Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » L'immortale 3. kapitola

Edward a Bella


L'immortale 3. kapitolaPředem varuji, že tahle kapitolka je spíš takový dvou díl a rozhodně není pro čtenáře *pod 18*! Což vám zřejmě napoví, co se v něm bude odehrávat.
Ale dopadne to opravdu tak? Máme tu totiž ještě rytířku Kate, která bude bránit Bellinu čest, před nadrž**** Edwardem.
Ale tady vyvstává jedna otázka, podaří se jí to?
Ovšem taky není zcela jasné, proč to dělá, když tak moc chce, aby si Bella užívala života, než jí nabídne proměnu.
Kikketka ;-)

 

Pozoroval, jak se snaží fixovat titulky, které pomalu končily, a poposedl si blíž. Zmateně se po něm ohlédla, a i přes to, že v pokoji byla tma, připadalo jí, že má poněkud tmavší oči. A nejen to, vypadaly divoce a čišel z nich chtíč. Srdce jí poskočilo a vydalo se kupředu tak rychle, až cítila, jak jí bolestivě naráží do žeber.

 


(pozn. Díky téhle kapitole, jsem se rozhodla malinko charakterizovat upíry v povídce L’immortale, aby nevznikly nesrovnalosti.  Nejsou totiž typičtí, tak jak je známe z Twilight. Jejich tělo je tvrdší než lidské, to ano, ale záleží na způsobu jejich obživy. Teplota těla se pohybuje kolem osmnácti až dvaadvaceti stupni, ale nikdy neklesne pod patnáct, stejně tak se nevyšplhá nad pětadvacet, a to ani při pobytu na slunci, na kterém mimochodem, jak to známe z knihy, září. A mají vysouvací špičáky, které se při lovu automaticky vysunou o jeden a půl centimetru a jsou duté. Jinak skoro všechno ostatní zůstává stejné. Bledost, vynikající smysly, krása, dary… Další odlišnosti se budou postupně odhalovat.)

 



 

 

Otočila se zpátky k obrazovce a snažila se nevnímat okolí. Třeba ho to přestane bavit, doufala potají. Ale marně. Jeho ruka vystřelila k jejímu obličeji takovou rychlostí, že nestačila ani malinko ucuknout a on si ji otočil znovu tváří k sobě.

Hlava se jí roztočila jako kolotoč, když si všimla jeho toužebného pohledu. Začala zrychleně nahlas dýchat, a i když sebevíc nechtěla, nezmohla se na to, aby to zarazila. Vypadalo to, že ji vážně chce a moc. A nechápala, proč by měl toužit zrovna po ní. Ovšem nějakou představu samozřejmě měla, co by od ní tak mohl chtít… Navíc byl tak neskutečně nádherný. Zmateně se pokusila trochu odtáhnout, aby mezi nimi vznikl alespoň nějaký odstup. Nic naplat, při každém jejím odsunu se ale on přisunul blíž. Jeho vůně, která ji momentálně úplně obklopila, zablokovala v mysli veškeré rozumné myšlenky a napomáhala té iracionální polovině.  „Asi… asi si už půjdu… lehnout,“ dostala ze sebe pomalu a jen s velkým sebezapřením.

Zvedl jeden koutek úst a přiblížil se k ní. „Nudím tě?“ zeptal se hlasem, který toho sliboval opravdu hodně. Cítila, jak jí začínají nervozitou vlhnout dlaně a nejenom dlaně…

„Ne,“ vydechla celá zmámená, „vůbec ne, ale…“

Zbytek už nestačila doříct, protože další slova zanikla v polibku. Edward přitiskl svoje chladné rty k těm jejím. Dokonale teplým a měkkým. Tělem jí projel žhavý proud a ona jej vnímala v každičké částečce svého těla. Ale i přesto se od něj pokusila z posledních sil odtáhnout. Nechtěla, aby to zašlo až tam, kde už by to nešlo zabrzdit, ale nakonec to stejně vzdala. Přesně tohle si totiž tak moc přála. A bylo to daleko krásnější, než si kdy dokázala představit. Jeho chladivé rty… Vypnula veškeré otravné myšlenky, které na ni křičely, že takhle to rozhodně není správně, protože mu jde jen o jedno. Právě teď šlo všechno stranou. Chtěla ho tak moc, že pokud tohle měla být jejich jediná společná noc, tak nevadí. Nejenom jeho ústa, ale i tělo se jí zdály poněkud tvrdší a chladnější, přesto to teď její mozek odmítal řešit. Svět se zastavil a ona byla schopná vnímat jen Edwarda a jeho neodolatelně vášnivé polibky.

Jazykem jí přejížděl po rtech, a jakmile je malinko pootevřela, okamžitě vklouzl dovnitř. Pozastavil se, když racionální část té věci, kterou normálně nosil v hlavě, jaksi odmítala plnit službu a krotit jej a celkem se vyděsil. Ale ne dostatečně na to, aby dokázal přestat. Stáhl si Bellu pod sebe, vklínil se mezi její nohy a začal hladit po stehně. Absolutně se mu nebránila, tak povzbuzen nebo spíš nabuzen její neuvěřitelnou povolností, ji opatrně zalehl.

Rukou mu zajela do vlasů a druhou prozkoumávala jeho svalnatá záda. Dole začínala cítit napětí a horko, které šílenou rychlostí narostlo v momentě, kdy se jí Edward otřel svým klínem o podbřišek. Vzdychla a jedna její noha spadla z gauče, jak je v náhlém zápalu odtáhla od sebe, aby mu tak nevědomky umožnila lepší přístup. A on v polibku nekompromisně přitvrdil poháněný svou spalující vášní.

Snažila se přitáhnout si ho blíž, ale i přes to je přerušil a přesunul rty na její hrdlo. Byla úplně bez sebe. Nejen z polibků, kterými laskal její krk, ale i hlazením jejího těla. Neovladatelně se proti němu vypínala, když nával vášně překročil veškeré dosud jí známé hranice.

Jednou rukou pomalu vyhrnoval triko, ale pak to prostě vzdal, zajel dovnitř, aby našel to, co tak hledal. A pak se vrátil k jejím ústům a znovu je spojil, zatímco jeho šikovné prsty si pohrávaly s jejími ňadry.

Bella už si nedokázala představit, že by měly přestat v tom, co tady právě dělají, a když mu svou drobnou ručkou přejela po celé délce jeho už v pozoru čekajícího mužství, zavzdychal i on.

Snažil se zůstat opatrný, ale šlo to čím dál hůř. Mysl mu zatemňoval nezadržitelný chtíč a dole už mu taky nebezpečně pulzovalo. Zatoužil po uvolnění. Potřeboval to. Jenomže takhle rychle to udělat nechtěl, a tak se rukou vydal na průzkum dolů. Jeho drzé prsty se opatrně dotkly tenké látky kalhotek, ale i přes ně ucítil horkost, která odtud vycházela. Když mu Bellin dech sklouzl po tváři, jeho příčetnost mu málem zamávala na rozloučenou. Pod kůží se jí doslova vařila krev, která ho byť v nejmenším nelákala, což nedokázal tak úplně pochopit. Normálně by v něm totiž probudila jen hlad a nic víc. To, že ji teď chtěl jinak než jako potravu, pro něj byla zatracená záhada. Jenže za to byl i vděčný, nemusel se bát, že se ji pokusí kousnout. I když neměl strach z toho, že by ji proměnil, ale spíš se strachoval, že by přišla na to, kdo ve skutečnosti je.

Prsty vklouzl pod látku hned ve středu jejího klína, a prvně ji jen lehce pohladil. Byla na něj už připravená. Je tak dokonale jemná a nádherně úzká, napadlo ho, jakmile dovnitř vnořil jeden prst. Nebyl si tak úplně jistý, ale vypadalo to, že ona snad ještě s mužem nebyla… Ne! Blbost! Naprostá hovadina! Podle toho, jak dneska tancovala, už určitě bude mít něco za sebou.

Nikdo se jí nikdy takhle nádherně nedotýkal, teda ne, že by to dokázala posoudit, to ne, ještě nikomu nedovolila to, co s ní právě teď prováděl Edward. Byla to neskutečná rozkoš, kterou v ní vyvolával, a ona jednoduše nedokázala být tiše. Když si s ní pohrával tam dole, párkrát zavzdychala tak hlasitě, že to muselo být slyšet na míle daleko a možná i dál, ale ani trošku se nestyděla. Nemohla se dočkat, chtěla ho cítit uvnitř. Chtěla vědět, jaké to bude.

 

Najednou se z pokoje Kate ozval bolestivý výkřik, který je oba zmrazil a probral z jejich vášnivého opojení. A v sekundě už každý seděl na úplně opačném konci pohovky. Edward ještě rychle zapnul znovu ten stejný film a své vzrušení zamaskoval polštářem. Prohrábl si vlasy a v duchu si nadával za to, že se nehlídal líp, ale copak to šlo? Ne! V Belliné přítomnosti to prostě nedokázal. Ta holka s ním doslova cloumala. Ve vzduchu se pořád vznášela opojná vůně vzrušení, když do pokoje vtrhla rozčílená Kate a sjela oba nabroušeným pohledem.

„Co se tady děje?“ hudrovala.

„Nic, jen jsme se s Edwardem dívali na film,“ odpověděla nesměle Bella a pozorovala přitom koberec. „Horor,“ doplnil ji Edward pořád ještě podbarveným hlasem. Na prstech cítil vlhkost, která tam zůstala po návštěvě toho překrásného místečka.

Bella si přitáhla nohy k hrudi a vlasy si pokusila zakrýt tváře, které jí doslova hořely. A nejen tváře… Kate pro jistotu nevěnovala jediný pohled.

„Já teď bohužel musím odvézt Thoma do nemocnice, protože si nechtěně zlomil ruku,“ pověděla klidně, ale Edward si z myšlenek udělal vlastní obrázek celé situace. A to, že hlasité projevy, které se ozývaly právě z obýváku, přesvědčily Kate o tom, že Bell zneužívá a v rozčílení svému Thomasovi trochu víc zmáčkla ruku, která ten tlak bohužel nevydržela. Ušklíbl se a nechal ji, aby pokračovala, „takže, Edwarde, já si půjčím tvoje auto,“ říkala ještě pořád vcelku klidně, „a ty,“ ukázala na něj prstem a oči přivřela do škvírek, „už nepouštěj žádný horory!“ tentokrát už hrozila. „Jasný!?!“

Zvedl ramena v náznaku pochopení, ale netvářil se vůbec kajícně. „Rozkaz, šéfová!“ sarkasmus se ani nepokoušel maskovat.

Bella se v rychlosti zvedla: „Tak já už asi půjdu. Dobrou…“ kajícně odcupitala do pokoje. Skrz zavřené dveře poslouchala hádku mezi Kate a Edwardem, ale nedokázala pochytit, co tam do sebe tak horečně hučí. A i přes veškeré vzrušení a povyk, který se té noci odehrál, ji pomalu začal obestírat spánek. Smutně si povzdechla, protože tušila, že se na ni teď Kate bude zlobit, když je přistihla ve skoro prekérní situaci. Ačkoli to všechno nebyla tak docela její vina, přesto se ale mohla bránit daleko vehementněji. I když vlastně možná ani nemohla.

Dřív nebo později si o tom budou muset promluvit, protože Kate nebyla blbá a moc dobře věděla, co se tam stalo nebo lépe, k čemu se schylovalo. Nedokázala však v sobě najít dostatečnou lítost nad tím, co tam s Edwardem prováděli. Dokonce se přistihla, že je jí spíš líto fakt, že to nemohli dokončit. Tak moc ho chtěla.

Jakmile se ovzduší trochu uklidnilo a nikdo na nikoho neječel, Bella sebou konečně znaveně kecla do postele. Zrovna se zakrývala peřinou, když někdo zaklepal. Vyděsila se a raději neodpovídala, nechtěla vědět, kdo by to mohl být, i když nějaké tušení měla.

„To jsem jenom já, Kate!“ ozvalo se zpoza dveří mile. Uf, tak to není Edward!

„Pojď dál,“ pozvala ji Bella, povzbuzená tónem jejího hlasu. Když už si to musí vyříkat teď, tak fajn.

Kate vstoupila do pokoje a posadila se na kraj postele nejblíže Bell, a pak se na ni usmála, protože její kamarádka se tvářila dost nervózně a smutně.

Belle překvapením spadla brada, tohle nebylo zrovna to, co očekávala. Výčitky, nadávky a možná i nějakou tu hodně sprostou urážku, ale tohle?

„Neboj se, Bell,“ promluvila potichu Kate.

„Nebojím,“ bránila se, „jen jsem čekala, že se na mě budeš… ehm, no… zlobit, protože jsi asi pochopila, co se tam,“ ukázala směrem k obýváku, „dělo, ne?“dodala tak potichu, jak jen to bylo možné a podívala se provinile na Kate. „A chtěla jsem se ti omluvit,“ dodala.

„Za co proboha?“ tvářila se zmateně tentokrát Kate.

„No, i když to nebyla všechno moje vina a rozhodně jsem si nezačala,“ zčervenala při vzpomínce, jak Edward poznával její tělo a jak moc se jí to líbilo, „ale taky jsem se nebránila. Chápu, že Edward je přítel tvojí sestry,“ v hlase se jí ozýval smutek, „a ty máš právo se na mě zlobit!“

Kate pozorně poslouchala. Trošku ji naštvalo, že si tohle Bella myslí, ale na druhou stranu chápala, že jaksi nemůže tušit, že jí na Tanye zas tak nezáleží jako na ní. „Bell,“ promluvila opět klidně, „já se nezlobím na tebe, ale na Edwarda!“ jeho jméno skoro vyplivla. „Ale co vím, tak oni spolu nechodí, jen spolu spí. To víš, Tanya by samozřejmě chtěla víc, ale Edward ne. Ten by se rozhodně s jednou ženskou nespokojil. Mockrát jsem jí říkala, ať se na toho blbce vykašle a najde si někoho, kdo o ni bude mít opravdový zájem, ale nechce to pochopit, protože ho prý miluje. Pořád se pokouší, aby s ní zůstal, ale jaksi se to její snažení míjí účinkem,“ mluvila potichu a vyrovnaně Kate. „A taky vím, že je šíleně žárlivá, a kdyby se dozvěděla jen slovíčko o tom, co se tady dělo…“ nešťastně se odmlčela.

Belle se nesmí nic stát. Edwardovi to snad už jasně vysvětlila. Co si ten grázl myslí? Nikdy ještě s člověkem nebyl! A na to, aby si obohacoval svoje perverzní staleté zkušenosti, mohl Bellu klidně vynechat! Parchant jeden! Kate se potřebovala rychle uklidnit. Nechápala, kde se tak najednou v tom blbečkovi vzala náhlá chuť vyzkoušet tohle. Pokud si dobře pamatovala, Edward nad lidmi jen ohrnoval nos, teda pokud se nemluvilo o jídle… Snad tohle není jen nějaká idiotská sázka. Musela ale zanechat přemýšlení, protože Thomas na ni už čekal dole u auta, třepal se zimou a držel si zápěstí.

„Hele, teď musím do té nemocnice, ale brzy se vrátím. Kdyby tě Edward náhodou začal otravovat, tak mi brnkni. Budu tady hned. A volej kdykoliv!“ dokončila Kate a zvedla se k odchodu. „Dobrou,“ houkla na ni ještě mezi dveřmi, než zavřela.

Bella se jen usmála, přetočila na bok a pokoušela se přivolat spánek, který ale jak na potvoru nepřicházel. Byla jako na trní ze všech těch informací, které jí Kate poskytla. Takže oni spolu nechodí, pousmála se. Tomu, že spolu jen spí, nebo že mu jedna nestačí, raději nevěnovala pozornost, už tak toho na ni bylo moc. Taky nedokázala pochopit chování Kate. Myslela si, že se bude svojí sestry zastávat, ale tohle teda nečekala. Vypadá to, že ji Kate má opravdu ráda, ba co víc, snad i radši než Tanyu. A proč teda tak vyváděla? Chtěla ji jen chránit, nebo má za lubem něco víc? Všechny tyhle nové skutečnosti Belle nedávaly spát. Přetáčela se v domnění, že ji to třeba unaví, ale nic. Spánek nepřicházel ani po půl hodině ustavičného převalování a Kate pořád nikde.

„Sakra!“ zaklela šeptem do tmavého pokoje a vylezla z postele. Usmyslela se, že si dá zmrzlinu. Třeba mě uklidní aspoň ta, pousmála se hořce.

Opatrně a potichounku otevřela dveře pokoje a pozorně se rozhlédla okolo. Pak se stejně neslyšně vydala chodbou směrem do kuchyně. U dveří, kde měl být Edward, se na moment zastavila a poslouchala, jestli náhodou neuslyší nějaké zvuky, ale bylo tam absolutní ticho, takže nejspíš spal. Oddechla si a pokračovala směrem do kuchyně. Obývák v ní na moment vyvolal vzpomínky na dnešní noc, a tak nasucho polkla, když si uvědomila, jak daleko se s ním dostala. Bylo to až neuvěřitelné a teď jí to všechno přišlo spíš jako sen, než realita minulosti. Když za sebou zavírala dveře kuchyně, viditelně se uvolnila. Zapnula rádio a nechala jej tiše vyhrávat pomalé melodie. Zmrzlina byla s příchutí čokolády a ještě něčeho, co ale v tom pološeru nedokázala rozluštit. Spokojeně se vyhoupla na linku, nohy nechala spuštěné a bokem hlavy se opřela o lednici. Zapíchla lžičku do té ledové hmoty, aby konečně uspokojila svůj chtíč alespoň takto a pozorovala přitom měsíční paprsky, které oknem dopadaly na podlahu, a tam se slévaly v jedno obrovské šedé jezero. Na chvíli se měsíční hladina ztratila a v kuchyni se rozhostila úplná inkoustová tma, to když se měsíc schoval za mraky. Bellu to ale nijak nerozhodilo, měla lžičku a zmrzlinu a to jí zatím ke štěstí stačilo. Navíc rádio neustále potichu vyhrávalo.

Když se pak znovu objevilo trochu světla, spatřila dveře od kuchyně otevřené. Chvilku se tím směrem koukala a přemýšlela, jestli je náhodou nedovřela, a teď je průvan úplně otevřel. To by ale nějaký musela cítit?

 

 

*


Tady jsem to chtěla původně ukončit, ale možná bude lepší tuhle kapitolku nerozdělovat, takže tu vyvstává další otázka. Dotáhne Ed svoje snažení až do konce? Dostane nakonec Bellu? A bude ho ona ještě chtít po tom všem, co jí o něm pověděla její kamarádka Kate? Edward, který ohrnuje nos nad lidmi, najednou zatoužil po Belle, která je právě jen obyčejný člověk. Ale není to z jeho strany jen rozmar nebo sázka?

Ale i tentokrát musím varovat, že ani tato část není *pod 18*!


*

 


„Bu!“ ozvalo se z druhého směru hned vedle ní. Tak tohle opravdu nečekala ani ve snu. Takže z ní vylétlo jen jakési zděšené zajíknutí a úlekem upustila i zmrzlinu, jak jí ruka vyletěla k srdci, které se v momentě splašilo. Ještě než se stihla otočit, Edward kelímek zachytil a postavil o kus dál na linku. Zářivě se usmál, aby tak zakryl provinění.

„Bože!“ zanadávala.

„Docela se mi líbí tohle oslovení, ale ty mi tak říkat nemusíš,“ pokusil se o vtip, ale pochyboval, že by jí to teď rozesmálo. A nemýlil se.

Nádech, výdech, opakovala si stále dokola Bella, která momentálně dýchala jako rozzuřený býk. Jen co jí alespoň trochu přestalo zběsile tepat v uších, zuřivě se podívala na toho blbce, který ji takhle vyděsil. „Víš, jak jsem se lekla?“ vyprskla naštvaně a založila si ruce na hrudi. Chtěla mu dát jasně najevo, že ji opravdu vytočil. Na tyhle idiotské vtípky si díky svému nevlastnímu bratrovi vypěstovala mega alergii. A dalšího takového Alexe? To opravdu neměla zapotřebí. Byla tak šíleně naštvaná a chtěla se zlobit dál, jenže ten jeho andělský obličej jí to vůbec neusnadňoval. Teď se navíc ještě tak nádherně přidrzle usmál a v očích mu zajiskřilo. Rukama se křečovitě zapřela za stehna a pokusila se uvolnit.

„Promiň,“ špitl k ní, „asi to nebyl nejlepší nápad.“

„Asi to nebyl nejlepší nápad? To teda nebyl!“ zahučela rozhořčeně. To je teda myslitel! Jeho přítomnost ji štvala o to víc, čím víc se tvářil provinileji. Vlastně ji teď štval celý Edward, nejenže se kvůli němu nemohla na nic soustředit, ale navíc ani uklidnit. Hrudník se neustále zběsile zvedal a klesal a ona cítila, jak jí adrenalin proudí tělem.

Pokusil se využít situace. „Můžu to nějak odčinit?“

„Cože?“ Chvilku mu opětovala jeho horoucí pohled, než se prudce nadechla. „Jo, vlastně… můžeš mi dát zpátky tu zmrzlinu? A jak… jak to, že nespíš?“ vydolovala ze sebe.

„Nešlo spát, když jsi tak blízko.“ Dech jí na moment uvízl v hrdle. „Musel jsem se opravdu hodně krotit, abych nevtrhl do tvého pokoje a…“ nechal větu nedokončenou a přesunul se mezi její nohy, které jen tak nečinně vysely z linky. Natáhl ruku až k jejím vlasům a zastrčil pramen, který zakrýval červenající se tvář, za ucho.

„Radši už půjdu,“ vyhrkla zmateně a doufala, že se posune a nechá ji, protože by nebyla schopná přestát podruhé to všechno, co se tu znovu nabízelo. Tak moc ho chtěla i přesto, co jí o něm Kate řekla. Bylo celkem jasné, že pokud se to dneska opravdu stane, bude to jen jednou. Pochybovala, že by měl zájem si to zopakovat. Edward nebyl v žádném případě věrný typ.

„Ty už chceš jít? Nechceš tu zůstat se mnou?“ pověděl tím svým temně smyslným hlasem a jeho pohled se jí dostával hluboko pod kůži.

 

*

 

Nebyl si tak úplně jistý, kde se vzala, a jestli je úplně správná, jeho nevysvětlitelná touha po Belle. Jenže nejde prostě jen tak odolat. Chápal, že je tahle lidská dívka pro Kate velice důležitá a ona mu to taky dala dost hlasitě najevo. Dokonce mu slíbila, že z něj udělá doutnající popílek, jestli Belle ublíží. Ale on jí přece ublížit nechce. Ne. Tak rád by ji potěšil. Alespoň to si teď namlouval. Byla první člověk, po kterém kdy zatoužil a ne kvůli krvi.

Když Kate odešla, zavřel se v pokoji a pokoušel se zklidnit rozbouřené hormony, ale Bellina blízkost mu to jaksi nedovolovala. Alespoň ne úplně. Poslouchal každý pohyb, každý její nádech a věděl, že nemůže usnout. Pořád se převalovala. Chvíli poté mu volala Kate, že se zdrží a kontrolovala, jestli náhodou není s Bellou. Spí, řekl jí. Jakmile zaslechl, že vstala, zpozorněl, a když se zastavila před jeho pokojem, ani nedýchal a doufal, pak ale bohužel pokračovala dál až do kuchyně, kde za sebou zavřela dveře. Ještě chvilku se snažil odolávat, ale jakmile všechno potemnělo, vyrazil k ní. Vzhledem k tomu, že si ani nerozsvítila, měl moment překvapení. Tak se ji teď snaží svést. A bylo mu naprosto jasné, že se to povede.

 

*

 

„Kate se určitě brzy vrátí,“ zašeptala rozechvěle.

„Ne,“ jeho sladký dech jí sklouzl po tváři a dokonale omámil veškeré smysly, které doposud ještě docela fungovaly. Najednou byl zase tak strašně blízko. A k uzoufání překrásný. Nedokázala odtrhnout pohled od jeho rtů, přála si je ještě jednou ochutnat.

Snad jako by věděl, na co myslí, po čem touží, naklonil se k ní a políbil ji. Prvně jen tak lehce, pokušitelsky. Bella se pro jistotu honem chytila kraje linky, aby jí ruce náhodou nezabloudily někam jinam. Polibek mu ale se vší vervou oplácela, a tak když ho přerušil, zamračila se. Vyloudilo mu to na tváři usměv a sklonil se k jejímu krku, aby mohl pokračovat v dalším přemlouvání. Neudržela se a z úst jí unikl jeden tichý sten. Spokojeně zamručel do její kůže a přitáhl si ji blíž. Jeho ruce jemně přejížděly po zádech.

„Ne,“ opakovala stále dokola hlasem, který byl nabit vzrušením.

„Co ne?“ zeptal se, aniž by ji přestal laskat.

„To nejde… To nemůže…“ dostala ze sebe po chvíli malinko zadýchaně.

„Co nemůžeme?“ zeptal se vychytrale, aniž by přerušil svoje dílo. Věděl, že když bude opravdu chtít, neodolá mu. Žádná neodolá. Tentokrát ale bláhově chtěl, aby to byla jen ona, kdo rozhodne. Odkud se však tahle bláznivá touha vzala, nedokázal jaksi určit. Nikdy se žádné neptal, všechny jednoduše chtěly.

„Tohle…“ polkla, protože se jí mluvilo stále obtížněji. Její ruce, které ještě před chvílí křečovitě drtily okraj linky, se teď pomalu přesunuly na jeho hrudník. Měla v plánu ho od sebe odstrčit, ale jakmile se dotkla toho nádherně vypracovaného a hladkého těla, veškeré odhodlání přerušit ho, se najednou vypařilo. Doslova vzplálo a proměnilo v popel. Bříšky prstů jemně přejížděla po jeho pokožce.

„Vždyť neděláme nic špatného,“ odpověděl vzrušeně. Každý dotek, který mu věnovala, ho doslova žhavil do běla. S takovou něhou se ho nikdy žádná žena nedotýkala. Její prsty mu klouzaly po kůži jako letní vánek, hřejivý a lehký. Tak moc ji chtěl, nebo spíš potřeboval a to ho dokonale mátlo. Ale chtěla ho stejně i ona? Přestal se mazlit s jejím krkem a odtáhl se od ní. Naštvaně zamručela a zamračila se. Byla celá vláčná a on ji tam nechal bez opory. Kdyby se teď odporoučela k zemi, nebylo by to pro ni žádné překvapení.

Edward se díval pořád stejně, z očí mu plál chtíč. „Jestli v tom nechceš pokračovat, já tě nutit nemůžu a ani nebudu… Nechci…“ o kousek poodstoupil, aby jí dal prostor. Přál si, aby chtěla. Potřeboval se jí dotýkat. Toužil po tom, aby ji mohl poznat. Co by dal za to, kdyby mu alespoň na moment dovolila nahlédnout do své hlavy.

„Nevím,“ vyrušila jeho myšlenky Bella, která se zamyšleně koukala k oknu. V hlavě měla najednou jasno, když už se na ni nelepil a nedotýkal se jí.

O kousíček se přiblížil, ale ne o moc. „Chceš mě?“ zeptal se naléhavě.

Srdce jí poskočilo a začervenala se. Ta dvě slova jí v břiše vyvolala příjemné napětí. Kdo by tě nechtěl, napadlo ji hořce. Otočila svůj pohled na něj. Byl tak intenzivní a plný emocí. „Já…“ odmlčela se, aby si utřídila myšlenky, „chci,“ vypadlo z ní vcelku rychle, až Edwardovi zacukalo v koutku, „ale…“ opět zmlkla a zachmuřila se. Chvilku čekal, jestli bude pokračovat, ale zřejmě nenacházela ta správná slova.

„Ale?“ zkusil to. Tušil, co by to mohlo být.

Znovu se začervenala. „Mám tak trochu strach z Kate, kdyby nás našla,“ řekla ještě normálně, ale pak promluvila daleko tišeji, „a taky proto, že jsem ještě nikdy…“ sklopila hlavu a nechala větu nedokončenou, raději pozorovala svoje spletené ruce. Nechtěla mu vyslepičit, že takhle intimně ještě nikdy s nikým nebyla, ale nakonec se rozhodla, že to tak bude lepší. A pokud ho to odradí, tím líp. Třeba má rád jen zkušené… Vypadal na to. Ale co když ne?

Edward už se mezitím zase přisunul k Belle, ruce položil na její horké tváře a zvedl jí hlavu. Od Kate se teprve při hádce dneska v noci dozvěděl, že ještě nikoho neměla, a tak taky proto chtěl odolat, ale postě to nedokáže. Nebezpečně ho k sobě táhla a on prozatím nebyl schopný pochopit, proč tomu tak je. Byla tak zvláštní. Nikdy by neřekl, že tahle dívka ještě nikdy nikoho neměla. A přitom její smyslný tanec vypovídal úplně jinak, když se na něm tak rozkošně vlnila. Stačilo na to jen pomyslet a… „Nemusíš mít strach,“ promluvil k ní s takovou něhou a jeho hlas přímo ubezpečoval, že se opravdu bát nemusí. Přesto byla pořád šíleně nervózní, protože věděla, co přijde. Nebo spíš o co přijde a hlavně s kým. Navíc už teď se jí zdálo, že je do něj zamilovaná, což bylo to nejhorší, co se mohlo stát. Tušila, že to pro ni potom bude o to těžší. Sakra! Kdy jsem se do něj stihla zamilovat?

Pak se na to ale pokusila podívat pozitivně. Alespoň o to přijde s Edwardem. Sexy Edwardem.

Ještě chvilku pozoroval její tvář a to spektrum emocí, které se jí tam míhalo jako jarní přeháňka, než je znovu spojil v polibku. Usmála se.

A aniž by je přerušil, vzal Bell do náruče a odnesl ji do jejího pokoje.

 

 

(Tuhle písničku miluju a navíc to na ně sedí! Sníh na sahaře... Teplo a chlad...)


Položil ji opatrně na postel a sám si rozkročeně klekl nad ní. Jeho kolena se lehce dotýkala jejích boků. Nikdy ještě s člověkem nebyl, teda až na některé případy ano, ty však nikdy nebyly eroticky podníceny. To byl jen hlad. Ani za svého lidského života s žádnou ženou nebyl, což bylo celkem zvláštní, ale tenkrát se soustředil spíš na kariéru. Bylo mu krátce kolem třiadvaceti, když byl zraněn v boji. Každopádně s proměnou se jeho život rapidně změnil.

Zajel rukou na její ploché bříško, přičemž pokračoval pomaloučku směrem vzhůru, a přitom stahoval i tričko, které tak moc překáželo. Chtěl si ji konečně pořádně prohlédnout. Ale až teprve teď si uvědomil, jak jemnou má vlastně pokožku. Bylo to opravdu zvláštní.

Bella se pokusila posadit, aby mu pomohla zbavit se toho jediného svršku a zvedla ruce nad hlavu. Edward ho bez problémů svlékl a obnažil ji tak skoro celou. Okamžitě se natiskla na jeho hruď, protože nechtěla, aby si ji příliš prohlížel. Tak moc se styděla.

Vzal její mírně se červenající tváře do dlaní a naléhavě políbil. Cítil její teplé a nahé tělo na tom svém a hroty jejích bradavek, které se o něj v nádechu a výdechu neustále otíraly.

Byla absolutně spokojená, šťastná, vzrušená, a to všechno dohromady a daleko víc, ale mírně to kazil jen ten zatracený stud. Edward jí v polibku pomalu pokládal, a když už opět ležela, odtáhl se od ní, aby se konečně pokochal pohledem na její tělo. Zrudla jako přezrálé rajče a ruka jí vystřelila k prsům, zakryla je.

Edward se na ni prvně nesouhlasně zamračil, ale pak jen mile usmál, protože tohle byla jeho první stydlivka. Nikdo se před ním ještě nikdy nezakrýval. Pohladil ji po ruce, kterou si skrývala ňadra, a jeho prsty zajely mezi ty její, aby jí mohl ruku odtáhnout.

Odvrátila od něj pohled. Nevěděla, proč se takhle moc stydí, ale nedokázala se proti tomu absolutně bránit. Vydaná na milost a nemilost. Možná to bylo tím, že Edward byl tak moc dokonalý a ona jen obyčejná a průměrná? Nebo snad proto, že to bylo její poprvé a on byl první, kdo si ji mohl takhle bezostyšně prohlížet a nejen to. Znovu ji pohladil po její červenající se tváři. Slastně přivřela oči. A on pomalu pokračoval od jejího obličeje přes krk až k jednomu z ňader, které uchopil do dlaně a palcem přejel po jeho ztvrdlém hrotu.

„Jsi tak… nádherná,“ vydechl okouzleně. Střelila k němu pohledem, a i když v pokoji panovalo šero, viděla naprosto všechno. Prohlížel si ji tmavýma očima, ze kterých sršel chtíč a plno dalšího. Bezděčně nasucho polkla, když se k ní skláněl. Znovu je spojil v polibku, ale tentokrát daleko vášnivějším a dravějším.

Úspěšně sundal i kalhotky, zatímco její ruce bloudily po jeho těle. Trošku ji štvalo, že ona je už úplně nahá a on má pořád na sobě ty zatracené tepláky na spaní. Zatáhla za tkaničku, která se okamžitě uvolnila a její neposedná ruka vklouzla dovnitř. Spodní prádlo ale neměl. Zaradovala se, a když našla, to co hledala, a že to nedalo žádnou práci, polaskala ho. Edward vzrušeně vydechl přímo do jejích úst. Nečekal a rychle se postavil, aby se i on mohl zbavit zbytečného oblečení. Tentokrát se už ale nacpal mezi její nohy a opatrně ji zalehl.

Bella měla možnost si ho alespoň pořádně prohlédnout a jeho velikost ji trochu vykolejila, ač to na sobě nedala nijak znát. Panebože, tohle se do mě nemůže vejít! Když se jí pak vklínil mezi nohy, blízkost toho, co mělo přijít, ji vyděsilo. Srdce bilo tak silně, jako by si chtělo prorvat díru skrz jejím hrudníkem a zbaběle utéct.

Edward si všiml změny a nejen proto, že slyšel ten zběsilý tlukot.

Naklonil se k ní: „Neboj se, budu opatrný,“ zašeptal jí do ucha, a pak se vrátil k její tváři, aby ji mohl ubezpečit i pohledem. Nechtěl, aby se bála, i když věděl, že poprvé to pro ni zřejmě nebude perfektní zážitek. Věnovala mu jen jeden mírně přiškrcený úsměv, na nic víc se momentálně nezmohla. Políbil ji daleko naléhavěji a něžněji, aby tak dal váhu svým slovům. Rukou sjel dolů k jejímu klínu a začal ji laskat. Prvně přejel prsty po poštěváčku a pak zajel ještě níž, dokud se nedotkl jejího vchodu, který ho už vítal svou neuvěřitelnou vlhkostí a jakmile ji ucítil, dole mu nebezpečně zaškubalo. Prudce se nadechl. Vnořil dovnitř jeden prst, pak druhý. Zkoumal jaká je uvnitř a vychutnával si, jak mu přitom zaryla nehty do zad a prohnula se v zádech. Chtěl se zbavit napětí, které cítil dole, a které začínalo být až neodbytně bolestivé, ale čekal, až bude chtít i ona.

Prsty jí neustále a něžně doháněl do výšin naprosté dokonalosti. V hlavě už neměla snad jedinou kloudnou myšlenku. Přerušila polibek: „Já… už…“ ale Edwardova ruka, která se dole tak činila, jí sebrala veškerá další slova. Znovu se vypnula proti jeho tělu a zasténala, „…prosím,“ raději rychle zažadonila, jakmile ta dokonalá vlna na chvilku opadla. Nedokázala už čekat, chtěla ho mít uvnitř, a třebaže věděla, že ji to zřejmě bude bolet, vzrušení, které jí tepalo celým tělem, už nešlo zastavit. Podíval se na ni, jestli to myslí vážně a ona si ho na znamení souhlasu přitáhla zpátky do polibku.

Prvně se jí jen lehce dotkl špičkou, než do ní opatrně zajel. Bolestivě stiskla víčka, ale zatím se to dalo vydržet. Jeho rty opustily ty její. Prohlížel si ji velmi pozorně. A ona věděla, že se dívá, i když měla zavřené oči, a proto se pokusila zůstat uvolněná. Šlo to ale dost těžko. Jak se do ní pomaloučku nořil, zatnula čelist pod náporem bolesti. Cítila, jak ji roztahuje, ale jinak to nešlo.

Jenže on jí nechtěl ubližovat, a tak se zastavil a přemýšlel, co dál. Nevěděl, jestli má pokračovat. Sevřela nohy, aby ho nenapadlo vyklouznout a její ruce se přemístily ze zad na jeho zadek. Pokusila se ho zatlačit proti sobě.

Takže bylo rozhodnuto. Edward zavřel oči, sykavě se nadechl a na jeden pohyb jí naplnil úplně celou. Byla tak nádherně pevná a těsná, úplně ho obemkla. Překvapeně vydechl nad tím dokonalým pocitem. Bella mu pod náporem bolesti tentokrát zaryla nehty do jeho zadní části. Do očí se jí hnaly slzy, mrkáním je však skoro všechny rozehnala. Ale pár jich přece jen uniklo.

Edward zůstal uvnitř a nehýbal se. Čekal, aby si na něj zvykla, a mezitím palci otíral ty dva potůčky a zasypával její rty drobnými polibky. Z nádechů poznal, že jí naštěstí moc neublížil.

Za chvilku se opravdu uvolnila a nepatrně se na něj usmála. A tak se v ní začal pomalu pohybovat. První, co ucítila, byla jen ostrá bolest, která se ale díky jeho něžným a nanejvýš opatrným pohybům pomalu vytrácela. Navíc tak příjemně chladil i uvnitř. Úplně však nezmizela, ale začala se mísit s něčím jiným. S něčím novým a doposud nepoznaným. Něčím, co bylo naprosto úžasné a dovádělo jí to až navrchol. Prohýbala se a tiskla k jeho tělu, ve snaze nějak to nádherné napětí uvolnit.

Edward byl překvapený, nečekal, že si bude první milování takhle užívat, a tak pomalu přidával tempo, až přirážel čím dál rychleji, protože ho ten úzký prostor přiváděl do výšin absolutního blaha. Nic takového nikdy nezažil. Neustále Bellu sledoval, jestli ji náhodou nezačalo něco bolet. A navíc byla jednoduše překrásná.

Když dospěla k vrcholu, ucítil, jak ho uvnitř v intervalech stahuje, a to mu přineslo další neskutečnou slast, která mu vystřelila až do mozku. Ještě párkrát přirazil a přivedl k vrcholu i sebe. Na moment zůstal uvnitř, protože se mu hned nechtělo ven. Po chvilce ale opatrně vyklouzl a lehl si vedle. Byla dokonale šťastná, a tak když si ji přitáhl k sobě a objal, nechala se. Přikryl je dekou, aby jí nebyla zima, i když věděl, že v jeho blízkosti to stejně moc nepomůže. Chvíli takhle leželi, když Bella prolomila ticho.

„Wow,“ řekla tichounce a z očí jí sršela naprostá spokojenost, „to bylo…“

„…úžasný!“ skočil do toho Edward.

„Jo,“ pípla a trochu se začervenala.

Pohladil ji po tváři, políbil a natiskl k sobě co nejtěsněji. Bellu jeho chování dost překvapovalo, protože tohle opravdu nečekala. Spíš byla smířená s tím, že potom, co to mezi nimi skončí, se zvedne, obleče a odfrčí si to zpátky k sobě. Nejen, že ji objímá, hladí a líbá, ale dokonce tak sladce. Přála si doufat, že třeba… Ne. Nádherně chladil její rozpálenou pokožku, tak raději přestala řešit zbytečnosti. Opřela si hlavu o jeho hruď a vdechovala jeho báječnou vůni, nečekala, že to všechno může být tak nádherné. „Edwarde?“ zašeptala do jeho kůže.

„Hm?“ zavrněl z jejích vlasů.

„Chtěla jsem tě o něco poprosit.“

„Pro tebe cokoliv!“ Srdce jí malinko poskočilo. Znělo to tak trochu jako vyznání… Edwardovi jedna nestačí! Opakovala si stále dokolečka, aby tak zahnala zbytečně bolestivé sny a bláznivé představy a touhy.

„Jen jsem tě chtěla poprosit, abys nikomu nic o tom, co se mezi námi odehrálo dneska v noci, neříkal.“ Nechtěla použít slovo sex nebo vyspali, protože jí to tak obyčejné a banální nepřipadalo. Mohla si to myslet jen ona sama, netušila, jak o tom smýšlí Edward. Pro ni to bylo její poprvé a bylo to opravdu dokonalé i přesto, že Edwarda znala jen pár hodin. A Bella si tu dokonalost chtěla ještě chvilku užívat.

Z přemýšlení ji vytrhl právě on: „Neboj se,“ rukou jí přejel po nahých zádech až k zadečku, „o našem milování nikomu vyprávět nebudu.“ A hned co to dořekl, sklonil hlavu zpátky k jejím vlasům. Spokojeně se usmála nad tím, jak krásně to pojmenoval a galantně zformuloval. Nedoufala, že by z jeho úst mohlo zaznít slovíčko milování. Potěšeně dál vdechovala jeho vůni a užívala si objetí a blízkost, kterou jí momentálně nabízel, a ačkoli se snažila neusnout, spánek nad ní po chvíli přece jen vyhrál.

 

2. kapitola X 4. kapitola

 

_______________________________________________________________________

Doufám, že vás nezklamala druhá část dílku a to, jak mu Bella nakonec rychle podlehla. Ale už mám pár kapitol dopředu a nechtělo se mi to předělávat úplně všechno. Každopádně stejně se máte na co těšit…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek L'immortale 3. kapitola:

 1
6. terka
27.03.2012 [15:14]

Emoticon Emoticon

5. twilight-145
10.12.2011 [17:11]

hle přiznávám se že je mi 12 ale není to pro mě nevhodné ale moc se mi to líbí Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

15.10.2011 [18:18]

Danka2830Perfektnéééé... nemám čo dodať... ako to prosím ťa robíš????? všetko je také živéééééé ... wooow Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

12.10.2011 [12:55]

ForevergirlJa nemám slov!!!
To bolo tak dokonalé. Len ozajstné spisovateľky dokážu tak reálne a zároveň úžasne opísať milostné scény a tebe sa to darí pri každej jednej. Si neskutočná a Edward tiež, samozrejme. :D
Mám taký pocit, že Edward sa nám už pekne zaľúbil a žiadnu inú už nebude chcieť... No uvidíme. Opäť perfektné Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Wera
11.10.2011 [10:34]

Wera Emoticon Emoticon Emoticon

1. kikuska
15.09.2011 [19:53]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!