Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Krehká milenka - 18. kapitola

jakson


Krehká milenka - 18. kapitolaAko zvládne Bella premenu? Ako zareaguje Edward? Pekné čítanie. Lolalita

Poviedka sa umiestnila na 1. mieste v ankete "Nej povídka dubna", preto ju vydávame na titulke. Gratulujeme! :)

Bella:

Bolesť vás pohltí a uväzní v agónii a šialenom zmätku. Čas sa nedá vnímať a aj sekunda sa vám zdá ako večnosť. Myšlienky ma pálili v hlave ako žeravé uhlíky. Nebola som schopná pohybu, nemohla som dýchať. Bolelo ma to. Plamene oblizovali moje telo a keď som už začínala mať pocit, že to už nemôže byť horšie, zacítila som ich v ďalšej časti tela a s väčšou intenzitou.

Premena bolí viac, než som si dokázala predstaviť. Polámané kosti tela bol len slabý odvar. Neustále na mňa niekto hovoril, ale ja som rozoznávala len hlasy. Najprv som počula Tanyu a neskôr Edwarda. Cítila som vnútorný nepokoj. Čakala som na hlas, ktorý vo mne vyvoláva pocit bezpečia. Chcela som počuť Amadea. Potrebovala som vedieť, že ma neopustil.

Po dlhej dobe, zdalo sa mi to ako celá večnosť, som ho konečne počula. Cítila som jeho dotyk. Aj keď som nedokázala otvoriť oči, vedela som, že je to on. Upokojilo ma to. Amadeovi dôverujem. Je pre mňa ťažké sústrediť sa na niečo iné, než na oheň, no snažím sa zo všetkých síl. Viem, že som spadla zo schodov. Vlastne neviem. Spadla som alebo ma Rose zhodila? To je už vlastne jedno. Tanya sa nado mnou skláňala. Bola roztrasená a v jej očiach bol strach a ovládaná túžba po krvi. Potom sa dookola ospravedlňovala a zjavila sa bolesť. Tanya ma uhryzla a ja som cítila najprv len mravenčenie, ktoré prešlo celým mojím telom.

Ten šteklivý pocit začal v sekunde páliť ako oheň a neskôr to bola bolesť, akoby mi kyselina rozožierala mäso na kostiach. Potom som počula Edwarda a niekam ma niesol. Dlhú chvíľu bolo ticho, a potom som znova počula Amadea. Rozprával so mnou. Bola som už schopná rozoznať slová. Snažila som sa, ale stále som nebola schopná najmenšieho pohybu. Prečo niekto nepovie ako dlho to potrvá? Prečo niekto nepovie, čo sa so mnou deje? Rozprávajú sa so mnou, ale nepovedia nič, čo potrebujem vedieť.

„Bella, vydrž...“ zašepkala Alice pri mojom uchu. Chcela som jej nejako naznačiť, že ju počujem, no nešlo to. Nebola tu sama. Bola tu Tanya. Bola tu celý čas spolu s Amadeom. Niekoľkokrát som počula aj Edwardov hlas. Pri mne však nebol. Po veľmi dlhej dobe, keď som si už začínala myslieť, že sa možno nemením, ale zažívam naozajstné peklo, prišla Alice.

„Tanya, mali by sme ich nechať. O chvíľu to bude,“ povedala a ja som celou svojou bytosťou dúfala, že hovorí o mne. Dvere sa zavreli a dva páry nôh odišli. Posteľ vedľa mňa sa prehla. Zrazu ma začalo šialene páliť na hrudníku. Všetka bolesť z môjho tela sa začala sťahovať na jediné miesto. Dvere sa znova otvorili a ja som mala pocit, že sa moje telo trocha myklo.

„Odíď,“ štekol Amadeus a znova sa zachvela posteľ. Vstal.

„Chcem tu byť,“ povedal Edward a ja som sa zaradovala. Bola som rada, že je tu, že sú tu obaja.

Moje srdce hlasno udrelo o stenu hrude a po miestnosti sa rozľahlo mučivé ticho. Bolesť vymizla a stiahla sa do hrdla. Pálilo, ale bolo to nič v porovnaní s tým, čo som prežila. Ležala som bez pohybu a započúvala som sa do zvukov okolia. Mala som pocit, že počujem aj spadnutý špendlík.

Opatrne som otvorila oči a uprela ich do stropu. Tie farby ma očarili. Všetko bolo tak ostré a jasné. Nemala som ani predstavu, aký je ľudský zrak chabý a nedokonalý. Natiahla som ruku pred seba a prezrela si ju. Bola bledá. Štruktúra kože bola tak jemná a zároveň tak pevná. Moja hlava pracovala na plné obrátky. Spomínala som si na všetko, čo mi kedy vraveli o novorodených. Amadeus ma na to pripravoval.

V jednej stotine sekundy som si pomyslela, že sa posadím a v tej istej som už sedela. Fascinovane som sa rozhliadla po izbe. Oproti posteli stál Amadeus. Prekvapene som otvorila ústa. Bol nádherný. Mala som pocit, že sa pozerám na anjela. Usmiala som sa a on mi úsmev vrátil. Aj keď bolo veľmi namáhavé odtrhnúť od neho svoj pohľad, chcela som sa rovnako pozrieť aj na Edwarda.

Našla som ho pohľadom. Stál na opačnej strane izby a opieral sa o stenu. Ruky mal spustené pozdĺž tela a uprene ma sledoval. Kým som si doteraz myslela, že Amadeus je anjel, tak Edward bol dokonalosť. Pôsobil tak roztržito. Hľadel na mňa a nedýchal. Jeho sladká vôňa bola v celej miestnosti. Cítila som ju dokonca aj na sebe. Šialene som zatúžila dotknúť sa jeho dokonalej krásy. Chcela som kúsok z neho pre seba. V sekunde som tieto myšlienky zahnala a sústredila som sa na Amadea. Spustila som nohy z postele a uprene som hľadela do Amadeových zlatých očí.

„Amadeus...“ šepla som. Môj hlas znel ako letný vánok. Plynul a hrial. Bola som prekvapená a zvonivo som sa zasmiala. Amadeus sa priblížil o krok.

 

Edward:

Bella sa posadila a uprela pohľad na Amadea. Mal som pocit, že je ním úplne fascinovaná. Potom sa pozrela na mňa. Nevenovala mi ani celú sekundu a znova sa zahľadela na Amadea.

„Amadeus...“ šepla. Jej hlas bol krásny. Nezmenil sa veľmi, len bol zvučnejší. Cítil som sa mizerne. Čakal som, že mi venuje viac než sekundu. Spustila svoje dlhé nohy z postele a pomaly sa postavila. Bola ladná ako gazela. Moje telo sa celé naplo, keď sa jej Amadeus končekmi prstov dotkol.

„Vezmem ťa na lov,“ šepol a ona sa ladne postavila a ovinula ruky okolo jeho pásu. Nezmohol som sa na slovo. Mal som pocit, že som tu navyše. Aj napriek tomu, že mi Amadeus jasne naznačil, že Bella o mňa nestojí, dúfal som, že to tak nie je. Musím sa správať ako muž. Nesmiem sa zlomiť. Opatrne som sa popri stene prešmykol k dverám. Bella sa na mňa zadívala s prekvapením.

„Potrebujete sa porozprávať,“ povedal som a pozrel na Amadea. On sa len povýšenecky usmial. Za posledné dni ma dokonalo vytáčal svojimi myšlienkami. Veď má všetko. Má Tanyu a aj Bellu. Čo ešte chce? Chce ma vidieť na kolenách?

„Potrebujeme sa porozprávať aj s tebou,“ povedala Bella a pozrela znova do očí tomu chlapovi.

„Priznal si sa Tanyi a ona sa rozhodla s tebou odísť,“ šepla. Amadeus prikývol. „Čo bude so mnou?“ opýtala sa trocha naisto.

„Tanya súhlasí, aby si odišla s nami. Čaká ťa ťažké obdobie, ale postaráme sa o teba. Rozhodnutie máš vo svojich rukách.“

„Môžeš zostať  tu,“ povedal som pohotovo. Bella sa na mňa pozrela a hneď sa trpko zasmiala.

„Tu? S tebou, tvojou rodinou a Rose?“ Znechutene sa zatriasla a tlmene zavrčala. Amadeus o krok ustúpil a trocha sa nahrbil. Aj ja som zareagoval podobne. Bella bola novorodená a čakal som prudšiu reakciu a podľa Amadeovej mysle ju čakal aj on. Ona sa na naho pozrela a uškrnula sa.

„Čo je? Čakáte, že po vás skočím?“ zasmiala sa. Amadeus sa uvoľnil a tiež sa zasmial.

„Si úžasne pokojná,“ šepol.

„Ani nie. Cítim sa hrozne. Páli ma hrdlo,“ povedala trocha neisto a chytila sa za krk.

„Musíš ísť na lov a potom sa porozprávame,“ povedal Amadeus a pozrel sa na mňa.

„Mal by si ísť s nami. Neviem, či ju dokážem zvládnuť. Len pre istotu.“

Prikývol som a vyšiel pred dvere. Nechcel som načúvať, no neubránil som sa. Šepkali si, ale niečo som počul a niečo videl v jeho hlave. Hovoril jej o tom, že sa priznal Tanyi, keď som ho odhalil, aj to, ako sme to prijali. Povedal jej, že v tomto dome nie sú vítaní a že chce čo najskôr odísť. Bellu zaujímal môj rozvod s Tanyou. To ma trocha potešilo. Stále som dúfal. Po chvíli obaja vyšli a prešli do obývačky. Celá rodina okrem Rose a Emmetta už čakala dole. Rose sa od tej udalosti neukázala a Emm ju šiel hľadať. Bella vyzerala v tých modrých šatách ako bohyňa. Postavila sa do stredu miestnosti a všetci obdivovali jej pokoj. Tanya však bola strašne nervózna a prudko sa postavila.

„Bella, mňa to tak veľmi mrzí. Malo to byť inak. Musela som ťa zmeniť. Nešlo to inak...“ Bella stála najprv úplne pokojne, no v sekunde skočila po Tanyi. Nikto nestihol zareagovať. Bolo to nečakané.

 

17. kapitola - 19. kapitola

 


Dievčatá, nikdy som sa neopovážila ani dúfať, že by som sa niekedy mohla umiestniť na prvom mieste. Len vďaka Vám a Vašej podpore sa mi to podarilo a bola to pre mňa tá najväčšia odmena. Ďakujem Vám za priazeň. Lolalita



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Krehká milenka - 18. kapitola:

 1
5. Samy
18.05.2014 [18:21]

Podla mna ju chce objat. Emoticon

4. Inka
12.04.2012 [1:14]

sakriš, proč ji napadla? Emoticon nekonec bude fakt chtít být s Amadeem, ne?

3. Kačka
28.11.2011 [22:25]

určo jí obíjmala Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

23.07.2011 [20:29]

dcvstwilightNééééé, do čerta! Emoticon Emoticon


Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

26.05.2011 [6:54]

MatikEsmeCullenJe to kraaasne .... Tak som velmi zvedava ako to skoci Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!