Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kvůli tobě 2. kapitola

11253513453


Kvůli tobě 2. kapitolaAhoj v tomto díle jsou dva pohledy Emma a Alice. Co Emmetta čeká za dveřmi? Bude to příjemné překvapení nebo ne? Prosím pište hodně komentů. A pište jestli mám pokračovat. Děkuji.

Kvůli tobě 2.kapitola

(pohled Emmetta)

Vešel jsem do pokoje, ale kdybych věděl co mě čeká tak bych určitě neotevřel. Jako by všechno přede mnou bylo nějakým způsobem zpomalené a já viděl každý detail. Viděl jsem Rosalii jak leží na posteli s Jakobem Blackem a divoce se sním muchluje. Vyrazilo mi to dech a nezmohl jsem se ani na zavrčení. Brzy si mě však Rosalie všimla jak tam tupě koukám na ni a na Jackoba. Na toho hnusného blešivého čokla. Rosalie se polekaně otočila ke mně div málem nespadla. Ted bych jí ten pád i přál.

„Emmette, prosím odpust mi,“ vzlykala mi před nohama. Jackob mezitím utekl s pokřiveným úšklebkem na tváři oknem. Nenacházel jsem slov. Rosalie mi to vysvětlovala, ale já jsem ji neposlouchal. Byl jsem v šoku.

„Emmette prosím mluv se mnou miláčku,“vzlykala hlasitě. V tu chvíli jsem se probudil.

„Takže za prvé nejsem žádnej tvůj miláček ty krávo hnusná za druhý je konec a za třetí….,“nenechala mě domluvit.

„Co za třetí?“hysterčila.

„Tohle,“řekl jsem zhnuseným tónem a dal jí facku až si málem hlavu rozsekla o židli.

Popadla cestovní tašku a začala do ní házet své věci. Já jsem jen přihlížel a velmi zřetelně jsem cítil, že ji stále miluji, ale hodně hluboko mě ranila a já jí nehodlal odpustit jen tak. Ted utíkala z naší ložnice s taškou v ruce.

 

 

(pohled Alice)

Slyšela jsem jak někdo dupe po schodech. Byla to Rosalie. Ta kráva, která podvedla mého ubohého bratříčka s Jakobem Blackem. Zatarasila jsem jí cestu.

„Ty náno pitomá víš jak mu ted asi bude?“rozkřičela jsem se. Křičela jsem asi hodně, protože ke mně přiběhli Edward s Jasperem a Esmé. Jazz mi chytnul moje ruce abych jí nic neudělala.

„Dal mi facku,“rozvzlykala se. Já myslela, že jí ted ubalím takovou ránu, že to snad ta blondýna ještě nezažila za svojí dlouhou existenci.

„A ty sis snad něco jiného zasloužila?“křičela jsem. Ted se Rosalie sebrala už nevzlykala a koukala na mě jako by se jí chtělo zvracet.

„Jo zasloužila, protože bydlet tady s trotlama a rozcuchanýma elfama zaslouží pořádný soucit,“řekla výsměšně a když řekla „rozcuchaný elf“ podívala se na mě. V tu chvíli zareagoval Edward a Esmé a stouply si mezi mě a Rosalii. Rosalie popadla znovu cestovní tašku a uháněla od našeho domu jak to nejrychleji šlo.

„Miluji tě Emmette, ale máš blbou ségru a dal si mi facku takže si nech zajít chut,“křičela a já myslela, že si budu hrát na tank a převálcuji tu kravku. Utíkala jsem ted s Esmé za Emmettem a modlili jsme se aby tam byl. Otevřela jsem dveře do jejich ložnice a Emmett seděl v křesle, které stálo vedle postele a koukal se na fotku kde je s Rosalií a dávají si dlouhý zamilovaný polibek. Vypadal strašně. Oči černé od žízně mu zlostně plály a už na dálku bylo poznat, že je zralí tak maximálně do psychiatrické léčebny v Orange Country kde dělají zázraky. Už jsme mu s Esmé a Carlislem zamluvili nejlepší pokoj co tam byl.

„Emmette, mrzí nás to věděla jsem to, ale domluvily jsme abys na to přišel sám,“ řekla jsem. Podíval se na mě se žhnoucíma očima a já si v tu chvíli myslela, že je po mě.

„Proč jsi mi to neřekla?“ zakřičel a zvedl se z křesla. Málem mi vyskočily vlasy nahoru jak jsem se ho lekla.

„Emmette odvezeme tě na psychiatrii,“ řekla tichá Esmé. Zvedl a já nikdy nezažila horší okamžik.

„Nejsem žádnej debil. Nevim jak vy, ale já ne a nikam nejedu. Můžu si do háje dělat co chci ne?“ křičel. S Esmé to ani nehnulo. Emmett se svalil zpět do křesla a přikryl si dlaněmi obličej. Bylo mi ho tak strašně líto. Kdyby byl člověk tak by se určitě rozbrečel. Já bych se mu ani nedivila. Rosalii miloval možná ještě miluje a ona mu udělá takovou podrazárnu. Nejradši bych jí rozbila fasádu. Přešla jsem k němu rozhodnuta že, ho do O.C.odvezu za každou cenu. Ale když jsem ho takhle viděla toho věčně veselého hezkého kluka s dolíčky jak se z něj  ted stala troska nevypravila jsem ze sebe ani hlásku.

„Musíš jet. Tam ti pomůžou,“ řekla jsem. Emmett nanovo začal hysterčit. Nevěděla jsem jaký je ten kluk hysterka.

„Už jsem vám to snad řekl nebo ne?“ vyjel na nás. Do pokoje přišel Edward a Jasper.

„Emme jed“, řekl Jasper a Edward přikývl na souhlas. Musela jsem na Jaspera jen zírat byl tak sexy. To je dobrý já zírám na Jaspera a mezitím se můj bratr trápí, ale to bych se nejmenovala Alice Cullenová abych to nechala jen tak plavat.

„Musíš,“ řekla jsem tiše.

„Nic nemusím a ted vypadněte chci být sám,“řekl a zabouchl za námi dveře.

Další den nevyšel z pokoje a nemluvil. Carlisle si o něj dělal veliké starosti. Mě a ostatním ho bylo líto. Nechtěl s námi vůbec mluvit a nekomunikoval. S Esmé jsme mu pořád tloukly do hlavy aby se sebral sedl do auta a mi mohly odvézt do O.C. Stavěl si hlavu. Pokračovalo to několik týdnů…….3 kapitola                Konec



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kvůli tobě 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!