Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Křídla - 6. kapitola


Křídla - 6. kapitolaHolčiny, moc se omlouvám, že po takový době přidávám, ale je teď období písemek. No, a holt Tercie už není Sekunda. SŠ už neni ZŠ... No, ale je tu pro vás připravená kapitolka, sice kratší, ale myslím, že docela dobrá.

Jenže, než stačil blonďatý doktor přinést ampulku s morfinem, omdlela jsem. Nebylo nic než černočerná tma.

Tma začínala prostupovat, než jsem napočítala do sto devatenácti tisíc sedmi set jedné. Bohužel jsem se neprobudila. Začaly se kolem mě stahovat snad bílé vrány, nebo nějaký jiný druh ptactva, a po dopadu na pomyslnou zem, se změnily v anděly. Ale to bych nebyla já, kdybych neměla zvláštní i bezvědomí. Ti andělé byli totiž průhlední v celé své podstatě i včetně křídel. Připadalo mi, nebo možná vysílali pocit, že v mé hlavě nejsou z dobrých důvodů. V jednu chvíli, kdy všichni dopadli a proměnili se, se ke mně všichni přiblížili a začali kolem mě lítat jak zběsilí. Okolo mě svištěl vzduch. Zdálo se mi, že ke mně mluví všichni najednou. Jenže to byl šelest. Šelest způsobený andělským letem mluví. Mluví jazykem andělů, který učí sám Bůh.

„Nire Alaba… Rure hirrialdea utzi duzun… Elica gurekin rust… Rue egunean duzu…“ Překlad: Má dcero, opustila jsi svou zemi, budeš litovat… a tak dále. Pak mi to všechno začalo splývat.

Začala jsem znovu cítit své tělo. Ještě jsem neotevřela oči, jelikož jsem si ten pocit vychutnávala. Měla jsem těžkou ruku a cítila něčí dotek. Pevně mi svíral ruku. Bývala jsem zvyklá na vlažnou pokožku svého upíra, jenže nyní jsem cítila ruku cizí. Pro mne úplně ledovou. Donutilo mě to otevřít oči, jenže výsledek, který se dostavil záhy, mi vyrazil dech, až jsem se polekala.

„Bello, lásko!“ Evidentně se ulevilo Edwardovi. Stiskla jsem jeho chladnou ruku. „Jsi v pořádku, že?“ vyzvídal. Já neodpovídala, jen jsem se rozhlížela okolo sebe. Sice jsem to tu neznala nějak moc, ale zdálo se mi to tu nějaké jiné. Očividně se nic nezměnilo – nábytek, doplňky, všechno se zdálo být normální, jenže mi ve výhledu něco vadilo. Na jedno místo, které jsem nemohla opomenout při své obhlídce, bylo… zastřené. Jako byste se dívali přes mléčnou záclonu.

„Edwarde, je ze mě plnohodnotný člověk… Cítím, jak mi buší srdce.“ Posadila jsem se a vyhledala jeho volnou ruku. Dlaní dolů jsem ji položila na místo, kde mé srdce tlouklo.

„Pod tvým dotekem bije silněji.“

„Je to ta nejsladší hudba pro mé uši,“ řekl, ale dál byl zamlklý.

„Co se děje?“ ptala jsem se.

„Bojím se nadechnout… Bojím se cítit tvou krev.“

„Edwarde, jsem tvá manželka, vzpomínáš? Musíš splnit některé své povinnosti, na které se budeš muset nadechnout,“ pobídla jsem ho. Vypadal, že ho to trochu zlomilo. Chtěl mě políbit, stejně jako já jeho.

„Prosím, nehýbej se. Zkusím to. Jen… vydrž!“ přikázal. Vzal mou hlavu velice jemně do dlaní. Jako bych byla jeho oblíbená porcelánová panenka a on se bál, abych se nerozbila nepatřičným pohybem. Pohlédl mi do očí a já byla celá nedočkavá. Tolik jsem chtěla zjistit, jak moc bude jiné líbat jeho rty.

Přibližoval svou hlavu k mé a ve mně a snad i v něm začalo vzrůstat vzrušení. Čekala jsem. Čekala jsem, až spojí naše rty. Váhal a viděla jsem na jeho onyxových očích, jak moc rád by téhle situace vyžil. Bojoval uvnitř sebe. Jeho zvrhlé já mě chtělo držet v náruči a hladově mě líbat, jenže jeho klidné a bojácné já se bálo, že mi ublíží. Jako vždy, Edward poslouchal své druhé já a první vypudil.

Ještě na chvíli mi pohlédl do očí, a pak se naše rty setkaly. Tento polibek byl jiný než všechny předtím. Byl jemnější a vystrašenější.

 

5.kapitola ... 7.kapitola



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Křídla - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!