Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Kříženec - 10. kapitola - Soukromá válka

Bella & Edward


Kříženec - 10. kapitola - Soukromá válkaTak a po velmi dlouhé době vám přidávám i další kapitolu Křížence. Doufám, že se na mě moc nezlobíte za tu dobu. Vaše Stregoni.

 

10. kapitola

Soukromá válka

 

 

Pohled Edwarda:

 

Zaraženě jsem se vrátil do pokoje. Vždyť jsem jí nic neudělal?!... Já ne! To ten parchant!... Škoda, že už tady není... Ten kdyby se mi dostal pod ruku tak...

Tak co?!” přerušila mé myšlenky Bella. Otočil jsem se za jejím hlasem. Stála ve dveřích a tvářila se jako bůh pomsty.

A není to jedno?” zeptal jsem se a podíval se stranou, abych se jí nemusel dívat do očí. „Potřebuješ něco? Nebo je tohle čistě zdvořilostní návštěva?!”

Přišla jsem ti dát radu.”

Radu?” nechápal jsem. Bella se sladce usmála a přistoupila ke mně blíž.

Jestli chceš žít, tak to nikomu neřekneš,” zašeptala nebezpečným hlasem.

Nasucho jsem polkl. „Ale Nathan... Nathan by to měl vě - vědět.”

Nathan se to nedozví!” zavrčela. „Rozuměl jsi tomu?”

Já-” Chtěl jsem protestovat, ale ani jsem to nestihl doříct a už mě Bella držela pod krkem.

Nikomu to neřekneš!” Vypadala vážně nebezpečně. Oči jí zčernaly a vycenila zuby.

Dobře,” zaskřehotal jsem. Ještě chvíli mě držela, ale nakonec mě pustila a odešla z pokoje.

Sakra!” praštil jsem vztekle do stolu.

Edwarde?!” ozval se ode dveří hlas mé matky.

Co?!” zavrčel jsem.

Co jsi udělal Belle?” zeptala se naštvaně. Šokovaně jsem se na ni podíval.

Nic! Proč bych měl?” Tak tohle mě pomalu, ale jistě vytáčelo. Tak ona mě tady seřve a já jsem jí něco udělal.

Bella odsud odcházela celá nešťastná a smutná... Tak co jsi jí udělala?” skoro to zakřičela.

Nic jsem jí neudělal! To mi kruci nevěříš?!” zeptal jsem se dotčeně, ale zároveň i naštvaně.

Co se tady děje?” Přišla do pokoje Alice.

Edward něco řekl Belle, protože odsud odcházela celá nešťastná.”

Ty jsi fakt pako!” zavrčela Alice. „Od té doby, co přišla jsi proti ní. Co ti udělala, že se k ní chováš, jako by byla odpad?!”

Já jsem jí nic neudělal!” hájil jsem se.

Pche!” odfrkla si Alice a spolu s Esme odešla. Zasténal jsem a lehl si na postel.

Co jsem jí udělal, že se ke mně tak chová?! Já jsem jí přece nic neudělal, tak proč se zlobí na mě?!... Já ji miluju a chci pro ni jen to nejlepší, ale tohle by se Nathan měl dozvědět...

Nic si z ní nedělej,” ozvalo se kousek ode mne. Prudce jsem se posadil, až jsem málem spadl z postele.

Neslyšel jsem Tě,” přiznal jsem zadýchaně. Chris se jenom usmál.

Proto jsem tak dobrý zabiják,” řekl temně, ale pak se usmál, když viděl můj výraz.

Nesmíš ji brát vážně... To je totiž přesně to, co ona chce,” spiklenecky na mě mrkl.

A co mám dělat?!” zeptal jsem se otráveně. „Mám ji to snad oplatit?!”

Přesně!” vykřikl nadšeně.

Pochybovačně jsem se na něj podíval. „To nemyslíš vážně, že ne?!”

Tak mi řekni jediný důvod proč ne!” řekl uraženě.

Třeba proto, že by mě mohla lehce zabít?!... To je celkem dobrý důvod, nemyslíš?!... A navíc... nejsi její nejlepší přítel?” zkusil jsem to takhle.

Ale ty ji miluješ!” řekl vševědoucím tónem. Úplně jsem přestal dýchat.

Tak vidíš... Neříkám, že bys jí měl něco udělat. Ale prostě se nesmíš nechat. Jakmile ti něco provede, tak jí to musíš vrátit.” Chris vypadal, že je ze svého plánu nadšený.

No já nevím,” snažil jsem se z toho vykroutit.

Ale já vím!” řekl rozhořčeně a vstal. „Však ty mě poslechneš.” A s těmito slovy odešel.

Ještě chvíli jsem se díval na dveře dokud mě z transu nevytrhlo jejich otevření.

Jdeme,” řekla Alice a opovržlivě se na mě podívala. S povzdechem jsem se zvedl a následoval svou sestru.

 

 

...

 

 

Takže... Za chvíli nám letí... No konečně! Kde jste tak dlouho?” Carlisle vypadal, že se na mě taky zlobí.

Potom si promluvíme, poslal mi v myšlenkách. Nechápavě jsem se na něj podíval, ale žádného vysvětlení jsem se nedočkal.

Podíval jsem se na všechny, až jsem pohledem zakotvil na Belle. Dívala se na mě výsměšně, ale jsem si jistý, že za tím výsměchem byla i jiná emoce. Ale kterou jsem bohužel nedokázal pojmenovat.

Najednou se její pohled změnil na ublížený.

Edwarde!” zakřičela na mě Esme. „Nech Bellu na pokoji !” Nevěřícně jsem se na ni podíval.

To je v pořádku Esme. Vždyť jsem mu vlezla do rodiny... Jsem na takové chování zvyklá.” Bella vypadal, že se každým okamžikem rozbrečí. Zatnul jsem zuby, abych na ni nevyjel. Na co si kruci hraje?!

Jdeme?!” zeptal jsem se naštvaně a přitom kývl na Chrise.

Pochopil...

 

 

 

 

Pohled Chrise:

Ne že bych neměl Bells rád, ale poslední dobou se chová divně. Je hrozně přecitlivělá. Sice byla i před tím hrozně náladová, ale teď je to už trochu moc. Naštve ji každá maličkost. A nejvíce ji naštve jakákoliv zmínka o Edwardovi. A mě přitom připadá jako celkem fajn chlap. Ale že by to bylo tím, že se jí třeba Edward líbí? No jasně! Edward se jí líbí a ona na to není zvyklá, aby se jí někdo líbil. No teda, já jsem fakt dobrý.

Dobrý si jenom na fantazírování!” Ani jsem se nechtěl otáčet, abych zjistil, kdo to je.

Bells?” zeptal jsem se a opatrně se otočil. „Stalo se něco?”

Jenom jsem ti chtěla říct, že se pěkně pleteš! Edward se mi nelíbí a ani se mi nikdy líbit nebude! Protože za prvé, je to upír a za druhé, je to... je to... je to-”

Je to co?! Nějak se nemůžeš vymáčknout. Že by to bylo tím, že mám pravdu?!” začal jsem se potutelně usmívat.

Ne to teda nemáš a už o tom nebudeme diskutovat!” zařvala a svižnou chůzí odkráčela pryč.

Já ty dva prostě nechápu. Oba se milují, ale ani jeden to tomu druhému neřekne. No ale řekl bych, že ta malá Edwardova pomsta bude tak trochu olej do ohně. No ale co už?! Alespoň bude legrace a ti dva stejně jednou budou spolu.

 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Kříženec - 10. kapitola - Soukromá válka:

 1
23.09.2011 [5:50]

jesikataDalsi Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

18.08.2011 [19:52]

MARKY616 Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

04.06.2011 [19:28]

Coollenky Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Bella to už trochu přehání... Chová se jako pitomá... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!