoticon Emoticon Emoticon

1. Bee1
19.02.2012 [15:52]

Bee1 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!